Poraba 2.5 bencinarja bo verjetno nekje med 8 in 9l/100km, odvisno od tega, kakšne vožnje imaš. Na "lepih" relacijah pa tudi 7 ne bi smela biti težava. Najbolje, da se s kakim forumašem dogovoriš za eno pivo in en krog. 😃
2.) EV-ji se vžgejo manjkrat zgolj numerično. To pa zato, ker jih je na cesta še vedno bistveno manj kot ICE vozil, ki so med drugimi tudi v povprečju že mnogo starejše in posledično tudi manj vzdrževana in temu podvržena nekoliko večji možnosti, da zagorijo. Ampak kljub temu dejstvu, če se gleda samo procentualno koliko se vžge EV-jev od skupnega števila EV-jev napram ICE so pa EV-ji z naskokom spredaj.
Sorry, Boss, statistika te žal ne podpre. Evo, evropske, švedske številke, če Američanom in Kitajcem ne verjameš:
@dvorjan, odštej D davek in prištej naš davek, vse naše dajatve, papirologijo, prevoz domov (če sam uvažaš), seštej in verjetno nisi daleč od teh 23k€ (razen ni zaslužka prodajalca);
Res pa je, da ima vsak prodajalec svoje apetite po nabiti marži.
Pred kratkim, FIAT 500C, ne vem točno letnika, kupljen za dobrih 4000€, uvožen, prodaja se pa za 9900€ (kar je več kot 2x nakupne cene) in v primeru menjave cena še za 10% višja; CX-5 je pa avto, ki povsod drži svojo vrednost.
Mojster, to te "švercerji" učijo, da je drago. Pa ni.
Evo stroškov (vse na debelo računano, da ne boste jamrali glede centkov):
- gre za rabljen avto, ni nobenih mahinacij glede DDV (beri: doplačila razlike)
- vlak do gor cca. 80-100€
- prepis in preizkusne tablice 150-200€
- pot domov 200€
- homologacija 100€
- DMV 111€
In že si pripravljen na registracijo pri nas ...
Torej - kje je teh par jurjev?! Ti povem: v žepu "šverota", ki ti maha s prešernim nasmeškom, ko se ti odpelješ s parkirišča. 😃
Ja, tile "modeli" bi lahko doživeli tudi kako "Darvinistično" izkušnjo ... a bi obstajala velika verjetnost, da še koga (nedolžnega) odpeljejo s seboj na oni svet.
Pri današnjih cenah novih avtov, je EV čedalje očitnejša izbira za vse, ki ga lahko polnijo doma - nima veze ali podnevi ali ponoči, elektrika je za večkratnik cenejša od fosilnih goriv. Ne rabiš nobene sončne elektrarne, to je preseravanje.
In ja, kot za vsak avto - najbolje je, da se vozi, ne pa stoji na parkirišču ali v garaži.
Kar pa se tiče karambolov in poškodb - to pa drži, da je priporočljivo imeti kasko zavarovanje. Ampak do poškodb baterije ali motorja ne pride pri poškodbah na parkirišču ...
Itak v praksi na cesti nimaš pogojev, da več ur voziš 200+ km/h. Pa naj bo to EV ali ICE.
Sicer pa ne razumem vaše nenaklonjenosti EV-jem. A ko bo pa Mazda enkrat naredila soliden EV, bo pa to najboljša stvar po belem kruhu? Pač za določeno skupino voznikov so EV že danes najboljša možnost prevoza, to je dejstvo.
Kdo od vas pa dela VSAK dan več kot 300 km, da bi lahko stokal, da mu ena Tesla ne pride v poštev?!
X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.
Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.
In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.
Vsi ti downsizing Euro 6D in podobni benz in dizl turbaki, wannabe hybridi ipd, narejeni na meji, z DPF in GPF, bodo prej ali slej klonili in se ne bo dalo nobenemu ukvarjati s popravili.
V električni avto pa morajo vgraditi napake, če želijo, da se kdaj oglasi na servisu, sicer bi vozil in vozil ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Andymc:
Poraba 2.5 bencinarja bo verjetno nekje med 8 in 9l/100km, odvisno od tega, kakšne vožnje imaš. Na "lepih" relacijah pa tudi 7 ne bi smela biti težava. Najbolje, da se s kakim forumašem dogovoriš za eno pivo in en krog. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani