Skoči na vsebino
NOVA MPS
Napisano

Sej konc koncev grejo vse teme na enkrat v smeri "... down the toilete" tako, da mislim, da je znak ?ist ustrezen :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zimske gume 2009
Napisano

Aha, ma vve? kaj. Za suho cesto je tut kaka ?ungalunga guma dobra...?e nisi ravno ?umaher :P

 

ufff... to je ?e v ?ali bogokletno govorit. ?al v slo se ne vodi nobene statistike, ki bi preverjala za koliko nesre? je kriva slaba obutev na kolesih. Predvsem mislim na kupovanje poceni pnevmatik (kako je to sploh mo?no, da dovolijo prodajo nepriporo?ljivim izdelkom je sploh veliko vpra?anje), stare, izrabljene, zimske vo?ene poleti ipd.

 

Zakaj recimo na tehni?nih pregledih ne testirajo pnevmatik in torni koeficient? Teh zakajev je ?e veliko ampak pri nas je zakonodajalec pa? tako omejen v glavi, d amu je dovolj le podatek, da je treba imeti na kolesih od 15.11. do 15.3. pnevmatike M+S z minimalnim profilom 3mm in to je to, al kaj? :vskalo:

 

pa ?e to, ?e ne veste so pred ?asom testirali zimske gume, ko spo imele za sabo 15.000km. ?ista katastrofa saj so performance padle za cca polovico edino kjer se je taka guma bolje odrezala je bila vo?nja po suhi cesti saj bolj ko so bile izrabljene bolj so prijemale, kar je verjetno kronski dokaz, da lamele, ki sicer zelo pomagajo v snegu se negativno obnesejo pri ostalih vremenskih razmerah na cesti.

 

Bom poskusil najti ta test, ker je resni?no zanimiv. :)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zimske temperature
Napisano

potem je pomoje res bol met zimake ?e posebej ?e so temp. tam do 15.

 

oh ja in svizec zavije ?okolado v folijo ... sicer pa vsak odgovarja zase samo, da ne bo pol jok

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zimske gume 2009
Napisano

Ja to je ?e znano ja. Zanimivo vseeno. ?eprav nazadnje, ko sem bral se mi zdi, da so bile ?e temperature podane. V smislu, da letna guma pri -20 ni bolj?a od zimske. Meja se mi zdi, je bila nekje okrog nule. A kaj pi?e o tem?

 

Ne bo dr?al, letne so tudi pri minusu bolj?e (dokazali so tudi pri AM-ju) od zimskih, na suhi podlagi seveda. Tisto o nekih 7 stopinj je pa itak vulkanizerski BS.

 

Se bo pa zdele spet na?el kak?en Lojz, ki bo trdil, da moja izjava ne dr?i in da majo vulkanizerji vedno prav - jaz samo re?em, da ni panike pa se zmenmo 1x pred 15 novembrom, ko bodo temperature padle pa gremo sprobat zaviranje z letnimi pa z zimskimi gumami pa da vidimo rezultate.

 

Jaz sem svoj test pred leti ?e opravil na Clarusu in to v istem dnevu na isti cesti in je bila razlika v zaviranju 6metrov (merjeno z metrom) v prid letnim.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MPS
Napisano

Those horses will be directed through to all wheels, :whatever:like the previous generation model :whatever:, driven by a 6-speed gearbox.

 

Ne ?tekam... :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Enotno cestninjenje v EU
Napisano

 

Glede na zadnjo policijsko belo stavko policija mese?no izre?e za milijon in pol ? kazni kar je slabih 20milijonov na leto in to je denar, ki se ga dr?ava ne bo kar tako odpovedala.

 

 

Ravno v?eraj po tistem, ko sem ?e napisal tale post so objavili nov popravljen podatek, da mese?no iz naslova prometnih kazni poberejo celo 4,5m?, kar pomeni v letnem 54m? kar je uhuuuhuuu denarja.

 

Ve? v tem prispevku.

 

 

p.s. Za "nagrado" imate v tem videu ?e ?lendra in njegove kretenske izjave v stilu, da edino visoke kazni dajejo nedvoumno sporo?ilo. Glas se mu pa za?ne zatikat, ko mora zagovarjat policijo in da pobiranje kazni ni samo sebi namen in da ne gre za polnjenje prora?una. Mater ?e zlagat se ne zna brez da bi ga ?lovek spregledal.

 

Bravo B? res si institucija za zaupat :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Enotno cestninjenje v EU
Napisano

Varnost na cesti pa po moje nima nobene veze s tem ali je avtocesta ali navadna cesta. Kjerkoli je promet mora biti le ta varen in meni se zdi brezveze govorit, da se promet spravi na avtoceste, da bo ve?ja varnost oz. da se bo le ta poslab?ala, ?e gre promet na navadne ceste. Ali pa to pomeni, da vozniki, ker peljejo po avtocesti lahko mirno zaspijo za volanom, ker je tam itak bolj varno? ?e mene vpra?a? je neke debilne samomorilce treba spravit z vseh cest za vse ?ase in poslat v rudnike delat.

Ho?em re?t, da varnost ne sme biti debata glede vrste ceste - vsaka cesta mora biti varna.

 

Huh, a si to resno napisal :huh:

 

Ne vem no ampak a ni nekako logi?no, da ?e se promet premika v eni smeri (AC) da je to nevemkolikokrat bolj varno kot, da si drvijo vozila nasproti brez fizi?ne ovire med obema smernima pasovoma. Mislim no, da je pa vsaj to kristalno jasno al moram razlo?iti ?e 1x.

 

Pri regionalki je recimo 90km/h + nasproti voze?i z 90km/h se?tevek ob morebitnem trku 180km/h. Na AC so razlike v hitrosti med posameznimi vozili bistveno manj?e, da ne re?em, da so robovi AC-jev ve?ino za??iteni z ograjo in da dreves v neposredni bli?ini ceste ni.

 

Ni fore v tem, da zdej re?e?, da morajo vsi voziti varno in ne vem kaj ?e vse. Saj vsi vemo, da je treba voziti varno in se posve?ati vo?nji a v praksi pa ve? kaj se vse dogaja, namerno al pa nenamerno. In ?e ?loveka obide slabost, zastoj srca, po?ena guma so stvari, ki jih ne more nih?e predvideti. Zraven pa spadajo ?e vsa sranja, ki jih ljudje pa? po?nejo - tega je milion da ne bi na?teval in ti lahko vozi? ?e ne vem kako varno ampa naenkrat se ti lahko zgodi, da kar zapelje nek butelj na tvojo stran in sta skup v nebesih.

 

Take situacije na AC-jih so redke oz. na koli?ino prevo?enih km stra?no redke.

 

 

Kar se pa ti?e sat. nadzora prometa pa je v igri nek drug sistem, ki je v okviru projekta Galileo kjer bo nadzor stalen in vsepovsod (tudi izven AC-jev) in nekako je nakazano v ?lanku, ki sem ga objavil na linku http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6416 , kako naj bi to zgledalo in kako naj bi sistem omogo?al tudi nadzor hitrosti in takoj?nje zara?unavanje kazni ob kr?itvah.

 

Zavedaj se da ob napravici za cestninjenje bi notri radi zapakirali ?e policaja, ki ti bo talal kazni non stop med vo?njo.

 

A ni zanimivo, da vsi razmi?ljajo kako bi pobirali kazni in "slu?ili" s cuzanjem dr?avljanov, nih?e pa ne predlaga sistema, ki bi prepre?eval kr?enje predpisov. Se pravi, da ?e bi bil znak za omejitev 60km/h, bi ti elektronika omejila hitrost na 60/km/h. Zakaj tega sistema nih?e ne predlaga? jasno zakaj ne, saj potem nih?e ne bi kr?il predpisov in dr?ava ne bi nobenga denarja pobrala in bi bil to stra?en minus.

 

Glede na zadnjo policijsko belo stavko policija mese?no izre?e za milijon in pol ? kazni kar je slabih 20milijonov na leto in to je denar, ki se ga dr?ava ne bo kar tako odpovedala.

 

V glavnem mi ni jasno zakaj se nekateri tako otepate vinjet, ker edino vinjeta je kot sistem dale? najcenej?a saj v primerjavi z sat cestninjenjem, ki naj bi bilo "vredno" samo za slo cca 200m? je cena tiskanja in distribucije vinjet resni?no minorni stro?ek. Pla?e za darsove nadzornike pa se itak pokrijejo z zara?unanimi kaznimi za neuporabo vinjet.

 

Kaj je narobe s tem sistemom razen, da nekateri govorijo, da se premal pobere pri tem pa uj?kajo kamionarje in jim ne zara?unavajo ustrezno visokih cestnin. Se pravi, ?e z vinjetami zaslu?ijo premalo potem boste videli kak bodo cene sat. cestninjenja in ko bo? za eno pot na morje in nazaj dal 20-25? se bo ?e marsikomu prekleto kolcalo po vinjetah.

 

Pa da me bo samo vo?nja po ljubljanskem obro?u stala po cenah za kilometer, ko smo ?e imeli ABC vsak mesec cca 45? samo zato, da bom lahko pri?el iz Vi?a v Moste pa bo tud absurd brez primere. Saj pravim, ?e kolcalo se nam bo po vinjetah in kr verjemte, da razen redkih izjem, ki res uporabljajo AC 1x na tri mesece bomo vsi ostali pla?evali mnogo ve? kot danes z vinjeto.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Enotno cestninjenje v EU
Napisano

enostavno za zlorabit, zraven bo? pa ?e dobil ra?un za vse prekora?itve hitrosti...

 

 

ne vem no ampak nekaterih res ne razumem, kako si ?elite ?imve?jo kontrolo nad va?imi ?ivljenji.

 

Saj ni fora, da bi se ukvarjal s ?im nezakonitim ampak vseeno mi dejstvo, da me nekdo non-stop spremlja kje sem, navdaja z grozo.

 

A si res ?elimo situacije kot je recimo opisana v Orwellovem romanu 1984? Jaz si je ne in zato bom vedno in povsod proti takim re?itvam, kjer se vr?i direktni nadzor nad ljudmi pa ?etudi pod pretvezo pobiranja cestnin.

 

Bojim pa se tudi, da bodo takrat apetiti preveliki in da bodo tudi cene zasoljene ter da bo uporaba AC-jev postala spet stvar presti?a in da bodo tako samevale kot se to dogaja na hrva?kem izven sezone.

 

Kako bo to vplivalo na samo varnost, ko bo promet "zapustil" AC-je pa itak vemo samo takrat bodo za poslab?anje prometne varnosti spet krivi samo slovenci in da nas bodo "spametovali" bodo spet dvignili kazni.

 

 

Res malo s poglejte kako se je varnost od sredine leta 2008 izbolj?ala. To je ena bistvenih pridobitev s samo uporabo vinjete ampak ?al se vedno gleda le skozi perspektivo denarja in ?e bi dr?ava izbirala med milijoni? in ?love?kimi ?ivljenji svojih prebivalcev kar verjemte, da ji je mar samo za denar in da jo boli kurac za nas oz. jo skrbi za nas samo koliko denarja bo uspela scuzat iz na?ih ?epov.

 

V smer kamor gremo zdaj je ?al tako, da mre?o AC-jev bomo imeli a ?al ne uporabnikov, ki bodo bili sposobni pla?ati uporabo le teh. Edini, ki bodo profitirali bodo le kamionarji, ki bodo po isti sramotno nizki ceni, ?e vedno uni?evali AC-je kater bomo krili vsi tudi preko davkov zbranih v prora?unu. Kar po?akte, da si izmislijo ?e avtocestni cent tako kot so si zmislili ?elezni?kega pa ?e kaj bi radi obesili na ceno goriva. :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Enotno cestninjenje v EU
Napisano

?ele ?ez pet let? :(

 

Pa ne vem od kje ti ku?ice in rampice, Boss?

 

Ker ?e ni odlo?eno al bo sat. sistem (ima preve? nasprotnikov in kritikov posega v zasebnost) al bo sistem podoben ABC-ju samo enoten za ves EU. Takrat bo spet treba neko "oviro", da se zmanj?a hitrost, da bo sistem zaznal prihod avtomobila. ?e rampic ne bo bo? lepo uletu z avtom brez cestninske tablice pa samo zoom skozi, a ne? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ej a ve? da sem bral ?e eno izjavo ?lendra:

 

Sistem stacionarnih radarjev deluje in dokazuje, da so vozniki zmanj?ali hitrost na avtocestah, saj se bele?i vse manj kr?iteljev, v?asih celo ni?.

 

Halooooooooooooooo jasno ?e vemo kje so!!!!! ?zmeden?

 

Hehe, a vidi? da tip vsak dan sproti dokazuje da je cepec. Najbolj ?alostno je pa to, da misli, da je on marka in da smo vsi drugi cepci. :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF
Napisano

Tega tud jaz ne razumem, zakaj se torej dviga nivo v karterju. Ne morem verjet, da bi tolk nafte steklo mimo batov v karter sploh ob pogoju, ko gre za vbrizg v izpu?nem ciklu. Se pravi, da razpr?eno nafto dobesedno butne ven iz valja brez pritiska saj je izpu?ni ventil odprt.

 

Le kje se pol ta nafta v taki koli?ini vra?a v karter ?e posebej ker so o tem poro?ali ljudje, ki delajo veliko relacijskih kilometrov.

 

Ne vem meni je vse to ?udno ampak o?itno sem imel zgre?ene pojme kako naj bi zgledalo delovanje DPF v Mazdi oziroma so bile bolj pobo?ne ?elje, da bi rad videl, da tako deluje kot sem razlagal saj mi je bolj logi?no, da nafto spravi? direktno do filtra, jo tam v?ge?, skuri? saje in je to to.

 

?e res edino tam uhaja nafta v karter kot pravi? ti Sirius potem bi bil ta sistem, ki ga zagovarjam jaz veliko bolj primeren vsaj kar se ti?e svinjanja olja z nafto v karterju.

 

 

Po tej logiki verjetno pomeni, da tekom regeneracije filtra ni najbolj pametno vozit z zelo visokimi obrati saj je prevelik masni pretok plinov skozi filter, kar zmanj?uje temperaturo tako znotraj filtra kot zunaj (zaradi hitrosti vo?nje). :ne vem:

 

Bi bilo pa zanimivo zvedeti kak?na je v resnici razlika med DPFjem v 2.0 ma?ini in DPF,jem v novi 2,2 ma?ini saj v novi je ?as regeneracije 3x kraj?i. Kako so to dosegli?

 

Zakaj so mi na dveh servisih (tudi vodja servisa) rekli, da imajo filtri vbrizgne ?obe in da so v novem tri, ki omogo?ajo bolj?o razporeditev se?iga in s tem tudi hitrej?i postopek? Na osnovi teh informacij sem pa? sklepal, da je edini mo?ni na?in delovanja DPF ta, ki sem ga zagovarjal vklju?no s povratnim vodom. O?itno so pa? serviserji ve? ali manj ?alabajzerji in to, da ti uspejo popravit avto je bolj stvar naklju?ij kot nekega znanja in razumevanja tehnike. Lahko so se pa tudi malo ponor?evali iz mene - le kdo bi vedel :ne vem:

 

 

:hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Enotno cestninjenje v EU
Napisano

 

Uporaba sistema EETS bo omogo?ena na vseh cestah, predorih in mostovih, kjer je mo?no cestnino pla?ati z napravo v avtu, podobno nekdanji tablici ABC. S tem naj bi se s?asoma zmanj?alo pla?evanje cestnine z gotovino na cestninskih postajah, s tem pa tudi zastoji na avtocestah.

 

Haha, pa saqj tole niso resni. Edino vinjeta omogo?a popolno prosti pretok brez zastojev. Tukaj bi bil velik korak nazaj za Slovenijo saj bodo spet uvedene ku?ice in rampice. Pa pla?evanje in polnjenje sistema verjetno tudi.

 

seveda je Italijanu Tajaniju ta sistem v?e? saj imajo pri njih klasi?no pobiranje cestnin, ki so tako drage, da se ti v rit pa v glav zme?a (250km za 22?). In spet se bo promet za?el umikati na vzporedne ceste in adijo pove?anje prometne varnosti, pol s bodo pa ?udili zakaj je tako.

 

O?itno je tako, da bo pa? spet nekdo v EU slu?il s tem sistemom in bo bil ?isto brez konkurence. Odli?no Tajani odli?no, le koliko milionov evrov ti je padlo v ?ep od bodo?ega ponudnika sistema?

 

EU je mafija skorumpiranih politikov in uradnikov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.