Kako nima ?entvi?kega tunela, ?e pa je to mela ?e 2.20 verzija :ne vem:
A se je men sesula po updejtu al kva?
Kje preveris verzijo? Iscem pa ne najdem.
P.s. drugac mi gre pa na k, kako vsi sparajo sedaj, vcsaih si z garminom dobil mapsource z vso evropo da si lahko vse nastavil na pcju in vnesel waypointe preko pcja. zdej se pa moras jebat za vsako stvar rocno na napravi.
Sem klical zastopnina Geo servis v sencur in ja gospod, ni vec tega...mi pa zapecejo enga...
Po update-u danes AR_v.1.0 unlocked:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Toliko o molzenju tujcev, ne samo da se prepeljejo, sedaj tudi tankajo ne vec, kje ima ta vlada glavo.
Po drugi strani smo pa neumni da smo molzne krave!!
'Prodaja dizla drasti?no pada'
Tudi zaradi vi?jih tro?arin so v Sloveniji kon?ne cene naftnih derivatov vi?je kot v sosednjih dr?avah. Na ministrstvu za finance pravijo, da s tem krpajo javnofinan?ni primanjkljaj. Na bencinskih servisih pa ?e opa?ajo zni?anje prodaje goriva za tranzitne potnike.
Vlada je ob dvigu tro?arin za naftne derivate povedala, da jo je dvignila, ker sku?a s tem ukrepom "nevtralizirati zni?anje javnofinan?nih prihodkov zaradi napovedane ni?je gospodarske rasti“. Ob tem je minister za finance Franc Kri?ani? poudaril, da v kolikor bi se cene nafte drasti?no zvi?ale, bi vlada tro?arine spet zni?ala. Po zadnjem dvigu, pa tudi ?e prej, so naftni derivati postali dra?ji kot v Avstriji, na Hrva?kem in na Mad?arskem.
OMV in Petrol: Prodaja dizla je manj?a
Na OMV Slovenija pravijo, da predstavlja na splo?no prodaja dizelskega goriva vi?ji odstotek v primerjavi z bencinskim, predvsem zaradi tranzita tovornih vozil. Kot pravijo, v zadnjih mesecih prodaja dizelskega goriva in bencina nezadr?no pada, kar je posledica vi?jih cen v Sloveniji. "Kljub malenkostnemu zmanj?anju tranzita tovornega prometa pa je prodaja dizelskega goriva drasti?no padla, saj se tovornjaki oskrbujejo predvsem v sosednjih dr?avah in Slovenijo prevozijo brez doto?enja goriva,“ so pojasnili na OMV. Tak trend pa naj bi bil razviden tudi na obmejnih bencinskih servisih. Posebej zaskrbljujo?e pa se jim zdi dejstvo, da se bo, kot je razvidno iz dosedanjih analiz, tak trend nadaljeval tudi v prihodnje in se bo stanje ?e poslab?alo.
Tudi na Petrolu pravijo, da bele?ijo zaradi dviga tro?arin na pogonska goriva delni vpliv na padec prodaje (delno pa zaradi gospodarske recesije). Zaradi dviga tro?arin so maloprodajne cene v Sloveniji vi?je kot v sosednjih dr?avah, kar seveda vpliva na konkuren?nost, pojasnjujejo na Petrolu.
Na ministrstvu za finance pravijo, da z dvigom tro?arin zapolnjujejo primanjkljaj, ki bo nastal zaradi napovedane ni?je gospodarske rasti. Pravijo, da so trenutno kon?ne cene goriva ?e vedno ni?je kot pred enim letom. Razlogov, zakaj je pri?lo do manj?e prodaje goriva, pa je ve?. Med njimi je tudi zmanj?anje obsega avtoprevozni?ke dejavnosti in manj?e povpra?evanje po dizlu s strani tujih avtoprevoznikov.
Zato je vlada ?e sprejela ukrep, s katerim bodo slovenskim avtoprevoznikom povrnili 130 evrov na 1000 litrov goriva. Ta mehanizem bo za?el delovati 1. julija, ko bodo za 40 odstotkov dvignili cestnino za tovornjake. Ta ukrep (komercialni dizel) je bil sprejet predvsem za bla?itev dviga cestnin.
Vlada tro?arin za zdaj ne bo spustila, to bo storila le, ?e se bodo cene nafte na mednarodnih trgih 'drasti?no' povi?ale.
Avtoprevozniki: Tudi s pomo?jo vlade se ra?uni ne izidejo
Kot je povedal predsednik sekcije za promet pri Obrtno-podjetni?ki zbornici Andrej Klobasa tudi slovenski avtoprevozniki ne kupujejo bencina ve? v Sloveniji, saj je gorivo dosti cenej?e v okoli?kih dr?avah. Cena za liter dizla je ponekod v Avstriji na primer 77 centov, medtem ko je pri nas trenutno 1,059 evra, je pojasnil Klobasa.
Tudi ko bo vlada tro?arino z ukrepom komercialnega dizla vrnila, bo ?e vedno dra?je to?iti gorivo doma, pravi Klobasa. Ra?un se tako ne izide niti pri cestninah. Zaradi dviga cestnin za 40 odstotkov bo cena prevo?enega kilometra dra?ja za 9 centov, vra?ilo 130 evrov na 1000 litrov pa pomeni povpre?no 4,1 centa na kilometer.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slab insider... bencin ne gre gor zaradi tro?arin ampak zaradi vi?je cene goriv na svetovnem trgu. Z ni?anjem tro?arin bi lahko le bla?ili podra?itev, kar pa moćno dvomim, da bodo
Boss...bencin gre gor zaradi svetovnega trenda IN tro?arin....na?o vlado boli k.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aleks, verjetno si kar pogruntu taktiko, ko jim un signalizira, naj ustavjo, jo samo prlepjo v celoti in ?e se peljejo dalje (ra?un pa itak majo). Sem vidu ?e kr neki avtov ko imajo samo zgornji rob prleplen od vinjete!
Novo vinjeto s celne strani se preko zascitne folije prelepis s prozornim obojestranskim selotejpom. Zunanjo stran za sipo mal po hlacah popas da se namucka. Et voila, vinjeta je za masovno uporabo ker gre dol in gor kot magnetna nalepka...
Evo spet se bomo ?lepal...
P.S. Sam ne uporabljam tega, mam pa namuckano letno avstrijsko ker sem vedel da bom menjal avto februarja, in sedaj jo med xedosko in cx7 menjam... , ker gre cx7 samo na smucanje xedoska pa je ze pol evrope videla.
Torej priznam, goljufam Avstrijce...se ?lepam...
Medtem ko se v Mad?arski ne morem, ker so pametni in moras vsakic preko neta (ali na pumpi) vnesti registrsko!
Toliko o neumnih ciganih.............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na oglasu je 2.690 ?, dal pa bom 2.590 ?. Jaki popust ampak pri avtu res nisem mogel ni? re?i da je kaj narobe. Edino kaj nisem pogledal je podvozje. Pa? upam da nebo kak?nega presene?enja ali pa bom zagnjavil ?e za to preden mu dam denar.
Hehe, me zanima ?e prodajalec bere ta forum in bo videl temo.
Ves kako je to so avti, ki so Mazdi naredili ime.
Moja Xeodska l.1993 ima malo rje na zadnji premi, drzi se ko pes je?a....optika je bila zadnji? 0-0, te?e kot dojen?kova ritka
Moja CX-7 letnik 2008 pa ima ?e malo zascite na obeh premah...............................
Mogo?e samo malo zglobe rok poglej ?e so v ?al?kah....stanejo pa 12? en...dele vse dobi?.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom...
moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup
sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto)
pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let
Zdej smo pa ze tak velecity, da mimo 3h shopping centrov do ?en?urja rabi? 30 min....
Nazaj k temi.
Ce jaz prav razumem se 'stroka' boji da DPF ni za tiste, ki se vozijo po mestih...a ni tako, da ravno tu ljudje i??ejo manj?o porabo?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
lani sem sel iz LJ v skopje in sem dal naslov cedomir minderovic in je blo vse ok
danes probam pa ne gre in ne gre...na kocnu ugotovim, da je noter napisan kot ledomir minderovic...
ocitno neka frka s sumniki...a je to kak bug al moram kaj narest?
Novi Garmini so za Yugo en velik ?it...karte so slabe manjsih (beri ala nase stare ceste) niso notri, naslovi so f pi...nujno je potrebna Adria Route ali sli?no poleg na kartici...
Na Y v istri me je hotel izvoziti iz avtoceste kar po nadvozu, ki je samo pre?kal avtocesto, Garmin pa je imel tam izvoz....pa take...
Jebat ga recesija, vsi sparajo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je***
?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva ..
v sentviskem tunelu je zasmojeno...
p.s. kje iz krana pa si ti?
Najljub?i mi je zadnji odstavek...
Diesel Particulate Filters (DPF)
Reducing diesel soot emissions by 80%
Changes to new car emissions legislation scheduled for 2009, the so-called 'Euro 5' standards, will make particulate filters as commonplace in diesel car exhausts as catalytic converters are on petrol cars.
The goal is an 80% reduction in diesel particulate (soot) emissions but the technology's not without problems ? AA patrols are already being called to cars with the particulate filter warning light illuminated (indicates a partial blockage).
It's clear that changes to driving style may be required too for maximum benefit from these systems.
How do they work?
Diesel Particulate filters (DPF) or 'traps' do just that, they catch bits of soot in the exhaust.
As with any filter (think of the bag in your vacuum cleaner) they have to be emptied regularly to maintain performance. For a DPF this process is called 'regeneration' ? the accumulated soot is burnt off at high temperature to leave only a tiny ash residue. Regeneration may be either passive or active.
Passive regeneration
Passive regeneration takes place automatically on motorway-type runs when the exhaust temperature is high. Many cars don't get this sort of use though so manufacturers have to design-in 'active' regeneration where the engine management computer (ECU) takes control of the process.
Active regeneration
When the soot loading in the filter reaches a set limit (about 45%) the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration. If the journey's a bit stop/start the regeneration may not complete and the warning light will illuminate to show that the DPF is partially blocked.
It should be possible to start a complete regeneration and clear the warning light simply by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph.
If you ignore the light and keep driving in a relatively slow, stop/start pattern soot loading will continue to build up until around 75% when you can expect to see other dashboard warning lights illuminate too. At this point driving at speed alone will not be sufficient and the car will have to go to a dealer for regeneration.
Expensive repairs
If warnings are still ignored and soot loading continues to increase then the most likely outcome will be a new DPF costing around ?1000.
Mainly town based driving
If your own car use is mainly town-based, stop/start driving it would be wise to choose petrol rather than risk the hassle of incomplete DPF regeneration.
DPF additives
The most common type of DPF features an integrated oxidising catalytic converter and is located very close to the engine where exhaust gases will still be relatively hot so that passive regeneration is possible.
There's not always space close to the engine though so some manufacturers use a different type of DPF which relies on a fuel additive to lower the ignition temperature of the soot particles so that the DPF can be located further from the engine.
The additive is stored in a separate tank and is automatically mixed with the fuel whenever you fill up. Tiny quantities are required though so a litre of additive should treat around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg.
With this type of DPF regeneration will be initiated by the ECU every 300 miles or so depending on vehicle use and will take 5 to 10 minutes to complete. You shouldn't notice anything other than perhaps a puff of white smoke from the exhaust when the process is completed.
AA experience
We're seeing some evidence of these systems failing to regenerate too, even on cars used mainly on motorways. It seems that on cars with a very high sixth gear engine revs are too low to generate sufficient exhaust temperature. Occasional harder driving in lower gears should be sufficient to burn off the soot in such cases.
Check the handbook
If you buy a car with a DPF fitted it's important to read the relevant section of the vehicle handbook so that you understand exactly what actions to take if the warning light illuminates and how, if at all, your driving style may need to be adjusted to ensure maximum DPF efficiency and life.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Medtem, ko so Hrvatje odprli dvosledni promet v obe smeri, Slovenija:
Za?etek poletnih del na primorski avtocesti
Dars poziva k strpnosti in razumevanju
Na primorski avtocesti se bodo jutri za?ela obnovitvena dela, ki bodo potekala do konca julija. Zapore bodo postavili tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici.
Zaradi del na odseku Razdrto-Seno?e?e, pri razcepu Nanos, bo promet preusmerjen na drugo polovico avtoceste, kjer bo v dol?ini pribli?no treh kilometrov potekal po treh zo?enih pasovih, dva v smeri Kopra in eden v smeri Ljubljane. Vrednost obnovitvenih del na tem odseku, zgrajenem v obdobju 1989-1995, je 960.000 evrov.
Zaradi zgraditve navezave hitre ceste prek Rebernic na razcep Nanos bo do konca julija, ko bo Dars novozgrajeno hitro cesto prek Rebernic predal prometu, zaprt izvoz/uvoz Nanos, promet pa bo voden po glavni cesti skozi naselje Razdrto in se bo prek priklju?ka Razdrto navezal na avtocesto Ljubljana-Koper. Tovorni promet bo iz smeri Postojne proti Vipavi voden prek priklju?kov Postojna oz. Seno?e?e, v obratni smeri pa tudi prek priklju?ka Razdrto.
Na drugem koncu, pri Vipavi, bo gradnja navezave na obstoje?o hitro cesto Vipava-Vrtojba trajala pribli?no dva tedna.
Viadukt Ravbarkomanda ?e obnavljajo
Na primorski avtocesti bodo tako od ponedeljka dve delovi??i, saj obnavljajo tudi viadukt Ravbarkomanda. Zapora smernega vozi??a proti Kopru prek viadukta bo trajala predvidoma do 12. julija.
Dela tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici
Dars bo danes za?el postavljati zapore tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici, na obmo?ju priklju?ka Vi?. Zaradi del bo promet v dol?ini pribli?no nekaj ve? kot pol kilometra potekal po dveh zo?enih prometnih pasovih v vsako smer in ob omejeni hitrosti vo?nje, najpozneje do konca avgusta.
Dars poziva k strpnosti
Ker se zaradi del ob?asnim zastojem v poletnih mesecih ne bo mogo?e izogniti, Dars poziva voznike k strpnosti in razumevanju, saj so obnovitvena dela namenjena prav njim. Poziva jih tudi k upo?tevanju prometne signalizacije in prometnih predpisov.
?ivela vinjeta!!!!!!!
ZA vse, ki se nimate Vinjete, to verjetno poznate, a sedaj se se 2x bolj spla?a. Tujci, ki so prepeljali SLO s polletno jo prodajajo ceneje po uporabi:
Zanimajo me izku?nje z takim motorom(vzdr?ljivost, serijske napake? .. ) v bistvu karkoli bi moral paziti , biti pozoren pred nakupom. Avto ima vse ra?une od uradnega servisa. Ohranjen je dobro, razen prvega odbijac ko je popikan cel od kamenja, ter zadnji odbijac popraskan z parkiri??a.
Prosim za nasteve in mnenja.
Hvala
Tale pise da je sport, mogoce zato 16'
Kakor je meni zano so vse s 2.3 motorjem SPORT.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Star?e prepri?ujem za Mazdo2 (kot veste ima o?e italijanske korenine), ker celo ?ivljenje podpira Fiata. In me zanima ?e je kdo privat ali slu?beno koristil nedavno ?e teko?o 'akcijo' ''Mazda pla?a polog''
A to oni res pla?ajo polog in je kupec dele?en le mese?nih obrokov, ali se kao toliko zni?a cena avta, pa kupec ?e vedno pla?a polog glede na ni?jo ceno avta?
Bom tudi sam preveril, a je uporabni?ka izku?nja ve? vredna.......
Hvala
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slovenija ima 600km AC-jev, Hrva?ka pa cca 1300km. To je razlika 2,2x in dale? od 20x kot ti navaja?.
?e gledamo na prebivalstvo ima hrva?ka 289km AC-jev na milijon prebivalcev, Slovenija pa cca 300km na milijon prebivalcev in smo v samem vrhu v Evropi po ?tevilu kilometrov AC-jev na prebivalca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
uninstal....
restart
start run regedit
zbrisal vse v registriju kar je adria, navigo sistem, garmin...
restart
install adriaroute
instal update
restart
dela.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani