Ne,ne,to ni bilo v mazdi. - tukaj je kaj takega skoraj nemogo?e.
Pu??alo mi je pri ?iberdahu v Pugiju,kjer se je nabrala umazanija na odtokih in sem imel pod zadnjimi sede?i pravi bazen. ?e neka trava mi je za?ela poganjat.In so se mi rosile ?ipe ?e poleti.Pol sem to zrihtal,dva dni imel avto na burji-vsa vrata odprta in od takrat naprej je bil mir.
Da se na zunanjih steklih nabirajo drobne kapljice veliko k temu pripomorejo avto?amponi z voskom.
Zdravilo je razmastitev stekel, druga?e pa se vsako jutro zamudi? dve minuti, da z brisalcem za stekla gre? okoli avta in zbri?e? kapljice. Tudi pozimi ko se na steklih nabira led, ga ni te?ko odstranit.
Tako me na zjutraj ni strah, ko je ?e tema in megla na cesti , da bi koga spregledal in ga izsilil.
Tudi ?i??enje stekel vsake dva tedna v notranjosti pripomore k manj rosenju.
Samo nekaj minut si vzami za bolj varno vo?njo.
Jaz sem moje ?ipe spoliral odzunaj z polirno pasto-najprej grobo in pol ?e z fino.In moram re?t,da je sedaj ?ipa kot nova-ni? razmazovanja in podobnih neumnosti.Vsa nesnaga je ?la dol.
Zelo dobro, hvala za informacijo. Jaz ?e nisem ?el tankat, ampak grem zdajle, pa poro?am.
@Sirius
No potem imava enako mnenje glede C5. Kot sem ?e napisal, jaz nisem opazil tak?no luknjo kot pravijo drugi.
Jaz sem tudi imel C5 sicer letnik 2003, ampak je ?la kar hitro od hi?e, ker smo rabili ? za hi?o, dobil sem precej zanjo, pa par stvari me je zmotilo. Ena od teh je bila, glasna zadnja prema. Ampak ?e sedaj pogledam te zadeve, ko se vozim v ?portni M6, ni bilo tisto omembe vredno
C5 je kar dober avto, ni dvoma.
Kakor za koga,kakor za koga.
V mojo hi?o ne bo ve? stopil "Francoz"-avto mislim.Sem imel dva in mislim,da je to dovoj za ta life.
Mo?no, samo potem moram VSE mazde dizel peljat na servis kar sem jih vozil
?al ampak resni?no moram priznati, da je Hdi v stari zgonjeni Xantiji pri 320.000km bolj miren in bolj tih kot pri stari M6 in tudi novi M6. Verjetno zato, ker Mazda stavi bolj na ?protnost.
Ma kje si na?el to,da je Mazdin Diesel hrupen in nemiren?
Edino ,ko je mogo?e bolj mraz.Druga?e pa se ga sploh ne sli?i.
Narobe sem napisal - mislil sem predzadnjo ?rtico (1/4 tanka) ... my bad
Tako, da nisem ?e tankal... bom jutri
Heh,Boss,tebe bi z veseljem vsaka avtomobilisti?na znamka vzela za pokazatelja,koliko avto "pije".
Evo.Nekaj gledam za 17 colskimi feltnami za mojo M6.Verjetno bo to najbolje vedel odgovorit Labi-dr.tyre.
Namre?,na voljo imam-vsaj tiste feltne,ki sem jih fiksiral- dimenzij 17 x 7,5 ET ali 48 ali 38.
Alora,original mazdine 16-ke so ET 55.Dal bi gor gume 225/45/17,ker so bli?je originalnemu obsegu in mi lep?e izgledajo na M6 kot dimenzije 215/45/17.
?elim pa si,da bi bila kolesa potisnjena mnogo bolj ven (kolikor je ?e dovoljeno,da ne bi gledala iz karoserije) in ne bi drsala po zadnjem blatniku znotraj,ko je ful nalo?en.
Za golfa so glasovali tisti ki se vozijo s kolesom in si ?elijo imet golfa, tisti ki imajo avto druge znamke in so se ?e vozili z njim bi raje glasovali za katrco.
Mogo?e je samo meni golf "dosadan",ampak me niti malo ne prepri?a.Lahko da tudi zato,ker ga kupujejo vsi po vrsti-?eprav zadnje ?ase opa?am,da se situacija malo obra?a na bolje.Dva sodelavca,zagrizena golfovca,sta namre? presedlala na druge avte-eden celo na Mazdo 3. ...po dolgih "mehkih" pregovarjanjih in konzultacijah z mojo malenkostjo.
Mene osebno ta bunker situacija v golfu ,kot ji pravite, niti malo ne fascinira.Anzi me ?ivcira,?e ne sli?im ma?ine.In to vsaj zame,ni plus pri njem.O obliki ne bi niti debatiral in o vo?nji z njim niti.
Edino,kar mi je v?e? pri golfu diesel je,da vle?e takoj od nule in ga la?je in lep?e vozi? po mestu.
Mislim,da ima tukaj veliko vlogo tudi glasovanje "pod mizo"-podmazovanje.
Kajti na ta ra?un bodo prodali veliko (ali pa tudi ne ) golfov v Slo.
Vsa taka in podobna glasovanja in ocenjevanja so za moje pojme vedno neobjektivna-vsak ima svoj okus in vedno le-ta prevlada,tudi nehote.
In kot je lepo napisal ?e Boss,se ta "golfomanija" vle?e verjetno ?e iz ranjke Yuge,ko je pri?el ven golf I in je bil takrat proti 101-kam in fi?otom prava revolucija.Ve?ina folka tukaj pri nas itak nima nekega svojega okusa in jim lahko uturi? vse kar ho?e?-z raznimi reklamnimi akcijami tipo:-najbolje ocenjen avto v bla bla dr?avi,
zmagovalec rellyja (ki nima z istim serijskim avtom blage veze ),avto leta in podobno.
In mnogo ljudi pade na te finte brez dosti razmi?ljanja.Pol dajo na reklamo ?e sliko najbolje opremljenega modela (z ful velikimi feltnami,spojlerji itd) in napisom-?e od ... ? naprej.
In potem se za?ne"nalaganje" dodatne opreme in rast cene.In pridemo pri nemcih na ceno,ki nima ve? veze z osnovno ceno,ampak,ker so ?e tam in ho?ejo imet to in to opremo,pa? po?rejo to.Itak se pri kreditu ne bo poznalo par ? na mesec ve?.
?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje
Meni pa se zdi,da so vseeno 17 optimalne-kar se ti?e izgleda in "udobje" je ?e vedno tu.(stare 6-ke,se razume Lahko dobi? 17-ke z rahlim dopla?ilom za ceno 16-k.)
Sem pa ?e videl novo z 19-kami gor in moram re?i,da je izgledalo fenomenalno.Boss??
1.Ne -to storijo na servisu le,?e uveljavlja? 3 letno garancijo.Takrat pokli?ejo v Avstrijo,da preverijo,?e so bili opravljeni vsi servisi v terminu in na uradnem servisu.V A nato odobrijo ali pa tudi ne.
2.Za Italijanski trg-195/65/15 in pa 205/55/16.Za Slo-avte so zdi se mi tudi 215/45/17.
-5 x 114,3 fi luknje na sredini=67,1.
3.Mislim,da gre noter malo ve? kot 4 litre olja.Jaz uporabljam Mobil 1, -0W40.
4.Ne hodim,?e res ni potrebno na poobla??en servis.Sem ?e napisal enkrat,zakaj.
5.Dr?i.Ali pa vsako leto,?e ne naredi? 20000km v enem letu.
6.-ne vem to?no...
7.Moj je letnik 04-diesel,136,L˛&Bose,Xenon,usnje...Pri meni xenon-avtonivelacija ni delovala,zamenjali v garanciji oba ra?unalnika na obeh xenonkah(tov.napaka),rade rjavijo na vratih in zadnjih blatnikih(tov.napaka)
meni crknil ERG ventil,diski se radi zvijejo,rolo v prtlja?niku pri karavanih se rad pokvari,crkujejo xenon ?arnice,nekatere italijanske vle?ejo v desno,?e spusti? volan,slaba kvaliteta laka-veliko pikic od kamen?kov,
od webasta pozimi rado prismrdi v kabino,ko pri?ge? avto in se le-ta pri?ge,ko spelje? je o.k.,
Da ki globalno segrevanje-mogo?e na soncu ja.Upalil iz prve,kot raketa(nov 100 Ah aku ),malo po traktorsko zaropotal in po 500 m ?e nesli?en.Mislim,da ko je tak ali ?e ve?ji mraz nima veze,kak?no diesel gorivo ima? noter-vse je isto ali malo slab?e.Kaj ?mo-globalno segrevanje pa?.
Aja,dodal nek dodatek za pozimi v rezervoar.Ne vem,?e kaj pomaga ali ne. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej glih v tem je ?tos-da ni nobenih odsevov pono?i.Prej pa nisem pono?i videl ni?-vse se je ble??alo.
No,ni glih navadna polirna pasta-je profi znamke Menzerna,sicer je za pleh,je pa tudi za vse ostalo-brez dodanih voskov in drugih ?udes.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani