Tamo?na verzija ima ?e se ne motim 105HP?ga je imel kolega in tist res gre...kot truga na kolesih
Prefacelift, faza ena 1,3 motor?ek s skoraj 100 konji, tale verzija so bile pa 1,6 105 ali 120 konjske S16. Vendar so ti motorji zelo tunabilni, med njimi se da menjati polno delov da se optimira konjenico, navor.... Pri 800 kilogramih, kratki medosni, dobrem podvozju in ene 140 konjih je tole res hiter in okreten avto?ek. Nekaj takega kot legendarna Peugeot 205 GTi.
Aja ista stvar je tudi Citroen Saxo v tamo?nih verzijah. Na Time Attackih je 106ka kar popularen avto zahvaljujo? organizatorju, ki je s svojim Pugijem delal konkurenco Imprezam in Lancerjem.
Ob teh cenah goriva na OMV in petrolu opazijo, da vedno ve? ljudi ne tanka poln tank ampak le za 10-20?. Ob takih cenah goriva bojo polno tankali le tajkuni ali tisti, ki bojo spizdili iz bencinske.
a si probal ene parkrat nafilat pa spraznit do konca...
Nisem prepri?an ?e ima tale model baterijo, ki se jo da zamenjati. ?al nimam nobene kamerce ve? vi?ka, da bi probali. Se pa razdre in preklopi. ?e je pa navadna se pa baje tudi da prelotat ?i?ke. Da bi ostala pri?gana ves ?as je nemogo?e ker je sprogramirana, da se sama ugasne ?e je v standby.
Uporabi? selotejp in ga da? spodaj pa ?ez. Je pa problem sam kot snemanja ker bi bilo optimalno, da je nekje na sredi armature dovolj visoko ne na tleh. Sem ?e enkrat nekaj probaval in pri?el do zaklju?ka, da je najbolj?a pozicija pa? na odbija?u kot v mojih posnetkih.
Vedel bi vse, ?e bi kliknil na avto (poleg tega, ?e link dosti pove koliko je avto pro?en) in je kot sem predvideval, navor ?ez celo obmo?je, nato je ?e maksimalna mo? naslednjih 1000 obratov zato je tako oreng pro?en stroj kar je v ve?ini primerov bolj uporabno kot to, da mora? motor zavrteti do konca, da uide? kakemu dizlu. Na pisti, ko lovi? stotinke je seveda druga?e.
Pa, da ne omenjam, da Golf pije od oka vsaj 4 litre manj pa ?e bolj uporaben je.
Clio RSi Baccara je kar redkost. Zaradi njega (za tiste ?asa kar bogata oprema) je nastala reklama "ima vse kar imajo veliki". Kdor se jo spomni je car, ostali ste premladi.
R21 turbo ima pa prijatelj s katerim smo ?li na ring. No on je ?el
Tistale Celica pa (meni) izgleda boga ?e na sliki.
Modeli groba barva je napisana v prometnem odtenek pa dolo?i li?ar po njegovih listkih.
To pa SPLOH ni res. Tisto so neke interne fore, okvirna barva za register. ?e ne bi imela na? biv?i Kadett in Sunny isto barvo, pa ne bi dvakrat rekel, da ?e grem pogledati Clio tudi.
?udno, ?e za svojo sem pomoje na?el nekje nalepko? Sicer pa pod isto kodo se ponavadi skriva ve? odtenkov glede na obledelost ali morebitna odstopanja. Slu?ajno vem. ?e je pa li?ar odli?en bo pa iz osnovne kode name?al tudi odtenek primeren avtu.
Staram se, takoj bi imel kakega takega Ameri?ana. Recimo Mustang Boss me je navdu?il, v USA (kjer niso taki davki na pleh) za 47.000$ (38.000?!) ima? avto, ki je bil na pisti Laguna Seca (ki jo Mazda?i skoraj morate poznati) hitrej?i kot
Je pa res omejena serija (navaden je ?e cenej?i), mi?ljena bolj dirkalno. Ima Brembo bremze, Recaro zice, like a boss! Notranjost me ne gane, ker so mi va?ni le volan, pedali pa ?alkebl ampak je pa res, da ima mal preve? knofov. Samo ko V8 zapoje pomoje nima? ?asa gledati knofov.
Saj nisem rekel pri 100, pri 50-60 se delajo ti testi.
Sicer bi pa verjel, da imajo ti avti tako nastavljeno optiko ravno zato, da ne bi ljudje, ki pre?altajo iz ostalih FWD limuzin jamrali kako jim je odneslo rit. To je kar dosti avtov nastavljeno ravno kontra kot bi pri?akoval kak laik.
Pusti ti une to?ke ampak poglej shemo kake barve sta lutki in preberi detajle. Pa ne govorim, da je avto nevaren ampak le, da ni bolj varen kot konkurenca.
?e mi da? 7000? se greva lohk zaletet pa bova pol vidla.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Neeee, jaz pa v?eraj natankal poln kestl.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani