Ste ?e kdaj sli?ali za televizijsko oddajo, ki ima enega voditelja in kar ?est sovoditeljic? Ste ?e kdaj sli?ali za oddajo, v kateri voditelj s sovoditeljicami vozi in testira vsa mo?na motorna vozila ? od motorjev do dirkalnih gliserjev, od avtov do letal? Ste ?e sli?ali za slovensko televizijsko oddajo, ki se redno snema po vsej Evropi, produkcijska ekipa pa ve?krat zaide tudi na druge celine?
Ne? Potem ?e niste sli?ali za Oktan! Oddajo, ki uvaja v slovenski medijski prostor nov ?anr: mototainment. Grej torej za prvo motozabavno oddajo, ki bo po scenarijih, produkcijskem pristopu, videzu prispevkov in re?iji videti kot akcijski film.
Glavno vlogo v tem »filmu« bo igral voditelj ?iga Colja, nekdanji voditelj rubrike Osmi potnik v sklopu oddaje TLP na TV SLO. Njegov »filmski« lik je vodja tajne organizacije Oktan, ki se ukvarja z medijsko-industrijskim vohunstvom. Naloga te organizacije je odkriti, kaj se skriva pod pokrovi motorjev, armaturnimi plo??ami in pod ostalimi deli opreme najbolj?ih, najuspe?nej?ih, najbolj tehnolo?ko dognanih in najbolj prodajanih vozil vseh vrst.
?iga pa na svoji misiji ne bo sameval. Dru?bo mu bo delalo kar ?est mi?nih »agentk«, ki jih bo po?iljal na skrivne naloge po celem svetu. Njihova naloga bo u?ivanje ob testiranju najhitrej?ih, najdalj?ih, najbolj vzdr?ljivih ? prevoznih sredstev.
Sovoditeljice oz. »tajne agentke« Oktana so:
Barbara Smisl ? Barbie, Maja Matkovi? ? Maya, Monika Me?i? ? Monica, Nika Leskovec ? Nikki, Rebeka Pevec ? Rebecca in Ur?a Mrak ? Ursula.
Oktanove misije bodo na sporedu ob nedeljah ob 19.30 na programu televizije TV3. Tisti, ki jim pono?i manjka adrenalina, pa si oddaje lahko ogledajo v ponovitvah, in sicer ob torkovih ve?erih ob 23.00.
Ne zamudite premiere televizijske oddaje OKTAN, ki bo v nedeljo, 14. oktobra, ob 19.30 na TV3!
Medij: TV3
Produkcija: Trigon v koprodukciji s Saga Institute
Dol?ina oddaje: 30 min
Termin predvajanja: nedelja ob 19.30, ponovitev torek ob 23.00
?anr: mototainment
Voditelj: ?iga Colja
Sovoditeljice: Barbie, Maya, Monica, Nikki, Rebecca in Ursula
Spet nekaj novega na TV, vodil bo pa vsem poznani voditelj avtomobilisti?nega prispevka na TVS1 v oddaji Tistega lepega popoldneva
Nova visoko oktanska TV akcija.
Na ekrane prihaja oddaja zasnovana za sodobnega urbanega gledalca, ki ?eli izvedeti ?imve? o ultimativnih objektih svojih ?elja ? avtomobilih, motorjih, ?olnih, jahtah, privatnih letalih ipd. ob tem pa se ?eli tudi zabavati.
Za objektivno predstavitev vozil in zabavo bo poskrbel voditelj ?iga Colja ob pomo?i kar ?estih mi?nih sovoditeljic. Te bodo kot Charliejevi angel?ki odhajale na skrivne naloge po celem svetu in mimogrede testirale najrazli?nej?a prevozna sredstva ? od majhnih do velikiih avtomobilov, motornih sani do jaht.
Ne zamudite premirnega predvajanja: nedelja, 14. oktobra, ob 19.30!
Sj problem je v tem kr poky JE pravilno defineru in utemeljiu svojo porabo pa mu ?e kr ne vrjamejo. To mi gre na jetra, ker vem da dec niti pribli?no ne la?e.
hm, ne strinjam se preve? z tvojimi izjavami.
nekdo ima pa? tako porabo, nekdo pa tako in ne more? kar nekomu slepo verjeti. Ko bo? videl na svoje o?i potem pa lahko mirno trdi? svoje!
se odlo?im in bom probal neko temu vsaj napribli?no uredit in je potem narobe ker sem 100% off topic zbrisal, kar je bilo pa vsaj pribli?no v zvezi z temo pa ne (?e povzamem labijevo temo o servisu na 140k km). Potem sem pa pustil vse skupaj.
?e ho?ete pa se bo brisal vse, kar ni v zvezi z temo! Ne se potem prito?evat ?e bo po 3 nove objave na teden!
V?eraj sem po ?isti slu?ajnosti, pri?el do najnovej?ih informacij glede Mobikroga. Bil sem na pija?i z kolegom v prvi gostilni od Mobikroga, in so se zraven nas vsedla dva gospoda za katera se je izkazalo, da sta del ekipe, ki skrbi za vsebino novega gospodarsko logisti?nega centra v Cerkljah.
Informacija je naslednja. Mobikrog je zaenkrat, zaradi po?asnih birokratov na ob?ini Bre?ice ?e vedno v najemu Bre?i?ke ob?ine, ker je treba narediti predajo objekta.
Zadeva z vojsko je pa taka: Vse tiste govorice o hangarjih in podobnem na podro?ju Mobikroga naj bi bile bedarije. Vojska bi hotela v tem delu imeti Poligon za usposabljanje svojih voznikov (poligon varne vo?nje). Problem je pa v tem, da sami nimajo sredstev za tak projekt, zato potrebujejo pobudo od nekoga, da tak objekt potrebuje (tipa AMZS, lokalne avto?ole, dru?tva povezana z moto?portom, ...). Ko bo enkrat pobuda, potem lahko krenejo v tak?en projekt, z argumentom, da ljudje rabijo in ho?ejo tak objekt. Seveda je jasno, da se pri izgradnji tak?nega objekta ne bo ob?lo moto?porta, zato bi se seveda v sklopu poligona naredilo oz. uredilo tudi dirkali??e. Jasno jim je, da prav moto?port prina?a najve? denarja, zato je tudi ?elja, da se po ureditvi in ?e vsaj pet let po njej organizira vsaj tri dirke na leto (po mo?nosti ve? in dlje ?asa).
Zdej smo pa pri problemu, ki ga je on izpostavljal skozi cel pogovor. Potrebno je skozi nekak?no dru?tvo, avto?olo, organizacijo podati pobudo za tak?en objekt. Ob tem tudi izpostavlja va?nost pridobivanja lokalne skupnosti (predvsem mladine) na isto stran. Brez pobude nimajo argumentov, kar pomeni da mu vedno ko omeni zadevo jamrajo da objekt ni potreben.
?e ima kdo kak?ne mo?nosti ali idejo za pomo?, naj se javi. ?impreje.
?e ta podatek.
Da ne bi gdo mislil da se samo menim, bom ?e izdal ime mojih sogovornikov.
Prvi je Gabrijel Mo?ina, drugi pa Borut Angeli maj.
Ker glih slu?ajno delam v projektantski firmi, ki trenutno oddaja dokumentacijo za Cerkeljsko letali??e, lahko ?e povem da sta v tej dokumentaciji zapisana pod to?ko:
DOLO?ITEV STROKOVNIH DELAVCEV OZIROMA SLU?B, KI SO ODGOVORNE ZA NADZOR IN IZDELAVO INVESTICIJSKE TER PROJEKTNE DOKUMENTACIJE :
Odgovorne osebi investitorja za tehnolo?ki del in opremo:
Tako vsaj vemo, da se ne pogovarjamo o nekih lolekih ki mlatijo prazno slamo.
Koliko bi bili ostali pripravljeni sodelovati pri o?ivitvi edinega pravega dirkali??a pri nas?
?e ni minimalno 20 stalnih ?lanov mislim, da se sploh ne spla?a v to spu??at
sej kaj pa manjka forumu?
vse se zmenimo, za piknike tudi ni problem zbrati denar, nimamo problemov z dr?avo, udele?ujemo se raznih prireditev (drag race, avtoslalom, ...) skoz se nekaj dogaja, ko pa pride denar vmes se pa lahko na smrt skrega
ni dovolj samo eden, ki bi resno vodil
je predsednik, pomo?nik, tajnik, blagajnik in upravni odbor (mislim, da se tako imenuje)
na upravni enoti ?e lahko na polno komplicirajo
treba je pregledat minuse in pluse nato pa it v realizacijo
od adminov ne bo noben za, ker so se ?e opekli z tem
rabi? pa xy ustanovnih ?lanov (ne vem koliko jih je sedaj potrebno) potem voditi finance oddati dohodnino, ?e je minus ga mora? iz lastnega ?epa pokriti, kar je plus ne sme? kar sebi nakazati, vse mora potekati preko ra?unov, statut kluba je potrebno spisat. Ni tako preprosto kot je sli?ati
?e ho?ete lahko ustanovite klub, samo kako je z imenom kluba, ?e bojo na MMS pustil da se uporabi ime Mazda, Renault klub je imel resne probleme glede tega,
Prvo naslednje sra?nje bo v Ljubljani 7. oktobra, v BTCju, no vsako prvo nedeljo v mesecu imamo sre?anja v BTCju in ste vsi dobrodo?li, ponavadi se nas zbere cca 10 komadov, ?e ti ni predale? se lahko brez problema oglasi?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vir
http://www.avtoin.com/news.php?id=2602
Povezava za deljenje
Deli na druge strani