Seveda Jo?a ma? prav ampak kar se ti?e primerjave relacije in kratkih mestnih vo?enj. Vse ostalo si pa ?ist preve? posplo?il saj nikjer na avtu ne pi?e (take stvari se da super skriti z menjavo najbolj pogostih indikatorjev obrabe: volan, stopalke, ?altkebl itd), da ni glih obratno pa da ga je Nemc trajbal po mestu in da je slovenski bil vo?en relacijsko.
Ne more? kar tako na splo?no usekat in re?t, da zdej je pa tko. Pa ?e nekaj, kar mnogi ne vedo, da je v Nem?ij zakon, ki prepoveduje vsakr?no ogrevanje avta na mestu in ?e no?e? bit v prekr?ku mora? takoj pri pri?igu motorja tudi odpeljat. To pa vsi vemo kolk je dobr, a ne, pa ne govorim o par minutnem ogrevanju motorja ampak pri mrzli ma?ini je vseeno dobro, da kakih 10 sekund laufa neobremenjena.
Tko, da poreklo avta je ve? ali manj precej nepomemben podatek razen, ?e gre za ve?je mo?nosti goljufije (vrtenje km in prijavljanje prodanih vozil kot ukradene) in zakrivanje pretekle zgodovine (nesre?e, slu?bena vozila, taxi, renta-a-car ipd). Ciljam na pretekle dogodke z "italijanskimi" Mazdami, kot primer.
Kaj pore?e zavarovalnica ?e re?e? da je po?kodba nastala na poligonu varnostne vo?nje?
:ne vem:
Pa ?e to, a ni to v normalni dr?avi krito z zavarovanjem poligona? Sej pla?a? a ne?
?e se je avto uporabljal za nekaj drugega (poligoni, dirkali??a ipd) kot vo?njo po ceseti zavarovalnica ne krije po?kodb. To ima? v splo?nih pogojih napisano ob sklenitvi zavarovanja oz. kaskega zavarovanja.
Zavarovan je lahko le poligon v kar pa dvomim saj verjetno podpi?e?, da za po?kodbe ne odgovarjajo in odgovornost nosi? sam.
zdej ko furam na?o M5 do fitnesa ko grem vidim da je razlika prej z letnimi pa dej ko tata dal gor zimske... velik manj mi drsi na kro?nih ko se mi je z letnimi celo lu?ka rumena pomoj DSC (avto pa vijugaste ?pure) pr?gala...
oh ja... ?e eden :ne vem: Dej raje zamenite letne gume, ker so o?itno ?ist v kurcu
Mislim, da take razprave niso "zdrave" na forumu, da ne boste po nepotrebne koga usmerili na svoj naslov.
Eden od virov informacij odkrivanja "pravilnosti" so tudi forumi.
hja sej na to opozarjam, sam vse preve? jih po forumih razlaga kako bodo dr?avo okrog prinesli - to ni gut, ker celo google vr?e ven teme iz tega foruma in dacarju ni treba druzga kot mal pobrskat pa najde "?rtev" za obdelavo.
.Seveda je potrebno voziti z glavo in bolj previdno z njimi.
No s tem stavkom si povedal bistvo.
Problem je namre? v tem, da v vseh reklamah ljudi ?ponajo kolk so zimske fino in fajn in da se vozi? z njimi kot po tirnicah in ljudje potem to pri?akujejo od gum, ki pa pa? niso namenjene ?portni vo?nji - pozimi so zato, da pride? od to?ke A do to?ke B relativno varno predvsem, ko zapade sneg in to je to... dinami?no vo?njo pa je treba dat na stran vsaj do pomladi, ko pridejo spet letne gor.
Jaz vsako leto dozivim neskidane ceste in brozgo na cesti....
Samo takih "neskidanih" dogodkov je na leto ene par do manj kot 10 ?e ?ivi? v urejenem urbanem okolju. In zaradi tistih par dni na leto je taka fama okrog zimskih gum, ki zanimivo niso obvezne ne v avstriji in ne v nem?iji niti v ?vici razen v zimskih razmerah (sneg se oprijemlje cesti??a).
15 let nazaj sploh nismo vedeli kaj so to zimske gume oziroma so bile za nas to tiste kramparce, ki so jih nekateri hribovci tla?ili na svoja vozila, da so prilezli do svojih domov. Pa so bile takrat letne gume bistveno slab?e kakovosti kot je to danes pa smo ravno tako ?iveli s tem.
Popolnoma normalno pa seveda je da avtomobile obujejo v zimake tisti, ki so 100% odvisni od avta in se vozijo na relacijah v slu?bo ali opravljajo posel. Zato ga tudi sam ampak je treba nekaj vedet, da z zimskimi je potrebno hitrost zmanj?at, pove?at varnostno razdaljo in skratka vozit manj dinami?no kot to lahko po?nemo z letnimi.
Sicer pa ?e kdo ne verjame gremo lahko tudi na kako prazno parkiri??e pa malo potreniramo ustavljanje
Druga?e je pa zanimiva tale razpredelnica ?asov na racelandu in nikjer ni videti vozil z zimskimi gumami v samem vrhu. Zanimiv je recimo Leon TFSI z 200KM, ki je z zimaki za skoraj dve sekundi slab?i od leona z 140KM dieslom.
Se strinjam, vsak naj se znajde kokr ve in zna, sam ne pa v direktno ?kodo drugih!
Hja, o tem smo se ?e razpisali pred kratkim... utajevanje tro?arin in davkov je pa? povzro?anje ?kode vsem. Je pa utajevanje davkov kaznivo dejanje in se kar po?teno kaznuje tako da je pri takih mahinacijah potrebno bit previden, da na koncu vseskup ni dra?je od zneska prihranka.
aja, a na rallyu dajejo zimske gor? od kdaj pa? OK, edin na Rallyu MonteCarlo, ko se ob?asno menja sneg pa splu?ena cesta. Na rallyjih po skandinaviji grejo pa je?evke gor, na kak?nih makedamih pa gume z prirejenim offroad profilom.
Ampak glede na to, da v Slo se 99.99% vozimo po asfaltu je vpra?anje blata na cestah ve? ali manj nepotrebno se pravi, da nam ostane sneg pa ?e ta takrat, ko pada na fri?no, cestne slu?be pa po sne?enju vse o?istijo in tolk posolijo, da ma? ve? ?kode od soli in kamen?kov, kot pa od neuporabe zimskih gum
Fak tele Sava S3 so ?udne. Zdaj ali zato ker sem navajen bistveno bolj?e gume ali pa so res slabe. Enostavno imam ob?utek, da avto kar plava, kot bi se guma zvijala in zana?ala. Najve?ja ironija je pa to, da so se Renaultovci takoj razpisali, ko sem omenil, da imam Savo S3 pa sem jim odgovoril, da ne vem kako slaba pa ne more biti. Zdaj pa nisem ve? tako prepri?an. Sumim, da nisem navajen dimenzije 195/50 R15 ker sem imel zdaj 205/45 R16. Bom videl ?ez par dni kako se bom navadil na tole, ?e ne jih bom prodajal za ene 100? plus premonta?o pa raje kaj drugega kupil.
mah zimske so vse en kurc pa tud ?e zmagovalko testov vzame?, ?al
Namre?, ?e bi ble zakej pol bi vsi dirka?i sam zimake gor natikal
Zdi se mi da ti mene ne mara?, kot ?e? prpagiram samo jeseni?ana, samo ni res, ti si ga samo poklical al pa poslal email, ?e bi se zapeljal do njega bi dobil bolj civilno ceno.
Hehe Ajvar ti pa ne mara? nobenega k nima plina al pa bognedej ma diesel...
Sej Alex test je Ok, ?e pogleda? meritve po rezultatih v ?tevilkah... kle nimam kej re?t. Pol so dal pa tem rezultatom ocene od ena do pet pa je Sava dobila same visoke ocene 4+ in 5- pa je vseeno bila za gumami, ki so imele ni?je ocene - ta del pa je precej sporen.
Grega to je znano, da Turanza ER300 so gume, ki znajo fejst ropotat in bit zelo neudobne za vozit, ko so mal obrabljene. Potenza RE050 so ?ist druga zgodba in zelo dobre gume.
Bo pa moj izbor za naslednje gume skoraj sigurno GY F1 Asymetric
Aja pa ?e to: dejte si pogledat ?e 1x drugi test zimskih gum, kjer se je Sava v skoraj vseh situacijah zelo dobro izkazala ampak, ker je lowbudget guma je "moral" na lestvici pasti tako nizko in je po ocenah sicer vi?ja kot gume pred njo ampak pa? nemci so nemci in preferirajo al doma?e proizvajalce al pa tiste k ve? pla?ajo.
Upam, da me pri autobildu ne bodo kastrirali ampak tu sta dva zelo zanimiva testa celoletnih pnevmatik in zimskih pnevmatik. Zanimiva predvsem zato, ker vedno vklju?ijo povpre?no letno pnevmatiko, da lahko uporabniki vidimo kolk je razlike na posameznih podlagah.
bom js preveru takoj ko bo mogoce,ker imam senzorje gor,ce bo napako javu ko bom spustu tlak na eni gumi..
Mislim, da je nastavljeno tako, da ?e pade tlak pod dolo?eno mejo se v?ge lu?ka, vsaj pri meni se je pred kakim mesecem in pol ker je bil tlak v vseh pnevmatikah (namenoma) prenizek. Razlika med tlaki po gumah je bila samo 0,2 bara tako da ni fora, da gleda razliko med tlaki ampak le ?e tlak pade na eni ali ve?ih gumah pod dolo?eno vrednost - mislim, da pod 1,9bara.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Seveda Jo?a ma? prav ampak kar se ti?e primerjave relacije in kratkih mestnih vo?enj. Vse ostalo si pa ?ist preve? posplo?il saj nikjer na avtu ne pi?e (take stvari se da super skriti z menjavo najbolj pogostih indikatorjev obrabe: volan, stopalke, ?altkebl itd), da ni glih obratno pa da ga je Nemc trajbal po mestu in da je slovenski bil vo?en relacijsko.
Ne more? kar tako na splo?no usekat in re?t, da zdej je pa tko. Pa ?e nekaj, kar mnogi ne vedo, da je v Nem?ij zakon, ki prepoveduje vsakr?no ogrevanje avta na mestu in ?e no?e? bit v prekr?ku mora? takoj pri pri?igu motorja tudi odpeljat. To pa vsi vemo kolk je dobr, a ne, pa ne govorim o par minutnem ogrevanju motorja ampak pri mrzli ma?ini je vseeno dobro, da kakih 10 sekund laufa neobremenjena.
Tko, da poreklo avta je ve? ali manj precej nepomemben podatek razen, ?e gre za ve?je mo?nosti goljufije (vrtenje km in prijavljanje prodanih vozil kot ukradene) in zakrivanje pretekle zgodovine (nesre?e, slu?bena vozila, taxi, renta-a-car ipd). Ciljam na pretekle dogodke z "italijanskimi" Mazdami, kot primer.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani