Za potrebe ?olanja monta?e sistemov za avtoplin potrebujemo ve?je ?tevilo vozil. ?olanje se izvaja pod mentorstvom in nadzorom in?truktorja z pridobljenim certifikatom proizvajalca sistemov za avtoplin. Samo monta?o pa bodo v okviru programa izobra?evanja izvajali izku?eni mehaniki in podjetja, ki u?ivajo na podro?ju avtoservisne dejavnosti ugled pri svojih strankah.
Nudimo vgradnjo kvalitetnih sistemov, ve? na strani http://www.populi.si/index.php?page=shop.b...op&Itemid=4 , kjer si interesenti lahko ogledate celotno ponudbo vklju?no z detajli monta?e (ve? v manijih na levi strani strani).
Vozilo pridobi v programu ?olanja kvaliteteno in?talacijo po izbiri lastnika, vgrajeno, nastavljeno in testirano po navodilih proizvajalca in vso dokumentacijo za izvedbo homologacije vozila.
Cene vgrajenega materiala so objavljene na http://www.populi.si/files/Populi%20-%20EG...k%2003-2010.pdf . Za ceno kompletne vgradnje pa po?ljite e-mail z opisom va?ega vozila na populi@siol.net ali broni@populi.si ali pa za ve? informacij pokli?ite na telefon 040 248 147.
Boss kaj je s tisto tvojo informacijo o zjebanem tankerju bencina, ki naj bi ga kupil OMV ker ga noben drug ni hotel? Je bil to prvi april al kej druzga? Imas kaksen link?
LP
To informacijo sem dobil direktno pri enem priznanem serviserju visokotla?nih pump in vbrizgalnih sistemov. ?eli sicer ostati neimenovan ampak mi je zagotovil, da je to res. Podatek naj bi pri?el iz zanesljivega vira saj je kar naenkra pri?lo do pove?anja zaribanih pump, kjer je bil skupni imenovalec OMV. Se pravi se ni ?lo za eno ?rpalko ampak za razli?ne OMV ?rpalke.
Hehe Slivka, ampak tvoje ?ivljenje je pa res pestro
Jaz imam diesla, ki je lepo v?gal pri -20°C, prej?nja mazda pa celo pri -24°C tako da ta podatek s strani distributerja goriv je verjetno kar korekten. Predvidevam pa nekaj drugega in sicer, da je bila v nafti voda in ti je ta zmrznila v filtru in ga tako zama?ila.
Je pa vseeno za take nizke temperature priporo?ljivo v nafto zliti ?e kak?en dodatek proti izlo?anju parafina pri nizkih temperaturah.
Boss no?em bit zloben ali nesramen, ampak verjetno nisi imel izku?enj z manj?imi otroci, njihovimi pripomo?ki, igra?ami, plenicami in ostalimi ?eljami.... . Ni dopust brez najljub?ega kolesa ali lopate...
Sre?a (?e) ne... sem za?el pri ?tirih letih pa se da zelo hitro zmenit kaj gre zraven in kaj ne. Ker ?e bi upo?teval vse ?elje bi bil tud selitveni kombi premajhen, ?al.
Druga? pa nisem nasprotnik truge, ?e je treba raznorazne pripomo?ke notr napokat ampak mislim, da na dopustu na morjo bo pa tiste tri tedne ?lo tudi brez bicikla ipd, al ne. V moji mladosti smo se ?tirje peljali z Jugotom brez prikolic in prtlja?nikov na strehi tudi za tri tedne na morje - pa je blo ?ist ok
Hehe, o?itno sem pol jaz en tak terorist, ker tak?ne nebrzdane poizkuse selitve celotnega doma?ega okolja na dopust prepre?im ?e v kali. Sicer nobenmu ni? ne manjka na konc je pa bistveno manj stresno, ker manj ko je robe za prpravt manj je nervoze.
A te smem vpra?ati zakaj bo? menjal? A samo zarad prostora v prtlja?niku?
?e ra?una? prostor do police ga je v HB ve? kot v karavanu. Karavan se izka?e le ?e ho?e? nalo?iti do stropa kot recimo tur?ki gastarbajterji. Samo glede, da i??e? kov?ek bo? itak robo tja notri zlo?il.
Kako vam te?ejo diesel-Mazde. Nekaj mi je v va?ki gostilni na? va?ki vseved razlagal, da je OMV nekaj za?u?tral z nafto in so zaribavale visokotla?ne ?rpalke in ?obe. In zraven mi je razlagal, da po neki evropski direktivi nafta ni ve? nafta ampak me?anica 95% nafte in 5% biodizla. A kdo kaj ve o tem?
?al, ve? ali manj dr?i. Ampak pri OMV ni problem biodiesel temve? je problem vsami kvaliteti nafte. Govori se, da so za slo tr?i??e (za avstrijce smo itak ju?nja?ke smeti za katere je vse dobro) odkupili tanker nafte, ki ga ?iv boh ni hotel, ker nafta ni ustrezala standardom saj premalo ma?e in posledi?no ribajo pumpe. ?obe se pa zama?ijo zaradi opilkov, ki se nardijo, ko zariba pumpa in jih odnese proti ?obam. To pomeni, da poleg menjave pumpe in ?ob je treba za ziher menjati celo napeljavo, da se slu?ajno v napeljavi ne nahajajo kaki opilki, ki bi lahko po menjavi ponovno zama?ili ?obe.
Sicer pa je bilo nekaj tega objavljeno tudi v medijih.
Renault servisi naj bi celo dobili navodilo, da ne upo?tevajo garancijska popravila, ?e serviserji ugotovijo (recimo, da stranka pove), da je bilo tankano na OMV.
Pa sej ni nih?e rekel, da je turbo bencinar ??i?. Jaz edino nisem verjel, da je 173 dieselskih konjev pre?voh kot je nekdo opisoval in sem se ?el tudi prakti?no prepri?at, kjer sem ugotovil, da nekateri pa? precej nabijajo v 3PM in da je diesel ?ist dobra zadeva in vrh glave dovolj za tisto kar od tazga avta zahtevamo.
Za dirkat po ovinkih pa? res ne bom izbral SUV-a tko, da se da ?ist dobro ?ivet s 173 dieselskimi konji?ki - navora imata pa oba prakti?no enako samo da diesel pri ni?jih obratih, bencinar pa pri vi?jih.
P.S. Boss kaj je sedaj s tisto kantico??? :ne vem:
upa ja... dobr da si me spomnu... maj?keno me je minilo, testirat raznorazne dobavitelje nafte, ko sem zvedel kako kvaliteto nafte je kupil OMV in da je kar nekaj dizela?ev (predvsem renault) imelo ?kodo. Nafta je bila o?itno preve? redka in je premalo mazala visokotla?no ?rpalko, da je ribnila. Opilke je pa nato odneslo v ?obe, da so se ?e te zama?ile.
Sorry... je bil bolj tak kratek test ene 30km glih tolk, da dobi ?lovk mal filing, za kaj bo treba ?parat v prihodnje.
?e vedno velja, da se bo treba zment enkrat, da nam ga dajo za kak?en dalj?i (vsaj enodnevni) test v zameno jim pa ga na forumu v kakem ?lanku/opisu predstavmo za vse, ki jih taka SUV zanima.
Danes sem testno vozil Cx-7 diesel, ker me je firbec matral kolk je kej na tem, da je diesel res tolk neodziven kot trdijo.
Resnica je ?ist druga: zelo lepo potegne v vseh obratih tudi v peti in ?esti. Pospe?ek do 100km/h pa je resni?no u?itek.
Kjeje Luki? sli?al glasnost motorja mi ni jasno razen ?e je prej testiral kako premium znamko za 2x tolk ke?a kot je tale SUV. Pri 120-140km/h so se namre? sli?ale edino zimske gume.
Poraba se giblje nekje okrog 7,5 -8,5 l/100km.
V glavnem tole je ?ist spodobna alternativa turbobencinarju:
Aja Jures - ima 19" colska kolesa - sploh si nisem upal vpra?at kolk pride ena zimska guma, ?e bi jo kupil pri Mazda dilerju. Ima radar za mrtvi kot, ima pametne ?migav?ke, ima rikverc kamero, ki je celo uporabna pa ob?utno premehek volan, ki pri AC-vo?nji da premalo povratnega odziva.
matr FRA in ITA 1,4, NEMCIJA 1,5 in nizozeska skoraj 1,6
sej zato ne vem zakaj je skoz neko konstantno pljuvanje... situacija v slo ni bistveno druga?na kot drugod po eu ... gorivo imamo ?e vedno med najcenej?imi znotraj ?engena... sej vem da bi lahko bilo manj dajatev samo dr?ava mora nekje dobit denar in o?itno je tukaj ?e najmanj bole?e saj se da s pametno vo?nje bistveno ve? prihranit kot nas pa podra?itev udari.
Priporo?am, da se ne vdate histeri?ni pljuva?ki jambra?ki klimi ki vlada v slo - se ne spla?a ?ivce izgubljat, ker tko je - pa ni tolk hudo kot nekateri posku?ajo prikazati. Ve? optimizma bo treba
Recimo Mazda 3 MPS proti BMW 335i coupe al pa Nissan Z350.
BMW je 45KM mo?nej?i z cca 100kil ve? in ima tudi cca 0,7 sekunde bolj?i rezultat do 100km/h.
Nissan je pa skoraj tam tam v te?i in ene 20KM ve?.
Si upam trditi, da oba tedva MPS-ka strese na kak?ni bolj zaviti stezi - bolj zaviti zato, da se gre res ugotavljanje kateri pogon je bolj?i, ker na ravnem je to brez veze preizku?at, a ne.
OFF Topic!!!
a lohka naredi? novo temo glede na to, da si moderator?
To je ?ele predlog, ki mislim, da ?e ni ?el v prvo branje samo kakor poznam politike in ti se ne ukvarjajo z razbitimi in starimi avti za preprodajo bodo tole z lahkoto sprejeli saj bo za dr?avo ve?ji izplen kot je to zdaj. Kdaj bo ?lo pa v pralamentarno razpravo in na glasovanje bomo pa ?ele videli.
zate, ki ?ivi? 20 let v preteklosti je pa? to sme?no... mal poglej v kaj se dogaja v modernem moto?portu. Kako recimo zgleda v WTCC, kjer so po novem ?al samo ?e trije proizvajalci a je BMW kot edini RWD prepri?ljivo zadnji.
Pri BTCC-ju je v zadnjih 16 letih samo 1x bil prvak RWD avto in 1x 4WD.
Pri rallyu se poleg ?tirkolesno gnanih prakti?no najdejo edino ?e FWD dirkalniki, RWD-jev pa ni ve?. V gorskohitrostnih je mogo?e ?e najve?krat prisoten kak RWD pa ?e to bolj zato, ker je zaradi vo?nje v klanec oprejemljivost na zadnjih kolesih ve?ja kot na sprednjih.
Specializirani avtomobili kot formule, nascar in drag racing pa mislim, da ne sodijo med to primerjavo, ker debata je ?la v avtomobilih, ki so ali serijski ali pa rahlo predelani serijski avti iz mno?i?ne proizvodnje.
Po drugi strani je pa res, da ?e se govori o mo?i 300 konjev in ve? je zaradi torque steeringa za normalno uporabo pa? FWD preve? neroden in posledi?no nevaren in takat se v ve?ini pogon seli na ali vse ?tiri ali pa na zadnji kolesni par, ?e je le ta podport z vsemi mogo?imi elektronskimi pomagali.
Da pa me ne bo? zdele napadel, da vsi ?prtni avti z mnogo konji imajo pogon zadaj ali vse ?triri ti takoj povem, da temu ne oporekam ampak da ?e da? na dirkali??e dva enako te?ka avtomobila z enako mo?nim motorjem in enakimi gumami si upam trditi, da bo FWD pred RWD.
?e bi ?lo za ekolo?ki davek (kar je edini in tudi zelo dober smoter tak?nih dajatev), bi morala biti nato sredstva namensko porabljena za dologoro?ne ekolo?ke strategije - npr. izgradnja infrastrukture za el. avtomobile ali kaj podobnega. Pri nas gre pa pa? za flikanje lukenj v dr?avni blagajni in medsebojno 'krmljenje' svinj pri koritu. ah politika...
Sej ne da bi kogarkoli zagovarjal ampak to kar si napisal ni slovenska posebnost ampak je v enaki obliki vsepovsod po svetu. Ekolo?ki davek je samo krinka za pobiranje novih dajatev, ki se nabirajo v neki skupni malhi. Razni miti o globalnem segrevanju so samo dobrodo?lo orodje, da ljudje pristajamo na neko tako ravbanje - ?al .
Sicer pa take ceste kot jih imate pri vas, tam bi se ?e jugecu pri?igale te lu?ka ?e bi jih mel.
to pa res nisi mogel bolj? povedat, ker oprijem asfalta slo cest je ?al slab na primorskem pa ?e slab?i saj je zgornja plast rahlo stopljena zaradi son?ne pripeke.
Trojka MPS bi ?ele na pravem dirkali??u z asfaltom z dobrim oprijemom , ?ele pokazala vse adute kjer bi zginili vse slabosti prednjega pogona.
Tudi recimo wtcc oziroma ?e prej DTM je lepo pokazal, da ?tirikolesni pogon daje prednost samo v de?ju in da dvokolesni je bolj?i v normalnih razmerah. So pa dana?nji FWD avtomobili tudi dobro uravnote?eni in prilagojeni, da prakti?no so skoraj bolj?i od RWD kar se ti?e dirkanja - ?e seveda od?ejemo fun factor.
Ne znam pa si predstavljat 6,1 pri 3MPS s sprednjim pogonom.
Mogo?e z zelo grobim oziroma nedrse?im asfaltom na kak?nem dirkali??u bi verjetno kar ?lo, ker je trojka kar precej la?ja od ?estice pa ?e izgube zaradi 4kolesnega pogona ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes dobu na mail
Za potrebe ?olanja monta?e sistemov za avtoplin potrebujemo ve?je ?tevilo vozil. ?olanje se izvaja pod mentorstvom in nadzorom in?truktorja z pridobljenim certifikatom proizvajalca sistemov za avtoplin. Samo monta?o pa bodo v okviru programa izobra?evanja izvajali izku?eni mehaniki in podjetja, ki u?ivajo na podro?ju avtoservisne dejavnosti ugled pri svojih strankah.
Nudimo vgradnjo kvalitetnih sistemov, ve? na strani http://www.populi.si/index.php?page=shop.b...op&Itemid=4 , kjer si interesenti lahko ogledate celotno ponudbo vklju?no z detajli monta?e (ve? v manijih na levi strani strani).
Vozilo pridobi v programu ?olanja kvaliteteno in?talacijo po izbiri lastnika, vgrajeno, nastavljeno in testirano po navodilih proizvajalca in vso dokumentacijo za izvedbo homologacije vozila.
Cene vgrajenega materiala so objavljene na http://www.populi.si/files/Populi%20-%20EG...k%2003-2010.pdf . Za ceno kompletne vgradnje pa po?ljite e-mail z opisom va?ega vozila na populi@siol.net ali broni@populi.si ali pa za ve? informacij pokli?ite na telefon 040 248 147.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani