Na dalj?i rok lahko uni?i? vsak sodobni dizel. Kurilno olje ima preve? ne?isto? in ?vepla. Po drugi strani pa je uporaba kurilnega v te namene prepovedana in si lahko o ob avtomobil, ?e te dobijo.
Po nekih neuradnih podatkih je kvaliteta dana?njega kurilca na nivoju diesla izpred 5-6 let tako da na?eloma verjetno ni nobene ve?je ?kode. Problem je v tem, da kurilc nima aditivov proti zgo??evanju in izlo?anju parafina, kadar je hladno, tako da je treba te aditive redno metat v tank, ?e se ho?e uporabnik izognit zama?itvi vodov.
V vsakem primeru pa osebno ne bi priporo?al, da se z modernimi dizli zajebavate s tem, ker res se nikoli ne ve glede kvalitete kurilca in ?e bo ?lo kaj narobe bo stro?ek ve?ji kot so bili prihranki pri gorivu.
Neumna ideja. Zelo neumna. Iz stali??a vzdr?ljivosti motorja, da ne omenjam kak?na kazen te doleti.
Kakor vem kazen za prvi? sploh ni tako velika tako, da ve?ina, ki se vozi na kurilca reskira dokler ga prvi? ne dobijo. Za ponovitev prekr?ka pa se kazen drasti?no pove?a tako da potem nih?e ve? ne reskira.
?e se ne motim se kazen giblje od 450? za prvi? (pokrije? v cca 15.000 prevo?enih km ) in sega vse do 2.000? za ponavljajo?e prestopke. ?e pa ste privatnik, gre cifra od 2.000 do 20.000? za pravno osebo pa do neverjetnih 80.000?.
To je ena taka bolj pocen razli?ica igra?ke, ki jo ma ajvar in iz obd priklju?ka pobira informacije iz ra?unalnika in ti jih lima na zaslon. Ravno tako vse informacije o napakah tako, da se lahko pametnega dela? pred serviserjem.
Men gre pa na kurac una reklama v kateri re?ejo:"Se ?e spomnite, ko ste rekli, da Renault ni avto za vas? So ljudje, ki vozijo Renault, in so ljudje, ki ga ?e bodo" Kako za vraga so vedli??
Tista reklama ima notri sublimirano sporo?ilo in te podzavestno "prislili" da kupi? renoja.
Mal se za ceno pogajaj in po moje se bosta za ene 300? zmenila. Mora? pa feltne gledat kot nalo?bo za naprej saj to pomeni, da ti letno odpadeta dve menjavi, na?eloma pa tudi dve centriranji (Labi se sicer ne strinja s tem).
Tako, da letno takoj prihrani? cca 60?-70? samo z menjavami gum pri vulkanizerju. Pa na?eloma feltne kar dr?ijo ceno, ?e jih ne zbije? preve? tako, a jih lahko pol naprej proda?.
tako je... to se dogaja SAMO V SLO... jaz osebno v drugih dr?avah takih bedarij ?e nisem videl...
pa Labi bi to tudi opazil, saj je ogromno na cesti...
v SLO je ?e posebej avto podalj?ek spolnega organa pri mladih objestne?ih...
Hja ?e ka?e prstek samo v Slo bo pa? tuki kasiral. Me zanima, ?e si upa prstek pokazat v Srbiji al pa v Bosni.
Druga?e pa tudi jaz prevozim ogromno kilometrov po Sloveniji (po Slo verjetno ve? kot Labi) pa pa? ne blendam in ne trobim in ne ka?em prstkov in se ne obna?am agresivno, objestno in egoisti?no pa se ne spomnim kdaj sem sam kasiral kaj podobnega - nobenih pi?tolj, kijev, pesti al pa blokiranj tako, da je to dale? od resnice, da bi bil to splo?en pojav. Je pa res, da ?e se kur?i? in izziva? jih slej ko prej fa?e? tako ali druga?e - ?e vedno je bilo tako zato vseeno predlagam, da se najprej pomete po svojem podstre?ju pa se bo v takih primerih najve? naredilo za splo?no dobro bivanje in lastno varnost.
?e 1x sorry - ne mislim s tem na nobenega konkretno
to si zdaj cisti stereotipcino napisal, kar me pa niti ne preseneca
zanimivo v nemciji je teh tvojih "balkancev" cca. 50 krat vec, pa niti enkrat se mi ni zgodila kaj podobnega kot tle...pa sem bil na cesti vsak dan...
ok bom nehal pisat obljubim
S stereotipi si za?el ti, ki si kar obto?il, da se to samo v Slo dogaja, jaz pa pravim da se ne oziroma, da se dogaja glih tako kot drugje po svetu. Vpra?i se najprej kako si se ti obna?al, da se ti je to zgodilo.
Sicer bom pa tudi jaz nehal, ker to ne pelje nikamor ampak vseeno se ne rabi? krivega po?utit, ker nisem ciljal na tebe ampak na splo?no in ker ?ivim celo ?ivljenje v Slo sem tudi opazil kdaj se je stanje poslab?alo - pa kakor koli si to razlaga?.
Hja, odkar smo "uvozili" tolk balkana je to?no to res kar pravi?. Ne bit u?aljen ker nisem mislil na nobenga na tem forumu ampak na raznorazne ?efurje (na?in obna?anja) in kriminalce vseh mo?nih imen, ki se imenujejo srbska mafija, bosanska mafija, albanska mafija, ?rnogorska mafija in ?e kera druga mafija.
zanimivo, da izraza slovenska mafija ni... haj zato ker pa? ne obstaja in pol se ne ?udit, da vi njim prstke ka?ete in blendate, kvadratoglavci z dvomestnim IQ-ji pa vam nazaj s pi?tolami. Hallo, wake up.
In ?e enkrat, za tako stanje slovenija ni kriva oziroma je kriva le v toliko, ker smo vsem izrekli dobrodo?lico pa al se znajo civilizirano obna?at ali ne.
Ne bom rekel, da se ?istokrvni slovenci nikoli ?efursko ne obna?ajo bom pa rekel, da tak na?in obna?anja ni zrastel v teh krajih ampak je le "prilagoditev" nekaterih na obna?anja, ki so nam bila agresivno vsiljenja.
In s tem problemom ?efurizma se ne ukvarjamo samo v Slo ampak imajo resne probleme tako v Italiji, Franciji, Veliki Britaniji, Nizozemskem, Belgiji in ?e kje - kar preverite pa boste videli, da je res predvsem v GB se resno ukvarjajo s fenomenom novo nastalega "?efurizma" tudi na cestah od kar se je v GB preselilo toliko ljudi z druga?nimi vedenjskimi normativi.
Tako, da prosim malo manj udrihanja ?ez dr?avo oz nasplo?no ?ez prebivalce Slovenije, ker zgodovinsko po mentaliteti nismo taki se pa ?e enkrat opravi?ujem vsem priseljencem, ki ste cool in veste, da gostoljubnosti ni za izkori??at in so vam civilizirane norme blizu - nikakor nisem mislil na vas, da ne bo grdih pogledov.
Nisem nacionalno nestrpen sem pa nestrpen do ?efurizma na splo?no in to zelo in tudi ni mi v?e?, da se Slovenijo in Slovence poni?uje, kako smo najslab?i in ne vem kaj ?e vse, ostali drugod okoli nas in po svetu pa so ro?ice in angel?ki - TO ENOSTAVNO NI RES.
Pa ?e enkrat - kdor misli, da je potreben biti strpen tudi do nestrpnosti se krepko moti ampak ?al se nam v Sloveniji predvsem to dogaja.
(pa nisem se mislil hvalt s prejsnjim postom, ampak me je presenetila taka poraba za dizla na taki poti in, kot si rekel, popravilih...)
Mene tud, je pa neki res in sicer to da dela samo 12km po pri?igu motorja, kar pomeni, da je vsaj ene 2km vozil s hladnim motorjem, kjer je poraba ziher 2-3 litre vi?ja kot pri ogretem motorju.
Kar se pa ti?e VW ja je pa ve? ali manj o blazno nizki porabi en sam velik mit. Na istih relacijah in z istim re?imom vo?nje meni Golf (110KM) ?re cca pol litra manj kot Mazda (140KM) pri tem, da je Mazda cca 200kg te?ja.
Boss - kot pobudnik - a vpra?am soseda (avtotester za finance in druge cajtge), ce nas sponzorira za ?lanek?
Seveda lahko... sam res moramo biti res to?ni glede merjenja.
Mislim pa da ve? kot 10 litrov itak nima smisla testirat saj potem nastane problem pri pretakanju pa procentualno se napaka ne bo spremenila kot ?e merimo pri 10 litrih. ?e pa je 1 deci napake pa tud ni neka kriza saj to pomeni 1%. Pri tanku je to 6 deci ali cca 8 prevo?enih km ali manj ?e je poraba vi?ja od 7 litrov/100km.
Jaz kantico ?e mam kar se pa merice ti?e se pa lahko znajde? tudi sam.
Ok, da ne bo? preve? tuhtal. Vzemi od svoje drage tisto tanajbolj to?no merico, ki ima verjetno gor oznake kolk je en liter ter notri nato?i vodo in to ?imbolj to?no saj bo to potem osnovna mera. Nato ta liter preto?i v kak?no plasti?no fla?o in si z alkoholnim flomastrom ozna?i nivo. Evo to je zdej en liter
Vse ostalo pa je stvar iznajdljivosti - liv?ek lahko ravno tako naredi? iz plasti?ne fla?e...
Hja, tukaj so pomanjkljivosti. Dost manj (pa se vedno prevec) dela je ce imas neko umerjeno posodo (plastika tukaj odpade) pac natocis, napises odstopanje in zlijes v tank.....
Ja kaj zdej... a se gremo ta test al ne. Ampak pol ga zastavmo resno in izberemo naklju?no nekaj pump razli?nih distributerjev pa prevermo kolk resnice je v tem, da nas nategujejo.
Jaz ga sam zase ne bom delal, oz. ga na?eloma lahko za diesel, ker bencina nimam kam zlit.
Brez razburjanja, sej lohka sami naredimo test. Gremo z 10 litrsko kantico na pumpo, natankamo to?no 10 litrov kot ka?e pumpa pol pa doma s kak?no kuhinjsko posodo, ki ima to?no liter ozna?eno (verjemte, da je to kar to?en liter) preverimo ali smo res dobili teh 10 litrov. Pol pa hodmo od pumpe do pumpe pa da vidmo kdo nas najbolj nateguje. Bi ?lo? :ne vem:
V glavnem na svoji Mazdi tankam nekako tako, da pustim ro?ko na avtomatsko dokler ne vr?e ven, po?akam ene pet sekund nato ?e s pritiskom do polovice polnim dokler mi ne vr?e ven. Takrat gre notri ?e cca 0,5 - 1 liter goriva.
No pri zadnjem tankanju pa sem imel ?as in ni bilo gu?ve na bencinski pa sem se malo igral s tisto ro?ko in po?asi dofilaval.
Glede na prvi odstavek mi je ro?ka obstala na 57,5l nato?ene nafte in to sem tudi vzel kot izra?un za porabo, ki je objavljena v drugi temi, kjer opisujem pove?anje porabe zaradi premalo napolnjenih gum.
No v glavnem lepo po?asi polnim tako, da imam konec ro?ke viden in ?akam, da se nivo goriva v cevi dvigne do pokrov?ka. In se dvigne ter nato po?asi spet ponikne nazaj v cev. Hmm, zanimivo. Ta postopek sem ponavljal ene 3-4minute dokler resni?no ni nivo goriva obstal na vrhu cevi.
Pogledam na ?tevec na pumpi in samo izbuljim o?i ?tevec ka?e 63,14 litra. ?e zdajle nejeverno gledam na ra?un saj v ?ivljenju v ?estko nisem spravil ve? kot 60litrov.
To je toraj skoraj 6 litrov ali skoraj 100km ve? dometa.
Je pa zanimivo ?e nekaj in sicer, da je cagar za gorivo zdaj vsaj ?e dva milimetra vi?je od najvi?je ?rtice za polno in da BC ka?e natanko isti domet (cca 950km) kot takrat, ko tankam po principu iz prvega odstavka.
Pred ?asom smo se torej spra?evali od kod Mazdi, da navaja 64litrski tank. O?itno ta navedba popolnoma dr?i samo velik ?asa in potrpljenja mora? imet, da v praksi lahko to uporabi?.
hehe ... o?itno se je Luki? med tema dvema testoma oreng zredil
?e dobro Labi da ne bere? Autobilda, ker kake pa tam klamfe serjejo pa ni za opisat. Tam pa res razen golih podatkov skoraj ni? o avtu ne zve? je pa res, da ve?ino stavijo na primerjalne teste, kjer pa pa? najve?krat favorizirajo "doma?e" sploh pa njegovo veli?anstvo Golfa.
da ne omenjam porabe z dizli z majhnimi avti, ki se gibljejo vedno nad 8l/100km
pri njih je vsat testirani avto kot dirkaski avto...
da ne omenjam butaste clanke zajebanca, ki se slisi na ime dusan lukic...fak no ne mores verjet, on je najbolj pameten...
Zdej pa sam ?e re?, da je ?lender car pa sva opravla ...
Ne vem no, men se ne zdi, da bi pisali neobjektivno je pa res, da poraba varira glede na tistega, ki avto testira...hehe, ampak ravno ti Labi, ki ga tolk rat ti??i? si se obregnu ob na?in ?portnega testiranja...
Se strinjam, da bi morali imeti nek testni krog, kjer bi z vsakim avtom vozili enako po omejitvah, da bi bralci res realno lahko ocenili porabo.
Kar se ti?e pa Luki?a pa glede na to da je urednik ve? ali manj pi?e samo ?e uvodnik, kjer odpira cestno problematiko in najve?krat se nana?a ravno na teme, ki so aktualne v cestnem prometu. Je pa zanimivo, da ga motijo ravno tiste stvari kar ve?ino nas in tudi mene osebno tako da ne vem zakaj pizdi? ?ez njega.
Sicer pa dej mi kak?en konkreten primer ?lanka, ki ti je tolk ?ivc dvignu (lohk sam ?tevilko AM), da si ?e sam preberm, ?e sem kaj spregledal al sem pa jaz tud tak preve? pameten zajebanc. hehe
Zanimivo je to, da so na hitrco ?li izpraznit sporni rezervoar... hmm le zakaj :ne vem:
Spet neka avstrijska prevarantska posla, al kaj. Vse zanikat, Petrol je pred leti vsaj priznal, da so ga usrali z biodieslom, ?eprav to ?e vedno ne pomeni, da so pa zdej cool.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po nekih neuradnih podatkih je kvaliteta dana?njega kurilca na nivoju diesla izpred 5-6 let tako da na?eloma verjetno ni nobene ve?je ?kode. Problem je v tem, da kurilc nima aditivov proti zgo??evanju in izlo?anju parafina, kadar je hladno, tako da je treba te aditive redno metat v tank, ?e se ho?e uporabnik izognit zama?itvi vodov.
V vsakem primeru pa osebno ne bi priporo?al, da se z modernimi dizli zajebavate s tem, ker res se nikoli ne ve glede kvalitete kurilca in ?e bo ?lo kaj narobe bo stro?ek ve?ji kot so bili prihranki pri gorivu.
Kakor vem kazen za prvi? sploh ni tako velika tako, da ve?ina, ki se vozi na kurilca reskira dokler ga prvi? ne dobijo. Za ponovitev prekr?ka pa se kazen drasti?no pove?a tako da potem nih?e ve? ne reskira.
?e se ne motim se kazen giblje od 450? za prvi? (pokrije? v cca 15.000 prevo?enih km ) in sega vse do 2.000? za ponavljajo?e prestopke. ?e pa ste privatnik, gre cifra od 2.000 do 20.000? za pravno osebo pa do neverjetnih 80.000?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani