V torek sem imel 650km v sneznih razmerah iz Ceske do doma, samo v Slo so bile ceste brez snezne oddeje ker je bilo ze pozno in se je snezenje spremenilo v dez.
Takole je bilo do Graza. Dogodke na cesti GPS ni mogel
zbasati na eno stran...
Zamislil sem se kako bodo avti sami vozili v takem?
- Ko je sneg prekril crte se je izklopil sistem za ohranjanje voznega pasu
- zasnezenih znakov za omejitev ni mogel brati
- ob zametu je izklopil aktivni tempomat in active brake sistem ker kamera ni videla skozi zamet
Torej AI potrebuje jasen podatek - odcitek, medtem ko clovesko mozgani delujejo sirse.....
Pot je drugace minila mirno, brez posebnosti, parkrat malo pocasneje in to je to, razmere pac.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Govora je o 'samosprostitvi' rocne ko speljes, takrat rabis pas, ce pa nisi pripet potem pa noga na bremzo in prstek na gumb, elektronski, ne un na koncu palice ro?ne
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In evo, napoved tocna, in to brez alarmov, se pravi se da clovesko procakati zimo. To seveda se ni to, ampak dovolj da kljub napovedi maredi kaos na cesto....Bo pa danes FB poln zaradi nenavadnega zimskega dogodka.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To da se zaklenejo vrata ima smisel, ne samo zaradi kraje, ampak tudi naslanjanja. Se pa skorajda v vseh avtoh ki sem jih imel (razen mazde a moja zadnja nova je bila letnik 2011) da to regulirati.
Prtljaznik ce vas skrbi je pa vedno tako - ce mas rocno rocno se ga da verjetno s kljucem zakleniti a ne? Z elektronsko pa je regulirano, a ni tako?
Pri nas je drugace ampak kak zahod ali vzhod kjer ti ma semaforjih stalno beracijo je drugace (res pa da nihce ne odpira vrat)....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ponujal bo zmogljivosti 2,5-litrskega stroja in porabo 1,5-litrskega turbodizla," je obljubil Mazdin ?ef.
Tole bo res zanimivo, ampak dodali so elektromotor, kar je v bistvu Toyotin pristop. Vpra?anje je kaj je motor sam resni?no zmo?en, ker se do sedaj govorilo da ne rabijo elektrike z skyactive X tehnologijo, ki sama skrbi za navor dizla, ?e pa prav razumem bo za navor skrbel elektromotor. Je blagi kompromis, je pa logi?no...
Bo pa to na ceni verjetno opa?eno
bo motor s pomo?jo elektrike ponujal bolj zvezno pospe?evanje in manj?o porabo goriva.
to ni ni? novega...............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani