Ali imate doma kakega ma?ka?? Meni je alarm na 5ki stalno tulil, ampak samo pri starsih. Imata 9 kilskega( :ne vem: ) ma?ka!! in kadar je gospod sel gret rit je vse tulilo....
Drugace pa bodi vesel da imas nekaj za sravfati na novem avtu....da ga ne bos samo gledal. Pa ponavadi so (in se imajo) mazde na kljucu knof za odklop alarma, takoj ko zaklenes pritisnes se tega in je brez alarma
Mal se pohecej....drugace pa lep stroj!!!!!!! Kako bo kak fri?en nemec pogledal, ko bo tole mimo padlo....:)
Povecaj napis Xedos, ker 18 letni mul?ki v atijevih BMWjih ne vedo kaj to je...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.
Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...
Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.
Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.
Hvala vsem za pomo?
PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi
PA ne bi sel na servis? Koliko je stara?
To so lahko smeti, elektronika ali pa tudi turbina.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
1. Na mojih obeh Mazdah je bil priporo?eni servis 1500km narejen in je brezpla?en. Zatorej ne oklevajte.
2. Glede tovarni?ko ogretega - ute?enega motorja pa je en VELIK LARIFARI!
Ali tovarna la?e pa ima motor ?e 10.000km preden ga vgradijo, ali pa to pravijo na podlagi testnega.
Vsak nov motor je sestavljen iz kovinskih delov ki se pod prvimi vecjimi napori - temperaturo - se raztezavajo, krcijo in se iscejo svojo lego.
To je neizpodbitno dejstvo, ki ga je treba upostevati. Na zacetku se material se 'drgne' drug ob drugega, nato zacnejo pleasati skupaj.
ravno zato pregled na 1500km, kjer vidijo ali se ?e 'vse drzi skupaj, kot se mora' in zato tudi vsak nov avto smrdi po plastiki izpod haube, ker se tudi plasticni pokrovi prilagajajo finalni poziciji.
tudi gume so prve 1000km skorajda neuporabne, ker se morajo utecti in izrabiti do uporabnega sloja!!!
Torej pozor, ker kriv je na koncu le voznik, ne glede na razli?na navodila!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem ponosni lastnik najbol zmajane xedos6 v6 da je vozna in registrirana v SLO.
Naredu sem 50k km v enem letu in sem 17k ?ez veliki servis.
Jermena ne bom menjal, ker razmi?ljam ob izdihu avta na drugega!
Ko sem avto kupu je bil lep, ?eprav so z njim dragal na nitrotu (100KM + ) dve leti.
Zaradi terenskega dela spu??ena mazda stalno drgne po tleh (na kolovozih), podvozje fr?i po zraku (zdaj nima ve? kaj odpast) in se vidi da nisem najbol?i lastnik.
Avto ?e zmeri leti ko strela, malo ?vi?ga po avtocesti ker ni aerodinamike ve?, gre pa naravnost, optika ?tima, bremze primejo, luksuz in adrenalin sta ?e tu, le estetika pe?a.
Nad vozilom sem fasciniran, saj je res najvi?jega razreda z vso dodatno opremo (razn ASR kar itak ne maram) in ko sedi? not ti je takoj jasno kaj ponuja najvi?ji razred.
Japonci se niso zezal v 90-ih. Edini minus je poraba, pri moji vo?nji 11,5l/100km.
Zdaj pa k stvari!
Pripravljam se na najhuj?e, da bom rabu drug avto v roku enega leta.
Odlo?am se med:
-opel kadet letnik 78
-peugeot 106 rally
-spet mazda xedos6 v6
Kje je moja polemika?
?e kupim starega kadeta, moram vanj implementirat ma?ino od bmw-ja, zamenjat podvozje, not stla?t za??itno kletko, narest novo armaturo, skratka ostane le ?koljka.
?e kupim pug106 rally, je lahek avto k gre ko strela, vendar me moti ker vem, da bom vsako leto menjal kon?nike in bremze, zadnja prema je rizi?na ker ne zdr?i mojega na?ina vo?nje prav dolgo. (sem ?e imel ta avto) Na koncu je ?e zmeraj le igra?ka za adrenalin, na dolgih vo?njah za?ne ?lovek trd ratavat.
Xedos 6 me mika, ker imam zabarano eno ?katlo z 80k na ?tevcu. In to za male pare. Lastnik je ata ki ne vozi ve?. ?al je avto avtomatik, kar bi jaz obvezno eliminiral.
Seveda imam v mislih tudi tunning motorja, ker ima zelo malo kilometrov.
Eibach fedre in trde amortizerje bi prastavil z moje mazde na novo.
Spet me moti le poraba, a ?e bo benz pocen vsaj tok kot zdaj, je ta problem minimalen.
Kaj mislite vi o tem, sem idiot, sanjam, nimam pojma?
Svetujte mi..
Lp..
Brez zamere ampak ali i??e? avto za dirke ali za cesto (brez dirk)? Kako lahko ob vseh mislecih predelavah mislis na porabo bencina? To je ko stan pa olio....
Drugace pa mogoce starejsa 3ka?? Mogoce celo stara 626f ce isces nostalgicen luxus??
Povej nam vec o zeljeni uporabi.......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In sicer glede pijanca, ki je vija vajal in zganjal norcije pred menoj. Tema je bila zaklenjena, ker je en ?lan malo ven padel s kletvicam...
skratka, tip :mi pijemoo: ?ivi 1km naprej, avto ima parkiran ob cesti, torej najden....ga bom malo opazoval, pol pa lahko Boss-a najamem da z zra?ko slauhloss pretestira...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz bi ti rekel da ne odlasaj s servisom, ce je nov garancija in basta!
Da se ti ne bi zgodila se hujsa napaka zaradi trenutne, bej? (v lepem smislu) na servis opi?i te?ave in bodo pogledal.
Drugace pa, ce imas slucajno dizla potem sedaj ko je mraz vedi da najprej ropota ko traktor, in da potrebuje vsaj 10 min voznje da se ogreje, takrat pa tudi dela tako kot je treba.
Za foro ga enkrat zalavfi pocak da se ogreje in pol probi s prvo....vsekakor pa servis ce tako naprej
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
- brisalci, delajo prva liga, le pozimi, ko peljes za nekomu ki ti maze sipe boh ne daj uporabljat, ker samo razmazuje svinjarijo brez vode
- klima, brez komentarja samo temperaturo nastimam ostalo dela zase
- zaklepanje in vzig brez kljuca, to pa je numero uno zadeva ki se je ne morem lo?iti ve?, zadnjic ko sem moral fotrovega puntota peljat na servis sem pol minute gruntal kako ze vzgem avto...aja sej res klju?!! Keyless je pa zakon, kadar imas polne roke, ni ti treba brskat po zepih...bla bla...v 2h letih brez napakice, vedno vzgal, vedno prisel v avto...
- dsc+TSC v 5ki zakon, v 7ki pa ker je 4WD nima smisla, sem pa ugotovil da vklaplja zadnji pogon kadar drsi prvi (auto 4WD), resitev? Izkolp DSC in imas stalni 4WD ...
- avto lu?i ja res to je mimo, ker ko sedis v avtu ponoci, ko cakas, ne mores da ne bi imel kaj prizgano, drugace je zadeva ok ker imamo sedaj luci 24 ur, ampak vseeno je potreben knof OFF!
torej pr men tele auto zadeve so v uporabi...in delajo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja ja itaq. Audi sploh ne ve kaj je 2.3 motor s 16 ventili odi imajo ?e ve? let 20 ventilske motorje.
Sekven?ni ?asi odpiranja, nisi najbolje prebral ali po?tudiral, tega NI, ima pa "variable valve timing", kar pomeni, da se spereminja kot odpiranja in zapiranja venitlov na "sesalni" strani.
Da nebo kak?ni napa?nih informacij na forumu.
cist mozno, to je iz mazdinga tehnicnega prospekta bythemimo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zanime me na kaj moram biti pozoren pri nakupu M6. Gre za testno vozilo letnik 2007 in prevo?enih cca 15.000 km. Ponujajo mi ?e 3 letno garancijo in servis na 20.000 km.
Je pri teh motorjih kaj tak?nega, ki bi me moralo skrbeti? Imajo te M6 kak?ne skrite napake?
Je res, da se pri Mazdinih dizlih pove?uje koli?ina olja v motorju zaradi napake na FAP filtru?
Resni?no bi rabil pomo?, ker menim, da je avto druga? glede na ceno dober (17.000) in zanesljiv, samo vseeno ja dobro prej vpra?ati obstoje?e lastnike za nasvet.
Hvala
_Ha ha, sele zdele videl...sej jo ze mas ne? Skratka ?estitamo, bos videl dobro blago se samo pelje....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
We know most of you appreciate the style of Mazda's latest sedan, so you should be pretty happy with this piece of news. The Mazda 6 MPS is on its way! Yeah!
Following the "Zoom Zoom" trend, the Mazda 6 MPS will be unveiled as a Concept-Car at the 2008 Paris Auto Show and, if you're familiar with this manufacturer, you know that what you'll see should be pretty darn close to what you'll get a couple months later at your local dealer. Unless they mess things up, but that's very unlikely.
The MPS version, which will go on sale in 2010, should rock a new and aggressive body kit, bigger wheels, chassis improvements, and a couple tweaks under the hood to help the 2.5L (4cyl) turbocharged engine to produce something around 280hp. Good thing is the drivetrain will be switched from front to all wheel drive making it a safer under bad conditions, yet heavier but more enjoyable to drive... Expect a 0-100kmh in 6 seconds and some change!
The funky little Mazda 2 hasn't been forgotten and if you LOVE the AutoExe version as much as I do, you should be pleased to hear about an MPS version, probably featuring a new body and more power. Unfortunately no info has yet come to our ears, but regarding motor displacement (1500cc), something in the region of 150hp to 175hp should be close to what we can expect from this little bomb.
PS: ( May 9th 08 ): the 280hp of the Mazda 6 MPS version may actually come from a 3.7 liter V6.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Verjamem to, razen tega, da bom vedno pogre?al hidravli?no vzmetenje. Tisti, ki ga ni imel mogo?e ne razume tega, ampak do sedaj ?e nisem sre?al osebo, ki bi imela v preteklosti hidravliko in bi rekel, da to fantasti?no vzmetenje ni? ne pogre?a. Poznam pa precej ljudi, ki so bili zaradi takega ali druga?nega razloga jezni na Citroen in so ?li na drugo znamko in so potem samo zaradi hidravlike pri?li nazaj na Citroen.
Jaz sem realen ?lovek in se zavedam tega, da ima vsaka tovarna svoje prednosti in slabosti. Nikoli nisem in nikoli ne bom slepo zagovarjal eno znamko, zato sem tudi sedaj vzel Mazdo. Citroen ima svoje prednosti, Mazda svoje in gradita imid? na vsak svojem podro?ju in prav je tako.
Imel prej HDI 2.0 (res da peugeot) problems, problems, problems.
Me zanima kaj bos porekel o mazdi, ker PSA avti so mehki in plavajo, zici mehki da se zasedis in rabis odmore, medtem ko je mazda totalna kontra. Kompaktno podvozje ze lep primer
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A dejte no... zdej pa pretiravate... a misli?, da me kdo prepozna na fotkah iz tiste kamere. pa ?e se me vid v faco tega ne bi povezal na policiji... nimam ne kartoteke ne ni?esar in ker je to tolk grozn zlo?in (spustiti gume) bi me verjetno tud interpol iskal pa CIA pa ?e kdo....
haha, na cesti ne more policija reda narest pa bodo iskal ?loveka, ki je spustu gume .... LOL
pol pol... na sredini sedala in v ledvenem delu je blago vse ostalo je pa usnje.
Sej se ze hecamo...tko kot Policija.....
aha pol je tko kt u CX-7....cool. Se en let mam operativca v firmi pol pa zamenjam za ta novo 5ko GTA 143.
S tem da tole odkupim ziher....cez en let bo po lizingu manj kot 10.000? ....
NAsa firma ma operativne lizimge po 3h letih menja in proda zaposlenim po ceni preostalega lizinga ne trzne vrednosti...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bolj?e dat par ? ve? in imet garmina ki je res petarda.
No mene je pa razo?aral ampak to je bilo v prej?njem slu?ben (do 2006) P407SW (seveda 2.0 SPORT) avtu, in baje ima P?o pa Citroen elektronsko sajbo ni delal nic, ampak moj SW je imel se celo panoramsko streho....ampak je skoz ?tekal. Stalno je zmrzaval - bla je pa Adriarut preko kartice....mogoce tud zato.
V sluzbenem imamo Evertona za 190?, zadevca dela da trga gate, mala lu?tna, dela, pa tud baterija dolg drzi ce je treba, ker v sluzbenih avtih je posoja stalno v praksi in ce dobis komplet si sre?en.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepa je, pohvalno.
Ali imate doma kakega ma?ka?? Meni je alarm na 5ki stalno tulil, ampak samo pri starsih. Imata 9 kilskega( :ne vem: ) ma?ka!! in kadar je gospod sel gret rit je vse tulilo....
Drugace pa bodi vesel da imas nekaj za sravfati na novem avtu....da ga ne bos samo gledal. Pa ponavadi so (in se imajo) mazde na kljucu knof za odklop alarma, takoj ko zaklenes pritisnes se tega in je brez alarma
Mal se pohecej....drugace pa lep stroj!!!!!!! Kako bo kak fri?en nemec pogledal, ko bo tole mimo padlo....:)
Povecaj napis Xedos, ker 18 letni mul?ki v atijevih BMWjih ne vedo kaj to je...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani