Zanimiva situacija se mi je zgodila včeraj. 🥴 Se peljem s Pasatom skozi tunel po prehitevalnem pasu mimo šleparjev in kaj se zgodi🤔, ko malo naprej od mene pripelje iz tunela šlepar mu ispod koles tako zaprši, da mi avto zapremza v sili, ker kamera zazna kot, da se je pojavila pred mano neka ovira... 😳🫣🤨 Dobro, da ni bilo nikogar za mano, ker bi se lahko tudi kaj zgodilo... 😔
Ko sedaj malo razmislim je to logična reakcija kamere in var. sistema saj je zaznal res veliko spremembo od nič do res močnega prša....
Zame je odzivnost ustrezna, zelo dobra, ne moreš pa je primerjati z dizelskimi avti, ki imajo turbino in zato že pri nižjih obratih zelo velik navor. To sta 2 različna svetova.
Ni pa važna samo odzivnost, ampak tudi uglajenost avta, posrečenost prestavnega razmerja, ... Zadnje dvoje je pri Mazdi 3 G120 MT zelo dobro.
Nekaj dni nazaj sem srečal mehanika enega pooblaščenih servisov in je vprašal, kateri motor ima moja Mazda 3. Mu rečem G120 in je samo nakazal 👌.
Za vlačilce s polpriklopnikom oz. šleperje po slovensko ravno ne vem, vem pa, da je kiper-tovornjak, polno naložen z gramozom, šel skozi ovinke na gradbišču boljše, kot pa prazen.
Gledano pri enaki hitrosti. Malo sem pogledal enačbe in sila lepljenja in centrifugalna sila sta sorazmerna z maso, je pa centrifugalna hkrati sorazmerna s kvadratom hitrosti. To pomeni, da bo vsako vozilo z višanjem hitrosti prej ali slej odletelo z ovinka (ko postane večja od sile lepljenja).
Sem se včeraj zvečer peljal iz Zreč pri 6 st/C in sem spoznal občutke, ki jih je opisal Alex, Bridgestonke so bile na mokri in mrzli cesti kot usnjeni čevlji na asfaltu.... 🫣🥴
Bom kmalu menjal za zimske...
Danes zjutraj v istih pogojih z službenim Pasatom na Yokohami popolnoma druga pesem.... 👌😉
Pred kratkim sem vplačal aro za Mazdo cx-30. Prodajalec je rekel, da je dobavni rok do 4 mesece. Zanima pa me koliko ste tisti, ki ste že lastniki istega modela čakali na avto?
Hvala za vaše odgovore.
1 mesec pred 2 leti, je bil ravno v Hamburgu.... 😉
Recimo, da je mož vozil s hitrostjo 110 km/h. to pomeni 30 m/s.
Upoštevajmo, da je reakcijski čas človeka sekunda, mogoče sekunda in pol.
Ženska je bila v dveh sekundah na prehitevalnem pasu. Če je bil možakar 60 metrov daleč, ko je ona zavila na avtocesto, je možakar komaj zavoro stisnil, pa je že počilo (še enkrat poglej posnetek: v trenutku, ko je ženska s sprednjim levim kolesom prevozila črto in je bil kljun vozila na voznem pasu, se že vidi tudi kljun vozila, ki vozi po avtocesti. Zna biti, da ni imel niti 60 metrov za odločitev in manever). Je pa možakar reagiral povsem refleksno. Kajti vsak bi pričakoval "pacienta", ki bo iz pospeševalnega pasu takoj zavil na vozni pas, pa čeprav s 40 km/h, namesto da bi po pospeševalnem pospešil in nato zavil na vozni pas. In se je možakar enostavno prestavil na prehitevalni pas. Ko je ugotovil, da ženska polkrožno obrača, ni bilo več ne časa ne prostora za "umik"...
Bi bilo bolje, da sploh nebi reagiral, kot pa je.... Sem pa tudi napisal, da ne pričakuješ takega manevra voznice...
Ps, lahko, da še kdo ne ve, nikoli ne glej prepreke, ovire itd.pred sabo ampak mimo nje, to ti lahko pride prav v marsikateri situaciji...😉
Sem pa pri posnetku opazil, da je reakcija voznika, ki je trčil vanjo bolj kot ne nerodna, izogibaš se vozilu kontra od smeri vožnje nasprotnega vozila. Mogoče bi se dalo tudi kaj rešit z drugačnim manevrom.... 🤔 Je pa res, da kaj takega ne pričakuješ na taki cesti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali moramo pnevmatike res menjati vsaka štiri leta? - N1
Mogoče pa tile nasveti še pridejo komu prav.. 😉👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani