o?itno nisem edini s problemom na Agipu saj je na a.com-u uporabnik Polo78, ki ima tudi Mazdo 6 (prej?nja generacija) s podobno izku?njo
Sicer pa tudi Agip ni ve? tisto, kar bi moral biti. To pa zato, ker imam podobne izku?nje kot @BBoss. Ali pa morda japonci in korejci ne marajo preve? agipove nafte, nevem... :twisted:
hecno, jaz vecinoma tankam na btcju in se pistola zmeraj sama ustavi pa tudi s temi jeklenimi cevmi moram probat...sploh jih nisem opazil
bom pa probal tale novi petrol, bomo vidli kako bo...
?e tanka? tako, da je to?ilno mesto na tvoji levi in ?e se ustavi? tako, da je luknja za tankanje to?no nasproti to?ilnih ro?k pol enostavno teh cevi ne more? zgre?iti z vrati razen, ?e ti je vseeno za stranke na sosednjem to?ilnem mestu in se ustavi? meter in pol stran od tvojega to?ilnega mesta ter ovira? unega na drugi strani. Pol pa res ne motijo ni?.
Hmm, ne bi rekel, sem imel te?ave z Agipom v Vodicah ?e na prej?nji ?estki ampak takih kot pa s tem tankom pa res ne pomnim. :ne vem:
Pa k sem glih Agip omenu bom pa ?e mal ga skurcal in sicer v BTC-ju imajo ?isto pri tleh pol metra okrog nosilnega stebra pr?vasano debelo kovinsko cev katero pri izstopanju iz avta ne vidi? in jo obvezno butne? z vrati, ?e nisi previden. ?e ?e mora biti tam ta kovinska cev, ja pizda jim materna, a se jo res ne da s kako peno sam mal oblo?it ali jih res tolk boli kurac za stranke, da si avte obutajo.
Druga zadeva je pi?tola, ki ni ustavla na koncu ampak je gorivo ?pricnilo iz avta. Ok, se zgodi si re?em in i??em papirne brisa?ke, ki jih ni bilo nikjer. Na nobenem od to?ilnih mest. ?e dobro, da imam pri sebi vedno kak rob?ek. Prodajalko nato vpra?am zakaj nimajo papirnih brisa?k? Odgovor je bil najprej "a jih ni?" (ja ?e bi ble ne bi spra?eval :ne vem: ). Nato ji re?em, da jih ni na nobenem to?ilnem mestu pa mi odgovori, da jih je itak mislila prinest.
Mislim, ?e majo kupce za norca pol naj nas majo vsaj tako, da ne bomo v dveh stavkih vedeli, da se zajebavajo iz folka.
Ne bi rad reklamo delal za nobenga ampak na Petrolu, OMV-ju, MOL-u tako ?udnega odnosa pa res ?e nisem do?ivel. Ne vem no a res ho?jo Italijansko jebivetrsko mentaliteto tud tuki nam vsilit al kako?
drugace pa boss, ne morem verjet, da mas take probleme z agipom, glih z agipom meni dalec najboljse laufa motor...v petrola pa ne bom sel, ni sans...dokler ne dobimo neke teste novega goriva (da je res manj zvepla pa to) niti ne bom verjel, da je to res novo gorivo ampak kak marketinski trik
Ej stari, ne bo? verjel. Jaz tud sam bulim, ker je razlika proti Agipu kot dan in no?. Po ob?utku se mi zdi, da je celo kakih 10-15KM ve? mo?i in motor te?e tako teko?e kot po maslu.
Agip je pa ?isto sranje saj mi je pri hladni ma?ini in stalnih obratih okoli 1.500 cukalo in rukalo kot na rodeu in definitivno (razen ?e ne bo druge) Agip ne gre ve? v mojo ?estko, ker tolk kot sem besnel ta tank, ?e dolgo nisem
Sicer tole so samo moja opa?anja in bi moral ?e kdo drug sprobat ampak jaz sem s tem novim Ultimaxom resni?no zadovoljen Glede obljubljenih 2,2% manj?e porabe bomo pa videl ?ele po nekaj tankanjih, ?e se res kaj pozna.
Labisan.... imam insajderske informacije, da tokrat ne gre za marketni?ko potezo, ampak dejansko ima gorivo precej precej ve? aditivov kar naj bi pripomoglo k izbolj?anju delovanja motorja in posledi?no ni?ji porabi...
Bomo vidli...
Tud jaz sem se mal pozanimal okrog in naj bi Petrol hotel oprati ne glih najbolj?e ime med vozniki. So pa zadevo zastavili bolj v principu predstavitve novega produkta in manj glede nekih sanjskih obljub, ki jim nih?e ne verjame ve?. Se pravi, bolj gredo v stilu "sprobaj pa se v ?ivo prepri?aj".
Haha, kaki pesek v o?i... po drugi strani pa so desetine milijonov lepo brez izvedenih del romale od enega k drugemu in nazaj. Zdej pa se okrog enga milijona prah dviguje. Haha Slovenistan
Silom razmer sem prej?nji tank nato?il Agipov diesel in seveda potem pizdil, ker je avto zjutraj pocukaval, dokler se ni ogrel motor.
Nato pa sem zadnji tank nato?il to novo Petrolovo ?udo in bil resni?no presene?en nad odzivnostjo motorja in seveda nobenega cukanja pri hladnem motorju in nizkih obratih. Zaenkrat je to kar izbolj?ava, ki opravi?uje novo ime.
Me pa zanima a je ?e kdo drug to tankal pa kak?en je filing med vo?njo.
In pazte to; kamjond?ije nad dose?enim niti niso neki zadovoljni!
saj nikol ne bodo... kr poglej unga Klobaso kake klobasa. V pravni dr?avi bi vsak poskus blokade cest prepre?ila policija ali celo vojska. Naj grejo protestirat pred parlament al pa vladno pala?o tko kot vsi ostali (recimo delavke in delavci Mure). Zakaj kurac majo privilegije? A zato, ker si lastijo velike gmote ?eleza in so agresivni?
Na vi?ki ?oli je bil u?itelj obto?en s strani smrkelj, da jih spolno zlorablja, ker jih je kao pogledal v noge.
"Pozabile" so povedat, da so jim star?i dovolili hodit v ?olo v ultra mini kiklcah, mre?astih ?tumfih, visokih petkah, dekoltejih do popka, namazane pa k tanajhuj? kurbe.
Aja in to pri trinajstih letih.
Aja, pa stvar se je re?evala na sodi??u, kjer se je reve? moral branit z vsemi ?tirimi, ker je sodnica bila naklonjena mulkam saj so njene to?no take starosti in mo?ki po defoltu prasci potrebni.
Alex, a ima? samo ta monitor vklopljen? Ker ?e je to edini potem ima? verjetno te?avo s plug and play prepoznavo monitorja. En od kablov ali ni pravi ali pa pokvarjen.
se kar bojim postati star?, ?e bom tak blesav ratal...
ja sej... v?asih so na?i star?i skupaj z u?itelji dr?al in za vsako lumparijo v ?oli si jo nato sli?al doma pa ?e kaka ?ez rit je padla, da je pridiga la?je in bolj zanesljivo v glavo sedla.
Danes pa u?itelj samo grdo pogleda u?enca pa ?e prletijo star?i in grozijo z odvetnikom.
Sicer pa, ?e mislijo da s takim odnosom pomagajo svojemu otroku se prekleto motijo, svojo zmoto pa ?al spoznajo ?ele takrat, ko jim otrok ?ez glavo zraste in takrat je pa pa? prepozno.
Ta primer okrog Trebnjega je tipi?na dolenjska rabota... Veljaki so po pobo?ju pokupili poceni gozdove pol so pa ?ez spravli odlo?itev, da gre AC po to?no tem pobo?ju in so gozd bogato nazaj DARSU-prodali ter mastno zaslu?ili.
?e bi bla dolinska varjanta AC bi bila ta ?e kon?ana saj bi bilo polovico manj objektov nizke gradnje.
A to da bi vsak pla?al toliko kot po tej cesti vozi, ti pa ne pa?e?
Ne Lojz tko pa ne bo ?lo, da samo po TEJ cesti... dejmo re?t po katerikoli cesti saj je treba vse ceste vzdr?vat pa ?etudi se v ?ivljenju niti 1x nisem peljal po njej, gre del mojega denarja tudi za to cesto.
Dej bodi no pravi?en kon?no no... ne mor? bit pravi?en samo tam kjer ti pa?e taka pravi?nost.
Kaj pa ?e so pa teli tujci kolovratili po stranskih cestah... vsaka navigacija danes ti omogo?a, da nastavi? izogibanje AC-jem. Pa? so se odlo?ili, da je bolje dve uri zgubit in tavat po lokalnih cestah, kot pa pla?at 15?.
Od takih ?krtuhov bo pa Hrva?ki turizem res imel veliko...haha
Podobno se je v?asih, za vse enako pla?evalo ogrevanje v blokovskih stanovanjih.
Bili so primeri, ko je bilo v enem stanovanju 5,6 ali pa ?e ve? ljudi, ki so tro?ili toplo vodo in se v banji kopali na vso mo?, imeli vse radiatorje na ful odprte, da so morali po zimi odpirat okna zaradi vro?ine itd...pa so enako pla?ali ogrevanje kot nekdo ki je ?ivel v istem bloku sam v stanovanju, se enkrat tedensko stu?iral in imel odprt samo en radiator, ker mu je to zadostovalo in se je obna?al racionalno.
In ?e se je pol tak var?ni ?lovek, ki ni po nepotrebnem razmetaval energije skozi okno in ki ni brezveze to?il toplo vodo itd...kaj prito?eval nad nepo?tenostjo pla?evanja kar na po?es, je dobil serviran odgovor, ?e?, pa daj ?e ti naseli 5 ljudi v svoje stanovanje, pa se kopajte no? in dan pa imejte ?e vi odprto okno in odprt raiator na ful.
Nekako podobno zgleda danes vinjetna politika in nekako podobno mislijo danes tudi tisti ki se po AC vozijo vsak dan.
evo pa smo spet na istem, ko smo se enkrat ?e skregali okrog tega... ne MORE? primerjat hru?k pa jabolk in dajat take primere kot primerjavo z vinjeto.
Glej samo ?e zadnji? bom napisal pa upam, da bo razumljivo. Pri uporabi avtoceste se avtocesta NE TRO?I (sploh pri avtih ne). In ni razlike ali se z avtom pelje? gor vsak dan ali pa 1x na leto. Avtocesta se s tvojo uporabo ni ni? zmanj?ala al pa skraj?ala al pa ne vem kaj.***
Lojz v tvojem primeru z vodo pa se je voda res porabljala in toplota tudi tako, da enostavno ne more? to dvoje primerjat.
In glej stro?ek, je pri AC najve?ji v teku gradnje, kjer je 80% vseh stro?kov, ki nastanejo s samo AC v roku 20 let. Se pravi, da tud ?e gre? na AC samo 1x na leto je treba AC zgradit ?ist do konca in z vinjet pa? le pla?a? dovoljenje za vo?njo po AC.
In ?e ?e ho?ete primerjat je vinjeta edino primerljiva z nadomestilom za uporabo cest, ki ga pla?a enako tisti, ki se komaj kaj vozi ali pa tisti, ki je dnevno skoz na cesti. Zanimivo, da je v tem primeru vsem kristalno jasno, da mora bit tako a ko pa je govora o vinjeti pa nekateri stvar zakomplicirate do amena in kr naenkrat je vse nepo?teno. Pa ?e to - nadomestilo za uporabo cest je obvezna dajatev in brez nje avta ne more? registrirat, vinjete pa nujno ne rabi? se pa zato odpove? potem uporabi AC-jev.
In hvala bogu, da so jo uvedli, da tud tujci nekaj prispevajo v izgradnjo cest saj jih tudi uporabljajo. Meni je recimo popolnoma jasno, da ?e grem v tujino, da moram nekaj pla?at za uporabo njihovih cest in sploh ne vem zakaj je tak?en halo pri Hr?kih in Italijanih, Avstrijcih in ?e nekaterih.
***pred ?asom je obstajal izra?un, da ?e bi AC uporabljali samo avtomobili do te?e dveh ton, da bi ta zdr?ala 25-30 let brez potrebe po popravilih. Pa ?e takrat bi jo uni?ilo predvsem vreme in pa geolo?ki premiki tal.
itak, da je bil sam, ce se je sam 1x na teden tusiral...
Bravo Labi, you make my day... se ?e dolgo nisem tako nare?al
hehe, pa glih v?eraj sem se tamle peljal..........in mi itak tako kot ve?ini sprva ni bilo ?isto ni? jasno ..........in ja tm smo se skoraj ?isto ustavili zaradi folka ki se je v zadnjem trenutku prestavljal iz enega pasu na drugi. :ne vem:
saj bo po?ilo pa spet ne bo noben kriv... table majo pa tolk majhne napise, da si ?e mim ?e predno lahko karkoli prebere?
Glede na to, da je Kia uporabljala Mazdine motorje sem se spomnil, da tale motor na prvi pogled malo spominja na Mazdin 1.8 kodno imenovan BP. Gotovo je naklu?je.
Sploh ne, ker to je licen?ni Mazdin motor malo spremenjen. Ta motor je eden izmed vzrokov, da sem z relativno rahlim srcem pre?altal iz KIE na Mazdo. Ta motor je namre? milo re?eno odli?en in vzdr?ljiv.
Druga? majo pa Turbaki precej bolj?e lastnosti od podobno mo?nih atmosfercev in ker KIA ni mela turbaka je bil ap? notri tale motor. Ampak vseeno pospe?ki pod 9 sekund pa kon?na preko 210km/h pa ni tolk slab podatek, da bi ?lovek rekel, da je zadeva podhranjena.
KIA si je nekaj ?asa lastila licen?nino za Lotusa Elan in to je ?ista kopija tega avta le da je motor imel 150KM iz 1.8 litrskega atmosferskega motorja. Lotus pa je imel 1.6 ma?ino s turbom in 162KM
Aja, to je isti motor, ki je laufal tud v 1.8 Clarusu in Sephiji sam, da je bil za Elana kar precej nabrit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
o?itno nisem edini s problemom na Agipu saj je na a.com-u uporabnik Polo78, ki ima tudi Mazdo 6 (prej?nja generacija) s podobno izku?njo
?e tanka? tako, da je to?ilno mesto na tvoji levi in ?e se ustavi? tako, da je luknja za tankanje to?no nasproti to?ilnih ro?k pol enostavno teh cevi ne more? zgre?iti z vrati razen, ?e ti je vseeno za stranke na sosednjem to?ilnem mestu in se ustavi? meter in pol stran od tvojega to?ilnega mesta ter ovira? unega na drugi strani. Pol pa res ne motijo ni?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani