Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano
pred 22 urami je Bini napisal:

Neumnosti se ne da priučiti, si ali pa nisi.... 😁😂😉

 

Če sem prav razumel, imam do srede čas, da se priučim... 

 

Samo, da se ne bom navadil, pa potem prakticiral, ko bom imel... ... ... "one" z najlepšimi tablicami na svetu - GO in vrtnica.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 9. 12. 2023 ob 17:20 je Boss napisal:

Predlagam, da tole pristrankso anketo vsi izpolnemo, da bo EU zadovoljna kolk nam gre dobr pri elektrifikaciji. Prav namensko spuščajo vprašanja, ki so najbolj pereča pri (ne)odločitvi za EV.

 

WWW.AMZS.SI

Vabljeni k sodelovanju v raziskavi Evropske komisije o e-mobilnosti.

 

 

Pravkar izpolnil. Me pa res zanima, kaj bodo z mojo anketo naredili. Ker mislim, da jim rezultati ne bodo preveč všeč...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 15 urami je Jest napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... … Nihce pa nikogar ne sili v nic… Zaenkrat imamo kar dobro izbiro… veliko bolj bogato, kot recimo pred skoraj  40 leti, ko sem naredil izpit in zacel uporabljati avtomobile ;) 

 

A ti to resno?

 

Še ni eno leto, kar smo vplačali novo - takrat smo mislili, da je vozilo, zdaj vem, da ni niti š od šare, ampak pustimo to za drugo temo... V glavnem, kjerkoli sem vprašal za sedemsedežnega enoprostorca, povsod so mi najprej ponudili SUVa. Lahko bi rekel, da so ga silili na vse pretege. Konec koncev, saj drugega ni bilo na izbiro. In je bila pred 40 leti, se pravi leta 1993 kar dobra izbira raznoraznih modelov, izvedb in izpeljank. Če si imel denar, si se lahko preseraval, kakor si se hotel in se zmišljeval, kar si hotel - in veliko večino tudi dobil. Dobro, masažne banje namesto šoferjevega sedeža ravno ne, veliko manj pa tudi ne... Pa zdaj? Ali vzameš Toyoto, Citroëna, Peugeota ali pa Opela, vse je isti avto iz iste tovarne v Angliji... Temu rečeš "kar dobra izbira"? 

 

Pojdi na Avto.Net in nastavi kriterij iskanja:

- dizel motor

- prostornina 1800 do 2500

- ročni menjalnik

- štirikolesni pogon

- prva registracija: od 2023 dalje

 

Pa povej, koliko vozil bo to iskanje vrglo ven?

 

Pa da ne bom preveč "zategnjen": lahko daš tudi avtomatski menjalnik, ampak omeji ceno na 40.000€, največ 42.000€, čeprav, če smo pošteni, je to kar visoka cena. Če pomisliš, da dobiš npr. pet-sedežno Suzuki Vitaro 1.5 dualjet allgrip hibrid at premium (štirikolesni pogon in ogromno nepotreb... ... ..., se pravi dodatne opreme) za 27.700€. In koliko vozil dobiš? 

 

Toliko o "kar dobri izbiri... veliko bolj bogati, kot recimo pred skoraj 40 leti"...

 

In med čakanjem so mi velikokrat rekli, da na električnega po naročilu se pa ne čaka tako dolgo. Kaj to ni siljenje?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 21 minutami je FuManchu napisal:

Ali pa je računalnik vrgel v zasilni program🤣

 

Glede na to, da kljun avta deluje precej Fordovsko, je pomislek povsem na mestu...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Če sem jaz tole zdaj prav razumel, je šlo nekako takole:

voznik avta je vozil počasi, zato ga je voznik tovornjaka začel prehitevati. Ko je voznik avta videl, da ga tovornjak prehiteva, je dodal gas in ni pustil, da ga tovornjak prehiti. Vozniku tovornjaka je pa dopi***lo (ali pa ga enostavno res ni videl v mrtvem kotu spredaj desno) in se je vrnil na vozni pas - udaril avto zadaj levo, da je avto zavrtelo pred tovornjak in še malo "tenstal" voznika avta, preden je ustavil.

 

Sem kaj zgrešil?

 

Če je bilo res tako - se je še prezgodaj ustavil, bi ga moral takole tiščat vsaj do Razdrtega, da se p*z*e v avtu userje do vratu in da bo drugič bolj premislil, kako se obnaša na cesti. Ker to se je in se še vedno tudi meni dogaja: mencajo spredaj, ko ga začneš prehitevat, pa gas pohodi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 2. 12. 2023 ob 10:18 je skritikrt napisal:

Bom še par slik objavil...kakšno je stanje na 312kah....isti Siemens k sem ga včeraj peljal iz Logatca,samo druga kabina...monitor "cveti",a to ni nič takega,k se še komot vse lepo vidi...nov modul tipk za PIS (potniški informacijski sistem)...v bistvu ne paše-zna biti,da tisti k je naročal,da je zajebal,ali pa da teh,k so original vgrajeni,da jih ne delajo več v tej verziji (lepo ravni z površino)...in je samo tako priključeno in visi...za bruhati!!!...bodo rekli,saj je v redu,k lahko v drugi kabini nastaviš...res je...samo misliš si pa svoje.

Poceno vetrobransko steklo okoli motorja brisalca....ko vklopiš brisalec motor tolče...ni čudno-pametnejsi popusti...bodo rekli..."saj ni v vidnem polju...in itak nimamo nadomestnih na zalogi..."

Ja seveda,k je treba naročiti...to pa stane...

 

No,a je sedaj bolj jasno,kako je to v resničnem življenju...pravila,predpisi,"kako bi moralo biti" itd...vse malce naivno,dokler te z časom ne strezni.

 

In na BUSih po moje ni nič drugače.

 

Se je med železničarji že ukoreninil rek..."samo penzion nas reši"...in teraš naprej,k je brezveze.

IMG_20231201_063608.jpg

IMG_20231201_063633.jpg

IMG_20231201_063626.jpg

IMG_20231201_070340.jpg

 

Samo en komentar, tako, mimo te teme:

 

En potniški vlak pelje (tako, čez palec) kakšnih 230 potnikov. Osebni avto pa največ 7, pa že to je kar velik enoprostorec. Zdaj si pa predstavljaj, da na tehnični pregled pripelješ avto, ki mu števci visijo na kablih in ima počeno sprednjo šipo. Bi šlo skozi tehničnega?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

... ... ...

... ... ...

 

No, pa vsaj ne bom jutri v gužvi...

 

Vraga ne bom v gužvi - danes mi žena spelje BTjko in sem moral s FuksWagnom v službo. In se mi na poti v službo prižge lučka. Glede na to, da napovedujejo zimske razmere, ne bom tvegal pa probal še do doma...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:

Potem je Italijanska se bolj zabacena, ker imajo goriva se precej drazja kot pri nas ?zmeden?

 

... ... ... ... ... ... ... ...  😅

 

Briga me za Italijansko vlado, z njo naj se kar Italijani ukvarjajo. Me pa zelo skrbi, kaj dela slovenska...

 

Kakorkoli, danes prevozim 360 kilometrov.

Pa kaj, to ni noben problem za Mazdinega dizla. Ampak je pa ob povratku v Gorici zmanjkalo nafte.

In grem tankat. Pridem na črpalko - popolnoma prazna! Niti Slovencev niti Italijanov nito Romunov, nikogar. Natočim, grem noter - prazno. Nikjer nikogar. Pridem do blagajne - prazno. Sem se že začel spraševati, če sem zamudil kakšno apokalipso...

Potem mi užge - pocenitev! Čisto pozabil! Najraje bi stočil nazaj...

Potem prazno blagajno na ves glas pozdravim in nekje iz skladišča priteče prodajalka prav presenečena...

 

No, pa vsaj ne bom jutri v gužvi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 2. 12. 2023 ob 17:23 je Boss napisal:

Tole je čist ušlo iz koncepta neke logike, smisla in je vesolje stran od tistega kar naj bi pomenila elektrifikacija. Čedalje bolj imam občutek, da je tole praktično edina karta na katero se jim sploh splača igrat, da uvajajo take performance, kot da bi človek imel taka vozila za dirkat ne pa za to, da so uporabna in da služijo svojemu namenu. Ne vem, če lahko Slivka živi s svojim pickupom in 140 dizelskimi konji čisto normalno kaj pol hudiča rabiš 1000 konjev, na avtu z neprimerno težo, gumami, obliko, velikostjo. A res? A da boš drva fural naokoli z 200km/h in pospeško do tja v 8 sekundah?

 

 

Res se jim kisa in to konkretno. Enako so nekoč počeli z Dodge RAM SRT-10, ki je pravo nasprotje tistega kar pickup predstavlja.

 

Še ena druga stvar je pri vsem tem.

Lahko ima 1000 konjev, saj pride prav - lahko vlečeš toliko večji hlod, ko se dela kurjava... Samo... Teh 1000 konjev imaš samo za zavarovalnico. Ker Tesla teh 1000 konjev omogoča 12 sekund. Potem je pa konec. Da se dobi majstr, ki bi od Tesle teh 1000 konjev zahteval npr. pri vleki težke prikolice na vrh Rebrnic? Saj se vsi kabli stopijo... Baterija pa tudi najbrž kar zažari pri takih zahtevah... Torej, uradno imaš 1000 konjev, plačuješ najdražjo zavarovalnino, dejansko pa jih uporabljaš kakšnih 35, občasno kakšnih 70, da jih pa res zaprežeš vseh 140, so pa res redki in izjemni dogodki...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Za prvega pustimo stat. Ampak drugi... Glej, sploh se mi ne smili in povsem prav mu je, da je pribil tja noter. Upam, da se voznik avta zaradi njega ne bo kaj dosti sekiral...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Po drugi strani pa... Od Nove Gorice do Ljubljane (do Dolgega mosta) je 100 km. Od Nove Gorice do vrha Rebrnic je itak omejitev 100. Torej ostane samo 60 km, kjer se lahko tišči 140 km/h in več. Pa saj to še FuksWagen zmore, pa en EV ne bi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.