Se absolutno strinjam, moja najdra?ja otrokom vedno te?i ?imbli?e robu, jaz jim te?im ne preblizu roba. Ko sem za seboj ?e vlekel otro?ko prikolico ni bilo nobenega rinjenja, ker sem bil zadosti ?irok so vsi pravilno prehitevali.
Danes me je res presenetilo to kako razburjeni so bili vozniki zaradi nas kolesarjev.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes smo se drznili iti s kolesi od Morav? do Krtine. Vozili smo ustrezno opremljeni z dodatki za bolj?o vidnost, dr?ali smo se 10cm od roba ceste, hitrost pa je bila nekje 20km/h - na? sedemletnik na 20colcu na dolge proge pa? ne zmore hitreje. To na?e po?etje je tako zelo razburilo nekatere avtomobiliste, da so nam piskali. Balkan svuda oko nas.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj razumem teorijo. Ampak, ?e bi vsi imeli vedno varnostno razdaljo bi bile ?e teko?e kolone na AC pri 50 km/h dalj?e za 5x
To pomeni samo to da rabimo ?e kak?en pas na AC
Teorija gor, teorija dol. ?e ti nekdo pri 140 visi meter za tvojim odbija?em, potem enostavno mora? pove?at svojo varnostno razdaljo.
?e bil sredi kaosa na ju?ni LJ obvoznici ko so mimo mene letele razbitine avtov ki so se zaletavali drug v drugega. Pa nisem bil ni? presene?en, bio je krasno petkovo popoldne poleti, 36?C, 100%vlaga , ?ist ?rn nevihtni oblak z juga, pa cel kup po petkovo nevroti?nih voznikov ki so se rinili oz mislili, da ?e bo varnostna razdalja manj kot 2m , da bo pa tisti pred njimi v koloni lahko peljal hitreje
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?eprav, kolikor vidim po cesti, bi kak?ni Audiji in BMWji morali imeti fizi?no omejitev, koliko se lahko pribli?ajo spredaj voze?emu. In pa stikalo za preklop med dolgimi in kratkimi lu?mi bi bilo za popravit, ker se jim med vo?njo kar same preklapljajo - sploh, ?e kdo vozi pred njimi...
Ti tega ne razume?. Oni so dali tolk enga denarja za avto, da so z njim kupili tudi cesto.
?e kdo vozi za teboj naliman na tvoj zadnji odbija? je potrebno pove?ati varnostno razdaljo do vozila pred teboj ?e ho?e? biti varen. Ta varnostni ukrep pa lahko razburi kretena za teboj, tako da...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ne mi tukaj z nekimi komunisti?nimi forami, bi ?lo?
So komunisti bolj sodelovali z Italijani in kasneje z Nemci kot pa domobranci...
In zdaj se bo takoj na?el Boss, ki se bo ?util ogro?en in udaril na polno, da sem Jan?ev vernik in da je Jan?a med drugo svetovno vojno najve? izdajal Nemcem in tako naprej. Mah, brez veze vse skupaj...
Nevem kaj si JJ-ja prvleku na plano in kaj ima ta trenutno najbolj znani komunist kolaborant veze z vo?njo po zadnjem kolesu. Mal manj soo?anj gledat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Govorim o od moje najdra?je meganetu 1,5 dci z menjalnikom na roke in brez radarskega tempomata, zato pa s shity softverom za tempomat. Pa ne smem ga preve? ?infat, je po nepokvarljivosti vseeno dale? najbolj zanesljiv avto kar smo jih imeli pri hi?i.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A nima senzorja za nagib? To je v Alhambri prekleto dobro sam delal s pomocjo tega. Res nisi rabil t.i. F1 ro?ic
Po drugi strani jih pa rabim dati v M v citroenu ko iz cestninske spet vklopis tempomat iz 60 na 130. Tle gre pa v podenj do 130 kot ce bi dal gas do konca . Zato sam prestavljam se pred 5000 rpm
Tipi?no za francoze ki ne znajo meh?ine za tempomat naredit. Isto sr... je pri renoldu. Poleg tega, da pozna samo ful gas ima ?e eno "krasno lastnost" - ko pri 140 na avtocesti mal pribremza? in zmanj?a? na 130 potem pa stisne? gumb, da bi pospe?il nazaj na 140 (hitrost ki jo ima v spominu), tempomat najprej gas na off da gre do ene 115, potem pa ful gas, da gre skor do 150 nato pa po?asi nazaj na prvotno hitrost 140. Ve?inoma so otroci v avtu, zato preklinam potiho.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.
O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Eksperimentalno je imel t.i. "podalj?evalec dosega" tudi Pe?jak v enem od svojih projektov, pa ga je hitro vrgel ven, je raje za isti denar kupil dodatne celice.
Boss ima? prav. Ampak nima? prav. Hibrid je avto, ki gre na ilektriko in na bencin.
?e bo v bateriji samo za ene100km ?upe, pa? zato ker ima avto itak podalj?evalec dosega, potem pri dalj?ih ve?jih obremenitvah ko se bo baterija spraznila tud speljat ne bo mogel. Bo zanimivo potem videt, ko bodo na avtocestnih po?ivali??ih v parkiranih avtih tulili mlin?ki. Samo zakon o tem da na mestu ne sme? pustit pri?ganega avta bo treba spremenit.
Kar se ti?e cene elektrike pa, ?e jim (z administrativnimi ukrepi) uspe toliko elektri?nih avtov spravit na cesto kot napovedujejo, potem bo cena elektrike tak?na, da se ne bo ve? spla?al za ogrevanje hi? imeti toplotne ?rpalke, bomo ?li nazaj na kurilca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Podalj?evalec, a ni to nekaj podobnega kot ponujajo tiste spletne strani, ki prodajajo tudi modre tabletke?
To ?udo od izuma ni ?isto ni? drugega kot navaden hibrid. In ?e bo v bateriji ?upe za 100km potem bo? s ?rnogorske obale vozil prikolico ene 700 km samo na bencin, za kar je pa dobro imet motor blizu 100KW.
Eh ?e spet obljubljajo lu? na koncu predora, samo elektrarn bo zmanjkal zanjo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
"Kot sem ?e povedal v va?em intervjuju leta 2016, mislim, da baterija ni dolgoro?na re?itev za elektri?na vozila. Prete?ka, predraga, prevelika. Uporabiti bomo morali ?isto nov tip goriva v avtomobilih, da bomo dosegli dele? bencinskih in dizelskih motorjev."
Niti pri obeh mojih japoncih po ve? kot 300 000km uporabe ni bilo nobenih problemov z zajlami, pri Renoldu pa ?e pred 30 leti ni ni? zmrzovalo, tako da res ne vem zakaj bi moral nekaj zajle odstranjevat pa su?it bodne. Pa so moji avti redno do?ivljali parkiranja tudi v malenkost ostrej?ih klimatskih pogojih kot jih pri slo povpre?nemu uporabniku.
Mi ?e na misel ne pride, da bi avto pustil viset na menjalniku, so predragi.
Samo kot zanimivost. Sicer pri nas v slu?bi parklac ni ?ist navaden - je zelo specifi?en, nezategnjena ro?na pomeni kr?itev varnostnih predpisov, zaradi ?esar pokasira? odvzem dovoljenja za vo?njo slu?benih avtov, pa posledi?no lahko tud kr?itev delovnih obveznosti. Pri nas vsi zategujemo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moja najdra?ja je to "preventivo" izpilila. Pri svojem meganetu (ro?ni menjalnik) pri parkiranju vedno zategne ro?no, prestave pa v ler. Seveda sem ?e zdavnaj obupal da bi jo spreobrnil v njeni veri da je to edini pravi na?in.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Razen ?e ni prfektno ravno se pri DSG-ju, po tem ko da? v park in spusti? bremzo, avto zapelje nekaj cm preden se zaleti v ?tift ki prepre?uje premik. Znalci so vedeli svetovati, da se je v vsakem primeru bolje navadit uporabljat ro?no kot pa tvegat obrabo.
Ampak ?e nih?e tu se ni javil da bi povedal kdaj mu je nazadnje zamrznila ro?na.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kupi? ?lauh za bicikel ki ima ?e teko?ino not, potem normalno pumpa?, samo ne ko je fentil?ek v spodnjem polo?aju. Ima? pa mo?nost dveh variant te?av, ena da ti teko?ina s ?asom zama?i fentil?ek, druga varianta pa, da del?ek te svinjarije pride not in ventil?ek ne zapira ve? - pu??a.
Pomoje je kar na mestu Slivkina pripomba o krasni kombinaciji senzorja tlaka in teko?ini za flikanje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tekocina masi samo tam kjer uhaja zrak, to pa ni ventilcek, pa le ta stane euro ali dva
Moja izku?nja s teko?ino za flikanje luknjic je omejena na uporabo na biciklih - uporabljal sem zra?nice s teko?ino "Slime" in pa "Bontrager". Kolikor teko?ina zanesljivo zama?i majhno luknjico ob predrtju, toliko zanesljivo tudi zaje... fentil?ek, pa ne glede na to ali je ventil Presta ali Schrader.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kot je v navadi, se takole pred Novim letom preto?i nekaj alkohola. In tako je tudi sodelavec po malici malo popil. Nato pa s slu?benim avtom od?el po opravkih. In zgodilo se je - ka-bum!
In ti si se obrnil pro? in mu nisi prepre?il?
Nebi bil rad v ko?i tvojega sodelavca, v vsakem primeru zna imet te?ave. Pri nas v na?i slu?bi je pravilo 0.0, verjetno tudi pri vas. Kako je z vo?njo slu?benega avta s strani neprofi voznika pa tudi mene zanima a mora imeti za polcaje 0.0 ali ne. Za Zavarovalnico verjetno tisto kar pi?e v polici.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se absolutno strinjam, moja najdra?ja otrokom vedno te?i ?imbli?e robu, jaz jim te?im ne preblizu roba. Ko sem za seboj ?e vlekel otro?ko prikolico ni bilo nobenega rinjenja, ker sem bil zadosti ?irok so vsi pravilno prehitevali.
Danes me je res presenetilo to kako razburjeni so bili vozniki zaradi nas kolesarjev.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani