Ne bo dr?alo moja ima to?no take sede?e kot jih ima ta na avto netu in moja IMA gretje.
?ak a nima? ti GT opreme?
Ko sem jaz kupoval ?estko leta 2004 je bila v ceniku le oprema GT z gretjem sede?ev in usnjenimi zici tako, da mi ni jasno. Je pa mo?no, da so se prodajala tudi kak?ne serije z druga?no opremo, ki so bile prvotno namenjene na druga tr?i??a.
Hja jaz sicer nisem poznavalec, ampak sm pa sli?u da ima od kolegice stric identi?no oblazinjenje pa da ima gretje tko da zdaj ne vem. Ni?, pogledat bo treba it.
Pri slovenskih Mazdah je bilo gretje le v povezavi z usnjem. ?e pa se je drugod prodajalo ?e s kakim drugim oblazinjenjem pa ne vem :ne vem:
Hmm kaj tocno pa v praksi sploh vkljucuje garancija?
seveda j eto najbolj pomemben podatek in verjetno jim ne bo? dal 500? brez da bi pogoje (napisane in po?templane na listu) preveril in povpra?al za cake oz. kaj vsebuje ta garancija.
Najraje bi sli?al odgovor, da je to enako redni triletni garanciji. ?e pa bodo karkoli zavijali vstran in se izmikali z odgovorom pa jim ?e vedno lahko re?e? NE.
Jaz perem avto, ko se uma?e (zunaj in noter). Uporabljam tisti ?ampon, ki mi pride pod roko ali najbli?jo avtopralnico. Na Golfu je ob takem re?imu pranja plo?evina po 11 letih kot nova, prav tako na Mazdi po 4 letih.
Mogo?e edino pozimi ve?krat obi??em avtopralnico in naro?im ?e povoskanje. Poliram ne.
Sploh pozimi ve?ino po solenju cest uporabljam avtopralnice, ker so najbolj sigurni na?ini, da s programom ?i??enja podvozja vsaj zadovoljivo sperem sol s podvozja.
Glede laka, ki se kao spraska v avtomatski avtopralnicah pa ne bom sodil saj se na svetlej?ih barvah ne pozna. Verjamem pa da na temnih ali pa na ?rni zna biti problem. Sicer se da enostavno re?it s poliranjem.
Voskanja v avtopralnicah ne naro?am, ker se voski ne razumejo dobro z rainX-om in je po vsakem voskanju potreben nov nannos rainX-a.
No... ?istilci... s ?im pa usnje negujete?
Jaz ga zaenkrat ?istim z rahlo vla?no krpo. Bo pa po?as treba vzet kaj bolj konkretnega.
Kaka razlika v ceni ampak spet tistih 80kkm in nekaj ?ez. Kako to, da imajo vse Italijanke to?no iste kilometre? Kaj a se pri teh kilometrih poslovni najemi izte?ejo al pa so prirejeni kilometrski ?tevci :ne vem:
Gretja sede?ev pa nima (ni tipke in tudi ta tip oblazinjenja ni imel gretja sede?ev).
Glej takole ti povem... Crkne en xenon pa ma? stro?ek povrnjen
Sicer ?e bi hotel od za?etka tako garancijo brezpla?no bi ?lovek moral zaviti v KIA salone tako, da vsekakor je tole dobrodo?la novost, ker za moj ob?utek je tri letna garancija kar malo kratka. Saj lahko, da se ni? ne zgodi pa si denar fuknil v prazno ampak ?e pa se je pa to v redu nalo?ba.
Mah sej kasko zavarovanje tud pla?ujemo pa vsi upamo, da ga nikoli ne bomo rabili in to?no to je s tem podalj?anjem garancije.
?lovek mogo?e la?je spi pa ?e, ?e avto pred petim letom starosti prodaja? in pove?, da je ?e v garanciji sem 100%, da tistih 500? dobi? notri napram tistemu, ki je ?e izven garancije.
Ali morda kdo ve, ali je ta dizel motor popolnoma nov, ali so uporabili obstoje?ega. ?e se bom ?e odlo?il za cx-7 bom verjetno po?akal, da bo ta model zunaj vsaj eno leto, da bodo lahko odpravili morebitne napake.
Brez skrbi, to je "stari" Mazdin diesel motor, ki laufa tudi recimo v tvoji ?estki prej?nje generacije samo, da so mu zdaj malo spremenili hod batov (?e je kaj povrtan ne bi vedel) tako, da so iz 2 litra dobili 2,2 litra.
Sam motor se zdaj nahaja v najnovej?i ?estki, trojki in zdaj v CX-7. Glede na to nima? nobene ve?je skrbi saj je motor dolgoletno prizku?en in dodatno optimiziran tako, da mislim da negativnih presene?enj ne bi smelo biti.
Hmm mal je smesn, men na stari mazdi niso nikoli kaksnega sw-ja upgrejdal. Vsaj pohvalili se niso. Res je cudno, da moras pri tako dragih servisih se vedno teziti za vsako stvar. Kaj, naj jih na vsakem servisu sprasujem ce je kaksen windows update in ce so ga dali gor?
hja, ?e bi jih takole vpra?al pol bi te z razlogom ?udn gledal
Zakaj? OK od 0-100 se res pozna, da je 100konjev manj ampak pri medpospe?ku pa ima diesel ?e celo 20Nm ve? navora in ?e ta je lepo najvi?ji pri obratih okoli 2.000 .
Zdej pa kaj ve? rabi? a ?tartat kot norec iz nule al je bolj fino imet navor pri prehitevanju.
Po moje sta oba motorja super izbira ker sta oba turbaka je pa vseeno fino, da so dali 173KM in ne 185KM kot pri 2.2 dieslu v ?estki saj so se s tem izognili najdra?je registracije (to pomeni vsaj 400? manj?i stro?ek registracije).
Glede porabe pa se mi zdi ?isto realna ocena 7,5 vendar v delovanju brez da bi se vklopil DPF filter. Na cesti bo to pomenilo povpre?je okrog 8 litrov.
Sicer pa tud 10,4litra/100km v povpre?ju za bencinarja je tudi kar te?ko izvedljiva naloga (smo pred kratkim sprobali v supertestu porabe CX-7).
Tako, da cca 3 litre razlike je kar realna ocena se bo pa to v praksi vseeno najbolj videlo, ko bodo prve dieselce na cestah.
A nima ?lander firmo v kateri prodajajo neke zajebane ?portne zice z v avto??
Po eni strani je to malce skregano s tem kar po?ne. Ker ?pornih sede?ev glih ne nucajo oni, ki po?asi pa pridno vozijo... :S. Tok dirkali??/dirka?ev pa nimamo, da bi on lohka od tega ?vel.
Pa sej skoz trobim, da B?-ja zanima le DENAR in samo DENAR. Mal se spomnite kako je model posku?al javni razpis za neko ?tudijo tako prilagodit, da bo zmagal "njegov" kandidat. Potrudil se je tako dale?, da mu je ta njegov kandidat ?e celo pomagal pri sestavljanju razpisnih pogojev na katerih je potem sam sodeloval.
Ko so razkrili lumparijo je B? brez sramu dejal, da je ta "njegov" kandidat itak alfa in omega na tem podro?ju in da ve?jega strokovnjaka ni.
Vpra?anje kaj je bolS. Al da ga konkretno stisne? pa rabi? ne vem 10 sekund do 150 pa trenutna poraba ne vem 20l, al pa da ga po?asi cjazi? pa traja 30 sekund pa bo poraba recimo 12l?
V bistvu ni vpra?anje, saj je jasno, da konkretno pospe?evanje zni?uje porabo. Seveda ne gre tukaj za pretiravanje ampak je najbolj? da nekje s 3/4 plina pospe?mo do ?eljene hitrosti potem pa ?imbolj enakomerno naprej v najvi?ji prestavi, kjer se motor ?e ne matra.
Po?asna pospe?evanja v stilu upokojencev so smrt za ugodno povpre?je .
Hja vprasanje - ker potem je bols se dol saltat v 5 pri 100 in potegnt, ce pa samo tempo vzges gre pa zelo pocasi od 2000 jurja v sesti. zival se mu? pote vsekakor bolje obrate in gas.
Jure, kak?no smo mel povpre?je porabe LPG-ja po Italiji?
Ne skrbi za ?lendra, zdej je fant 100% zaposlen z rumenimi ruticami prvo in drugo?olcev. Razmi?ljajo kako bi te rutice po koncu drugega razreda u?enci vrnili in da bi jih svet za preventivo in blabla... uporabil (recikliral) in razdelil novim prvo?olcem.
Prihranili bodo astronomskih 25.000-30.000? na leto. Bravo B? res si car in vsaka ?ast, da vedno gleda? prometno varnost skozi ekonomsko ra?unico
Upam, da je na tem svetu ?e veliko Lojzov, ki bodo podpirali take cvetke kot je B?&Co.
A se kdo spomni kateri je bil prvi stacionarno postavljen radar v Sloveniji in kje je bil oz. je ?e vedno lociran.
Jaz sem do danes skoz mislu, da je pred predorom Golovec v smeri Malenc, zdaj me pa probajo prepri?at, da je stal ?e prej radar na drugi strani Golovca in meril tiste, ki so ?li proti ?tajerski.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hmm 2004 sem imel na izbiro sam GT z ledrom... o?itno se je pa opreme s ?asom spreminjala al pa takrat ni blo na voljo GT-jke z navadnim oblazinjenem.
Lahko, da sem pa kaj zabrkljal, ker je od takrat minilo ?e ve? kot 5 let - sem ?e v letih, ko je skleroza pa? ?e prisotna
Povezava za deljenje
Deli na druge strani