Aleks, verjetno si kar pogruntu taktiko, ko jim un signalizira, naj ustavjo, jo samo prlepjo v celoti in ?e se peljejo dalje (ra?un pa itak majo). Sem vidu ?e kr neki avtov ko imajo samo zgornji rob prleplen od vinjete!
Novo vinjeto s celne strani se preko zascitne folije prelepis s prozornim obojestranskim selotejpom. Zunanjo stran za sipo mal po hlacah popas da se namucka. Et voila, vinjeta je za masovno uporabo ker gre dol in gor kot magnetna nalepka...
Evo spet se bomo ?lepal...
P.S. Sam ne uporabljam tega, mam pa namuckano letno avstrijsko ker sem vedel da bom menjal avto februarja, in sedaj jo med xedosko in cx7 menjam... , ker gre cx7 samo na smucanje xedoska pa je ze pol evrope videla.
Torej priznam, goljufam Avstrijce...se ?lepam...
Medtem ko se v Mad?arski ne morem, ker so pametni in moras vsakic preko neta (ali na pumpi) vnesti registrsko!
Toliko o neumnih ciganih.............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na oglasu je 2.690 ?, dal pa bom 2.590 ?. Jaki popust ampak pri avtu res nisem mogel ni? re?i da je kaj narobe. Edino kaj nisem pogledal je podvozje. Pa? upam da nebo kak?nega presene?enja ali pa bom zagnjavil ?e za to preden mu dam denar.
Hehe, me zanima ?e prodajalec bere ta forum in bo videl temo.
Ves kako je to so avti, ki so Mazdi naredili ime.
Moja Xeodska l.1993 ima malo rje na zadnji premi, drzi se ko pes je?a....optika je bila zadnji? 0-0, te?e kot dojen?kova ritka
Moja CX-7 letnik 2008 pa ima ?e malo zascite na obeh premah...............................
Mogo?e samo malo zglobe rok poglej ?e so v ?al?kah....stanejo pa 12? en...dele vse dobi?.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom...
moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup
sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto)
pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let
Zdej smo pa ze tak velecity, da mimo 3h shopping centrov do ?en?urja rabi? 30 min....
Nazaj k temi.
Ce jaz prav razumem se 'stroka' boji da DPF ni za tiste, ki se vozijo po mestih...a ni tako, da ravno tu ljudje i??ejo manj?o porabo?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
lani sem sel iz LJ v skopje in sem dal naslov cedomir minderovic in je blo vse ok
danes probam pa ne gre in ne gre...na kocnu ugotovim, da je noter napisan kot ledomir minderovic...
ocitno neka frka s sumniki...a je to kak bug al moram kaj narest?
Novi Garmini so za Yugo en velik ?it...karte so slabe manjsih (beri ala nase stare ceste) niso notri, naslovi so f pi...nujno je potrebna Adria Route ali sli?no poleg na kartici...
Na Y v istri me je hotel izvoziti iz avtoceste kar po nadvozu, ki je samo pre?kal avtocesto, Garmin pa je imel tam izvoz....pa take...
Jebat ga recesija, vsi sparajo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je***
?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva ..
v sentviskem tunelu je zasmojeno...
p.s. kje iz krana pa si ti?
Najljub?i mi je zadnji odstavek...
Diesel Particulate Filters (DPF)
Reducing diesel soot emissions by 80%
Changes to new car emissions legislation scheduled for 2009, the so-called 'Euro 5' standards, will make particulate filters as commonplace in diesel car exhausts as catalytic converters are on petrol cars.
The goal is an 80% reduction in diesel particulate (soot) emissions but the technology's not without problems ? AA patrols are already being called to cars with the particulate filter warning light illuminated (indicates a partial blockage).
It's clear that changes to driving style may be required too for maximum benefit from these systems.
How do they work?
Diesel Particulate filters (DPF) or 'traps' do just that, they catch bits of soot in the exhaust.
As with any filter (think of the bag in your vacuum cleaner) they have to be emptied regularly to maintain performance. For a DPF this process is called 'regeneration' ? the accumulated soot is burnt off at high temperature to leave only a tiny ash residue. Regeneration may be either passive or active.
Passive regeneration
Passive regeneration takes place automatically on motorway-type runs when the exhaust temperature is high. Many cars don't get this sort of use though so manufacturers have to design-in 'active' regeneration where the engine management computer (ECU) takes control of the process.
Active regeneration
When the soot loading in the filter reaches a set limit (about 45%) the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration. If the journey's a bit stop/start the regeneration may not complete and the warning light will illuminate to show that the DPF is partially blocked.
It should be possible to start a complete regeneration and clear the warning light simply by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph.
If you ignore the light and keep driving in a relatively slow, stop/start pattern soot loading will continue to build up until around 75% when you can expect to see other dashboard warning lights illuminate too. At this point driving at speed alone will not be sufficient and the car will have to go to a dealer for regeneration.
Expensive repairs
If warnings are still ignored and soot loading continues to increase then the most likely outcome will be a new DPF costing around ?1000.
Mainly town based driving
If your own car use is mainly town-based, stop/start driving it would be wise to choose petrol rather than risk the hassle of incomplete DPF regeneration.
DPF additives
The most common type of DPF features an integrated oxidising catalytic converter and is located very close to the engine where exhaust gases will still be relatively hot so that passive regeneration is possible.
There's not always space close to the engine though so some manufacturers use a different type of DPF which relies on a fuel additive to lower the ignition temperature of the soot particles so that the DPF can be located further from the engine.
The additive is stored in a separate tank and is automatically mixed with the fuel whenever you fill up. Tiny quantities are required though so a litre of additive should treat around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg.
With this type of DPF regeneration will be initiated by the ECU every 300 miles or so depending on vehicle use and will take 5 to 10 minutes to complete. You shouldn't notice anything other than perhaps a puff of white smoke from the exhaust when the process is completed.
AA experience
We're seeing some evidence of these systems failing to regenerate too, even on cars used mainly on motorways. It seems that on cars with a very high sixth gear engine revs are too low to generate sufficient exhaust temperature. Occasional harder driving in lower gears should be sufficient to burn off the soot in such cases.
Check the handbook
If you buy a car with a DPF fitted it's important to read the relevant section of the vehicle handbook so that you understand exactly what actions to take if the warning light illuminates and how, if at all, your driving style may need to be adjusted to ensure maximum DPF efficiency and life.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Medtem, ko so Hrvatje odprli dvosledni promet v obe smeri, Slovenija:
Za?etek poletnih del na primorski avtocesti
Dars poziva k strpnosti in razumevanju
Na primorski avtocesti se bodo jutri za?ela obnovitvena dela, ki bodo potekala do konca julija. Zapore bodo postavili tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici.
Zaradi del na odseku Razdrto-Seno?e?e, pri razcepu Nanos, bo promet preusmerjen na drugo polovico avtoceste, kjer bo v dol?ini pribli?no treh kilometrov potekal po treh zo?enih pasovih, dva v smeri Kopra in eden v smeri Ljubljane. Vrednost obnovitvenih del na tem odseku, zgrajenem v obdobju 1989-1995, je 960.000 evrov.
Zaradi zgraditve navezave hitre ceste prek Rebernic na razcep Nanos bo do konca julija, ko bo Dars novozgrajeno hitro cesto prek Rebernic predal prometu, zaprt izvoz/uvoz Nanos, promet pa bo voden po glavni cesti skozi naselje Razdrto in se bo prek priklju?ka Razdrto navezal na avtocesto Ljubljana-Koper. Tovorni promet bo iz smeri Postojne proti Vipavi voden prek priklju?kov Postojna oz. Seno?e?e, v obratni smeri pa tudi prek priklju?ka Razdrto.
Na drugem koncu, pri Vipavi, bo gradnja navezave na obstoje?o hitro cesto Vipava-Vrtojba trajala pribli?no dva tedna.
Viadukt Ravbarkomanda ?e obnavljajo
Na primorski avtocesti bodo tako od ponedeljka dve delovi??i, saj obnavljajo tudi viadukt Ravbarkomanda. Zapora smernega vozi??a proti Kopru prek viadukta bo trajala predvidoma do 12. julija.
Dela tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici
Dars bo danes za?el postavljati zapore tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici, na obmo?ju priklju?ka Vi?. Zaradi del bo promet v dol?ini pribli?no nekaj ve? kot pol kilometra potekal po dveh zo?enih prometnih pasovih v vsako smer in ob omejeni hitrosti vo?nje, najpozneje do konca avgusta.
Dars poziva k strpnosti
Ker se zaradi del ob?asnim zastojem v poletnih mesecih ne bo mogo?e izogniti, Dars poziva voznike k strpnosti in razumevanju, saj so obnovitvena dela namenjena prav njim. Poziva jih tudi k upo?tevanju prometne signalizacije in prometnih predpisov.
?ivela vinjeta!!!!!!!
ZA vse, ki se nimate Vinjete, to verjetno poznate, a sedaj se se 2x bolj spla?a. Tujci, ki so prepeljali SLO s polletno jo prodajajo ceneje po uporabi:
Zanimajo me izku?nje z takim motorom(vzdr?ljivost, serijske napake? .. ) v bistvu karkoli bi moral paziti , biti pozoren pred nakupom. Avto ima vse ra?une od uradnega servisa. Ohranjen je dobro, razen prvega odbijac ko je popikan cel od kamenja, ter zadnji odbijac popraskan z parkiri??a.
Prosim za nasteve in mnenja.
Hvala
Tale pise da je sport, mogoce zato 16'
Kakor je meni zano so vse s 2.3 motorjem SPORT.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Star?e prepri?ujem za Mazdo2 (kot veste ima o?e italijanske korenine), ker celo ?ivljenje podpira Fiata. In me zanima ?e je kdo privat ali slu?beno koristil nedavno ?e teko?o 'akcijo' ''Mazda pla?a polog''
A to oni res pla?ajo polog in je kupec dele?en le mese?nih obrokov, ali se kao toliko zni?a cena avta, pa kupec ?e vedno pla?a polog glede na ni?jo ceno avta?
Bom tudi sam preveril, a je uporabni?ka izku?nja ve? vredna.......
Hvala
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slovenija ima 600km AC-jev, Hrva?ka pa cca 1300km. To je razlika 2,2x in dale? od 20x kot ti navaja?.
?e gledamo na prebivalstvo ima hrva?ka 289km AC-jev na milijon prebivalcev, Slovenija pa cca 300km na milijon prebivalcev in smo v samem vrhu v Evropi po ?tevilu kilometrov AC-jev na prebivalca.
Poglejte si Hrva?ko, kjer so AC-ji tolk dragi, da jih hr?ki ve?ino ne uporabljajo, ker je za normalnega ?loveka pa? predrago. Si res ?elimo to, kar se dogaja pri na?ih ju?nih sosedih, kjer so AC-ji samo za bogatune in tujce, raja pa naj se gu?va po stranskih cestah in naj ne moti tujcev in bogatih pri uporabi moderne infrastrukture
Meni se ne zdijo tako drage. Do Dubrovnika 23?....pozabljamo pa da je to 635km
Karlovac - Bosiljevo - Mala Kapela - Pirovac - Dugopolje - ?estanovac - Rav?a 171,00 HRK
Do Milana je 20,10? pa je 500km!
Kdor ima ?as pa u?itek se lahko fura naokoli, ampak ce gres po stari cesti na hrvaskem sigurno porabis 1,2 uri ve?, je za premisliti kolikoi ?asa bi rad da ti ostane, utrujenost, varnost...itd
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Medtem ko Slovenija krpa in flika, se ne more dogovoriti o ceni nalepke, miljoni evrov izginjajo, lahko samo re?em KAPO DOL sosedom!
V soboto, 30. maja 2009, so na hrva?ki avtocesti A1 Zagreb ? Split za promet odprli obe cevi predorov Mala Kapela in Sveti Rok. Do sedaj je promet potekal le skozi eno cev dvosmerno, zato so predvsem v poletnih mesecih na teh dveh odsekih pogosto nastajale ve? kilometrske kolone. Hitrost vo?nje skozi oba predora je omejena na 100 km/h. Sedaj zastojev proti Splitu in v obratni smeri na teh dveh odsekih ne pri?akujejo ve?, so pa mo?ni zastoji ob povratku z morja na kon?ni cestninski postaji Lu?ko pred samim Zagrebom, kjer trenutno ?e potekajo dela pri ?iritvi cestninske postaje. Tako boste za celotno relacijo od Zagreba do Splita v dol?ini 408 km potrebovali manj kot 4 ure vo?nje.
Avtocesto proti Dubrovniku so konec lanskega leta z odprtjem odseka ?estanovac - Rav?a ?e podalj?ali za novih 40 km. Tako se je avtocesta ?e povsem pribli?ala Plo?am, do katerih manjka ?e 20 km in bo zagrajena v naslednjem letu. Celotna avtocesta od Zagreba do Rav?e je tako dolga 457 km, za vo?njo po njej pa je potrebno pla?ati 187 kun oz. 26 EUR.
To je 0,056? na km brez zastojev
Naj spomnim da smo Vrhnika - Kozina za 60km pla?evali 4,2? ali 0,07? na km.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bohnedej da nam vrnejo ABC... pol bom jaz ?el na referendum proti temu odloku... pa ne vem kaj se JJ kur?i zdele sej bo Vla?i? podra?il cestnine kamionarjem kar je edino prav in edino logi?no saj so te?ki prevozi edini uni?evalci cest.
?e bi bil pameten bi naredil tako, da bi imeli letne vinjete za avtomobile po ceni 95? in za vse kombije, ki so registrirani na gospodarske dru?be in s.p.-je bi morala bit vinjeta po ceni 150?-200? da bi bilo po?teno.
A mas kej proti s.p.?
Moji obe mazdi se na sp vozita...nehaj.
Drugace pa sem za ABC - zakaj? Prej smo stali v kratki tekoci koloni za ABC, tujci na pla?ljivem. Sedaj VSI stojimo na cestnisnkih!
Torej Ali vinjeta z dvopasovno avtocesto brez popravil in porusenimi cestninskimi postajami ALI pa ABC!!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po?asi se bo fraza Only in America spremenila only in slovenia:
Prometni minister politi?no odgovornost v primeru, da "nov" vinjetni sistem ne bi za?ivel in bi bila posledi?no Slovenija obsojena na evropskem sodi??u, pripisuje SDS-u.
Kot je znano, dr?avnemu zboru ne bo treba vnovi? odlo?ati o zakonu o javnih cestah, saj pobudniki odlo?ilnega veta v dr?avnem svetu v ponedeljek niso prepri?ali ve?ine. Tako ostaja mo?nost refernduma, ki jo je za ta primer preteklo sredo napovedal prvak opozicije Janez Jan?a. ?e bi bil referndum uspe?en in bi pri?lo zaradi vinjet do sodbe Sloveniji na evropskem sodi??u, pa bo po besedah prometnega ministra Patricka Vla?i?a v sino?njih Odmevih odgovornost na strani SDS-a.
Ve? bo o morebitni zahtevi za razpis refernduma bo po napovedih Jan?e znano danes. SDS namre? potrebuje "?e nekaj podpore od drugod, vsaj ?e eno drugo opozicijsko poslansko skupino", ker sami nimajo potrebnih 30 podpisov za spro?itev postopka za razpis referenduma. Jan?a je ?e poudaril, da obstaja dilema glede izvedbe referenduma, ker lahko "pade v poletni ?as, se pravi v nek prazen prostor".
Po mnenju Jan?e je namre? "zakon o javnih cestah ?kodljiv, ne toliko zaradi uvedbe vinjete za kraj?i ?as oz. tedenske vinjete, ampak predvsem zaradi podra?itve letne vinjete". S podra?itvijo letne vinjete se bo po njegovih besedah celotna obremenitev za financiranje avtocestnega programa s sedanje enakomerne porazdeljenosti med tranzitom in doma?imi vozniki prenesla na doma?e.
Kmalu bomo nazaj na ABC, pametno da niso se podrli cestninskih!!!!!!!!!!!!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Novo vinjeto s celne strani se preko zascitne folije prelepis s prozornim obojestranskim selotejpom. Zunanjo stran za sipo mal po hlacah popas da se namucka. Et voila, vinjeta je za masovno uporabo ker gre dol in gor kot magnetna nalepka...
Evo spet se bomo ?lepal...
P.S. Sam ne uporabljam tega, mam pa namuckano letno avstrijsko ker sem vedel da bom menjal avto februarja, in sedaj jo med xedosko in cx7 menjam... , ker gre cx7 samo na smucanje xedoska pa je ze pol evrope videla.
Torej priznam, goljufam Avstrijce...se ?lepam...
Medtem ko se v Mad?arski ne morem, ker so pametni in moras vsakic preko neta (ali na pumpi) vnesti registrsko!
Toliko o neumnih ciganih.............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani