In kar je še najbolj zanimivo, danes bi za dizla zapravil več kot so redni servisi in je vreden.
Sem taksiral z 406 in C5 prve generacije pa je kilometer bil liter nafte, danes pa s tem ne bi nič zaslužil ; včasih je veljalo pravilo : kilometer je liter bencina, danes pa je kilometer 0,90€/km cena nafte pa je 1,8€ oziroma še enkrat več tako da se nemoreš pokriti. Kilometer bi moral tako biti vsaj 2-3€, čakalna ura pa ne 15, ampak 20€. Želim samo povedati da se dizel splača samo v kolikor si non-stop v pogonu in ga ne ugašaš, hkrati pa z današnjimi cenami kot taksist oziroma prevoznik ne preživiš saj imaš še dodatne stroške (članarine, servisi, nalepke na vozilih, ...).
Zanimivo pa da so avtobusi obstali in zamujali, folk pa jasno živčen saj se niso imeli kam dati ker je bilo prevroče in soparno.
Meni so se na terencih dostikrat lomile in losale cevi tako da sem jih moral vsake nekaj mesecev variti oziroma švasati, potem sem pa nabavil novi izpuh, katalizator pa zaplombiral.
Kolega dela na lokalni črpalko. Je reku, da so dobili klic z vrha, da morajo dizel ročke zaklenit in dati listek gor.
Toliko o pomanjkanju.... Narod pa kr pleše vidim 🤣
In kaj je tu čudnega?
Dizel vozil nihče noče, tržne cene zaradi tega tudi nimajo ker jih množično prodajajo, danes je bil kar včeraj in danes je bil velik naval na avtobuse in taksije, pa med sodelavci so se tepli za proste dneve.
Očitno bomo prešli spet na par/nepar in morali čakati v vrsti.
Ma gre se za to da ti hočem dopovedat da žal živimo v družbi kjer si nekateri lahko privoščijo vse, nekateri pa peščico. Ker se sam tretiram za nek začetni srednji sloj ne vidim nič narobe v tem, da kupim avto z dobro opremo in dobro estetiko. Me pa jezi dejstvo, da bom jaz, ki sem plačal avto v celoti imel npr. dražji vrtec kot nekdo, ki ima avto na lizing.
Snadji se, je rekel Tito!
Ker ne kardaširaš in nimaš precenjene nemške svete trojice žal nimaš določenih ugodnosti!
Enostavno : sam in brez družine, lastnik klasike in njive najceneje pride skozi, kardašianti pa stalno jamrajo!
In pazi zdej to.. nam je v Sloveniji lepo. Še preveč lepo. Imaš nekaj izjem, ki se komaj preživijo in spravljajo svoje otroke v hudo socialno in družbeno stisko zaradi tega, ker si ne morajo privoščit vseh materialnih stvari. Potem so otroci zasmehovani, imajo slabši status etc. In zdej k pravš da maš nesramno bogate preserante...a oni kej nardijo glede tega, da bi blo tut ostalim otrokom v razredu boljše? Dvomim...verjetno bi jih še bolj potunkali v greznico če bi lahko. Tisti na dnu ki nimajo bi pa še to kar imajo dali ostalim, ker sami vedo v kakšni stiski so. In bolj kot greš na server EU, boljše je. In bolj kot greš na jug EU, slabše je. Pa bo kdo naredil kaj glede tega? Ne bo!!! Bo kdo naredil kaj glede tega da še južneje v Afriki otroci umirajo? Ne bo!! Žalostno mi je pa to, da je denarja na tem svetu dovolj. Glej kako hitro se je razvilo cepivo proti covidu..Zakaj? Ker so vsi lobiji vložili denar v to, kdo bo prvi odrešenik, ki nas bo rešil tega virusa. Verjamem, če bi taisti lobiji vložili denar v ustrezne kanale bi se rešili lakote, hudodelstva, trpinčenja... Ampak žal se to ne zgodi.
Meni se srce para ampak te prizadete miselnosti ne boš spremenil nikakor.
Ja, ker denarja ni, socialni in družbeni status pa pomeni ogromno. Zato beri moj zgornji odstavek.
A ti to resno?
Si začel tudi ti podpirati migrante in ostale lenuhe?
A veš komu so včasih indijanci rekli da je vegeterijanec in kaj to pomeni? To so rekli slabemu lovcu, danes pa so to vegani ki se delajo uboge in niso sposobni drugega kot trpeti in krasti travo drugim ki jo imamo za živino.
In kar je najbolj zanimivo je to da jih je velika večina mešancev med vegani, gretovci, kovidianti, LGBT in kardašianti oziroma gre za neke hibride kateri delujejo po EU načelih ; največ takih pa je sedaj povprečnežev in še bolj revnih medtem ko so bili LGBT večinoma do 20let nazaj samo v vrhu lestvice oziroma medijsko znane zvezde in podjetniki.
Pri nas v Dolini Šentflorjanski velja le eno geslo : važno da imam vse boljše od soseda!
Predkratkim nedolgo nazaj : Franci kupi novega Ssangyong Tivoli, čez tri dni sosed Janez kupi najnovejšega Bmw X5 pa čeprav je v slabšem socialnem položaju in nima za kruh, ampak važno da draži sovaščane in ostalo okolico. Pride pa k nam na šiht in v gostilno pa fehta za 30 centov ker nima za kavo, kaj šele za bencin oziroma nafto. Mene bi bilo sram se peljati s takim vozom katerega ne morem vzdrževati.
Se strinjam. Je pa res, da so nekateri pri nas že nesramno bogati in se preseravajo, zelo veliko ljudi pa si avto (kripo) komaj privošči in za silo vzdržuje, da lahko pride do službe.
Imamo na svetu na stotine miljonov ljudi, ki stradajo in o avtu niti ne razmišljajo. Krivičen svet, je bil, je in sem prepričan, da bo še naprej.
Ampak,a se zavedaš da je v naši Dolini Šentflorjanski 99% vozil kupljenih na lizing?
Drugo pa če bi bilo res tolikšno število kot omenjaš v drugem odstavku potem ne bi promet funkcioniral tako kot funkcionira.
Vse te novodobne bolezni kot so veganstvo, kardaširanje, gretiranje, kovidiranje ipd... so pripeljale do tega da se bogati odrekajo marsičemu, meddrugim nekateri tudi vozilom, ter prehajajo na ostale neumnosti kot so telefoniranje in ostali okraski ; možgane pa imajo sprane s strani medijev in njihovih ''zvezd''. Zokilandiranje pa uvaja povrh vsega še sodoben life brez avta.
Učas ni blo važno kake barve je bil avto, ali ti je manjkal kak brisalec (zastava) samo da si dobil fičeka, 101ko,... ker se barva še posušila ni ko so ga prodali.
Res je, danes pa vsi gledajo samo na opremske pakete in njihove vsebine ter estetiko, da o tem kako pri rabljenem za 500€ pričakujejo da mu novega narediš in ti jamrajo kako je možno da tak model obstaja in da nisi v njegovi regiji. Razvajenci in večni otroci ki sanjarijo, v resnici pa nimajo za burek in kavo!
Se pa spomniš ti ko so licenčno izdelovali oziroma kopirali VW/Opel in ostala vozila za tiste ki so želeli nekaj več?
Je pokojni znanec imel IDA Opel Senator katerega je nabavil za pol cene kot je nemški original, samo da ni imel nič opreme, ampak imel je pa Opla in peljal se je gosposko za 45.000 DEM!
Da o Golf I in II ne govoriva kako je narod kampiral pred avtosaloni in se prerival v vrsti.
Potem pa leta 1989 pride s pomočjo Slovenijales-a Hyundai in Pony ima električna stekla in klimo za 20.000 DEM.
Mazdo 626 je sosed šel leta 1992 iskati v Graz ker je moral počakati eno leto ko se je menjal model ter ga je dobil za 5000 mark ceneje in to samo z prevoženimi 5000km ker jim je služil kot testni model z to razliko da pri nas še ni bilo testnih voženj katere poznamo od leta 2004.
Mozno, ampak vseen pa ni 2x za rect, da se to namenoma dogaja... Isto, ko se je zacel kovid, povsod so poskril razkuzila v skladisca, da se je lahk pol drazje prodajalo
Končno si dojel!
Folk žal še vedno ne razume da trg temelji na sistemu ponudba : povpraševanje in da samo kreljoti nerazumejo njegovega delovanja in ostalega kar sodi zraven.
Priporočam da se gibate v pravih krogih in ne delujete po sistemu Walt-a Disney-a in podobnih otročarij.
Vse te kvazi verzije od VW Lupo 3L in novodobnih EV verzij so samo metanje denarja skozi okno, kdaj boste to dojeli?
Pametni slovani smo, a žal se tega ne zavedamo in vsemu kar se tiče EU prevar nasedamo.
Se ne čudim da sosedov Francelj konje je prodal in vole vpregel, sosedova Pepca pa zelje in krompir pripravlja, medtem ko vsa mularija veganira namesto da kaj naredi in raje za kompom posedi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha. Je pa enak motor v tem vozilu.
Pa zelo redki si C5 Break, je več limuzin.
In kar je še najbolj zanimivo, danes bi za dizla zapravil več kot so redni servisi in je vreden.
Sem taksiral z 406 in C5 prve generacije pa je kilometer bil liter nafte, danes pa s tem ne bi nič zaslužil ; včasih je veljalo pravilo : kilometer je liter bencina, danes pa je kilometer 0,90€/km cena nafte pa je 1,8€ oziroma še enkrat več tako da se nemoreš pokriti. Kilometer bi moral tako biti vsaj 2-3€, čakalna ura pa ne 15, ampak 20€. Želim samo povedati da se dizel splača samo v kolikor si non-stop v pogonu in ga ne ugašaš, hkrati pa z današnjimi cenami kot taksist oziroma prevoznik ne preživiš saj imaš še dodatne stroške (članarine, servisi, nalepke na vozilih, ...).
Zanimivo pa da so avtobusi obstali in zamujali, folk pa jasno živčen saj se niso imeli kam dati ker je bilo prevroče in soparno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani