Kako bo? nudil kolesarju prvo pomo?, ?e uide? Edino pomo?, ki si jo zaslu?i je, da se ga pridr?i. Upam, da kolesarja vsaj kak komolec fajn boli zaradi neumnosti.
Hm, pi?e da sta se zapletla v prepir... Vidi se,kako je poletel ?ez avto. Dvomim , da se je kolesar pobral in odpeljal / odkorakal naprej , ?e preden je ta, ki je snemal , odpeljal ...
Pa?, ustavis, vpra?as ?e so vsi ok in ko (oziroma ?e) vidi?,da so vsi ok in da pa? letijo "zgolj " kletvice, se vsedes in odpeljes...
Pa ?isto tako... ?e bi jaz imel kamero v avtu bi zelo verjetno pristopil zraven in povedal,da imam posnetek , vkolikor bi komu koristil za razjasnitev okoli??in...
Kar se pa ti?e tvojih ?elja kolesarju,se pa strinjam s teboj.
Ja , kri?i??e Pre?ernove, A?ker?eve in Groharjeve v smeri trnovega je to.
Lovil je zeleno,ampak jbg, za pe?ce je bila ?e nekaj ?asa rde?a, torej PREDVIDEVAS da bo kmalu tudi za kolesarje. In PREDVIDEVAS da te voznik ne vidi ?e si brez lu?i pono?i. In pa? v rde?o ne gres.
In se zavedas,da si na kolesu ranljiv.
Octavia (saj je octavia,ne?) je celo ustavila pravi ?as... In zdaj Ma nekdo razbit avto zaradi nekega bedaka.
Nope; ne vozim v rde?o, uporabljam lu?i in ne zaspustim Kraj prometne nesre?e preden se ne razjasnijo stvari....
Ampak... Zakaj za vraga ni ve? oran?ne lu?i na semaforju za kolesarje?
Tudi tale avto ki je bil udelezen ni ravno naredil vsega po pravilih...
In zakaj tale,ki je snemal ni ustavil in nudil pomo?i... Snemati in potem po?iljati v medije zna,ustaviti in nuditi pomo? (kar je dol?nost vsakega posameznika) pa ne...
Par dni nazaj sem govoril z ljudmi, ki se precej zavzeto ukvarjajo z re?evanjem kolesarske problematike v Ljubljani.
Izpostavil sem par nevarnih odsekov,kjer bi z minimalnimi re?itvami lahko zagotovili ve?jo varnost kolesarjev in avtomobilistov in vseh ostalih.
Torej odseki cest in/ali kolesarskih stez, ki kar kli?ejo po nesreci,kjer so udele?eni kolesarji.
Meni padejo na pamet;
- kri?i??e vilharjeva-topmiska-smartinska
-vodnikova je po prenovi postala bolj nevarna za kolesarje,saj so kolesarsko stezo prestavili na isti nivo kot plo?nik in s tem pove?ali mo?nost naleta v vozila,ki speljujejo iz dovozov in pove?ali mo?nost mrtvega kota tistih vozil ,ki zavijajo desno iz ceste na te iste dovoze.
-zakljucek nivojske kolesarske steze pri dolgem mostu na tr?a?ki ; speljana je na cesto ravno v trenutku, ko se dvopasovna Tr?a?ka pretvori v enopasovno in tam marsikdo z avtom potegne tistih par metrov po kolesarskem pasu
- enako kot na dolgem mostu je problem na koncu Dolenjske ceste v smeri lavrice ; ?e sam sem skoraj dobil avto na tak na?in v levi bok...
-dvojni bypass iz dunajske na Tivolski
-zavijanje iz dunajske desno na Vilharjevo
(Ogromen mrtvi kot zaradi ogromnega bo?nega razmaka med avti in kolesarji)
-kolesarka steza na dunajski proti Be?igradu nasproti starega stadiona (jeben drevored sredi plo?nika in kolesarske steze)
Skratka, Kdor se veliko vozi po Ljubljani, ve o ?em govorim in verjetno tudi sam pozna kak?no kri?i??e/pot/ureditev,ki bi se ga dalo z minimalnimi spremembami popraviti na bolje.
Specialce brez lu?i in tiste ki se vozijo kontra po kolesarski stezi pustimo na miru; njim ni pomo?i. Tu bolj mislim na odseke , ki ne dopu??ajo niti najmanj?e nepazljivosti in napake KOGARKOLI od udele?encev
Sej smo tudi mi vozili v?asih take mlin?ke 1.4 benzinarje brez turbin,da vas potola?im. Sem prevozil z njim celo Evropo po dolgem in po?ez. Mogo?e smo montirali kak dvojni Weber ali Solex uplinja?, pa sprint filter gor in to je bilo to. Ko se pa navadi? na mo?nej?e poti nazaj ni, samo ve? in ve? ho?e?.
Zato je pa fajn ne probati bolj?ega avta. In si zmagovalec v svojem svetu
Jaz pa mislim da bolj porabo goriva zni?a, tam za cca. 20%
Saj to gre eno z drugim. ?ipiranje z ?eljo po ni?ji porabi pa to. Za finese pa tankanje 100oktanca. Na agipu. Ne na omvju al pa petrolu. Pa obvezno ?ez mejo.
Hecam se to glede kraljice o.pasov... Se strinjam z Alexom,da je to predvsem odvisno od lastnika, vzdr?evanja ipd...
Pa? trg je poln starih alf (novih itak ni), zmahanih od mulcev, ki se zdivjajo z njimi, vzdr?ujejo pa ne... Saj enako stari opli, citroeni,bmwji ipd.so isti smorn ...
Sam sem imel lancio in ?eprav je bila ogromno na servisu, lahko to pripi?em zgolj in samo prejsnjim lastnikom in meni,ki sem ?el na vrat na nos v nakup avta, kjer je prevladala emocija in ne razum.
In tako kot nekdo pravi "nikoli ve? Francoza" (Francoz= francoski avto), se je meni ta izku?nja tako zagabila,da ne kupim ve? rabljenega avta in sem na tisti strani,ki pravi "raje nov Clio za 11jurjev,kot 4leta star golfov razred za isti denar z ve? opreme". Zame je najbolj?i avto tisti,ki Me pripelje na bajk turo in to najla?je dose?em z novim avtom,ki je hkrati dovolj ugoden ,da se mi ni treba zapufati.
?e druga ne je razlika v motorju Kia je T , Fiat pa ne kar se pozna pri tako mo?no opevani krivulji
Se strinjam... Verjamem,da sodobni TB popijejo kaksen deci manj, pa manj?a kubikaza pomeni cenej?o registracijo , tudi bolj posko?ni so,ampak.... Tudi jaz bolj zaupam dobri stari atmosferski ma?ini... Jaz z mojo xp , ki je ?e tako len avto , ?e dodatno pa ga upo?asnjuje lpg, ?isto lepo shajam... Po AC 140-150, po mestu lepo sko?i... Edino navora , da bi na regionalni cesti zlahka prehiteval kamione ni... Pa saj... Kam se pa mudi...
... kaj v stilu, ali ga sploh ?e kdo vozi ali so ?e vsi v recikliranju?
Zdej malo pretirava?. Kia ima vsaj za razred ali dva bolj kakovostno notranjost, da ne govorimo o dizajnu.
Med osnovno Kio in osnovnim tipom je manj?a razlika,ko bi si ?lovek mislil... Kia je razred (ali pol razreda) nad tipom,ampak za te ?elje in potrebe, ni bilo vredno dopla?ati za kio
kaj pozna kdo kakega lastnika mercedesa cla 200 cdi 136ks ? je to za kupit al je jajc in drago vzdr?evanje ? nobene teme na netu o teh avtih ni da bi kaj prebral pametnega...
za ta denar je prou lep, pa prostoren avto, bol? kt kaka dra?ja kia itd... edin kar bi mene motil je to da je ?ist pre?voh za karavana in poraba bo dobre 7 ?e ne 8.....
zanimiv pa je da ko gleda? stare na avtonetu kr dr?ijo ceno..okol 10 ..11 ... tok kokr je nov
Ja,tudi mene zanima poraba.... Ampak glede na to,da ima 6prestav , Predvidevam da bo max 7l. Znanka ima prej?njo corollo 1,33 Benz in porabo 6,3.....
Se pa strinjam , da je (sploh za ta denar) super avto in res pri?akujem in upam,da bo Super slu?il svojemu namenu... Osnovne kie in podobno so 3jurje dra?je...
V familiji se po?asi kupuje nov avto... Poplava suv-ov , vi?anje cen v nebo in ?elja po preprostem in hkrati cenovno ugodnem ter prostornem vozilu je , seveda, konkretno oklestila izbiro.
Zaenkrat so o?i uprte v Fiat tipa karavan. Pozna kdo ta motor 1,4 16v, 95km?
Predvsem kar se ti?e o?arljivosti.
Da ni ?portnik, mi je jasno. Rabi se zanesljiv in preprost avto , ki bo namenjen zelo umirjeni vo?nji, Max 20t km na leto.
Sem prevelik optimist ?e ra?unam na porabo 6,5l umirjene vo?nje (ima 6prestav)?
Druga opcija je 500L, ki je zanimiv predvsem zaradi vi?jega sedenja, vendar se bojim , da se atmosferski bencinar nebi ravno izkazal v avtu s precej ve?jo ?elno povr?ino.
Takole na hitro ostali avti; v po?tev bi pri?el ?e Logan MCV (ampak je res stopni?ko ali dve za Tipom), kangoo (zdaj so zelo ugodni), Clio se poslavlja od karavanske izvedbe, fabia Combi odpade ?e zaradi skurcanih 1,2tsi motorjev, suvi odpadejo, sx4s cross je predrag...
Kupil se je Tipo, bencinar ,karavan...
Baje ga je fotr kupil ?e teden nazaj in ni? povedal.... Skratka,jaz sem vesel , da to kupil... Jaz bi/bom isto. Verjamem,da je Best buy glede na potrebe
Mensezdi da tu na forumu nismo reprezentativen model slovenskega kupca, ljudi ki sploh ne spremljajo dogajanja na podro?ju plehovja je ve?ji del populacije. Tem je namenjen ?ov z govejo muzko, imenovan izbor avta leta, pa? da malo predrami populacijo da ima ?e 10,1 leto star avto in da je treba iti v najbli?ji salon.
Naziv avto leta pripomore kak?en procent k prodaji, prav dosti pa ne, kar vpra?ajte spomladi ?e bo kdo ?e vedel kateri je avto leta 2020, ?e bo vsak 15i vedel, bo veliko.
Meni osebno gre trend avtomobilizma nekam v zelo napa?no smer. Dela se na obliki, na vsebini pa kurckej. Sploh ti laptopi v avtih na katerih svr?uje populacija kot da sedaj bo pa vozila ladjo iz vojne zvezd namesto avta, so velik korak nazaj v smislu varnosti. So pa bistveno cenej?i kot fizi?ni gumbi, tako da ja, bo ve?ji profit in dalj?a jahta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No,kakorkoli... Zalostno je , da je sploh kdorkoli ?el mimo,ne da bi pomagal.
In po mojih izku?njah ljudje raje fotkajo,snemajo, objavljajo na FB, kot da bi naredili to,kar jim zakon veleva.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani