No tu se pa ne bi strinjal.. da so tuljoti glede prevar usrani... Mi jim niti do popka ne pridemo..
Sicer pa so ?e "pozabljeni ra?uni" hudo sumljivi... jaz nimam niti enga v avtu..kaj ?ele od vseh servisov...
No,ko sem bil z kolegom drugi? v Milanu(tudi kupil enako kot jaz,pri?paral 3000? ) je ravno ko sem bil pri trgovcu upadla finan?na policija. In to kot v filmu-obkolili so concesionario(plac,kjer je imel avte) in vse nas legitimirali ter ga za?eli razturavat po dolgem in po?ez.Vzeli so si na piko par avtov(tip jih je prodajal par tiso?) in pregledovali vse papirje od avtov.Z njimi sta bila tudi dva mehanika,ki sta vse ?ivo prekontrolirala na dveh
avtih.V glavnem,midva sva se pobrala,ker nama je prodajalec zatrdil,da bo trajalo cel dan.Tako,da ne bi rekel,da se mu spla?a kaj "mutit".ker sem gledal avte in ima razporejene po vrstah od 20000km do 250000 km
v zadnjih vrstah.In ?e enkrat-pri njih finan?na policija deluje.Ne bom pa trdil,da se tudi tam ne dogajajo lumparije.In "pozabljene" ra?une so imeli skoraj vsi avti kar v predalih.Pa ne samo to,celo ra?uni od kuplenih gum so bili zdraven. Ko sem prevzel avto,so mi oni naredili redni servis na poobla??enem Mazda servisu.
Evo to mam rad da ljudje lepo razlo?ijo zadeve. Torej ni kaj za ?tudirat, 2004 letnik ma?ina katera pa? bo, pa? 6. prestave ni je pa zato kaj drugega bolj?e, pa samo da bo ?imve? opreme, xsenon lahko pa tud pol montiram ja. Kolko pa kaj pride cena monta?e?
?ez v IT.so ve?inoma 136-konjske(90% z usnjem in xenonom).Ne gledat pri privat fiz.osebah,ker imajo navite cene.In z trgovci se glihaj za ceno vedno na licu mesta-nikoli po telefonu.Izberi si par avtov na internetu v enem mestu in si vzemi ?as,za pogledat vse.
Za tam kupljen avto ne more? dobiti probnih tablic-ali montira? gor svoje (Slo) ali pa avtovleka.Na dokumente ?aka? nenormalno dolgo-italijanska le?ernost in slow motion delovanje ob?in.
Hvala za prve odgovore, ki mi bodo kar v pomo?. Torej 2005 verzija ni nekaj bistveno bolj?a da bi se spla?alo gledati za njo, tako da bom verjetno res kar 2004 iskal. Sem pa nekaj sli?al da bi naj italjanske Mazde 6 imele neko 6-letno garancijo? Ampak na kaj, verjetno ne na ves avto? Sicer je pri italjanih ?e drug problem da ne znajo na avte pazit Druga?e pa sem kar se Xsenona ti?e zdaj mi?ljenja da bi ga imel ?e bo opcija. Samo sem videl same kombinacije ko je bil Xsenon+usnjeni sede?i, usnja pa nebi imel notri. Samo so verjetno tudi Mazde 6 z Xsenonskimi lu?mi in brez usnjenih sede?ev... Druga?e se pa ne da videt ali je bil ?tevec prevrten ali ne?
Druga?e pa jermen bom sigurno menjal pa ni va?no kaj bodo rekli. Me pa zanima koliko druga?e pride generalni servis na 120.000 km? Pa ni nujno da na poobla??enem sevisu, koliko pribli?no stane materjal?
P.S.
Mazda 6 letnik 2004 je ?e imela ?esto prestavo?
?au.Imam 6-ko iz Italije in kot sem ?e ve?krat ponovil ob drugih prilikah,ne kupujte nikoli avta brez izpolnjene servisne knji?ice na uradnih servisih.Z servisno knjigo(izpolnjeno)lahko uveljavi? garancijo tudi pri nas,ki mimogrede,velja 3 leta in ne 5 kot za in samo za M6 registrirane v Italiji.Z xenonom sem imel tudi sam te?ave(bolj z mehanizmom za avtomatsko liveliranje lu?i ) in so mi oba modula na obeh lu?eh menjali v garanciji.Jaz imam 136 konjsko,leather& Bose(pri nas GT) in sem druga?e zelo zadovoljen z porabo in samo vo?njo.?e se ti da malo zafrkavat in ima? ?as,se spla?a iti osebno do prodajalca v Italiji(ne kje ob na?i meji-kak Milano ali kaj podobnega) in bo? pri?paral kake 3 tiso?akae ali pa ?e ve? ??. Edino papirje bo? pol ?akal kak mesec ali dva iz Italije.Moj je bil odli?no ohranjen(kot nov-brez praskice),letnik 2004. in je imel 50000km(preverjenih,ker so mi pustili vse ra?une od servisov v avtu-nala?? ali pa so vse skupaj pozabili ven vzet ).Kar se pa ti?e prevrtenih kilometrov mi je majstor prodajalec v Milanu namignil,da to delajo na?i Slo-ma?ki,ki pridejo z neko aparaturo in kar na avtih nalo?enih ?e na ?leperju "uredijo" zadevo.Oni so pa kar se tega ti?e dokaj usrani,ker so kazni za to pri njih astronomske+ ovzem dovoljenja za prodajo avtomobilv za vekomaj.Vpra?aj ?e kaj,?e te konkretno zanima.
evo me! ta woofer je 25 cmm premera! pa saj jest mam tud oja?evalc ground zero zram pol mam pa ?e predne zvo?nike 16-ka rainbou 70 RMS pa oja?evalc za njih!! pol pa kako to zvezat da ni treba menat avtoradija pa itak mam tud vse potrebne kable k to je ?e enkrat hudo ?pilal na avtoradiju pioneer!Tm mi je kolega zvezu k ma radijo vse ishode posebaj!
?e kdo ve pol bi prosu za odgovor
hvala hvala
Opa,to?no isto kombinacijo ima? kot jaz(samo ne v Mazdici ,na ?alost)ground zero sub. zadej,rainbowi 16-ke spred+zadnja vrata,sam jaz imam drugo zverino od fer?tekerja.
Je pa uvo?ena iz s Italije pravi da da garancijo na realne kilometre in na vse drgo.
Kaj menite a je dobro da je uvu?ena, kak?ne so mo?nosti da se "naserje?",
da je vse ok, .................. unsure.gif
No,jaz imam tudi "italijansko" mazdo 6.Sem jo pa kupil,ko ni bla stara niti 2 leti in in je bila ?e ve? kot leto dni v garanciji(ki mimogrede velja tudi pri nas ).Strogo mora imet zdraven servisno knji?ico(potrjeno),brez tega se ne niti pogovarjat o nakupu.Glede tega frajerja v KP sem sli?al ?e vse mogo?e in ti ne bi svetoval nakupa(edino,?e preveri? na servisu kako in kaj je bilo z njo)in da ima obvezno potrjeno knjigo.To velja za vse mazde,ki jih gleda?,?e posebej,?e avte uva?ajo iz tujine. Ne se zaletet z nakupom!!
Mislim, tole je pa res too much.Spet je nasrkal en mladeni?,ki ni bil ni? kriv.Tudi jaz bi takemu sodil,samo bi moral dobit ?e ve? zapora in delat bi moral zastonj v kaki tovarni...in vsaka nesre?a,ki bi se zgodila z smrtnim izzidom zaradi vinjenosti,bi ga peljal pogledati,kak?ne strahotne posledice so to.Ker ko je on zakrivil smrt tega mladeni?a,verjetno sploh ni vedel zase.
mam ground zero "25" k sm ga meu u prej?nem autu! kako je pa z menjavo radija?
Kak?en je ta woofer 25 "? A je to v colah ali je to kaka oznaka?Druga?e pa pride v po?tev za woofer
edino after-market oja?evalec in nikakor ne priklop na avtoradijo.In avtoradijo naj ima izhod za fr?terker
najmanj 2V,ta bolj?i imajo 4V.Kar se pa kablov ti?e z vsako predelavo se obvezno(ali pa je zeeelo priporo?ljivo) zamenjati kable.Obvezno mora? potegniti primerno debel kabel z baterije za napajanje oja?evaca.
Hja,tako na slikah izgleda v redu.A ima servisno knjigo?Najbolj?e,da gre? avto pogledat.Pa poglej,da ni kak zadnji blatnik rjast(pri nekaterih se le-ta pojavlja).
?e stisnem avtomatsko odro?evanje prednje ?ipe s klimo, gre ventilator na skor najve?jo hitrost (1 ?rtica manj od najve?je mo?i). Pri tem se za trenutek ?ipa ?e bolj zarosi, ker o?itno najprej pobere vlago nekje v prezra?evalnem sistemu in jo prinese na ?ipo, potem pa je nekje v pol minute odrosena.V zimskih dneh mi tega ponavadi ni treba po?et - preden grem strgat led za?enem motor in usmerim zrak na ful na ?ipo brez vklopa klime. Res pa, da jaz v avtu, vsaj ve?inoma, ne po?nem kak?nih tak?nih packarij kot nekateri tu prisotni .
A je mo?no, da ima? kje kaj preve? vlage v prezra?evalnem sistemu, filtru...
Aja, v?asih, ?e v avto z dilcami prinesem kak?en manj?i kup snega, je odro?evanje precej dolgotrajnej?e
Filter v kabini je potrebno menjati kar pogosto,vendar najmanj enkrat letno-odvisno kje in po ?em vozi? vozi?.Jaz sem ga zamenjal sam in je bil ?rn in lepljiv kot katram.Tukaj ima? navodila,kako se ga zamenja-simpl in hitro.
To je ?isto res,zato pa sem jaz eliminiral zadnjo meglenko in namesto nje mi ob zaviranju zasveti na njenem mestu ?top lu?.
Nekaj me zanima glede prvih meglenk,ko je ?e govora o njih.Ali je po va?em bolj?e imet bolj ?voh ?arnico noter ali pa mo?nej?o?Ker imam xenonke,se mi zdi,da meglenke svetijo slab?e od kratkih lu?i(res pa je,da je svetloba meglenk bolj usmerjena v tla in bolj razpr?ena.)
m6 combi 136 modra dizel kr lepa saj zame,kako pa se bo obna?ala bom pa vidu,l 2004, sam nima pa kljuke vle?ne. glede porabe pa ?e ne vem to?n predvidevam da bo kr 8litr?kov,pa nimam cegla na pedalu.
Ma,dobro,zakaj bi pa morala imet vle?no kluko??
Sej Mazda 6 pa ja ni nek delovni stroj. In predstavitev naredi v drugi rubriki...poi??i jo..
Sicer je Alex povedal ?e vse, lahko edino dodam, da lahko preveri? avtonivelacijo tako, da pri?ge? lu?i in ?ele nato v?ge? motor. V prvih dveh-treh sekundah se nato izvede kontrola sistema avtonivelacije. To vidi? tako, da snop svetlobe se najprej spusti in nato dvigne ter zavzame pravilen polo?aj.
?e se to zgodi pa ?e vedno sveti v tla ima? na vsaki lu?i ?e vijak s katerim naravna? pravilno vi?ino. ?e se ne motim mora biti padec snopa cca 1% se pravi, da na dol?ini 10m je snop svetlobe za 10cm ni?je kot pri lu?i.
No,ta vijak na vsaki lu?i je za fino regulacijo vi?ine lu?i.?e se ne dvignejo in nima? ve? garancije je pa hudi?.
?e na en na?in se lahko preveri,?e deluje avtonivelacija.To storimo tako,da damo kontakt in pri?gemo xenonke.
Nato pritisnemo z ob?utkom na blatnik ob lu?i navzdol(narahlo,da ne zvijemo blatnika )in takrat se mora sli?ati motor?ek,ki se aktivira.Svoji dragi,ki je bolj tehni?nega tipa re?emo,da gleda spredaj v lu?i(ne direktno,ker so xenonke zeloooo mo?ne in direktno gledanje od blizu lahko po?koduje o?i!!).V glavnem,snop mora vedno svetiti ravno,oziroma se prilagaja vi?ini sprednjega dela avta.?e ni zvoka bzzzznn,alora je motor?ek fu?.Tako preverjajo na hitro motor?ke tudi na uradnjih servisih.
kako ste kej zadovolni s xsenom ?arnicami,men se zdijo dolge ful dobre,sam kratke pa se mi zdi da zelo slabo svetijo,?e tvingo ma bol k ma navadne.a mislite da je kej narobe?
Xenon v Mazdi 6 ni bi-xenon,se pravi,da dolge lu?i,ki tebi tako lepo svetijo,niso xenonke.
Druga?e pa ima Mazda 6 xenon projektorje Bosch E 46-iste kot BMW serija 3,pa mercedes,pa Audi TT...
Xenon ?arnice so pa D2S (najbolj?e od philipsa ali osram).?e ti ne svetijo v redu je mo?no,da ti ne dela autolivelacija lu?i,katera ti le-te samodejno nastavi po vi?ini ,glede na te?o v avtomobilu.Meni ta funkcija ni delovala in so mi xenonke svetile 5 m pred avtom v asfalt.Druga?e pa mogo?e mora? zamenjati xenon ?arnice,ker s ?asom svetijo vedno slab?e(ni ve? tako bela svetloba).
sam zanima me po kolkem ?asu vam za?ne pihati toplo ?e avto te?e na mestu.zanima me za mazdo 6 combi dizel,jest sm jo glih kupu pa se mi ful dolg zdi.java script:emoticon('', 'smid_31')
Ma na mestu pri meni po par minutah ?e piha toplo.?e pa vozim,je to priblji?no 1,5 km.Ti pa ni? ne pomaga,tudi,?e nastavi? gretje na 28°C-ni? prej ne bo toplo v kabini.Zato-malo potrpljenja in bo.
Evo deli nabavljeni stro?ek za vse potrebne dele 580 eurov. Sem pa takoj preveril kako pa?e oz. ali je kak?na razlika od originala. Po zagotovilu kleparja bistvene razlike NI.
Zelo lepo,da si nabavu po tako ugodni ceni.Zdaj pa veselo na delo in zrijtat mazdico.
KAALman hvala za link nabavljeno sam res mi pa ni ?ist jasno zakaj take razloe v cenah pri nas.
Tudi meni ni.Vsaka stvar za Mazdo 6 je pri nas na mazda servisu kar bogato dra?ja kot na mazda servisu v Trstu.Zakaj je tako,ne vem.Najbr? zaradi na?ega vi?jega standarda.
Tihi - sej ni nujno da je takle "?portni" odbija? dra?ji, doskat so originalni najdra?ji!
Mogo?e ne bi blo slabo, da bi ti tvoj razbiti odbija? posku?u popravt!
Mamo razne mojstre, k delajo s poliestrom in ostalo robo, pa ti ga tko skup sestav da niti sam nav? ve? vedu da je biu udarjen!
Tudi sam se ukvarjam z poliestrom in sem ?e parkrat popravljal po?ene original odbija?e.Vse je o.k,dokler
ti ga kdo ne takne z avtom in spet po?i na istem mestu.Meni je po?u tudi ?e sam od sebe od napetosti med razli?nima materialoma,ki se ne marata glih najbolj.Pa tudi barva rada po?i na spoju pozneje.
Ne vem no,mogo?e kdo to bolj obvlada od mene.Tudi en ful stru?ko mi ga je ?e flikal,pa se mi je isto zgodilo. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No,ko sem bil z kolegom drugi? v Milanu(tudi kupil enako kot jaz,pri?paral 3000? ) je ravno ko sem bil pri trgovcu upadla finan?na policija. In to kot v filmu-obkolili so concesionario(plac,kjer je imel avte) in vse nas legitimirali ter ga za?eli razturavat po dolgem in po?ez.Vzeli so si na piko par avtov(tip jih je prodajal par tiso?) in pregledovali vse papirje od avtov.Z njimi sta bila tudi dva mehanika,ki sta vse ?ivo prekontrolirala na dveh
avtih.V glavnem,midva sva se pobrala,ker nama je prodajalec zatrdil,da bo trajalo cel dan.Tako,da ne bi rekel,da se mu spla?a kaj "mutit".ker sem gledal avte in ima razporejene po vrstah od 20000km do 250000 km
v zadnjih vrstah.In ?e enkrat-pri njih finan?na policija deluje.Ne bom pa trdil,da se tudi tam ne dogajajo lumparije.In "pozabljene" ra?une so imeli skoraj vsi avti kar v predalih.Pa ne samo to,celo ra?uni od kuplenih gum so bili zdraven. Ko sem prevzel avto,so mi oni naredili redni servis na poobla??enem Mazda servisu.
?ez v IT.so ve?inoma 136-konjske(90% z usnjem in xenonom).Ne gledat pri privat fiz.osebah,ker imajo navite cene.In z trgovci se glihaj za ceno vedno na licu mesta-nikoli po telefonu.Izberi si par avtov na internetu v enem mestu in si vzemi ?as,za pogledat vse.
Za tam kupljen avto ne more? dobiti probnih tablic-ali montira? gor svoje (Slo) ali pa avtovleka.Na dokumente ?aka? nenormalno dolgo-italijanska le?ernost in slow motion delovanje ob?in.
Sre?no pri nakupu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani