Jaz vem, ko sem šel zaarat saaba v lj, nisem spal cel teden dobro. Sem se samo žrl sam sebe, kaj če menjalnik crkne, kaj če to in ono crkne.
Možakar je zatrjeval, da je vse servisirano kot mora biti.
Podkrepljeno z listki in računi.
Ko sem avto peljal na kop car v lj (servis za SAAB) so mi rekli, da je tako dobro možakar skrbel za avto, da je bil v delavnici zraven in spremljal vsak servis.
Uglavnem takrat se mi pa res kamen odvalil od srca
Očitno so še posamezniki, katerim gre za zaupati in ni mi žal, da sem kupil od njega avto.
Mislim, da ni strahu. 13 let stara Alfa, z 200.000 dizelskih km na števcu (realnih je koliko?) za ceno 8 jurjev in pol. Moraš biti pa ... hmmm , da kej takega kupiš.
Če ti po pravic povem so italijanski dizli eni izmed zelo redkih, kater pridejo v moj izbor. Ga imam doma z 360Kkm in mu polno zaupam
Za tak motor je 600Kkm mala malca ob pravilnem servisiranju.
Včeraj na Kodiaqu dizel 150 KM, prevoženih 70.000 km, 12.000 km od servisa, zasveti rumena lučka za olje "preverite novo olja". Na šibki med MIN in MAX ni bilo sledi olja. Kupim liter olja, vlijem in je olje zraslo na polovico med MIN in MAX. Torej ga VW motor kar nekaj popije. 🙄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz vem, ko sem šel zaarat saaba v lj, nisem spal cel teden dobro. Sem se samo žrl sam sebe, kaj če menjalnik crkne, kaj če to in ono crkne.
Možakar je zatrjeval, da je vse servisirano kot mora biti.
Podkrepljeno z listki in računi.
Ko sem avto peljal na kop car v lj (servis za SAAB) so mi rekli, da je tako dobro možakar skrbel za avto, da je bil v delavnici zraven in spremljal vsak servis.
Uglavnem takrat se mi pa res kamen odvalil od srca
Očitno so še posamezniki, katerim gre za zaupati in ni mi žal, da sem kupil od njega avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani