?al je to?no tako in sploh je ?urka parkirat ob ?ist navadnem plo?niku, ker nikoli nisi ziher, da ne bo zaru?ilo. Zato mi na kraj pameti ne pade, da bi ?el karkoli ni?at, ker je itak vse skupi prenizko, Raje se kolikortoliko normalno pelem kot pa da bi bil zame vsak le?e?i policaj cel projekt kako brez ?kode priti ?ez.
sej verjetn vsi dobr veste da na trgu ne obstaja samo Garmin...
jest sm ?e 2 leti nazaj kupu navigacijo Navigon, ki je ful zakon - v 3 sekundah nari?e novo pot ?e fali?, ponavadi takoj nari?e novo pot, malokrat se zgodi da te ho?e obrnit z razliko od Garmina, za moje o?i dosti lep?a grafika, celo Evropo ima? na kartici brez nekih brezveznih programov na PCju
Slabost pa je da je Balkan slabo pokrit-kar mene ne moti ker ju?no od nas grem samo na morje, sprobal sem ga pa veliko po I, A, D, B, NL in neki malga v CH in tam deluje super
Prav hec... ravno to si napisal zakaj ljudje v Slo kupujejo Garmine in to je pokritost na?ega podro?ja z AdrioRoute. Navigacija je lahko ?e tolk fensi ?pensi na zuni samo brez dobrih natan?nih map je zame dobra glih tolk kot okras na polici, ker navigacija je tako kot ime pove zato, da te nekam pripelje in nikakor ni zato, da se ?udi? lepoti grafike, ki jo med vo?njo tako ali tako ne bi smel opazovati - safety first.
Nimam s prodajo Garminov ni? ampak kljub temu me ?e vedno najbolj prepri?a saj ravno zaradi enostavnosti nadgradnje, izbire map, velikih pisav (zelo pomembno med vo?njo, da hitro od?ita? podatek), odli?nega nosilca za ?ipo (ne trese navigacije) in vzdr?ljivosti (?e vedno imam dnevno v uporabi Garmina 350, ki sem ga kupil 5 let nazaj) je pa? zame ?e vedno ena najbolj?ih navigacij na trgu.
Moj naslednji nakup bo spet Garmin, pa sem imel v rokah ?e kar nekaj navigacij tako Navigona (model 2100, ki se mu je recimo sesuval SW), GoClaverja, iGO, TomToma, pa ena noname kitajska zadeva pa me ?e nobeden ni tolk prepri?al, da bi zamenjal proizvajalca. Saj ne re?em, da so ostale navigacije slabe samo zame osebno je pa? Garmin najbolj uporaben (za navigiranje seveda).
Aja pa ne razumem tistega kar pravi?, da ima? Evropo na kartici - ja kje pa misli?, da jo ima Garmin :ne vem:
Tudi to z obra?anjem ne zastopim, ker se meni kaj takega zgodilo samo enkrat, ker sem zapeljal v napa?no enosmerno tako, da sem sploh prvi? sli?al kako bejba re?e "ko bo mo?no, polkro?no obrnite".
Katero low budget priporo?a? v danem trenutku Bossman?
?ekr neki ?asa nisem imel ni? druzga razen Garmina pr seb (OK, eno kitajsko navigacijo ne ?tejem ?eprav je zadeva 50? pa jo je treba naro?it iz hong konga) ti lahko samo re?em, da ?e ho?e? imeti delujo?o Out of the box varjanto
pol je to model 255 za 129?
mal tanj?i je model 1250 za 149?, ki ima ?e celo kr nekaj ve? prostega spomina tako, da na?eloma ne rabi? dodatnih kartic kupovat
Ali kdo ve ?e to res dr?i da motor 89 KW ni najbolj?i
Ja kje si pa to sli?al? Ta motor je skoraj enak tistemu s 100kW in ima celo enak max navor. Ob?utek med klasi?no dieselsko vo?njo do nekje 3500 obratov je prakti?no enak, dodatnih 11kW pri mo?nej?em motorju se rahlo pozna ?ele pri obratih nad 3500 obratov.
Kar se pa samega motorja ti?e glede pokvarljivosti oz. vzdr?ljivosti ni razlik tako, da je vseeno kaj kupi? - ponavadi je razlika samo, da je z mo?nej?im motorjem tudi bolj?a oprema in pa DSC+TCS.
Kaj da ne... z ?eno ima sre?o, a si prebral kako se dobro znajde s kompasom in zemljevidom? Take so redke
Je pa tako kot pravi?, ?e je Garmin updejtan z novimi mapami in poosodobljenim softwareom potem je to zelo zanesljiva zadeva. Jaz ga sicer ve?ino uporabljam v Slo z AdriaRoute mapo. Kljub redni dnevni uporabi se mi je lani samo 2x zgodilo, da je bil naslov napa?no vne?en in enkrat me je peljal v ulico, ki so jo vestni doma?ini zagradili in naredili neprevozno. Ampak za take samopa?ne posege pa? navigacija res ne more vedeti.
Druga?e Slivka pa preveri koliko so stare mape na navigaciji saj ve?ina tehnike neve??ih uporabnikov tega nikoli ne naredi, ker ne zna pa ?e ponavadi je povezano s stro?ki tako, da par let stara navigacija in temu primerno ?e starej?e mape so res en "pain in the ass" ampak zato ni kriva navigacija ampak ...
Moram pa vseeno ?e nekaj dodati za vse tiste, ki imate starej?e navigacije Garmina (izpred serije 2x5) boste imeli kar probleme z novim AR 3.0, ki ima ?e vne?ene tlorise zgradb v ve?jih slo mestih. ?al je navigacija postala zaradi tega premalo zmogljiva in slika se osve?uje tudi s par sekundnim zamikom, kar zna biti zelo mote?e saj si prepozen pri zavijanju v ulico. Tako, da verjetno bo po?asi treba razmisliti v nakupu nove navigacije s hitrej?im procesorjem.
Hvala Labi... in to?no tole potrjuje kar sem napisal - deci majo precej ni?jo stopnjo alkota v krvi tako, da direktna primerjava ni mo?na. Se pa izka?e, da po dveh kozarcih vina je to kar zgornja meja, ?e ima? vsaj 70kg lastne te?e po litru so pa ?e vsi kar lepo potrjeni.
p.s.: najbolj sme?na je una de?va s tisto butasto kapo, kako ima v videu ?e krepko rde? nos - policaju ?e za pihat ne bi blo treba dat pa bi vidu, da je pijana
Sej se heca? a ne, s tisto pripombo o kao premajhnem vplivu alkota?
?al tale preizkus ne pove veliko ali pa zelo veliko. Gre namre? zato, da se dokazano reakcijski ?as zmanj?uje, ko alkoholiziranost nara??a.
Po drugi strani pa je preizkus alkoholiziranosti narejen slabo saj bi morali meriti dejansko alkoholiziranost s pihanjem in preveriti ali stanje alkohola v izdihanem zraku ali pa stanje alkohola v krvi.
Velika razlika je ali ima dedec 100kg lastne te?e bejba pa recimo dobrih 50kg tako, da je tak?no navajanje podatkov bolj tko tko. Bistven podatek je tudi kolik?na je vsebnosta alkohola v tem vinu pa v kak?nih presledkih so to pili. Ker po tem, da so za vsak preizkus porabili nekaj minut samo za pripravo in da so nekaj minut verjetno tudi "vozili" predno so naredili 5 meritev je pa? od prvega pitja alkohola do zadnjega minilo kar nekaj ur in precej alkohola se je ?e odstranilo iz telesa.
Bistveno pri vsem tem pa je to, da to niso realne situacije saj je ?lo za mirujo?a vozila in vsi udele?enci so to?no vedeli, da se bo nekaj zgodilo in so bili maksimalno skoncentrirani samo na zavorne lu?i sprednjega vozila. To je v normalnem prometu ?isto nemogo?a sistuacija saj je treba procesirat ?e na desetine drugih dogodkov med vo?njo. To je tudi gospa proti koncu videa zelo lepo razlo?ila, da je ?lo tukaj le za enostaven reakcijski ?as, ki ne pove prav dosti ali pa skoraj ni? in da je veliko bolj pomemben reakciski ?as odlo?anja, kaj bomo naredili ob zaznavi spremembe v prometu - ali zavirali, ali obvozili oviro na levi, na desni strani ipd.
Men osebno je bil tale test kr neki in ?koda ?asa, ki so ga porabili zanj saj bi ga veliko bolje izkoristili tako kot so alkoholiziranost testirali pri Mythbusterjih med vo?njo po poligonu, da se simulira realno dogajanje v prometu, pri slab?i vidljivosti (tema), a bodo videli pe?ce, ali bodo vozili naravnost po sredi pasu, ali bodo znali zvoziti ovinek, ustavili pri stop znaku, pa da ne na?tevam naprej. To bi na vranskem lahko naredili in bi bil test res lahko referen?en tko pa je ?al na nivoju nabijanja in pametovanja za ?ankom
Pa ne bo ?el valda iz Das Auto na Mazdo - saj to se nekako ne spodobi
Ok, ok hec na stran - glede tistih luftov je lahko tudi to, da so odbija?i odstranjeni in ?trihani, ker po tolkih letih in km je to nujno treba narest, ?e ho?ejo, da avto dobro zgleda pri prodaji. ?e je bil zaleten se da videti tako, da vsak z mal izku?njami bo to opazil.
Kilometri: dvomim, da bi zelo goljufali s kilometri saj bi potem raje napisali km pod 100.000 ne pa tik pred velikim servisom. Razen ?e je avto bil pred drugim velikim servisom na 240.000 pa so kr herojsko zbrisali 120.000km na ?tevcu. Tudi to se da videti tako, da se primerja obrabljenost delov (volana, prestavne ro?ice in pedalk) s kak?nim podobnim za katerega se to?no ve kolk je km.
Primerja naj tudi stanje gum, obrabljenost le teh glede na starost in na ?tevilo prevo?enih kilometrov. ?e se malo igra detektiva se da marsikaj ugotoviti in z neprijetnim vpra?anjem presenetiti prodajalca pol pa sam naj gleda kako bo zatrokiral in opazuj znake in kretnje, ki nakazujejo, da prodajalec morebiti la?e.
?e pa je vse OK in normalno mu bo prodajalec vse priznal kaj so delali na avto, kdaj so ga ?trihali in kaj so ?trihali pa ?e z magnetno nalepko se naj sprehodi po laku in preveri, ?e je kje preve? kita. ?e pa si lahko sposodi ?e merilec debeline laka pa ?e toliko bolje.
glede kangoja mi ga imamo isto pri hisi kot delovni avto,vozi ga redno vsaj 5 voznikov je obdobje ko niti slucajno ne vemo kdo ga vozi,to se pravi poleg 5 se kaksen se najde..prenovili smo 2 lokala eno stanovanje skratka avto je se vedno ziv in dela brez problema pa niti ni imel rednih servisov od dneva ko smo ga kupli..avto je letnik 2000 ima prevozenih 295.000km.menjali smo en izpuh,enkrat sklopko,en kljuc in bremze mislim da 2krat...skratka od vseh avtov ki smo jih imeli in ni jih bilo mal ta je se ta najbolj trpezen...
Sem ga pred skoraj 10 leti vozil ene pol leta a ?al je to en tak lojtrni voz brez zvo?ne izolacije in nepredvidljivim obna?anjem, ko je keson prazen. Govorim seveda za kombi izvedbo in ne za potni?ko.
Druga zadeva je armaturka pred sopotnikom, ki ti ?e ob manj?em trku polomi kolena tako, da hvala ne za tako skrapucalo pa ?etudi se nekaterim ne kvari.
Pri tem smo imeli naslednje napake v prve pol leta, dokler ga kolega ni obrnil na streho in naredil totalko.
- pri prevzemu novega je volan stal postrani in oprika je bila fejst podrta
- po?ena polgred
- ?klopotanje plastike
- kaoti?no delovanje ?tevca hitrosti, ki se je kar zatikal
- spu??anje gume (ugotovljena napaka na kovinski feltni)
- te?ave z v?iganjem, ko je bil mrzel - ?ele v tretjem poskusu so na servisu ugotovili kaj je narobe.
Vse to se je zgodilo ?e predno je avto ?el na prvi redni servis - za nov avto se mi zdi to kar veliko obiskov servisa :ne vem:
Hehe, Slivka ti me vedno po?teno nasmeje? - tale z Renaultom in divjimi prasci je legendarna.
Malo pa bom vseeno proti argumentiral tvoje izjave:
- pri 35cm snega poraba ne bo samo 16litrov/100km ampak raje med 30-40litri v tistem trenutku, ko vozi? po takem snegu, seveda v klancih, ki jih omenja?. Pri taki porabi par litrov ne igra razlike.
Ampak bistvo je nekje drugje in sicer, da primerja? ?isto druga?na avtomobila:
Lada Niva je 4,2m dolg 1200kg te?ek avto v katerega lahko nalo?i? maksimalno 400kil te?e
Mazda BT-50 je 5m dolg in 1900kg te?ak pickup, ki zmore nositi skoraj 1.100kg dodatne te?e.
Z drugimi besedami bo? z Mazdo lahko imel prostor in zmogljivosti tovoriti drva iz gozda z Lado pa si bo? obrisal pod nosom in kakor sem zastopil potrebuje? delovni stroj oz. poltovornjak in Niva pa? to ni tako, da primerjava res ni na mestu.
Glede na to, da rabi? ?e koga vle?t po klancih navzgor bo? t omnogo la?je vseeno po?el z Mazdo kot z Nivo.
Sej ne re?em, ?e gleda? in primerja? nenalo?en avto verjamam, da 700kg la?ja Niva z ozkimi terenskimi gumami ?irine 175 in ketnami prileze dlje, kar je logi?no ampak vseeno mislim, da je uporabnost Mazde vseeno precej ve?ja od tistih redkih situacij s snegom.
-traction control se da izklopit a se (?al) sam ponovno vklopi nazaj po dolo?enem ?asu oz. pri dolo?eni hitrosti
-ABS se ne da izklopit razen, ?e sam potegne? ven varovalko (ne priporo?am)
-odbija? je ob?utljiv in bo ob sre?anju s snegom veselo po?il ali pa bo napokal lak tako, da ne priporo?am
-glede trpe?nosti je vedno vpra?anje kaj se dela z avtom ampak dvomim, da je narejeno tako robustno kot pri klenih terencih - ampak za tako konjenico bo? pri klenem terencu moral dodati ?e kar 10-20.000? ve?
-s cestnimi gumami bo? te?ko pri?el na Vr?i?, ?e je ta nesplu?en oz. zaprt.
Najve?ja prednost pred quattrom je v bolj dvignjenem podvozju in bo? pri?el bistveno dlje.
Sodelovec se je ?e pred mesecem norca delal iz drugih kolk smo neumni, da kupujemo vinjeto po 95? in da jo bo on dobu za 65?. Zdej je pa ?ist presran zarad 30?, ki jih bi teoreti?no lahko prihranil v enem letu.
Sem bil mal hudoben, pa sem ga ravno v?eraj povpra?al "kako pa kej vinjeta?" pa sem kasiral tale pogled
Ker nisi napisal kak?ne so tvoje potrebe, kaj pri?akuje? od avta in kak?ne so tvoje tipi?ne poti je na?eloma te?ko svetovati kaj vzeti.
?e bo? veliko po AC-jih oziroma dela? letno vsaj 25.000km potem ti skoraj predlagam da vzemi 6-ko diesel. Mo? in navor kar precej preka?ata 3-ko z 1.6 litersko ma?ino, ki je sicer za nezahtevnega uporabnika dovolj. Pojavi se problem, ?e vozi? malo bolj dinami?no bo kar konkretno treba pritiskati na gas in to pomeni visoko porabo.
Tu gor je bilo kar nekaj uporabnikov, ki so pojamrali zaradi visoke porabe, ki se je gibala tudi do 10litrov na 100km. Realno je verjetno resnica nekje med 8-9 litrov, razen ?e res ?para? in se vozi? po lokalnih cesta brez veliko pospe?evanja in zaviranja bo? pri?el pod 8 litri na 100km.
Pri dieselci je poraba cca 2 litra manj?a navkljub kar precej ve?jem avtomobilu tako, da 6-7 litrov na 100 je kar realno. Pod istimi "var?evalnimi" pogoji kot sem jih omenil pri trojki pa bo ?lo tudi pod 6 litrov.
Servisi so nekaj cenej?i pri bencinarju te je pa treba opozoriti, da ?ez slabih 20.000km ima dieselca na "sporedu" velik servis z menjavo jermena, kar bo zneslo od 850-1100? (uporabi pogajalske sposobnosti za ni?anje cene tega servisa).
Jaz osebno, ?e bi izbiral M3 bencinarja bi vzel motor 2.0 ali pa 1.6 diesel, ?e pa M6 diesel pa tako, ki ima ali manj kot 80.000km ali pa malo nad 120.000km in opravljen velik servis.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zama?en naftni filter? Kje najve? tanka?? Probaj zamenjati ?rpalko oz. distributerja goriva pa bo? videl a je kaj razlike.
Ne bi bilo slabo pa narest kak?en update sw-ja pa malce ?obe "nau?it", ?e ne gre avtomatsko pa naj se ti jih lotijo ro?nih nastavitev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani