en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor.... jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc.... pa razmišlam da bi šel na 18..... koliko je trši avto iz 17 na 18..? oz bini.... ti čutiš vsak kamen z 19?
Jaz imam kombinacijo 225/50 r17 za zimske in 225/45 r18 letne in se mi zdi da je na letnih full bolje za vozit, ne bom rekel bistveno trše, ampak občutek je full boljši, ko dam zimske gor je kot da bi imel "zvečilni gumi" na gumah...mehko obračanje volana, ampak se mi zdi da po parih 100km izgine vse skupaj...mogoče če se vozis po kaki slabi lokalni cesti še največ občutiš...na ac niti ne. Mislim da med 17 in 18 col ni take razlike/preskoka kot je pri recimo 17 in 19...
Testi so mogoče 10-15% resnice in so mogoče le začetek. Problem testov je, da se vedno testira nova frišna guma a frišna je guma le takrat, ko jo natakneš na avto in prevoziš mogoče par 1000 km. Kaj se pa dogaja z gumo potem, kako dobra je naslednjo sezona, al pa po prevoženih 20.000 km. Sicer pri letnih ni toliko težav in nekaj let stara uporabljana guma je še vedno dokaj podobna popolnoma novi, medtem ko pri zimski je pa razlika lahko velika.
Jz osebno sem z Good Year Asymetric 5 bil izredno zadovoljen in je guma bila praktično do konca življenskega obdobaj skoraj enako dobra. Ja se je poznalo, da se je stanjšal profil in v kakšnem močnem dežju se je splačalo voziti nekoliko počasneje ampak to je bilo pa to.
Recimo osebno imam pomisleke pri Michelinu, predvsem zato, ker Francozi so zelo podobni VW-ju in afero dieselgate. Namreč za testne potrebe na vlečejo izredno dobro zmes gume čisto na koncu postopka in s tem zelo uspešno pridejo čez testno fazo. Je pa ta zmes izredno mehka in se hitro obrabi ter pride potem do trše zmesi, ki zdrži res ogromno kilometrov ampak ni niti približno tako dobra kot na začetku. Mi smo to imeli zimske na službenih avtih in po parih sezonah so bile gume kot en kup drsečega dreka. To je vrtelo v mokrem v prazno, ABS je bil skos v funkciji - v glavnem polom. Zdaj a je z letnimi enako ne bom ugibal, ampak če nekje manipulirajo je velika verjetnost, da tudi drugje.
ja tudi sam sem imel z GY Eagle F1 dobro in slabo izkušnjo (so mi na notranjem robu 2 popokali, da sem jih moral preventivno menjat, kaj pa vem mogoče je bila kaka slaba serija....) zato je sedaj ne dajem med resne pretendente. Glede Michelin pa recimo ravno obratno kot ti, prej sem imel Alpin 5 in se mi je zdela odlična guma, res nisem imel težav, tako da sem letos šel tudi na Michelin Alipin 6 (pozimi sem recimo na ženinem imel tudi Nokian WR4, sicer manjše dimenzije in se mi je za v dež povsem nova zdela slaba, zato letos ob nakupu sploh nisem razmišljal). Je pa res, da verjetno vsak malo po svoje ocenjuje kaj je dobra in kaj slaba.....glede testov je pa itak za moje pojme brez veze to jemati kot resno oceno, ker je v ozadju tudi komerciala, marketing....ne bom se veliko zmotil, ampak od kar gledam / spremljam te teste mislim da je skoraj vedno prvi Conti (ali pa vsaj med top3), ne glede na dimenzijo leto, pa to spremljam mogoče že zadnjih 15.let (recimo v tej dimenziji so za 2020 kot zanimivost Pirelli P Zero dali v zadnjo tretino lestvice, če pa gledaš samo rezultat suha/mokra cesta je pa daleč pred vsemi, na končni rezultat in slabo "uvrstitev" pa potem vplivata velika obraba, glasnost, večja poraba goriva....kar je za moje pojme smešno....)
@Bini; tnx, ja sem že gledal različne teste od amzs do adac in še malo drugih....kot si napisal, testi so ena verzija resnice, na forumu pa mogoče lahko dobiš konkretni feedback od kakega, ki ima realno izkušnjo z neko gumo in to je tudi relevantna info., če seveda ni preveč subjektivna (v smislu ta je najboljša in pika) zato odprta tema. Vsekakor pa se strinjam, da je to tema podobno kot za izbiro avtomobila :), vsak po svoje subjektivno ocenjuje. Je pa tako, več ko je inforamcij, lažje potem mogoče zložiš sestavljanko in ožaš končni izbor.
Letos pride na vrsto nakup novih letnih gum v zgornji dimenziji. Kaj kdo priporoča oz. lahko posreduje svoje izkušnje. Sam sem imel sedaj GY F1, relativno ok (na koncu mi niso bile v redu za mokro/dež), čeprav jih verjetno sedaj ne bom vzel, po testih je nova dobro ocenjena. Vozil sem tudi Kumho Ecsta, ki pa je res zelo mehka in če delaš malo več km jo zvoziš v 2 sezonah, drugače dobra guma. Nagibam se pa k Contiju ali pa kar Michelinkam....
Mnenja/izkušnje dobrodošle. Predvsem iščem dobro gumo za suho/mokro, glasnost in poraba goriva ter podobne nebuloze me ne motijo....itak imam gumo max.4 letne sezone potem se menja tako ali drugače. Vožnja normalna in za letno sezono cca.10k km, tako da ne rabim super speed in mehke gume za track steze...
Continental PremiumContact 6
Michelin Pilot Sport 4
---opcije---
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Pirelli P Zero
Kumho Ecsta PS91
Točno tako...poleg kaska, če želiš imeti pokrite še ostale nevarnosti moraš imeti še dodatne kombinacije kot so D, E, H, I, J, T, U......
Za moje pojme so največja težava cenilci (pa se opravičujem, če je kdo tukaj gor iz tega foha😄), ker so tako naučeni, da stranko takoj "napadejo" z nekimi kvazi "pravnimi" izrazi, vsemi členi in te hočejo prepričat, da tega nimaš pokrito, itd..in razne druge nebuloze...veliko strank na ta račun verjetno potem ne gre naprej v kregarijo....in zavarovalnica pač nima minusa, cenilec pa dobi višjo stimulacijo😄....sploh pri takih robnih primerih ala glodalci, izguba ključev in podobne sporne fore, kjer ti recimo takoj želijo "uvaliti" malomalnost oz.neodgovorno ravnanje in ti super truper kasko nič ne pomeni, seveda če pristaneš na take floskule...
No evo, bil na zavarovalnici in zvisel 🤣 Pazi zdej to, imam polico na kateri imam po trditvah zavarovalničarjev zavarovano vse in še več, razen izključno samo glodalcev, ki so zajeti izključno samo v delnem kasku.
Itak me je utrgal, klical agenta, ki mu ni bilo nič jasno in je klical v poslovalnico. No na koncu so ugotovili, da so glodalce vrgli ven iz splošnega kaska in so samo v delnem kasku. Agent ni vedel, kaj naj naredi in mi je ponujal, da mi on plača celotno popravilo, pa sem bil človek in rekel, da to ne pride v poštev, da se vsak lahko zmoti, da pa hočem imeti pri novi polici, ki jo imam že vplačano, zavarovane še zajce, veverice, svizce in ostalo navlako, pa je rekel da mi bo to dodal na novo polico kot delni kasko in da bo on v opravičilo vsaj simbolično doplačal 17 eur razlike.
To je to, popravljali ne bomo, svet se vrti dalje, glodalci bodo pa še naprej žrli izolacijo.
žal je tako, da so vse zavarovalnice dobre dokler ne zahtevaš kakšnega povračila škode :), je pa v takih primerih dobro da imaš dobrega agenta, ki lahko kaj uredi oz. pomaga, če ga nimaš (in recimo večina ljudi ga nima) ni čudno da zavarovalnice služijo in kujejo dobičke....(imam sam podoben primer z polomljenimi/odgriženimi pokrovčki za šobe za pranje xenon luči, kalvarija za ureditev z zavarovalnico, enako pri polnem oh in sploh kasku :))
Prebiram tole tematiko in moram reči, da je zelo podobna za Honda servise, ker vidim da je veliko bivših hondašev sedaj na Mazdi...konkretno lahko povem, kot lastnik Honde, da AC Mobil v LJ je tako kot da nisi nihče, če se ne pripelješ z ganz novim avtom (kot mazda btc , ce se prav spomnim da ste grajali)...žibert kranj je že druga zgodba,sam ne mores bit zraven in ne ves tocno kaj ti menja....pohvale sem slisal za amroža v radomljah, naj bi bil naj pa selič za hondo best (oz.vojko / devil neuradni), ampak nekateri ctr lastniki tudi s selicem niso ok....tako da verjetno je na vsaki znamki malo tako/tako...
Moje mnenje je da dokler si zadovoljen kamor hodiš pol je ok,ko nisi greš drugam...
če je šlo vprašanje name...hmmm, nisem tip za ekperimente :), za tak denar bi raje vzel 1.leto staro mazdo ali pa hondo ali pač nekaj kar je preverjeno.....ne bi eksepimentiral z Ssangyong-om (čeprav, če se prav spomnim so imeli na začetku celo od MB motorje notri, tisti prvi primerki?).
jaz sem imel do sedaj Michelin Alpin 5, in moram reči da za moje pojme odlična guma, sedaj imam povsem na novo Michelin Aplin 6 (225/50 r17), ker nisem želel iti probavati nekaj novega in še po relativno dobri ceni sem jih dobil. Sem pa imel na ženinem P207 nove Nokian WR4 in za po snegu so bile super, so me pa zmotile v mokrem, kjer niso imele dobrega oprijema (res da je bila dimenzija 185/60r15).....zato se za njih sedaj ko sem jih kupoval za Accorda nisem odločil. Predvidevam pa da je res bisvtena razlika ali ima AWD ali pa samo spredaj/zadaj pogon in v takih primerih je bistveno bolj pomembno kaj imaš za eno gumo...
Tale novi Hondin 1.5 turbo motor (L15) nima prav nič skupnega z starim 1.5 motorjem iz Civica (D15).
L15 motor je čist na novo razvit in ni nobena izboljšava D15tke.
Glede manjše prostornine pa se ne strinjam, če smo že pri tem Hondinem 1.5 turbo motorju ima 220Nm med 1.900–5.000rpm, če ga recimo primerjamo z Mazdinim 2.0 atmosfercem ki ima 208/214Nm samo pri 4.000/min, je razlika kateri bolj vleče očitna.
Poglej AM test CRV, CX5 in CX30 v vseh pogledih 1.5 turbo "mlinček" poje 2.0 atmosferca.
CX5 2.0 vs CRV 1.5t vs CX30 2.0
Zanimiva primerjava....kar mene recimo moti pri obeh tako CRV, CX-30, da ima tak avto pospešek 0-100 več kot 10sek leta 2021, kar se mi zdi "smešno"....kot da japonci ne morejo narediti vsaj ene dve/tri verzije motorjev v smislu recimo 180/220/250km....tukaj jih recimo kitajčki v volvotu peljejo po dolgem in po čez (malo sem recimo firbcal xc40 oz.xc60, tam imaš razpon od 150 do 300km, sicer je temu primerna cena, ampak je izbira), te filozofije nekako ne razumem, je pa res da je EU verjetno za njih nezanimiv trg, ker v USA imajo cel kup modelov/motorjev (vsaj za Hondo vem)
Hybrid me zaenkrat ne zanima, sem še pristaš stare šole😄, in 41k eur je za moje pojme občutno preveč za CRV, ker ni čisto nič boljši kot recimo 1.5t elegance navi ki ga dobis za 30k eur ali lifestyle za 32k eur.
Če se išče ročni menjalnik, priporočam 165 CX5, če pa avtomatik, pa CX5 194.
To so zaenkrat preverjeno dobri motorji.
Za CX30 še ne vem na dolgi rok, kako se X motor obnese...bi vzel 150 konjičev.
To je, kar se motorja tiče.
Je pa v CX30 dolgočasna armatura kot v starem trabantu...
Honda mi ne sede zaradi turbine. Če bi, bi vzel 2.0 motor brez turbine..
ok, hvala za info. glede CX5, ja honda nima več nikjer 2.0 motorja, razen v CTRu....tudi mene zaenkrat "moti" ta 1.5t v tako velikem avtu kot je CRV (medtem ko je v manjšem/lažjem civicu močnejši motor 😮. Honda na splošno nima nekih normalnih motorjev z konjenico, edino za civica 1.5t lahko rečem da se mu prileže, vse ostalo pa je bolj tako tako.....pa potem izven serije CTR, kar je pa spet nek drug ekstrem.
Fantje, da ne bomo zašli :), iz nekih okvirov SUV (v smislu wannabe 4x4 do super terencev oz. okvirov 30k € do avtov za 40-50k€ plus....), vsekakor pa hvala za povratne info. in predloge. Sam sem nekako tip, ki najprej pogleda kaj bi bilo primerno, kar pomeni da pridem v ožji izbor parih modelov, potem "uleti" še žena in kar na enkrat sta opcji samo še ena, dve, redkokdaj tri ....tako da če danes odgovorim bo ali mazda ali pa honda, vse ostalo zelo zelo težko :), so mi pa te povratne inforamcije glede CX30 in mazde na sploh prišle kot koristne.
Boljš višja poraba in da motor zdrži 300k km, kot pa kao fake nizka poraba in same težave(kot sem že omenil je imel kolega ganz novega vw tiguana iz diselgate afere, polomija...zanj pa takrat dal 35+k eur)....moje mnenje je, da če ti je pomemben vsak deci potem moraš imeti avto na parkingu, da ga sosedje vidijo😁.....ce ne delas ekstremnih razdalij, vsaj 30k km na leto se ti liter gor/dol ne pozna veliko. Jaz sem vcasih delal 40k km plus in tam se mi je poznalo ko sem imel na accordu 2.2.cdti porabo okrog 6 oz.poleti celo kak dcl manj ne glede na to kako sem vozil....danes ko delam manj kot 20k km na leto mi je vseeno ali imam 7, 8...bolj mi je pomembno da vem da je avto zanesljim....mojih 5centov
Tudi sam sem tak, da mi mora biti najprej vsec... cena ni na prvem mestu... Ponavadi pa kupujem s cimvec opreme... najraje vse... to pa pri nejaponcih lahkomprecej povisa ceno ... Zato mi pa tudi ni vsec nacin, da si sam izberem izmed dolgega seznama opreme... Nekomu pa je to bolj vsec, da izbere tisto, kar res rabi... in zato posledicno ne mara japoncev, kjer je ponavadi na voljo le nekaj paketov opreme...
Ja poznam precej ljudi, ki jim japonci zaradi tega niso vsec....ravno je pol leta nazaj kolega kupil škodo, osnovna oprema, kot dodatek si je pa izbral samo RS sedeže in doplačal mislim da 499eur...zelo fleksibilno, ampak tudi tam hitro "nabiješ"ceno z dodatki....kakor pravijo "100 ljudi 100čudi"
HR-V si pogledal? Jaz bi v tem rangu pogledal še Nissan "kaškaj", Mitsubishi asx ali eclipse cross (meni zelo vsecen ; sem ga vozil) in definitivno subaru XV (meni eden ljubših nasploh). Če ti je cx5 prevelika, ti je rav4 tudi verjetno?
ja HR-V ni to to :).....ostali pa tudi težko pridejo v ožji izbor v primerjavi z mazdo (ker ne izbiram sam...haha :))
Če smo že pri mazdi in Japoncih.... A o cx5 si razmišljal?
Prvotno CX-30 (ker je tudi boljši polovici bolj všeč:)), in kot sem napisal sem mi zdi to že malo prevelik za moje potrebe (za CRV pa kot sem že v enem postu napisal, ker Honda nima drugega pametne izbire - frv pa je not go). Me pa zanima, sem si sedaj malo pogledal na netu....zakaj je CX-5 celo cenejši kot CX-30, ker je "kao" star model, CX-30 pa sedaj nov model, novi motorji, itd., čeprav je večji avto oz. drug rang.?
Imam prav tako Mazdo CX-30 po kateri sprašuješ. Kar se tiče AWD velja kar je napisal Bossek, dejansko niti ne veš kdaj deluje AWD, lučka na armaturni plošči za AWD se prižge le ob kontaktu nato pa nič več (vsaj zaenkrat tega nisem opazil, da bi se ob delovanju AWD prižgala). To je sicer moja 3. Mazda (za M323F in M6) in sem bil z njimi zelo zadovoljen. Seveda je bilo pri vsaki nekaj malenkosti za popravit kar sem rešil v garancijskem roku. Tudi pri CX-30 sem imel težave z navigacijo pa smo jo uspešno rešili (sicer po cca. slabem letu). Z vozilom sem zaenkrat zelo zadovoljen kot tudi z motorjem X180. Imel sem že tudi prvi servis v M BTC s ceno 239,00 € (olje, filter, delo..). Mogoče je le poraba, sedaj ko je zima malo večja - trenutno po računalniku 8.2 l.
Hvala za pojasnilo. Glede porabe in stroškov je to primerljivo kot imam jaz na svojem Accordu (2.0; 157km), stroški servisa tudi podobni. Še to mogoče ali servis imaš na 15k km oz. 1.leto ali je drug interval?
Žal primerjaš dva povsem različna modela, katera sta povrh vsega SUV in ne prava terenca.
Če iščeš pravega terenca ti priporočam da raje nabaviš Suzuki Jimny ali Vitara z reduktorjem, v kolikor pa ti bolj pomeni komfortni SUV in ti terenske sposobnosti niso pomembne pa se raje ozri po Mazdi CX ali pa Toyota Rav4.
Sam sem imel možnost nabaviti legendarno Mazdo B2500, vendar sem se kasneje raje odločil za Toyota Hilux isti letnik ker je bila bolje ohranjena.
Si še kaj ostale modele gledal?
Je pa tako : enkrat japonec, vedno japonec
hvala, ja to vem....sem že v svojem prvem poste-u pozabil omeniti, da bom verjetno dobil odgovor da primerjam dva različna avtomobila...za mazdo bi moral vzeti CX-5, ki pa mi je nekako prevelik (Honda je v izboru, ker drugega modela nimajo..haha). Ne rabim pravega terenca z reduktorjem, sem doma in se večinoma vozim po normalnih poteh, ampak sedaj ko se bom odločal za nov avto bi enkrat rad imet to opcijo AWD, četudi ne "pravi v pravem pomenu besede". Glede drugih modelov načeloma ne, pogojno Toyota, kjer pa mi ni všeč ker nimaš samo bencinca ampak imajo oni sedaj že vse hibride, kar pa mi ni všeč, trenutno prisegam samo na klasiko benz :).....se strinjam kar se tiče zadnjega stavka :), sem imel kolega ki je kupil pred leti vw tiguana in imel grozne izkušnje, tako da s tem ko izločiš vw koncern ne ostane več veliko :).
Ja to sem predvideval, da bo tak prvi odgovor😁, se nekako strinjam, sem pa želel dobiti kak feedback od kakega uporabnika cx30 x180 awd, to da dobis info.iz prve roke....Glede CRV ga bom iskal drugje:).
Sem nov član na forumu in kar sem uspel do sedaj pregledati forum nisem zasledil neke podobne tematike (če že obstaja se opravičujem za podvajanje in prosim za link do že odprte teme). V bližnji prihodnosti se bom odločal za nakup novega avtomobila (oz. sedanji bo šel v local car oz. v status "drugi avto") in se bo nadomestil z novim. Trenutno (in zadnjih 15.let) vozim Hondo (trenutno accord 2015 2.0 karavan) in ker sem v letih ko mi nekako nizko sedenje ne bo več tako zelo všeč se nagibam k malo višjemu avtu oz. tudi ker Honda trenutno nima v ponudbi več Accorda je opcija samo še CRV, ki me pa z tem motorjem 1.5t 175km nekako ne prepriča, ker gre le za 1.7t težak avto, vse ostalo kar mi je pa recimo še všeč je pa Mazda CX-30. Po ceni/opremi sta si podobni, oz. ima Mazda celo več opreme kot CRV, ki je še malenkost dražji. Vzel bom pa zagotovo bencinski motor/ročni menjalnik.
Torej konkretno Mazda CX-30 X180 AWD GT vs. Honda CR-V AWD 1.5T Elegance, je kdo vozil obe, imel slučajno oba modela kakšne prejšnje generacije, da bi znal podati primerjavo.
Kar sem prebral v temi CX-30 je edina potencialna težava ki se omenja kompresor in gps modul/antena vezano z navigacijo, to kar se tiče barve mi je poznano ker je pri Hondi podobno (oz. zelo odvisno od stila vožnje :)). Kar me konkretno zanima kdor si lasti CX-30 ali ima to stalni 4 kolesni pogon ali dinamičen, da se zadnji par vklopi samo ko elektronika to sporoči (ker prejšnji model CRV-ja je imel to porazno, sploh dejansko ni bil awd.....). X180 je kot sem prebral delan na Japonskem, kar je vsekakor prednost, ker CRV se dela v Angliji in nekako sem še vedno mnenja da je made in japan bolj preverjena kvaliteta kot pa brexit, me pa zanima kako se vozi teh 180km, kot pravilno razumem je to "navaden" atmosferski motor. Še vprašanje kakšen je okvirni strošek servisa pri CX-30 in se dela na 15k km.
V kakovost/vzdržjivost motorja ne dvomim, bolj me zanima neko objektivno mnenje nekoga ki je že dolgo časa na Mazdi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Jaz imam kombinacijo 225/50 r17 za zimske in 225/45 r18 letne in se mi zdi da je na letnih full bolje za vozit, ne bom rekel bistveno trše, ampak občutek je full boljši, ko dam zimske gor je kot da bi imel "zvečilni gumi" na gumah...mehko obračanje volana, ampak se mi zdi da po parih 100km izgine vse skupaj...mogoče če se vozis po kaki slabi lokalni cesti še največ občutiš...na ac niti ne. Mislim da med 17 in 18 col ni take razlike/preskoka kot je pri recimo 17 in 19...
Popravljeno od sportman333Povezava za deljenje
Deli na druge strani