ja tud ti si totalno proti benzom tako kot un kao prot dizlu
hehe manipulacija mrbit?
Jaz nikoli nisem rekel, da je bencinar zani? edino kar sem vedno govoril, da za isti efekt rabi? pri ne turbo bencinarju ?e kakega konja ve? kot pri dieslu. Lahko gre? preverit, da sem vedno samo poudarjal katere prednosti ima diesel in ne katere slabosti ima bencinar.
Se pravi, ?e re?em na primeru - sem recimo rekel da ima diesel ni?jo porabo in ne da ima bencinar vi?jo.
Medtem, ko nekater pljuvajo ?ez diesele in vedno poudarjajo samo slabosti dieslov ne pa da na?tevajo prednosti bencinarja. In temu se re?e recimo pljuvanje ?ez neki, kar je ?isto nekaj drugega kot hvaljenje nasprotne stvrani.
Je pa hec, da ko recimo predstavim prednosti diesla morebitnemu interesentu kar naenkrat se antidiesela?i spustite v neko borbo diesel vs. bencin pa ?eprav je cela tema nastavljena tako, da se tehtno povejo argumenti prednosti ene in druge strani.
Sicer pa ne vem od kod ti tako prepri?anje, da sem proti bencinarjem, ?e zagovarjam diesle :ne vem:
?e si pa to zasledil v temle citatu potem pa res ne vem...
Je pa nekaj res in sicer, da verjetno je tukaj resni?no vseeno katerega izbere? ker vsak motor je po svoje odli?en vendar pri bencinarci mora? nujno vgraditi plin, ker druga?e bo? imel bistveno prevelik stro?ek goriva.
glede prikolice je to za to ker je dizlca cx7 tezja od bencinarke, tudi bencinarka ima 2 sekundi boljsi pospesek - preverjeno
kar se pa saltanja tice, ja se popolnoma strnijam, ampak problem je ker cutis sunke, potem pa ni nic, in to zelo vara, cukne potem pa se zvrti v prazno.
Luksic? Ja sej ti pa si ravno kontra....
ja kaj pa na 100.000 sej ta servis se tudi ?teje al se ne :ne vem:
Bencinarca niti v sanjah nima pospe?ek 6,3 sekunde do 100 ampak bo kar dr?alo tam nekje 8,3 sekunde kot je navedeno v tehni?ni specifikaciji. 6,3 sekunde ma mogo?e 6-ka MPS, Cx-7 pa zarad svoje te?e ziher ne.
V takih primerih zale?ejo tudi gumjasti tepihi tako, da dvigne? avto na eni strani podlo?i? tepihe z grobo stranjo na sneg in spusti? avto ter isto ponovi? na drugi strani. Letos sem ?e 2x s tem postopkom re?il avto iz snega.
kaksna vodna pumpa neki - ni? ne rabi? menjat, tud pr tistih z jermenom ne.
Pa do 100.000km je PET servisov in ne ?tirje kot si ti napisal, kar pomeni 346? na servis. Bencinar jih ima v tem ?asu 7 (oz. skoraj - pri 105.000km je ta sedmi). Pa sem kar 100%, da pri bencinarju ni servis ni?ji od 250? kar pomeni v tem obdobju torej 1750? oz. skoraj enako kot pri dieslu.
Ne pozabit, da vsako leto je obvezno zavarovanje dra?je od 200-400? (odvisno od premijskega razreda) kar recimo v 5 letih uporabe je to na grobo nekje cca 1.500?, kar tudi ni malo.
Luki? vedno spljuva diesle, ker je zaprise?eni bencina? zato njegovo mnenje v takih primerih te?ko dam kot referenco. Zanjga pa? vsak diesel ropota in smrdi tako kot meni kar nekaj foruma?ev tudi na tem forumu
Zakaj nisi prilepil ?e Kapetanovi?ev komentar, kjer se ?udi od kod pospe?ek, ki je skoraj dve sekundi bolj?i kot v uradnih tehni?nih podatkih in je samo za sekundo slab?i kot pri bencinarki - za skoraj 100KM manj se mi to zdi odli?en podatek.
Aja pa ?e ta podatek, da z disela?om lahko uradno vle?e? prikolico, ki je 400kg te?ja od tiste, ki jo sme voziti bencinar. Tudi nosilnost diesela?a je nekaj vi?ja.
Pa ker smo glih pri vleki prikolice in da se je in?truktor drl, da pre?altaj je mislil, da mora? dati v peto saj je navora najve? pri cca 2.000-2.500 obratih ne pa da priganja? v obrate, ker s tem ne bo? ni? dosegel pri obremenjenem vozilu. Sicer bo pa kak?en ?ofer kamiona tole bolj razlo?il kako se vozi z nalo?enim in obremenjenim vozilom.
Dizelca ima servis na 20.000km, bencinarca pa na 15.000 tako, da do 60.000km nardi? z dieslom tri servise z bencinarjem pa ?tiri kar pomeni, da bodo stro?ki servisov skupaj zelo podobni ?e ne celo enaki.
Za vle?enje prikolice bodi brez skrbi, da je pri dieslu konjev sploh pa navora (kar je pri vleki bistven podatek) ve? kot dovolj. Moje mnenje je da ne rabi? ve?, ker konec koncev je to SUV in ne dirkalnik, da bo? poskusil iztisniti ?e zadnjega konja iz motorja.
Je pa nekaj res in sicer, da verjetno je tukaj resni?no vseeno katerega izbere? ker vsak motor je po svoje odli?en vendar pri bencinarci mora? nujno vgraditi plin, ker druga?e bo? imel bistveno prevelik stro?ek goriva.
Sicer smo se pa ?e nekaj ?asa nazaj pogovarjali, da bi bilo dobro narediti vzporedni primerjalni test med Juresovo turbo bencinarco in turbo dieslom, ki bi se ga probali izposoditi na Gami oziroma a-cosmosu. Pa ne mislim da bi se ?li drag race ampak, da bi primerjali uporabnost ene in druge. ?al ni nikoli dovolj ?asa, da bi to naredili tako, da je pa? ve? ali manj dieselska CX-7 trenutno na tem forumu ena velika uganka.
Seveda je prav s stalisca ekologije vseeno pa drzavo zanima predvsem to, da se pobere vec dajatev. Nefer je do tistih, ki imajo avto pri sebi na dvoriscu in ga zelijo obnoviti, spraviti spet na cesto ali pa predelati oz. po delih prodati pa topac ne gre takoj. Mene osebno sicer boli k**** ker sem do zdaj samo enkrat imel dva avta istocasno pa se to oba registrirana tako, da me ne bo prizadelo, vem pa da je cel kup ljudi, ki zaradi taksnih ali drugacnih vzrokov avta kaksno leto ne morejo ali nocejo registrirat in cca 100? pa je ze ker cedna vsotica.
Je pa res, da verjetno bodo zato pac le koleteralna skoda, da se zacopati vse te, ki jih za ekologijo dol visi. Bo pa zato sel v stiskanje tudi kaksen avtomobil, ki bi lahko nekoc bil legenda ali pa del tehnicne dediscine.
Tist moj del retoricnega vprasanja da je poanta pac nekje drugje pa je misljeno tako, da ce bi se slo drzavi res za ekologijo bi sicer uvedla ta davek ampak bi na koncu za vsako leto obstoja tistemu, ki pripelje avto v razgradnjo placala 10?. Se pravi za 15 let star avto bi dobl 150? tako, da bi pokril vse stroske prevoza v razgradnjo pa se ves trud bi si ti vseeno splacal. Ljudje bi se sli lahko celo biznis in bi lastnikom brezplacno vozili razbitine na smetisce ter se poplacali s tem denarjem.
Zal pa je tako, da pri nas bi drzava vedno samo jemala in nic ali pa bore malo vracala za trud in stroske, ki jih imajoljudje, ki bi radi za okolje naredili nekaj dobrega.
?e ?e ne veste se razmi?lja o davku na posest vozila, ki bo nadomestil dajatev imenovano nadomestilo za uporabo cest ali cestnina, ki jo pla?amo ob registraciji. Znesek naj bi bil enak tako, da za "aktivna" vozila se ne bo ni? spremenilo.
Bo pa problem za vse tiste, imajo/imate ve? avtomobilov saj ne glede ali bo avto registriran ali ne bo treba pla?at to dajatev. Z drugimi besedami, ?e ste lastnik avtomobila boste morali pla?at to dajatev pa ?etudi je avto v kosih oziroma obstaja samo ?e kot ?koljka.
Zakaj naj bi uvedli to dajatev. Uradna razlaga je sicer naslednja, da gre samo 10% avtomobilov v razgradnjo, ostali pa pa? nekje gnijejo in onesna?ujejo naravo ali pa zavzemajo dragocene parkirne prostore na skupnih parkiri??ih.
Precej od tega je res ampak mislim, da je bistvo vseeno nekje drugje.
aha, mor? mislit... po moje je to ravno tista najbolj?a situacija... relativno ugodna temperatura, da se webasto ne vklopi, ni? de?ja in vode po cestah, ni? kolon oz. zelo malo.
Policaji so predvsem alergi?ni, ?e ima? vi?jo colo koles kot homologirano oz. da so gume ?ir?e kot je navedeno. Sicer, ?e se najde kak?en te?en bo pa itak vse v nulo gledal.
Je pa sme?no to, da recimo ene dimenzije so totalno zapostavljene in prakti?no ne more? kupiti dobre gume. recimo 225/45 R18... za 225/40 R18 je pa gum kot to?e.
Ampak kakorkoli na konc se?tejemo je pa najbolj sprevr?eno to, da te policaj jebe zaradi malce odstopajo?e dimenzije a da pa nekateri tla?ijo razne linglong, nankang, star performer, sunew, chengshan, rotalla, sunny, triangle, wanli, achilles, kenda, federal, infinity, fortuna, kinforest, accelera, fenix ipd umotvore kitajske industrije, ki resni?no niso vredne po?enega gro?a zraven pa smrtno nevarne, jih pa ne zanima saj so ustrezne dimenzije z ustreznim profilom.
Me je kr groza, ko vidim kaj se vse prodaja in dovoli na EU trgu namesto, da bi postavili standard katerega se morajo gume dr?at, da se jih dovoli prodajat na na?em trgu. 18" plasti?na guma za 50? nikoli ne bo niti pribli?no v istem rangu kot guma premium proizvajalca, ki recimo stane 150+ ?. ?e Sava je zakon, ?e gledam te kitajce pa vsi vemo, da letna Sava ni kej prida guma.
To je pa ?ist odvisno od znamke in tipa gum - mal je treba eksperimentirat.Recimo ko sem imel GY F1 sem jih filal kar na 3.0 in pri tem tlaku so bile odli?ne in so se tudi enakomerno obrabljale.
V zadnjih dveh dneh sem pregledal 7 avtov, 5 je bilo italjanskih...
Ni? novga... tako stanje je ?al prisotno zadnjih ?tiri, pet let, da so Mazde pri uradnih prodajalacih rabljenih vozil ve?inoma italijanskega razvoja. Tudi tukaj na forumu jih je kar precej "Italijanskih".
haj sej to mi ne gre v glavo... za kanto* so ljudje pripravljeni dat tolk denarja... skoraj 10 let, ?etrt milijona km, ?vohoten mlin?ek brez turbine in boga oprema osnovna oprema celo brez klime pa kod da je vreden suhega zalta.
*sem tri leta vozil 1.6 bencinarja in Golf IV je resni?no kanta brez pretiravanja. V in VI sta za moje pojme bistveno bolj?a.
Ampak tazga, ki napi?e "pokli?ite za ceno" bi jaz ?e takoj v startu na ?isto zbrcal. Kaj se zajebavajo, a ho?jo prodat al ne al kaj? Ja verjetno jaz kot kupec bi vseeno rad zvedel kolk ho?jo za avto glede na konkurenco ne pa da ga pokli?em pol mi bo pa ro?ice sadil in bu?e prodajal kolk je ta avto oh in sploh in da se mi ga spla?a kupit, ker tazga deala dolgo ne bo mo?no dobit in ne vem kaj ?e vse si zmislijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hehe manipulacija mrbit?
Jaz nikoli nisem rekel, da je bencinar zani? edino kar sem vedno govoril, da za isti efekt rabi? pri ne turbo bencinarju ?e kakega konja ve? kot pri dieslu. Lahko gre? preverit, da sem vedno samo poudarjal katere prednosti ima diesel in ne katere slabosti ima bencinar.
Se pravi, ?e re?em na primeru - sem recimo rekel da ima diesel ni?jo porabo in ne da ima bencinar vi?jo.
Medtem, ko nekater pljuvajo ?ez diesele in vedno poudarjajo samo slabosti dieslov ne pa da na?tevajo prednosti bencinarja. In temu se re?e recimo pljuvanje ?ez neki, kar je ?isto nekaj drugega kot hvaljenje nasprotne stvrani.
Je pa hec, da ko recimo predstavim prednosti diesla morebitnemu interesentu kar naenkrat se antidiesela?i spustite v neko borbo diesel vs. bencin pa ?eprav je cela tema nastavljena tako, da se tehtno povejo argumenti prednosti ene in druge strani.
Sicer pa ne vem od kod ti tako prepri?anje, da sem proti bencinarjem, ?e zagovarjam diesle :ne vem:
?e si pa to zasledil v temle citatu potem pa res ne vem...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani