Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili.
Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.
Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo.
Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji).
Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali.
Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri.
Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji.
Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo.
Razmišljam podobno kot Jest. Tudi sam sem recimo zamenjal dotrajane gume na mazdi 6 mk1 z nexen gumami, vozil tako tri mesece in jo prodal. Čeprav sem že takrat vedel, da jo jim prodal.
Za teh ušivih 160€ bo novi kupcec dobil tip top avto.
Izgleda telefon uporabljas bolj “desus varianta” (kot bi rekel Borut)… in resno mislis, da so cenejsi telefoni enakovredni drazjim… Ce pa telefon uporabljas za se kaj vec, pa vidis, da s cenejsim to ne mores ali pa je storasto… Sam imam recimo drazji telefon in z njim se najmanj telefoniram… Zato mi je cisto vseeno, koliko minut imam v paketu… Bolj pomemben mi je prenos podatkov… In s telefonom odpiram recimo garazna vrata, placujem vec ali manj vse v stacuni (OK… to pocnem s telefonom res redkeje, odkar mi to omogoca ura)… uporabljam ga tudi za spletne nakupe, pa za nadzor hise, fotografijanje, snemanje, upravljanje z dronom,… in se cel kup zadev bi lahko nastel… Res je, da dam zanj jurja ali celo nekaj cez… ampak sem vcasih delal tako, da sem ga po enem letu prodal za ene 60 ali 70% cene in si kupil novega. In pomenem letu je bila ohranjenost prakticno kot bi bil nov… Zadnjega imam recimo ze skoraj dve leti, ker enostavno nov model ni ponudil nic takega, kar bi me premamilo… Ce pa bi kupil cenejsi telefon za recimo 400 ali 500€, ga ze naslednji dan tezko prodam za 80% cene… po enem letu pa ni vreden nic vec… oz. se ga sploh ne splaca prodajat. Kot ponavadi pa je tako moje mnenje in ga ne vsiljujem nikomur… Vsak naj naredi tako, kot misli, da je prav…
Tudi sam ga uporabljam za 90% stvari, ki si jih omenil. Razen za vožnjo drona in oklepanje vrat. Za odklepanje vrat sem toliko vitalen, da grem iz avta in to storim peš. 😊 Ja, da se narediti vse stvari s cenejšim telefonom, ki ima pametno ceno - celo fotografira se lahko z njim. 😉 In glej ga zlomka, celo Pay Pal lahko uporabljam in plačujem z njim izven EU. Sam rabljenega telefona nikoli ne prodajam. Vsak skoraj ve, da ne moreš izbrisati vsega oz njega in vsak začetnik računalničar lahko prikliče veliko stvari nazaj. 😊
pred 5 minutami je Boss napisal:
Bolj kot si poskušam tole razumet manj mi jasno kaj si hotel povedat.
Bom pisal bolj počasi, ker vem, da tud bereš bolj počasi 🤡 V glavnem telefon je postal večnamensko orodje, ki omogoča marsikaj saj ga poleg osebne uporabe uporabljam tudi v službene namene. Ker se z leti uporabe, uniči tako baterija, kot priključki, kot tudi zaslon ipd, ga je potrebno zamenjat. Ko ugotoviš, da cenejši modeli marsičesa ne omogočajo, da imajo takšne in drugačne limite izbereš pač tisto, kar to omogoča. Tukaj ni filozofije in zato ne izberem Dacio, ki bi načeloma bila dovolj za od A do B ampak nekaj, kar bo tudi v tem postopku dodalo neko dodatno dimenzijo zadovoljstva.
Se strinjam jaz vržem slabega jurja na vsake 5 let za telefon, ti pa ga vržeš za tedensko smučanje v Dolomitih recimo. In to ni očitanje, ampak pač moč izbire. Logično, tebi teden smučarije več pomeni in te razumem, ampak jaz pa mam zato nov telefon. Ne vem kje je problem v vsej tej zgodbi?
Če nisi razumel, boš pač jutri ali kak dan pozneje. 😊 Poznaš tisti vic o blondinki? 😉
Sem hotel it sam gor na začetku. Sem tudi že sam kontaktiral prodajalca, se zmenil za ceno, skratka vse. Problem je bil, ker je bil moj avto na skrajnem severu Nemčije (1300 km do tam), in ko sem preračunali vse potne stroške do gor (vlak ali letalo) +spanje se mi ni dalo več ubadati s tem. Itak bi plačilo potekalo tako, kot je-preko banke. V kešu lahko plačaš le do 10000€. In kot sem že enkrat napisal, transakcija iz moje banke do prodajalca je trajala od petka do torka. 🙄 Takrat sem se zafrkaval, da če bi z biciklom gor nesel denar bi prišel prej. Pa tudi mudilo se mi ni tako zelo. Tako, da naslednjega bom vsekakor sam uvozil, s tem, da mora bit nekje razumno blizu v Nemčiji.
Seveda Alex bi se mi šlo za čimbolj rentabilno poslovanje, kar je normalno. Ampak kakor koli že to ni bila želja kupcev, da kupujejo dražje, bolj nerodne, bolj potratne (navkljub ekološko naravnani agendi), dražje za vzdrževanje, za zavarovanje. Veliko kupcev je tako imenovanih blink blink kupcev, ki zadevo več ali manj gledajo skozi oči oziroma po domače povedano kolk se šajna, a je prave prestižne znamke in če je lepe rdeče barve 🤪. V glavnem, kaj hočem povedat, da zaradi takih kupcev, proizvajalci brez slabe vesti razlagajo, da je to želja kupcev na splošno. Pač ni in tudi številke ne kažejo tega. Ja logično, če imaš na zalogi 100 SUV-ov, vsi ostali modeli pa so le za naročanje in dobavljivi čez pol leta ali eno leto ne rabiš biti hud matematik ali statistik, da boš na koncu ugotovil, da je prodano bistveno več SUV-ov kot pa ostalih. In ko te številke o prodaji neseš v svet imaš podlago, da si kupci res želijo samo SUV-ov.
Glede telefonov pa toliko - ne veš zakaj vse ga rabim in verjemi, da je telefoniranje ša najmanj pomembna funkcija, ki jo omogoča. Sam sem nekoč bil na več ali manj pocenskih telefonih, katere mi je večino plačala služba. Ampak, ko sem 1x kupil S9 sem videl, da je na nekem drugem nivoju. In ko po 5-ih letih menjaš pač ne greš več na slabše a pri tem vseeno ne kupiš nekaj kar ne rabiš, recimo S23+ ali S23 ultra.
Če vprašaš rajo (folk) na cesti, ti bodo v večini primerov odgovorili, da bi kupili ali majhen avto za po mestu (kak Clio, male Korejce) v glavnem te gokard variante in pa suve. Tudi zagrizeni ljubitelji športnih avtov,recimo moji sodelavci, ki so vozili take avte kot so mazda 3 MPS in mitsubishi lancer Evo 5, sedaj en lepo pridno vozi Korejca x-ceed, drugi pa pugija., tudi nek suv😊
Kar se tiče pa telefona si tudi ti padel na finto prodajalcev, da pač rabiš tako dober, fensi telefon, ki je drag kot žafran a bo vseeno čez "enako število let" kot cenejši končal kariero. 😊
Tako, da po eni strani se jeziš na kupce, ki se po svoji volji odločajo za nakup SUVov, po drugi strani pa delaš enako "napako", ko si se odločil za nakup najdražjega telefona, ki so ti ga nevede "uturili" tej isti kapitalisti, ki se jim gre samo za čim večji zaslužek. 😊
Ravno prav ekonomicno to ni… Miata je avto, ki je namenjen predvem uzivanju (so izjeme, ki tak avto uporabljajo tudi kot daliy driver, ampak teh ni veliko)… in ta bo verjetno se vec stal na dvoriscu kot karavanska sestica … Sicer je to tvoja odlocitev… jaz sem samo napisal svoje mnenje… 😎
Pri nas je samo en avto pri hisi in ta zadosti vecini potreb…
Sem malo prekalkuliral. Nam na obali se miata enostavno izplača. Zakaj? Podnebje imamo podobno kot Kalifornija, se pravi, da jo lahko uporabljam od marca do novembra. Če jo vzamem z trdo streho pa tudi pozimi.😉 Ker je po snegu ne voziš odpadejo tudi zimske gume. Tudi vzdrževanje ni zahtevno pa tudi drago ni.
Cx 30 je pa dovolj velika za štiričlansko familijo za it na smučanje. Tako, da pokrije športne/tovorne zadeve.
Rekli boste, kam boš pa dal kolesa?
Jih ne prevažam naokrog. Če se nam zalušta kje, da bi naredili en giro, si jih enostavno spododimo. Tako, da bi imel pokrito vse optimalno. 😊
Dejstvo je, da lahko svoje nespoštljive izraze zadržiš zase. Jaz vem za en "kurnik", ki je prevozil vsaj dvakrat toliko kilometrov kot tvoj karavan in vsaj desetkrat toliko, kot tvoj "premium" voz pa z manj težavami, kot si jih imel ti s svojimi super vozili s super vzdrževanjem. Tako da dejstvo je, da ti "kurniki" ne bi bili več na cestah, če ne bi bili tako žilavi, trpežni in zanesljivi. Da je pa kakšen avto "kurnik" pa lahko rečeš šele, ko ima tvoj avto več kilometrov od tistih, ki jih žališ - kar pomeni, da boš moral najprej s svojim super-duper CX-30 narediti vsaj 352.000 km (zaenkrat, ker "kurnik" še ni rekel zadnje besede in se še vozi), potem boš lahko kateri avto označil, kot te bo volja. Do takrat pa tisto tvoje sranje v barvah skrij in se ne repenči z njim kot petelin na kupu gnoja...
In dejstvo je, da nihče ne gleda na to, kaj gre v promet, ampak predvidijo, kaj bo za kupce zanimivo, in to delajo. Kupci pa potem kupujejo to, kar je na razpolago. In jaz poznam precej ljudi, ki jamrajo, da denar sploh ni problem, težava pa je, ker nimaš kaj kupit. Trg je podoben kot v stari Jugoslaviji. Tam so bili trije modeli Zastave (750, 101 in 1500) in dva modela Renaulta (4 in 5) in en model "VolksWagna" (TAS-Golf) in to je bilo na izbiro. Zdaj imaš pa en model (Berlingo), delajo ga pa štiri znamke: Mercedes, Opel, Peugeot in Toyota. Pa mislim, da ga dela tudi Citroen, ampak nisem čisto prepričan. Zdaj mi pa povej, kakšna ponudba je to in med čim lahko izbiraš? Poglej po cenikih (na primer Suzuki, Subaru,...) in mi pokaži, koliko dizelašev je gor. Je to kakšna izbira? Tako da povpraševanje je, samo proizvajalci tega enostavno niso razvijali, so opustili in zdaj lahko izbiraš med štorastimi in neuporabnimi SUVi v katerikoli barvi. Res velika izbira...
Lahko narediš milijon kilometrov, še vedno je po videzu kurnik. 😉
Ko bo ta tvoj "stroj" končal z vožnjo po cesti ( in to bo kmalu) bo res primeren zaradi oblike za vzrejo kokoši. 😉
pred 3 minutami je Janez007 napisal:
Če pa nekdo omeni "kurnik", je pa takoj ogenj v strehi. 😂
Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam.
Midva, si lahko dava roko. 😊
Popolnoma enaka situacija. Dejansko imava mazdo 6 za vikend avto oziroma za občasno potepanje. 😄
Se ne strinjam, ker to nima veze z željami potrošnikov ampak zgolj s težnjami po višjih zaslužkih in profitih proizvajalcev. Gre za psihologijo množic v povezavi s prodajnim triki in neoliberalnim načinom delovanja z maksimiziranja profita v najkrajšem možnem času brez jemanja v obzir dolgoročnih trendov oziroma dolgoročnega vpliva na trajnost obstoja na trgu.
Če na hitro razložim zakaj gre in to velja za vse aspekte ekonomije.
Prodajaš recimo avte, nato daš na trg nekaj kar izgleda boljše/večje/bolj vzdržljivo/bolj uporabno čeprav ni nič od tega. Ampak samo na osnovi tega lahko hitro pribijejo 10% dodatka na ceno. Potrošniki se strinjajo ker mislijo, da bodo dobili vse to, kar zadeva obljublja na zunaj (fasada/platnice). Proizvajalec vidi zanimanje in celotno paleto proizvodov začne približevat zanimanju določenega števila kupcev in istočasno na ves glas reklamira vse to, da je to trend in kdor se tega ne drži, da ga je povozil čas. Ampak to dela samo zaradi dobička in ko kupci ugotovijo, da to ni ne vem kaj in da bistveno ceneje lahko dobijo klasične oblike bi se radi vrnili nazaj ampak se ne morejo več, ker je proizvajalec odločil, da so ostali modeli pač nerentabilni za proizvodnjo. V resnici niso, ampak ne nosijo toliko dobičke kot recimo SUV-i a istočasno pa zbujajo nelagodje pri tistih, ki bi pa radi kupili nekoliko ceneje in jim generalna oblika izdelka pač ni primarni navdih za nakup. Zato proizvajalec tako skrči paleto "ostalih" modelov, da dejansko tudi ni možno nič kupiti in ostane pri namupu SUV-a na veliko zadovoljstvo proizvajalca, ker bo dobiček višji
To je ta krog, kjer kupci mislimo, da smo mi tisti, ki narekujemo trende in kako smo mi kupci carji - v resnici smo pa le in samo molzne krave, kjer nam nekdo drug odreja kje se bomo pasli.
Boss, to je enako kot pri telefonih. Tudi tebe so navlekli, da si kupil telefon, ki ga v bistvu ne rabiš. Prepričali so te, da je to najboljše zate na trgu. 😉
Tudi njim se gre za zaslužek. Tudi tebi vi se šlo, če bi imel tovarno avtomobilov. Tukaj ni romantike. Številke povedo svoje. 😊
Mogoče si že malo ven iz teh "družinskih tegob", men dosti kolegov in znancev z otroki jamra da nimajo kaj kupt...vprašljivi/pre-stari rabljeni, dragi in neustrezni novi...zraven pa zaradi tega ker nove pametne ponudbe ni, tudi ustreznih rabljenih ni. Ker zaradi neustreznih zamenjav določeni držijo avto dlje kot bi ga sicer in pa ko pride kaj na trg ima še vedno visoko ceno zaradi ponudbe/povpraševanja..
Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe
Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube.
Velika večina ljudi kupi SUVa, ker drugega ne dobi...
Pred kratkim sem obredel precej salonov. Razen pri Fiatu so mi povsod najprej ponudili SUVa, čeprav sem spraševal po enoprostorcu...
Ker si pač eden redkih, ki potrebuje enoprostorca. Pa koliko je v Sloveniji sploh tako velikih družin kot je tvoja?😉 Povprečno ima par enega otroka in enega psa. Zato je suv polna kapa, kar potrebuje večina folka. 😉
Zato, ker poškodovan gumijast odebeljen rob nič ne nosi, ampak le ščiti platišče. Pomembna je nepoškodovanost armature pod gumo.
Lahko pa staviva, kdo ima prav, ker je že naporno dokazovat, ker bolj verjameš kvazi strokovnjakom, kot pravim strokovnjakom. V tehniki je malo prostora za blefiranje.
Samo tokrat dam Boss - u prav. Pa ne moreš se vozit s takimi gumami okoli. 😬 Jaz osebno bi jih zamenjal tisti dan, ko so zapeljal na robnik pa poškodovana žica noter gor ali dol.
Te gume so dotrajane z 3 mm ptofila za dež in luže na cesti smrtno nevarne in ko vidiš še za prst velike luknje v njih, se vprašaš, kaj vse vozi po naših cestah. Džabe kupujemo mi nove oh in sploh gume, ko se ti tak z izrabljenimi gumami, zaradi dolge zavorne poti zapopa zadaj v rit.
No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.
Cene naraščajo tem starim kabrioletom, ki so postali ikonični. Vedno manj jih je na cestah in zato jim raste tudi cena. Pa ne zato, ker bi si jih veliko ljudi želelo. Želijo si jih zbiratelji in veliki ljubitelji. Teh pa je le peščica.
Velika večina ljudi si pač želi suv-e.
Zato jim jih vse znamke nudijo. Lep primer je dacia.Dokler so prodajali le njihove smešnice od limuzin, so se jim vsi posmehovali. Nato je prišel Duster in ostali suv-I in sedaj jih kupujejo tudi na zahodu, kjer beležijo rekordni prodajo.
Pa ne z kabrioleti, ne z karavani, ne z limuzinami ampak s suvi. 😉
Tudi jaz imam trojkico in bo tole verjetno skrajni čas za menjavo, čeprav po profilu bi še mogoče šlo... Sem kupila rabljeno M3 lani in sem takšne že dobila v last.
Lahko ga pa malo zapališ za audija, mu reč, da en tle na forumu predlaga nakup svetega nemca 😆😉
Ha, ha, pa prav na audije in bmw-je je alergičen. Pred pugijem je imel Toyoto.
Ta pugi je bila napaka, priznava. Ga je pa uporabljal za voziti material, ko je obnavljal hišo. Sedaj hoče avto, da bi užival v njem... itak ne rabi več tovornega vozila. Otroci so veliki, hišo je dokončal in ne rabi voziti materiala, kilometrov pa ne dela več veliko (manj kot 10000 km).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.
Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo.
Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji).
Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali.
Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri.
Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji.
Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani