Boss, brez zamere. Zdi se mi, da si ti že v letih, ko lahko računaš na uspeh samo pri vsebinsko privlačni ženski (glede na to da delaš na banki pa nisi bankir)
A ne, jaz sem čist v redu le denarnica ni tolk debela, da bi lahko izbral popoln paket. Isti drek k pr avtih.🤪
Ljudje kupujejo obliko in ne vsebine. Boss, tudi ti si pri najpomembnejših faktorjih na prvo mesto postavil obliko.
Seveda, oblika je pomembna - verjetno k ženski, ki te ne privlači ne boš niti pristopil. Od tu naprej se pa pol razkriva vsebina. Če je vsebina prava lahko z leti se tudi oblike spremeni, če pa vsebina ni prava je pa čas za menjavo. Aja, da se vrnem na avte, jaz jih zaradi oblike nisem nikoli menjal, ampak zarad vsebine.
Drugače pa ja - obstajajo proporci, smernice in oblikovalski prijemi, ki so namenjeni ali dolgoživosti oblike ali pa na drugi strani ekstravagantnosti, ki je navadno kratkega daha ampak večji boom trenutka predstavitve oziroma začetka prodaje. Racimo primer je retro revival starih oblik, ki tako hitro kot ratajo popularne tudi zamrejo - primer, PT Cruiser, novi WV Beetle, Mini, itd.
Jaz pa vseeno mislim, da je še nekaj zelo pomembnega v vsej tejli zgodbi in naj si vsak za sebe odgovori a je kej resnice na tem.
1.) Sam sem vedno kupoval avte, da so mi bili všeč, estetsko dovršeni ne preveč ekstravagantni, da jih ne bi čas prehitro dizajnersko pohabil. Se pravi avto naj tudi čez 10 let še vedno izgleda všečno.
2.) Nikoli nisem kupoval osnovne opreme ampak vedno ta nekje pri vrhu, da mi čez par let ne bi bilo žal zakaj nisem kupil tega ali onega.
3.) Denar ni bil postavka z vrha seznama, ker v kolikor preveč varčuješ je na koncu to navadno dražje, ker nezadovoljstvo želi prej prodati avto, ki je bil kupljen samo zaradi nizke cene.
4.) Za znižanje stroškov nakupa sem vedno iskal le opcijo kakšnih akcijskih popustov in načeloma nikoli kompenziral s skromnejšo opremo, neustreznim motorjem ipd.
5.) Vedno sem šel v nakup z mislijo, da bom avto obdržal vsaj 10 let. To se vsakič ni izšlo ampak le zaradi dejavnikov, ki niso bili pod mojo kontrolo. Recimo Kia Clarus in prva Mazda 6, sta šli od mene predčasno stran zaradi nesreče in slabih popravil ali ekonomske totalke.
Zakaj pa samo 10 let, zakaj ne več? V 10 letih so se vedno pojavljali zaželeni kosi dodatne opreme, boljši motorji, in pa seveda avto je začel postajat izrabljen sploh takrat, ko sem delal več kilometrov kot jih danes. Se pravi vedno me je k nakupu novega vodilo več ali manj bolj te stvari, ko sem si zaželel, recimo LED popolnoma avtomatske luči, RVM, kamere, HUD, itd itd.
Se pravi je proizvajalec vedno ponudil kaj takega, da me je premamilo in sem z veseljem šel v nakup novega. Če pa danes pogledam kaj bi mi sploh še od opreme nekdo lahko ponudil in bi me zanimalo je praktično seznam prazen. Se pravi ni nič takega kar bi reklo hej, a ne bi ti menjal avto. In mislim, da se tega prodajalci zavedajo in je tudi njim bil EV neke vrste rešilna bilka, ki bi lahko za nekaj desetletij omogočila bolj ali manj normalen avto biznis. Ker pri EV-jih boš lahko že samo pri baterijah in novih tehnologijah le teh še precej bolj vabil kupce, ko bodo vsakih 10 let verjetno povečevali doseg za še 200km ipd.
To proizvajalci vedo in so tudi vrgli svoje trnke v to eko motno mlakužo, kjer upajo da bodo slabovidni kupci prej zagrabili v slabi vidljivosti kot pa ob čisti izvirski vodi.
CO2 sranja o nevtralnosti izpustov, izganjanje nafte, kitenje z ekološkostjo so le metanje dodatnega blata v to mlakužo, da bi ja čim več ljudi nasedlo. CO2 nevtralnost je pri EV-jih tak fake news, da ga težko najdeš drugje, saj podatke, da je za pridobivanje rudnin, posebnih kovin, redkih zemelj v celotnem postopku pridobivanja in izdelave nekoliko zmogljivejših baterij potrebno porabiti za ves proces toliko nafte, kot jo porabi ICE avto do prevoženih 120.000km. Se pravi ko je EV nov je že porabil toliko kot bi bil na cesti že 120.000km (to je glavni vzrok za tako visoke cene baterij). Kje je tu CO2 nevtralnost ve po moje samo Greta in tisti malinovci, ki se grejo Ekoterorizem.
Zakaj se torej sploh to gremo? Zakaj take laži? Glavni vzrok je verjetno v tem, da so si sprejeli zakonodajo, ki pravi, da CO2, ki ne nastane tu v EU ni naš CO2 ampak je last svinjuharskih Kitajcev kljub temu, da so naredili recimo baterijo za uporabo v EU. To je taka manipulativna hipokrizija, ki jo res ne najdeš skoraj nikjer. Jo pa dopolni še način proizvodnje elektrike, kjer vemo, da brez izpustov CO2 iz termoelektrarn smo v tem trenutku nazaj v srednjem veku.
To ni slaba odločitev. Ok, da ne hodiš si kupiš za ta čas en avtoček za 2-3 jurje, ker čez pol leta več kot 500€ ne boš izgubil. Vmes pa v miru poiščeš ustrezen avto za pravo ceno.
Shrek, k vedno kamionarje zagovarjaš in vališ krivdo na voznike osebnih - tole DARS-ovo kompilacijo, ki jo je nalimal Jest, poglej pa mi povej a je to normalno obnašanje profesionalnih voznikov kamionov in kombijev?
Men je strašljivo, ker toliko naletov v ustavljena vozila - da ti pamet stane.
V soboto peljem po primorki in začnem opazovati kolono na nasprotni strani, ki jo je ustvaril veleumni marsovec iz DARSA. Enostavno sem zato odpeljal mimo izvoza Logatec na katerem bi moral it z avtoceste dol.
In pazi zdaj to - prvi refleksni preblisk v glavi je bil ustavit pa nazaj do izvoza. Še enkrat to je bil refleksni odziv možganov, ki pa ga je seveda kognitivno zavedanje skoraj v trenutku preprečilo, da to ne smem narediti in naj odpeljem do naslednjega izvoza pri Uncu.
Kaj pa če možgani ne ločijo med refleksno zaznavo in dejanskim razmislekom? Če je nekdo v stresu, z mislimi ne čisto pri stvari, mogoče bolezen, živci. Hja pol pa se zgodi kar se ne bi smelo zgoditi.
Še enkrat tole ni opravičevanje ničesar je pa mogoče del razlage zakaj ljudje včasih reagirajo tako, da se vsi čudimo kako je to možno.
Ufff, zgubljaš me... a lega na cesti zate pomeni udobje v vožnji? Sem do zdaj mislil, da je lega na cesti, vozne lastnosti, dinamika vožnje nekaj drugega kot udobje med vožnjo. Sej lahko da imam narobe pa sem samo zaveden, ampak tukaj govorimo o tem kako hitro se da pridet skozi ovinek z nižjim avtom oziroma višjim ter seveda kateri od teh je hitrejši.
Mogoče samo tele dve primerjavi, ker gre za enako podvozje a drugačno karoserijo in predvsem višino od tal.
No evo pa smo našli pravo vrednost SUV-ov - samo za žaklje cementa vozit so dobri po ovinkih pa še to naj bodo notri in ne na strehi.
Ok, bom bolj resen - s povečevanjem mase vozila si skozi ovinek počasnejši ker ne glede, da po logiki sila pritiska na podlago se povečuje in s tem tudi samo lepljenje, ampak če se obe sili povečata, je samo delovanje v točki stičišča precej večje kar pomeni večjo deformacijo pnevmatik, ki jih zvrača na bok in s tem znižuje najbolj optimalen oprijem. Zato se pač daje na težje in bolj zmogljive avte širše gume, za dirkanje tudi take brez profila (slick), da se ja poveča stična točka, da je manj zvračanja gume, tudi manj segrevanja, kar je zelo pomembno. Različno ogreta guma ne prijema enako dobro. Obstaja idealna temperatura in vse kar je nižje ali višje od te pomeni slabši oprijem.
VIšja masa vse dobre lastnosti gume torej slabša po drugi strani pa spojlerji, difuzorji ipd dodajo sili lepljenja tisti del sile vodoravnega zračnega upora, ki jo povzročijo, da lahko povečujemo hitrost avtomobila v ovinku in s tem povečano centrifugalno silo.
Se pravi EV s težkimi baterijami nikoli ne bo tako dinamičen oziroma bolje rečen hiter skozi ovinek kot katerikoli lažji avto. Rešujejo jih le višje moči motorjev, kar pa se da izkoristit le na ravnem delu ceste pri pospeševanju. Pri zaviranju pa je spet mnogo slabše.
pred 3 minutami je skritikrt napisal:
Tako npr. CX-5 v testih doseže oz. preseže večino "limuzin" pri legi na cesti.
Če bom tole še dolgo bral bom celo začel verjeti, da so polno naloženi šleperji najboljši za dirkanje po ovinkih, če le imajo seveda naloženo jeklo ali železo čimbolj pri tleh.
Preden ja gospa zapeljala čez cesto, je voznik vozil točno po sredini med obema pasovoma, potem pa še zavil v napačno smer. Glede na to, da ni nikogar prehiteval, bi moral vozit po voznem pasu, in v tem primeru bi se samo malo oplazila, z nekaj sreče pa še to ne. Ampak ko je toliko enih zanimivih stvari na telefonu pa potem nismo pri stvari...
Sem se peljal mimo (v nasprotno smer, ampak po pravi strani) ravno ko so bili rešilci že tam, daljše kolone na drugu strani predora pa še ni bilo.
Uff ne vem, če je bilo glih tako, ker sam počenjam enako. Če je le fraj prehitevalni in vidim, da se ljudje vklapljajo iz vključevalnega/pospeševalnega pasu se vedno premaknem na prehitevalnega, da omogočim normalno vključevanje. In iz posneka se vidi, da je tale očitno naredil enako, ker je želel omogočiti vključevanje. Kaj se je pa pol dogajalo je pa itak mimo vsake logike in možnega pričakovanja dogodkov.
Je pa seveda zdajle, ko posnetek večkrat pregledaš to seveda logično, ampak če bi samo sekunda razlike bi se zmazal na prehitevalnem in bi počil na polno, če bi ostal na voznem pasu. Tako, da tole je bila pač zgolj loterija, kjer ni bilo dobitka.
Mogoče je voznik tovornjaka najprej na 112 poklicov, preden je šel ven. Jest osebno bi poklicov, in počakov tm, da letim preverjat če so vredu, bi imeli dela samo še z enim človekom več.
za tole žensko pa, vzet vozniško, pa nikol več vrnt, samo še avtobus pa vlak za njo
Dejansko je tako - najprej se pokliče 113/112 in sporoči lokacijo, ter tip nesreče. Edino če bi zagorelo poskušaš prej reševat potnike, ker takrat je vsaka sekunda pomembna.
Tole je recimo moja situacija izpred 7/8 let na Štajerki. Ustaviš za nesrečo, pokličeš številke v sili in sporočiš ter šele nato preveriš situacijo. Če delaš obratno se zgublja čas za prihod policije/reševalcev. Glede na težo nesreče je prva ocena al je z udečeženci vse ok preveč subjektivna in je bolje, da v takem primeru pridejo preventivno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na pamet rečeno tam nekje 8,5.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani