Pred dnevi sem vozil novo Mazdo 6 GTA (CD140) in moji vtisi so naslednji: v avtu se zelo dobro sedi, prav tako je vse pri roki kar potrebuje?. Motor je zelo tih skoraj, nesli?en in pospe?uje zelo dobro. Oprema pri stopnji GTA je zelo dobra (sam se sicer bolj nagibam k GT opremi). Mogo?e bi imel malo pripombe na vidljivost nazaj, ki je zelo slaba, tako, da svetujem uporabo vzvratnih ogledal. Avto je tudi precej trdega vzmetenja in podvozja, saj sem to zelo ob?util kot sovoznik. Menjalnik je zelo ?porten in natan?en. Zavore so enkratne in delujejo hipoma. Pri trenutni izbiri me malce moti, da ni na voljo ve? barv predvsem svetlej?ih (npr. srebrna, ki je na voljo za nem?ki trg) in modela 2.0 (bencin) z opremo GT. Glede na kon?no ceno menim, da je najbolj optimalen nakup pri trenutni izbiri 2.0 (CD140) z GT opremo, ?e si malo bolj zahteven glede oprame. Zanima me tudi zakaj ni na voljo pri nobenem izmed paketov (trenutno) v?iga na kartico kot ga ima R.Laguna (kar je sicer vidno v katalogu, kjer pi?e "ni na voljo"). Ker bom verjetno konec leta oziroma za?etku naslednjega, menjal avto je nova Mazda 6 verjetno pri meni v o?jem izboru, ?e posebej, ?e bodo odpravili pomanjkljivosti pri izbiri modelov in opreme.
Najbr? ne bodo ni? odpravili glede izbire modelov in opreme.Tak?na oprema je pa? za na? trg.Lahko pa bo? pogledal kaj "?ez" in si tam izbral premo po tvojem okusu.
Kar se pa ti?e kartice za v?iganje pa mislim,da se pri Mazdi ni najbolj obnesla.Za moje pojme-za v?ig pri avtu je ?e vedno klju?(neprepogljiv) zakon,kartice so pa bolj za nabijat minus(-) na teko?em ra?unu.
Kaj pa vem...po moje je bla parkirana na benz pumpi (pred visnjegorskim klancem) in potem je sla v lov
Glede na to, da mi niso tezili okoli vozniske najbolj pametno je blo biti tiho in placati...pa sej tko al tko sem skoz sopal pa pred tem prehiteval po dvojni crti hrvaske penzioniste...
tko da se ne smem pritozevat
...aha,pol je bilo to bolj kot neko opozorilo.?e dobro si ?el skozi,res.
Prvi vtisi: bolj sportna kot sem pricakoval (trdi boki), pa tiha.
A se je splacalo it v Brezice?
Ne, ker me ustavila provida
Ko sem jih opazil je blo ze prepozno...ceprav sem mocno znizal povprecno hitrost meritve
No skratka me ustavijo in si mislim "oh shit, moja UNMIK vozniska ki je potekla 22.10.2007"
Pa mi pokaze posnetek, na zacetku meritve (ko jih se nisem videl) sem peljal 171km/h, potem ko sem jih opazil pa 120, in je blo povprecje 143km/h...to je stalo nekaj cez 20eur, in pa 80 eur ( ) ker nisem dal zmigavca...za voznisko pa hvala bogu so rekli "glejte da naslednjic zrihtate"...tako, da niti ni tok slabo glede na to, da me radar ni ustavil v sloveniji ze kakih 6 let. Heh v bistvu to je moj prvi Slo. radar z Mazdo...
Gume na koncu namesto 400 eur bojo stale 500 eur...
Kaj je pri?la za tabo in te merila? Kaj pa pravilo,da ga mora? prehitet in ?ele potem te lahko meri in ustavi?Ali nisi dal ?migavca,ko si provido prehiteval?
o lenoba lena - pa kaj a misli?, da je Zagorje na drugem koncu sveta? Saj Ally ma diesla pa ne bodo preveliki stro?ki pa ?e mal Slovenije si bosta lahko ogledala pa na?la kak?en skriti koti?ek.
....kjer bosta lahko v miru prelistala nove kataloge od felten-pomlad/poletje 2008.
jeeeaaa... jaz sem tud danes mal prtegnu po ovinkih in to ?e na mokri cesti - u?ivancija na kvadrat sam pol sem moral ustavt, da je ?la moja jelene klicat
He,he,jo bo? zdej z "?opa?kimi" gumami gor moral navadit na nov slog vo?nje...
?e si velik v avtu so ?al na?e ceste preslabe za 17". Zato odpade tudi ni?anje kot tudi tr?anje amortizerjev. Tako, da ostanejo le 16" za dokaj normalno vo?njo. Je pa tako, da mogo?e je res fino kako avto zgleda ampak ve?ino ?asa si notri in ga ne vidi? od zunaj, takrat je pa bistvo kako se avto vozi in ?e ima? veliko za prevozit je verjetno najbolj pomembno kako je udoben.
1-meni pribli?no od 6,8-7,6,odvisno od te?e svinca na nogi za gas pedal.
2-mislim,da ta letnik tudi z bose ozvo?enjem nima mp3,
3-ja,samo navig.
4-moj(l.2004) ima 73000 km,do sedaj so mi menjali modema(oba)za xenon lu?i-to je ra?unalnik,kateri uravnava avtomatsko nivelacijo lu?i,in nek senzor za ESP in DSC in eno cevko.
-servis pri privatniku pri 60000 km me je stal okoli 60 ? al nekje toliko...
Da ne kompliciram prevec: ce se ne zniza podvozje je avto z 16" bolj odziven kot un z 17". Je sicer res, da se zdi da je 17" bolj stabilen (pri zaviranju na suhem je tudi res) ampak glede handlinga je boljs 16" (na originalnem podvozju).
Glede udobja se itak ve
Na kratko-?e misli? dat gor 17-ke ali 18-ke,ti to prinese ?e en kup stro?kov zdraven z fedri in ?e ho?e? res top performance,mora? zamenjati ?e amortizerje.
Ce ni postimano podvozje, se 16" Mazde 6 bolje peljejo kot tiste z 17"....
ampak res bolje zgleda, to je res
Kako misli?"bolje peljejo" 16-ke? Kaj avto bolj?e dr?i v ovinkih,ali je bolj?e udobje ali manj trese v avtu?Ker sem mislil,da 17-ka bolj?e dr?i,ker ima ni?je boke,pa ?e ?ir?a je ponavadi.
Ma tako drasti?no ji padajo performance v snegu, da je slaba za v sneg ?e po 4-5000km, ?e velja njihov izra?un, da pridejo na 4mm po 17.000km.
ampak po na?i zakonodaji je va?no, da ima? 3mm profila in M+S gume pa si bolj varen za na cesto, kot nekdo, ki ima nove letne pa nima verig v prtlja?niku - sick
Sej zato sem se skoraj raje zdej pozimi vozil okoli z pugijem,ki ni imel zimskih gor,ampak skoraj nove letne Bridgeston-ke..
Jaz sem tudi v?eraj razre?il dilemo in namontiral nove gume. Sem se pa spet izneveril samemu sebi in namesto touring gum sem spet na ?portnih - Bridgeston Potenza ER050A.
Prvi ob?utki so fenomenalni ?eprav to ?e ni? ne pomeni saj je tako vedno, ko zamenjam letne z zimskimi. Po treh mesecih kon?no spet ?utim cesto
?isti u?itek, ko lahko avto tudi na vla?ni cesti zapeljem v ovinek tako kot se zagre. Nobenega drsenja, vrtenja v prazno, da o zaviranju sploh ne govorim.
V glavnem - poezija
Bravo,jaz bom najverjetneje tudi na teh pristal. A si jih dobil kje po ugodni ceni?
Danes sem ?el gledat tole: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1703950 v upanju da bom kupil stvar. Iz oglasa in po pri?avanju prodajalca super ohranjeno, ravno narejen velik servis itd. Ko pa sem si v ?ivo ogledal avto pa obutan levo, obutan desno, zadaj blatnik, zgoraj zadnja vrata prtlja?nika, neke lise na strehi, zgleda kot da bi bil po enem boku ?trihan, grozni problemi za videt servisno knji?ico, ki je potem tudi nisem videl, tudi notri slabo ohranjena, volan kar zdelan, sredinska konzola z vidnimi znaki obrabe itd. a ?lovek ho?e zanjo 14.000 EUR Aja pa pozabil sem omenit ?e da je sprednje vetrobransko steklo razbito in ga bo treba menjat, xsenon ni originalen notri ampak naknadno montiran itd.
Tako da the search goes on...
He,he,bi prej napisal,kaj je bilo sploh na tej mazdi v redu,kot kaj ni ?timalo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najbr? ne bodo ni? odpravili glede izbire modelov in opreme.Tak?na oprema je pa? za na? trg.Lahko pa bo? pogledal kaj "?ez" in si tam izbral premo po tvojem okusu.
Kar se pa ti?e kartice za v?iganje pa mislim,da se pri Mazdi ni najbolj obnesla.Za moje pojme-za v?ig pri avtu je ?e vedno klju?(neprepogljiv) zakon,kartice so pa bolj za nabijat minus(-) na teko?em ra?unu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani