so nekateri ki vozijo renaultin so nekateri ki ga ?e bodo... Smo pa tut nekteri k ga nikol ne bomo npr.. jaz
Sorryy sam nova laguna ma ful prev? ?katlasto rit...
al mislite tole rito
Ja o kupeju je govora...
Sicer se strinjam Renault je lahko se ne vem kako lep a mu ne pomaga pri voznih lastnostih in tehnicnih problemih...dci masina pa no comment glede turbine...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mogo?e je malo prehitro za na?e majstre, oni zvedo po pol leta Bom jaz posku?al dobiti kolega, ki dela na Mazdi in mu fowardirati link in bomo videli kaj bodo rekli.
A ima mogo?e kdo kak?na poznanstva na Mazda servisu v Avstriji? Bi tam malo povpra?ali kaj oni vedo in katera je sedaj aktualna verzija SW odpravlja morebitne te?ave z DPF.
?e imamo te informacije, lahko potem "stisnemo" serviserje.
Ni treba stiskat, vpoklic pomeni da MMS dobi seznam prodanih mazd po VIN stevilkah in poslje lastnikom, potem pa lahko gres na katerikoli servis.
Glede avstrije pa je tako, da sem ze 2x tam servisiral pod garancijo, garancija je enaka po vsej evropi...ampak oni nimajo slovenskih VINov, edino ce je baza centralna (dvomim)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ksj pa upravna enota - saj mora imeti dosto, ker nekdo ki ravno naredi izpit ima lahko ze prepoved.... Po moje imajo dostop do teh informacij, ce pa zacnejo lapat o informacijah zaupnega zna?aja na tvoje lastno ime, potem pa bog pomagaj drzavi...
P.S. Natasa Pirc Musar je v TISu, poklic jo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vidim, da ni ?e nobeden objavil, pa bo verjetno koga tole zanimalo.
Danes me je kolega razveselil z linkom, da je Mazda v?eraj sporo?ila, da bo vpoklicala 170.000 Mazd 3, 5 in prve M6 zaradi napake v SW pri DPF filtru in posledi?nem nara??anju olja.
Razlog je v po moje v tem, da enostavno ni privla?na za nadaljnjo prodajo. Ukradeni avti v Sloveniji gredo ve?inoma na jug, gdje se zna, ?to je auto.... Deutsch...
Zaradi tega je zavarovalna premija za Mazdo proti kraji 20% ni?ja kot za nem?ke avte
?e ne na jugo pa v trgovino z rezervnimi deli....
No poznam kolega, ki je cez 4 dni na?el (nekdo javil policiji) svojega A4 v gozdu popolnoma izropanega, samo ?asija in zici so ostal...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V zadnjem ?asu v na?i "strokovni literaturi" pogosto opazim pojem "premijska avtomobilska znamka". Kaj je to? Kdo je to? Zakaj je to? BMW, Mercedes, Audi...? Mogo?e to pomeni, da so premije (leasing, kreditne, zavarovalne...) pri teh avtih ve?je
LP A
A mislis da sami vedo, prestiz je samo ordoje za pridobivanje denarja od neumnih bogata?ev??
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem ?e ?isto fri?en ?lan. To pa zato, ker sem se naravnost zaljubil v M6 GTA Sport Combi. Oprema je svetska (od ?portnih dodatkov, ki mi sicer di?ijo, a ne pomenijo veliko, do prakti?nih: pameten klju?, alarm, pomo? pri spreminjanju pasov, xenon). Sem za dizla, saj delam 150+ km na dan in je to verjento logi?na izbira.
Seveda me moti 185 konj, ki jih dobesedno ne potrebujem (140 bi bilo ravno prav). Skrbi me poraba, drag servis in zavarovanje. Sicer imam vse bonuse na zavarovanju in kasku na maximumu (trkam na les kot zme?an). Nisem pa pripravljen delati kompromisov glede opreme. Ima kdo kak?ne konkretne informacije o tem?
Tukaj se mi zdijo Mazdini ljudje malo trdonje, ker nima ?lovek ?isto nobene fleksibilnosti - ena oprema, en motor - take it or leave it.
V vsakem primeru gledam samo ?e Japonce - nekako sem si vbil vglavo zanesljivost (bomo ?e videli, sicer); ?ena in svak vozita Toyote. Novi Avensis izgleda zelo dobro, ampak je M6 bolj dinami?na, sta pa tako Avensis kot Honda Accord dra?ja od Mazde 6.
Upam, da bom od vas nabral kak?ne konkretne informacije.
Lep pozdrav vsem!
BTW sedaj vozim Citroen Xsara 1.6, pa sem se te znamke - predvsem zaradi servisa - rahlo ?e najedel. O?e je vozil C6 V6 s hidraktive III vzmetenjem in je sicer bil zadovljen, ampak prav vzmetenje ga je neznansko motilo, saj avto baje dela prave po?epe - vzdol?no se pretirano nagiba pri pospe?evanju in zaviranju.
Probaj poiskati na zalogi 'starejso serijo' Na primer na AC cosmosu so prejsnji teden imeli se CD 140 GTA Mazdo 6....
Preden je CD185 prisel je bila ta oprema (brez RVM) na CD140....drugace pa ja sedaj samo na obeh mocnih masinah, ostaja ti se moznost GT....isti patak samo malo manj plastike - sportnih odbijacev...
Glede Citroena bo pa Upwind kej napisal....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tistko TOK TOK je zacel - pojma nimam-enkra po 100.000km, jaz sem bil tud na gami, so pregledali pa rekli, da za zdaj je samo zvok, ki prihaja od ene sobe, drugace pa je vse ok
Po moje se kaka bejba ho?e voziti s tako fejst mazdico, pa trka na vrata...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Takole, problem s telefonom sem re?il, in sicer gre za glupo zadevo.
Kot vsak novejsi telefon podpira 3G/UMTS, in ravno ta moti Xcarlink. V meniju telefona izberes 2G in ne 2G&3G in stvar ne moti vec...
Ocitno starejsi Xcarlinki se niso UMTS ready...
To sem opazil, ker je ven vrglo vedno na istem mestu na jeprci, kadar se preklopi telefon iz 3G na EDGE...res na tako istem mestu, da bi lahko ga oznacil...torej med preklopom na 3G je ocitno frekvenca ali valovi interferirala z USB vmesnikom.
Od preklopa na 2G (GSM only) stvar deluje brezhibno, p?a se baterija dalj drzi.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:
Na to ti lahko le re?em pacek!
RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela.
RVM - a bi moral delati avtomatsko, al se ga mogoce vklopi kje??
Pa pazi:
The Rear Vehicle Monitoring System detects vehicles approaching from behind in adjacent lanes at speeds in excess of 60 kph using two radar sensors. If a vehicle
Super si tole naredu skoraj zgleda kot original. Mogo?e bi se sam odlo?il za lepljenje s kak?nim industrijskim lepilom namesto vijakov ampak tud takole zgleda super.
Mogo?e edino ?e kot dodaten namig, ?e bo kdo to ponovil. Pri podalj?anih kablih se zna zgoditi, da pride zaradi enosmerne napetosti, do izgub na kablu in kak?en klju?ek potem ne bo deloval. Da ne bi kdo prehitro obupal, ampak je treba probat z ve? razli?nimi klju?ki.
Sem razmisljal o limu, samo nisem preprican ce bi vzdrzal stalna natikanja....
Je pa tako, v vsakem primeru ostane izum v avtu, ni poti nazaj.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Znanci, sodelavci in ostali so pa totalno navdu?eni nad njo. Tak mali lepi, zmogljivi avto z ogrooomnih prtlja?nikom med svojimi mali sovrstniki. Pa ?e 70 letna ?enska je komentirala, da je na sovoznikovem sede?u prav udobno, kar me ni , pa tudi tisti na zadnjih sede?ih se tudi ?e niso prito?evali.
Nehaj, bomo ?li na?e avte razsut......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ?e pla?at mora? usluge???
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani