V primerjavi z na?o G122 (10,4 oz. 10,7 z AT) je to drug avto. Res ?koda, da 2,5 motorja ni na voljo v EU, lahko bi ga prodajali vsaj dokler ne pride v prodajo holy grail skyactiv X, saj bo pre?ibek motor marsikoga odvrnil od nakupa. Kmetijski stroj golf 1.5 tsi s 150 PS ima nekih 8,5 sekund do 100, poleg tega pa je zaradi prisilnega polnjenja prijetnej?i za vozit. ?e celo 1.0 tsi 115 ps ima bolj?e zmogljivosti.
Kar je tu zelo pomembno: servisni poseg in pregled avta mora biti opravljen po protokolu, ki ga predpisuje proizvajalec.Torej je v praksi skoraj nemogo?e da bi avto servisiral pri neodvisnem servisu in obdr?al garancijo. ?al.
Jaz sem pa danes vozil ?estico, 2017 letnik 2.5 bencinar. Teh 190 konjev res ne ?uti?, majke mi. Za lagodno vo?njo super, ?im si pa hotel malce ve?, je pa spet kup 'dretja' pod havbo. No...lahko da sem pa? ?e star in mi je ?lo to malce na ....
Sicer pa kar napredek v sami zvo?ni zatesnjenosti.
Tudi v novi G122 je glede na nekaj prvih poro?il s predstavitve avtomatski menjalnik za spregledati, saj zaznavno poslab?a ?e itak ne preve? dobre zmogljivosti (pa? ni dvosklop?nik), pa ?e hrup se povi?a bistveno vsaki?, ko ga malo pohodi?. Torej je ta kombinacija za res umirjene voznike. NA + klasi?ni avtomatik pa?, ?ude?ev ni za pri?akovati.
Glej pod Schr?gheck (5 vrat), izbere? motor in ?bersetzung oz. Achsantrieb. To je sicer za m3 (120 vs 165), a je pri m6 enako, verjetno je tudi na strani.
Zanimivo, a ima 145 napram 165 za skoraj 20% dalj?e kon?no prestavno razmerje. Vseeno se bo vle?i seveda dalo, a je avto dale? od idealnega za vleko prikolice.
Se bojim da ima? prav, sploh ker motor ne bo globalen, ampak je mi?ljen predvsem za Evropo (v USA ga ne bo, ker so emisijski standardi bla?ji). Glede na to, da je ?e obi?ajni G122 mild hibrid, naj raje dajo na trg mo?nej?o 170 verzijo tega motorja, s "kraj?im" menjalnikom, tako kot pri G165 prej?nje generacije, pa se nih?e ne bo prito?eval. Kupce tako dolgo dr?ati v negotovosti je malo neodgovorno. Naj se prihodnji? ne hvalijo ?e dve leti prej, da so nekaj razvili, ?e motorja ?e danes ni v proizvodnji.
Tisti liter manj porabe gor ali dol, sploh ker so ?e zdaj?nji G bencinarji zelo var?ni, nekje na ravni 1.2 T mlin?kov, pod obremenitvijo celo var?nej?i.
Dr?i. Po drugi strani pa je ro?ni menjalnik + radarski tempomat kar nekaj, saj avto teoreti?no iz 130 bremza na 50, nato pa je potrebno spet pospe?iti. V 6. prestavi se bolj malo zgodi, razen to da si misli?, da se je radar sam nastavil na 50 km/h. Moja izku?nja iz testne vo?nje nove mazde 3, ki pa jo nisem posebej poudarjal v svojem zapisu tu v temi, saj ne gre za slabost doti?nega avta, ampak vseh avtov s to kombinacijo.
?e je cc. 200 EUR enkrat na leto preve?, o?itno vozi predrag avto. S svojim materialom bi verjetno pri?la na kakih 140 EUR, ampak koliko se izpla?a delati si stres z nabavo materiala, te?iti na uradnem servisu, ?e bi ti s seboj prine?eno robo vgradili (te?ka bo, izjema je morda olje), je pa stvar posameznika.
Interclass na Tr?a?ki bi bila sicer dobra alternativa BTC, vsaj sode? po pisanju nekaterih tukaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e vedno govorimo o novi mazdi 3?
USA 2.5 verzija ima slede?e 0-60 mph ?ase:
FWD: 7,0 s
AWD: 7,2 s
Vir: https://www.caranddriver.com/reviews/a27073458/2019-mazda-3-awd-hatchback-by-the-numbers/
Torej zaokro?imo na 7,5 sekund do 100 km/h.
V primerjavi z na?o G122 (10,4 oz. 10,7 z AT) je to drug avto. Res ?koda, da 2,5 motorja ni na voljo v EU, lahko bi ga prodajali vsaj dokler ne pride v prodajo holy grail skyactiv X, saj bo pre?ibek motor marsikoga odvrnil od nakupa. Kmetijski stroj golf 1.5 tsi s 150 PS ima nekih 8,5 sekund do 100, poleg tega pa je zaradi prisilnega polnjenja prijetnej?i za vozit. ?e celo 1.0 tsi 115 ps ima bolj?e zmogljivosti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani