boss a nisi ti do par mesecov nazaj "promoviral" petrol, da naredis z njim vec kilometrov?
a dej no ... verjetno sem edini, ki sem res skepti?en glede tega, da je bistvo za nizko porabo v kvaliteti goriva. ?e za petrolov ultimax sem rekel, da bom videl ali je kej na tem pa ni bilo ni? ali pa bolj malo, da bi se dalo ocenit.
recimo, da bi lahko dal 225/40 18 (cca. 50 eur ceneje na gumo)
ce bi ze to naredil, pol jaz ne bi homologiral...se pac delas francoza (dvomim da: 1. te bojo ustavili zaradi gum, 2. da bojo sli tezit zarad take razlike)
se pa moras zavedat da je napaka napram originalu 3.4 % (manjsi premer za 6.4cm)
Jaz isto razmi?ljam ,ker z 225/45 18 je izbira tako skromna in je od bolj?ih le Bridgeston, Dunlop pa mogo?e ?e kot ?efran dragi Michelin.
Policajev in pregleda me ni strah saj dvomim, da bi me jebali zaradi take malenkosti bolj me skrbi, da bi ob kaki nesre?i slu?ajno zavarovalnica osporavala pla?ilo zavarovalnine zaradi nehomologiranih gum.
Sem pa preveril in uradno za Mazdo 6 je ustrezna tudi ta dimenzija 225/40 18 samo verjetno bi bilo vseeno dobro to nekak uradno spraviti na homolomo karton?ek ... lahko pa tud neuradno s kak?nim Letrasetom
kaj pa kasno drugo dimenzijo?mogoce mal sirse?
Ve? ali manj je sranje saj kolikortoliko ustrezna dimenzija (?im manj procentov odstopanja) po obsegu je spet tolk redka kot tale.
Dr?i in tega nikoli ne zanikam, da so deli za diesel dra?ji pa ?e ve? takih je, ki jih lahko hudi? vzame. Pa? moderni diesel je bolj tehni?no kompliciran motor.
Po drugi strani pa koliko je bilo izven garancijskih te?av z Mazdinimi diesli tu na forumu pri uporabnikih, ki to?no vejo koliko km imajo njihovi avtomobili oziroma po mo?nosti, da so jih vozili od novega?
kakor je meni znano ne kej dosti...ok gre kak?en IMV ventil, kak?en filter se zapaca in kaj podobnega zna?ilnega za diesel. Na?eloma so to stro?ki, ki niso ravno katastrofa sploh, ?e gre za avto, ki je dal skozi ?e 100kkm ali ve?.
Upam, da se ne motim preve?, ampak prav dosti sesutih turbin, uni?enih ?ob, zaribanih visokotla?nih pump ipd dragega shita mislim, da na forumu sploh nimamo - spet govorim za avte z znano zgodovino.
?e Labi, ki je za moje pojme sadisti?ni mu?itelj svoje Mazdice je zabele?il izven garancije samo tisti bat, ki bi ga lahko odneslo tudi pri bencinarju, ?e je ?lo za napako materjala. Menjalnik bi lahko crknil tudi na bencinarju, visokotla?na pa mu je verjetno v garanciji ?la zaradi vode v gorivu ali pa napake materjala. Pa kolk ma njegova Mazda? Mislim, da bo kmal mela ?etrt miliona kilometrov pa si upam trdit, da jih lahko nardi brez te?av ?e vsaj 100kkm, ?e bi jo mal bolj mirkal pa bi verjetno naklepala tud pol milijona brez ve?jih servisov.
Mojo prej?njo sem sicer dal stran zaradi karambola pri 140kkm pa z dieselskimi deli ni bilo ni? narobe z motorjem in mislim, da je na forumu kar nekaj dieselc, ki se bli?ajo 200kkm aki so ?e ?ez pa z njimi ni ni? narobe oziroma se ne ka?ejo nobeni znaki, da bi dieselce mele neko pogosto bolezen, ki bi spraznile uporabnikove ?epe.
Zato ne vem zakaj je taka gonja proti dieslu, da ?e skoraj zgleda, da si ful budala, ker kupi? diesla saj ti takoj skup pade sam, da ga zapelje? iz salona
Upam da me, zarad tega kar sem napisal, ne bo tepla usoda in bo ravno meni crknilo nekaj od na?tetega ampak zaenkrat statisti?no gledano ni bojazni
Semaforji in kro?i??a se kar nekako izklju?ujejo tako, da se kar bojim da bo to kro?i??e ratalo en velik lj-zama?ek, ki bo odlo?no vplival na promet tudi po obvoznici (beri: zastoji in gne?a)
?e mislijo imeti semaforje skoz v uporabi bo ?tala, ?e pa je to mi?ljeno samo za takrat, ko bo konec kake prireditve in je namen, da se spuca promet iz samih Sto?ic pa verjetno ima nek smisel.
ampak moja replika se je za?ela na Yavaryevo post, kjer je omenil nek ekstrem... po nesre? sem pa takrat omenil diesel in se je za?el cel hudi? sploh zato, ker nisem potrdil, da je diesel za butat z glavo v zid, al neki tazga :ne vem: . V bistvu pa sem hotel samo predstaviti realno porabo in ne mejnih vrednosti, ki nikomur kaj dosti ne povedo pa ne glede a se gre za bencinarja al pa za traktor. Lahko ?e enkrat prebere? kaj sem napisal pa probaj neobremenjeno ocenit kaj sem napisal.
Sicer pa, ?e sem kej zajebal, se opravi?ujem oz. se opravi?ujem ?e sem koga preve? vznemiril - res ni bil namen, da bi koga zajebaval al bohnedej ?e kej huj?ega
haha kot uni cigoti, ki vsak let potujejo s prikolicami iz francije nekam na vzhod in pol nazaj. Vsi enake luksuzne prikolice in seveda pripete na zadnje modele me?k al pa bimmerjev. Ko jih vidi? si re?e?... hja lepo je biti cigo in sploh ne te?ko
Uklopko in Yavarye: upam, da nista u?aljena, ker tako kot pi?eta me je kr malo strah, da bo kaka zamera. Sej mi je ?al da sem sploh kej napisal pa da sem predstavil svoj pogled na stvar.
Glede KRVAVEGA zagovarjanja pa to velja bolj za prista?e bencina, ki o dieslu tud sli?at no?te in se vsaki? delate norca iz tega. Sploh ne dovolte, da bi se predstavle obe plati in je neki najhuj?ga, ?e kdo kaj dobrega re?e na ra?un diesla, ?eprav v tem primeru sploh nisem za?el z omembo diesla ampak s tem, da je treba interesentu za nakup realno predstavit kolik?no porabo lahko v povpre?ju pri?akuje in ne v nekih ekstremih z nekim gorivom, ki ga pri nas sploh ni mo?no kupiti.
Pa sej noben ne vsiljuje ni?esar nikomur, da je treba tak halo dvignit, ko je govora recimo o dieslu in ne vem ?e nekdo spra?uje o primerjavi pri tem pa najprej eksplicitno omeni, da mu je trenutna poraba prevelika in da je o?itno to glavni razlog za menjavo avtomobila je verjetno najbolj logi?no, da se mu zapi?e s katerim motorjem bo najmanj porabil. Prvo vpra?anje pa je bilo kaj se mu bolj spla?a 1.6benz ali 1.6diesel, kar da od za?etka slutiti, da je poraba pomemben faktor sploh, ?e se je odlo?il, da bo ?el iz 160KM turba?a AWD.
?e pa bi vpra?al, da rabi avto za ?portno vo?njo mu pa tudi sam ziher ne bi predlagal 1.6 diesla ampak MPS ali pa vsaj GTA. Verjemi, da tolk zaljubljen nisem v diesla, da ne vidim ni? drugega in ?e bi imel dovolj fedra za vzdr?evanje bi mel danes doma vsaj 250 ali 300KM turbo bencinarja.
Torej da zaklju?mo tole brezplodno razlago in da se vrnem na za?etek.
?e bo? vzel prej?nji model M3 potem so verjetno naslednje ugotovitve
bencin 1.4 90KM - ne kupuj ker ta motor je absolutno pre?ibak
bencin 1.6 105KM- malo bolje vendar ?e vedno premalo za bolj dinami?nega voznika pri tem pa ?e kar precej pupca za svoje konje
bencin 2.0 150KM- verjetno najbolj primeren motor za tistega, ki rad v?asih tudi malo bolj ?portno odvozi kake ride
bencin 2.3MPS 260KM - pravi hot hatch
diesel 1.6 90KM - osnovni diesel, ki je verjetno bolj za kakega upokojenca
diesel 1.6 109KM - ?parov?ek z zmogljivostmi na nivoju 1.6 bencina
diesel 2.0 143KM - ugodno poraba, ki nudi tudi kak?ne bolj osnovne ?portne u?itke.
?e pa razmi?lja? o novi M3 sta pa namest diesla 2.0 dodana dva nova motorja in obeh 90KM motorjev tudi ni ve?
diesel 2.2 150KM - diesel z bolj?imi performancami od 2.0 bencinarja (spet jih bom sli?al)
diesel 2.2 185KM - dobrih 8 sekund do 100 pove vse pri porabi 5,6l/100km (realno verjetno kake pol litra do liter ve?)
Je to zgolj naklju?je in jaz ne vem za ostale primere ali le Renault ni kompatibilen z OMW nafto?
Ve? ali manj je to to... bi rekel mogo?e druga?e, da je Renault ob?utljiv na kvaliteto nafte na splo?no. In to je problem, ker proizvajalec bo vedno krivil, da je gorivo izven standardov oziroma, da je zani?, naftni baroni pa bodo pa? zvra?ali krivdo na slabo izdelavo tehnike pri Renault vozilih. Kupec oziroma lastnik se pa znajde v nezavidljivem polo?aju med kladivom in nakovalom... brez odvetnika v takih zadevah verjetno ?al ne gre pa ?e takrat se lahko postopki zavle?ejo v nedogled.
O boh aleluja, kaj ste se zdele name spravil kot, da sem jaz za?el na?tevat najmanj?o porabo. Mal poglejte kdo je za?el z na?tevanjem nekih ekstremnih primerov z nekim super iber mega gorivom, ki je seveda iz tujine.
O?itno ste pozabili kaj je Son?ek sploh vpra?al pa bom ?e 1x nalimal citat, da ne bo dvomov
Da malo obudim temo.
Sem nov na forumu in se zanimam za nakup 3ke GTA. Gledal sem tudi 3ko 1.6 in 1.6dizel ampak mi je GTA bolj v?e? predvsem po izgledu. Zanima me kak?no porabo lahko realno pri?akujem glede na to da nisem nek divjak. Vozim normalno, ve?inoma po omejitvah. Kak?na je poraba npr. na AC pri 130? Na leto naredim okol 20k km in bi se mi mogo?e res spla?alo pogledati po kak?nem dizel?ku
Hvala, LP
Hvala vsem. Ni mi v?e? traktor v?e? mi je samo njegova poraba. sicer mi pa zdaj avto porabi okoli 10l na 100km in sem za?el malo razmi?ljati o kak?nem var?nej?em. Bom ?el spet nazaj iz nemca na japonca... malo gledam tudi mazdo 6. Mimogrede, pozna kdo 3ko GTA, ki se prodaja v Novi Gorici ?e precej ?asa?
?e tako ima porabo 10 litrov in mu je to preve? kar ga ?isto razumem zato i??e nekaj bolj var?nega. In prvo kar si mu Uklopko povedal je da naj ne kupuje diesla pa verjetno ?e sam ne ve? zakaj si mu odsvetoval in naj kupi GTA. Glede na to, da porabi zdaj 10 litrov bi rekel, da ima tak re?im vo?nje, da bo z M3 GTA pri?el le iz de?ja pod kap in bo na istem. Predlagaj mu GTA in plinsko instalacijo, ?e ?e.
A naj bo zadovoljen z odgovorom, da bo itak sam ugotovil kolk bo realna poraba - ja to je sme?no, pa sej ?lovek kupuje drug avto ravno zaradi tega, da bo manj denarja potro?il za gorivo in verjetno mu ni v interesu, da bo malo eksperimentiral pa kr tkole dal denar, da se na lasten ?ep prepri?a a je to to kar je pri?akoval oziroma kaj i??e. Zato na forumu to spra?uje in si ?eli koristnega in objektivnega odgovora.
In ne ni fore kolk kdo da denarja za avto, ker danes avto kupit ni ne vem kak projekt, veliko te?je ga je vzdr?evat, ker ?e te za 20.000km samo gorivo pride ve? kot dva jurja pa ?e registracija in servis kakega jurja je nekako logi?no o ?em govorim. In razlika med GTA bencinarjem in 1.6 dieslom je pri tej kilometrini cca 800? samo za gorivo na leto.
Ok samo tole pa zaklju?im - jaz se z nikomur ne kregam (razen, ?e je izmenjava argumentov pa? kreg), ?e pa se kdo krega z mano je pa to njegov problem. Posku?am pa navesti neka dejstva in jih ustrezno argumentirati zakaj sem tako rekel in zdi se mi fair, da ne konkretno tehtno vpra?anje uporabnika foruma tudi tehtno odgovorimo ?im bolj objektivno in ?im manj subjektivno z neko predispozicijo v glavi, da je recimo nekdo prista? bencina, drugi pa diesla, tretji plina in ?etrti elektrike...
Jaz osebno si ?elim tak pristop, da ?e nekaj vpra?am, da mi tisti z ve? izku?njami tudi to tako predstavijo in ne v stilu: ja kup Nokio, ker mam tud jest Nokio in je full kul. Ho?em, da se mi razlo?i zakaj je Nokia kul in katere prednosti ima in ne samo re?t, da je Sony Ericsson zani? oz. za butat z glavo v zid pri tem pa ga sploh nikol ni od bliz vidu.
p.s.: mi pa ?e vedno ni jasno kaj se prista?i bencina tolk ogro?eno po?utite, ko kdo omeni diesel pa kolk vsi hitite na?tevat kolk majhno porabo ste mel. Pa sej pri bencinarju to ni fora kot razumem - va?en je zvok, pa da ne smrdi, pa da pozim v?ge, pa da ma pocen servise in rezervne dele. :ne vem:
a nismo o tej porabi imeli eno zelo ob?irno temo? ker se je ?isto prevekslala sedaj v totalno druge vode.
...smo, ampak vse to se nana?a na vpra?anje uporabnika in nalivanje ?istega vina.... naj uporabnik realno izve kaj lahko pri?akuje od avtomobila, ki ga bo kupil. In ja, poraba je pri dana?njih cenah goriva bistven podatek in mislim, da je fair, ?e se realno predstavi kaj lahko pri?akuje glede tega in ne, kolk je komu ratal imet najni?jo porabo.
Men je ratal tud 5,8 pa ne bom nikoli trdil, da se lahko v povpre?uju vozim s tako porabo, ker je to nerealen podatek.
Pri pribli?no enakem na?inu vo?nje je recimo pri meni lahko razlika tudi en liter na 100km (povpre?je na tank seveda) in to z gorivom iz iste pumpe.
Recimo samo mokra cesta pove?a porabo pri ?irokih gumah tudi za en liter, pa veter, pa temperatura - razlika je ?e v tem a se recimo enkrat pelje? podnevi po soncu pri temperaturi 25-30°C, nazaj pa recimo pono?i pri 10°C ni?ji temperaturi, kjer klima skoraj ne deluje in tudi motor (sploh atmosferc) lahko stisne ve? zraka v valj kot pri vi?ji temperaturi.
Teh faktorjev je toliko, da edino kolikor tolikor realna ocena porabe bi bila recimo povpre?je kakih 6-7 tankov z enim gorivom in 6-7 tankov z drugim z enakim na?inom vo?nje po mo?nosti na enakih poteh. Tako bi se lahko pribli?ali najbolj optimalni oceni kolk je res razlike.
Pr nas folk recimo MOL hvali kolk se z njim manj porabi ampak ko pa vzamem povpre?je je pri meni z MOL-om poraba najve?ja in ne najmanj?a
Mazda 6 CD 2.0 140KM 2008
Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,53 l/100km (?t. zapisov: 26)
Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,41 l/100km (?t. zapisov: 6)
Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,58 l/100km (?t. zapisov: 13)
Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,32 l/100km (?t. zapisov: 1)
Zdaj ga namre? precejkrat tankam, ker ga imam v Logatcu pred nosom tako da so povpre?ne vo?nje enake kot s katerimkoli drugim gorivom.
Za primer pri prej?nji ?estki, kjer sem ?el na MOL le takrat, ko sem bil na kaki relaciji (recimo v Litijo ali pa Ribnica ipd) pa se je MOL izkazal kot bolj var?nega. Zakaj? Zato ker sta tako cesta do Litije kot do Ribnice regionalke z 90km/h max hitrosti, kjer je poraba najbolj optimalna. To pa seveda ni realna ocena saj ni ?lo za tipi?no vo?njo ampak zaradi regionalne ceste veliko bolj var?no kot recimo mestna vo?nja ali pa AC.
Mazda 6 CD 2.0 121KM 2004
Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,53 l/100km (?t. zapisov: 68)
Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,53 l/100km (?t. zapisov: 59)
Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,33 l/100km (?t. zapisov: 7)
Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,76 l/100km (?t. zapisov: 7)
Poraba Diesel pri dru?bi Logo: 6,67 l/100km (?t. zapisov: 1)
Da ne bo spet narobe razumljeno - ne prerekam se ampak samo sem argumentirano pojasnil zakaj z enim tankom skurjenega goriva na netipi?ni poti je zelo te?ko realno oceniti "vrednost" goriva. Nikakor ne zavra?am dejstva, da bolj kvalitetno (beri dra?je) gorivo ima neke prednosti (ve?ja mo? motorja, manj?a poraba) ampak vseeno pa mislim, da razlika ve? kot nekaj deci manj?e porabe samo zaradi goriva ne bi smela biti.
p.s. ?e vedno i??em kak?en verodostojen uradni test, kjer bi to preizkusili.
No sej v tem je tud problem... ?e majhen veter lahko vpliva na porabo in te?ko je re? ali je taka meritev ustrezna ali ne (vo?nja z enim tankom v eno in nato z drugim gorivom v nasprotno smer)- se pravi 100% ?e vedno ne more? trditi, da je bil tolik?en prihranek samo zaradi goriva. Moja groba ocena je, da kvaliteta goriva lahko vpliva le nekaj deci (3-4 max) na 100km, vse ostalo so drugi dejavniki.
Mrbit pa je kje na internetu kak?na verodostojna ?tudija na to temo, da ne bomo kokodakali v prazno na to temo? :ne vem:
Ne verjamem v "?ude?na" goriva ?e manj pa v "?ude?ne" dodatke za bistveno zmanj?evanje goriva, verjamem pa v na?in in re?im vo?nje. ?e pri?ge? avto in nato v ?usu prevozi? z ogretim motorjem relacijo bo? resni?no presene?en nad porabo saj je lahko samo zaradi tega od pol litra do liter ni?ja.
In ravno to je ta ke? saj ve?ina, ki je tankala v tujini je to tankala na relacijski vo?nji in zato sta tukaj kri?ata ti dve dejstvi, ki onemogo?ita realno oceno glede porabe oziroma vpliva kvalitete goriva na porabo.
?e moj primer: nekaj tankov nazaj sem prakti?no v treh vo?njah naredil skupaj ve? kot 1000km z enim tankom in porabo 5,8l/100km in to z na?im ?ist obi?ajnim gorivom brez super duper dodatkov. Vo?nja je bila pa tako mestna, kot relacijska pa 140km/h po AC brez vo?nje v zaveterju.
Saj to me skrbi, vem da govorimo o dizlu. Koliko ?asa torej traja, da se obrne en tanker? ... matr matr....
Na avtomobilizem.com je zdele eden s Cliotom z navorom pojamru, da mu je shodila pumpa pa skozi na OMV tanka
objavaObjavljeno: ?et apr 08, 2010 1:28 pm
Da malo obudim temo... pravkar so me klicali iz servisa da je na avtu fu? ?rpalka, ?obe, nekaj v zezi s skupnim vodom ...baje da zaradi slabe nafte. Avto je star 4 leta, dizel, izven garancije, 116k km, redno servisiran na poobla??enem servisu.. ?kode pa baje ?ez 2000?. Grem pogledat popoldne kaj je dejansko narobe.. zanima pa me ?e se da v tem primeru kaj storiti glede reklamacije goriva oz. se da to kam reklamirati ? Aja tankam pa vseskozi na OMV-ju....
objavaObjavljeno: ?et apr 08, 2010 6:27 pm
Avto je R Clio dci 63kw, letnik 06. Sem biu na servisu in bodo dali nafto v analizo.. zaenkrat ?e ?akam, je pa precej ''smetna'', bom pa jutri povpra?al ?e na OMV.
Zanima me, ?e je imel kdo podoben primer in kako se je re?ilo, ker stro?ek +2000? je ve? kot preve? za tako napako!!
Na OMV-ju sem pa tankal 90%, prav iz razloga ''slabe nafte'' na Petrolih... tako da
Kakr?enkoli nasvet ali informacija sta dobrodo?la !
objavaObjavljeno: ?et apr 08, 2010 9:54 pm
Oni so 100% da je krivda nafta... se bo dal na analizo pa bomo vidl kaj pa kako... v najslabsem primeru bi mogl ksno kulanco priznat..
Kaj ni res nikogar tu, ki je imel podoben primer ??
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a dej no ... verjetno sem edini, ki sem res skepti?en glede tega, da je bistvo za nizko porabo v kvaliteti goriva. ?e za petrolov ultimax sem rekel, da bom videl ali je kej na tem pa ni bilo ni? ali pa bolj malo, da bi se dalo ocenit.
Druga? je pa tema o tem tukaj http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6288 pa lahko preveri?
Mora bit bolj?i saj je bistveno dra?ji - vpra?anje pa je kolk je vse to povezano s porabo :ne vem: nekaj deci ja ve? pa - vpra?anje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani