Za tisto folijo pa ?e nisem sli?al samo po moje nevem kak dobro tudi nemore izpast.
Nasprotno, izpade odli?no. Na? sosed ima Toyoto Carino II oble?eno v perla belo in je fenomenalno za videt. Vsak misli, da je avto barvan, ker sveti se kot da bi bil v nulo spoliran.
2500 kubikov in samo dobrih 140 konj je recept za veliko km-jev brez te?av. To je trpe?en motor in ?e se ne motim je enka tako v Fordu kot v Mazdi zato tudi enaki tehni?ni podatki.
sej nima? kej ... za tistih 18? kupi? pa preveri? a bo zaleglo. Pri teh zadevah, ki so odvisne od ?ivali je tko, da en bo lahko full pohvalil, da pomaga, drugi bo pa rekel, da je vse za en kurc in da ni ni? zaleglo (?e ma? namre? opravka z gluho kuno ).
Sam vseeno, ?e pogleda? video se vidi, da pri isti hitrosti ve?ina zvozi normalno samo ene par jih odnese. Sicer je drse? asfalt ampak dobre gume anulirajo slabost asfalta. Lepo se vid, kako zlizane ma tist, k je bil prevrnjen na streho.
To, da postavijo table niso ni? naredili... v takih primerih pomaga le hraprenje asfalta oz. povrđinsko rezkanje in bo zadeva dobra za dve leti pol pa spet. Govorim za najcenej?o re?itev, ker druga?e bi bilo dobr menjati cel asfalt.
Mamo pa v Slo en velik problem in sicer je ve?ina asfalta delana iz apnen?astega peska. Apnenec pa voda pa vemo kaj se dogaja in zato asfalt ratuje z vplivom vremenskih pojavov (de?ja in snega) iz meseca v mesec bolj spolzek. ?e bi recimo imeli v asfaltu kake druge kamenine (granit ali kej podobnega) bi bile na?e ceste skoraj idealne.
Ker tega ni je pa? na nas uporabnikih "naloga", da si za na?e avte izbiramo ?imbolj?e gume in recimo, da zimske romajo v smeti najkasneje po tretji sezoni uporabe. To je edini na?in, da si vsaj sami zagotovimo vsaj del?ek te varnosti, ki nam jo dr?ava ne omogo?a.
?e mene vpra?ate bi zakonsko prepovedal uporabo ve? kot 4 leta starih zimskih gum in 6 let starih letnih. Sploh bi pa prepovedal prodajo raznoraznih kitajskih ?ungalunga gum in tudi uporabo teh bi kaznoval z ustrezno kaznijo.
Na tehni?nih pregledih bi poleg kontrole gum uvedel tudi kontrolo amortizerjev tako, da izlo?imo ?e ta aspekt nevarnosti. Kolikokrat vidim kaka stara jajca na cesti, k se ziblje kot ladja na valovih saj amortizerjev ?e davno nima ve?. Pol pa takle prpelje s 40 v ovinek, kjer je malo bolj razsut asfalt pa gume tolk odskakujejo, da enostavno zdrsne z ovinka ven pa prleti policaj in mu nalo?i kazen neprilagojene hitrosti.
Pa je bila res hitrost neprilagojena? ?e bi bila lepa cesta, da! ?e bi bili delujo?i amortizerji, da! In to so osnovni problemi, kjer si odgovorni zatiskajo o?i. Z urejenimi cestami in z popolnim pregledom tehni?ne ustreznosti vozil si upam trditi, da v tem trenutku zmanj?amo ?tevilo nesre? vsaj za tretjino ?e ne celo za polovico.
Te ceste mamo res CARSKE - vse ?estitke "vzdr?evalcem"
Bemumast, skoraj vsakodnevno se vozim po AC do Vodic, potem pa od Vodic do Komende, od tam pa do Kamnka. ?e kdo ve kaka je cesta mimo IOC Zapolje, sploh v de?ju, pol ve, nad ?im (predvsem varnostjo) sem najbolj impresioniran!
Mater pa kaj jaz ?e zadnjih 5 let trobim vsaki?, ko se debata obrne v to smer in se borim z mlini na veter in pi?em komentarje na vsako neumnost, ki jo sproducirajo ?lendrovci in Lojzovci. Ne zato, ker mi pa?e se kregat in zgubljat ?as s pisanjem ampak zato, ker edino na tak na?in se da ljudem vsaj malo odpret o?i in pogledat ?e na drugo stran tistega kar nam na?i vladajo?i posku?ajo utupit v glavo.
To kar je bilo objavljeno v tem prispevku ni ni? drugega kot samo spra?evanje odgovornih zakaj na?e statistike ne zajemajo odgovornosti slabih cest tako kot to po?nejo v tujini. ?al pri nas je tako, da vladajo?i in odgovorni imajo vedno za sabo raznorazne prile?nike, ki bodo slepo zagovarjali vsako neumnost, ki jo vladajo?i sproducirajo. Zaradi take slepe podpore raznoraznih lojzev smo v situaciji kjer smo.
Drse? in poflikan asfalt, udarne jame ipd skoraj prisilijo voznika, da namesto na prometno situacijo bulji direktno v asfalt, da bi se izognil luknjam, nato pa ni? hudega slute? zapelje na fliko izredno drse?ega asfalta kjer ga odnese v graben ali pa na nasprotno stran.
Priletijo d?avni organi (policija) in vse kar najdejo je neprilagojena hitrost in ni? drugega - nobene krivde vzdr?evalca - ni?, ?isto ni?.
Bom povedal ?e dva primera ?iste krivde asfalta in vzdr?evalcev ter projektantov pa nikoli niso odgovarjali omenjeni:
1. Ovinek na cesti za Opekarno v Lj, ki povezuje Cesto na Brdo in AC priklju?ek na brdu, je bil tako drse?, da so se vzimskih razmerah z zimskimi gumami ob ?isto vsakem de?ju na tem ovinku redno zaletavali. Ni minil de?ni dan, da tam ne bi bilo nesre?e. ?e si pripeljal 20km/h ti je za?elo drseti iz ovinka tako, da o nekem divjanju tukaj resni?no ni govora.
Ta situacija je trajala mnogo let, dokler odgovorni niso naredili le?e?ih policajev in poreskali ovinek. ?eprav so le?e?i policaji brezvezni ukrep saj bi bilo reskanje dovolj se od takrat na tem ovinku ni zgodla nobena nesre?a ve? !!!!!!!! Torej kdo je tu kriv? Vozniki ali projektant in vzdr?evalec?
2. ?e vedno stanimo na Vi?u v Lj kjer se sekata vi?ka cesta in cesta dolomitskega odreda pri O? Vi?.
Od samega obstoja te ceste (150let) je bila vedno Vi?ka cesta glavna saj gre lepo naravnost. Nakar je nek investitor naredil na tem koncu nove bloke in ker je imel o?itno neke nore veze na ustrezni instituciji je dosegel, da je zdaj potek glavne ceste postal ovinek na cesto dolomitskega odreda.
Zaradi slabo postavljenih ozna?b (znakov) in nobenih talnih oznak ?!?!?! je to kri?i??e postalo kri?i??e nesre? kjer je dnevno butalo kot za stavo - sre?a je edino bila, da je kri?i??e dokaj ?iroko in dokaj pregledno, da nesre? ni bilo veliko ampak kako si naj ?lovek razlaga situacijo, da nesre? ni bilo dokler niso spremenili prometno ureditev.
V glavnem ta situacija je trajal par let in zdaj so odgovorni le naredili re?itev: postavili so semafor Se pravi, da so raje investirali 10 tiso?e ? v postavitev lightshowa, kot da bi kri?i??e pustili tako kot je bilo vseh 150 let.
Pa spet se vpra?am kdo nosi odgovornost za to toliko nesre? v zadnjih dveh letih zaradi spremembe poteka prednostne ceste in neustreznih znakov in talnih ozna?b. Glede na to, da so kri?i??e pred to spremembo prenovili in preplastili bi ga lahko tudi dvignili in bi bilo celo kri?i??e kot en velik le?e?i policaj, lahko bi pa bilo tudi kro?i??e saj je frekvenca prometa na tem delu kar velika.
Drek....sam ice a si vozil relacijo al stop n go varianto?
Tale DPF je jeba madona no.
Po moje je bil tak scenarij... Ko je ugasnu avto se je regeneracija ?ele za?ela pol je mel pa 3-4 kratke vo?nje zapored, kjer se regeneracija ni nadaljevala saj se mora avto ogreti in se je zadeva rahlo zabasala.
Nova trojka MPS se je izkazala fenomenalno saj je od FWD-jev hitrej?i od nje za stotinko le Mini Cooper. Pred njo so le zverine s 4WD tipa Lancer al pa ogromna konjenica v M3 in Corvetti. Megan RS26 je sicer na drugem mesu sam to je dirka?ka specialka na poldirka?kih gumah kar nekako ne sodi v konkurenco.
O?itno je Mazdinim in?enirjem uspelo sestaviti odli?en ?portnik in kot ka?e mehanska zapora diferenciala izni?i ?isto vse slabosti prvega pogona razen mogo?e tega, da je treba volan malo bolj po mo?ko zagrabit, saj ga pri hitrih pospe?evanjih vle?e iz rok (torque steering).
Boss - ?e majo res tak "neumn" zakon, pol me pa zanima, kdo tam ?e ?aka, da te oglobi, ?e ma? npr. pol minute koreto pr?gano preden spele?! To bi pomenil, da nekdo prov ?aka - aha Boss se je v avto vsedu, pa ni u momentu spelju, to bo 300 ?
Sej sem napisal, da "?e no?e? bit v prekr?ku" , ker je tudi meni jasno, da se tole te?ko kontrolira ampak vseeno ti kar zdele povem, da ve?ina ljudi no?e biti v prekr?ku pa ?etudi je procent, da te ujamejo stra?no majhen.
In ?e razume? moj prej?nji post ho?em povedati, da ve?ina ne razume delovanje avtomobila in pa? pri?ge avto in se takoj odpelje saj jim zakon veleva, da se tega dr?ijo. Ker pa ne razumejo zakaj to ni glih dobro se ne ukvarjajo s tem, da bi si delali manj ?kode, ?e bi ga kr?ili - sploh ker je marsikoga strah, da bi ga vseeno dobili in da bi pla?al brezveze.
Rezultat vsega tega je, da so v povpre?ju motorji bolj obrabljeni kot pa ekvivalenten motor v avtu v neki drugi dr?avi - saj lahko da so razlike majhne ampak vseeno je ?tos v tem, da s tem s negira izjava, da je recimo bolje kupiti avto iz Nem?ije kot recimo na?ega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nasprotno, izpade odli?no. Na? sosed ima Toyoto Carino II oble?eno v perla belo in je fenomenalno za videt. Vsak misli, da je avto barvan, ker sveti se kot da bi bil v nulo spoliran.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani