O hudo, jaz tudi vse "doma" menjam, ko je izven garancije. Ampak žlahti in najbližjih prijatlom pa kljub vprašanjem ne bom menjal nikoli. Ker ko bo prva stvar fuč, bodo s prstom prišli in kazali kako sem jim zafural avto. To, da z njim delajo kot svinja z mehom, pa nima veze.
Ja to je res, je vcasih nehvalezno. Je pa balzam za dušo, lepo mir, muzika in akcija 🙂
Čist nežno z bombažno krpico in alkoholom. Sej te za dolge luči so kot nove. Ena parabola od xenona pa je že mal načeta(se vidi malenkost rjavo skozi krom) druga je OK. Mogoče enkrat zamenjam še te,sam zdej sveti uredu. To je bil ves namen. 😁
Sej zdaj mi je mal žal,da nisem še nove leče+parabole naročil za xenon.
Ma ja,sej uredu zadihtaš z maso ko jih skupi lepiš,pa ne pride vlaga notr.
Obstaja kje prav posebaj stran kjer lahko narocis parabole in lece?
V tem času bi se jaz že pripravljal na peto menjavo. Eni so umetniki res katastrofa, pa to je minimalen strošek, jaz sem dal za olje 28€ in filter 12€ torej 40€ in mam mir. Pa se zvok je bol tih z novim oljem. Meni je fenomenalen občutek. Drugače sem pa imel danes 4servise in sicer mojo mazdo, skodo octavijo 1.6 benz, golf v 1.9tdi, vw polo 1.2 benz, in se tri diagnostike golf v 1.4 benz (konektor pod sedez airbag) ford focus 1.0 ecoboost (lmbda sonda) in hyundai i30 1.6 crdi (zarilna svecka) Naporen dan 🙂 ampak je slo vse super.
Jaz tudi hrvaški avtoklub. Drugace avtobild samo rubriko rabljena vozila in vztrajnostne teste. Za malo bolj resno literaturo o tehnologiji pa voznik mehanik revijo.
Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂
Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.
Jaz tudi menim da to nekaj ne stima skoraj nemogoce da v 100km naraste do oznake x. Ponvadi pri mestni voznji in nepazljivosti z regeneracijo pride do x po par 1000km. Drugače bi pa jaz kaplični vzorec vzel, zdaj ko je olje še sveže bo se moralo hitro videt gorivo v olju.
Meni tako dela, ko je mrzel, potem je pa spet tako da obrate drži.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Ko je mrzel je to normalno . Pri resetu pa drži tudi ko je zagret, s tem da je razlika od avta do avta, nekaterim 100km, sem pa delal enkrat na mercedesu in smo adaptacijo wandlerja delali med vožnjo s testerjem, sam menjalnik je pa proces končal v 10km. Enkrat sva govorila tudi s kolegom, ki pa je imel izkušnjo pri bmw-ju da je skalibriral v procesu ogrevanja. Po moje odvisno od vzdrževanja in obrabe, ti mazdini menjalniki so top. Včasih kdo jamra da je počasen da rabi da prestavi, kr dsg in cvt gresta ko strela nič ne čutiš, pa hitrejša sta, pa se samo nasmejim in si mislim človek tiptronic je top of the top.
Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.
Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.
Vprašaj agenta, zakaj imaš pod dodatno opremo dvakrat računano barvo, najprej kovinsko, potem pa še machine sivo. Pravilno bi bilo samo machine sivo, razen če imaš kaj drugega pod to postavko.
Sam sicer pri Generaliju plačujem 670,00 € s ful kaskom in 0,5% odbitno franšizo, z vsemi ostalimi možnimi opcijami delnega kaska (tudi izguba ključev in reg. tablic, nadomestno vozilo-osnovno, avtoasistenca L, pravna zaščita, nezgodno zavarovanje oseb) in zeleno karto. Vrednost avtomobila z dodatno opremo pa je 31.720€. Sem pa pri AO in kasku v najvišjem premijskem razredu.
Bom ga povprašal. Potem imaš enako polico kot jaz, ta na sliki je lanska, letošnja je premijski razred kaska na 1, premijski razred za osnovo je pa na PR3 nižje negre to je max za osnovo. Letos sem plačal 622€
Sem slikal polico, poglej eno stran nazaj, zdajšnja je enaka samo da je pri kasko PR1 in cena na koncu je 622€. Drugače osnova na kasko je pri meni 29640€ in dodatna oprema 1230€.
- Avtomobilski kasko z 1% odbitne franšize v primeru prometne nesreče (če ste povzročitelj), brez odbitne franšize na točo, objestnost in poškodovanje vozila
- Tatvina brez odbitne franšize
- Divjad in domače živali brez odbitne franšize
- Parkirišče brez odbitne franšize
- Svetlobna telesa, stekla in ogledala brez odbitne franšize
- Tatvine in uničenje osebnih predmetov
- Nadomestno vozilo
Cena za celo leto na 1x plačilo je787EUR.
Vi pa vsi po 600 🙂 Razen, če nimamo enakih postavk..
Jaz glih danes podaljšujem zavarovanje na Savi z enakimi pogoji le da je odbitna franšiza 0,5% Premijski razred na Ao je PR3 torej maximum, Premijski razred na kasko je pa PR1, tudi na ful in me pride 622€
Pa še jaz, najprej je bila pri hiši Kia Sephia 1994 z mazdinim motorjem 1,5 B6 motor, takrat se je začela ljubezen do mazd in prišla je mazda 323f 1,5, vmes je bil nemec s204, ampak sem se spametoval in spet je pri hiši mazda in sicer mazda 6
Jaz sem mojo 6ko g165 spravil na 4,7 z res nežno vožnjo in z predvidevanjem in razmišljanjem da me je že glava pekla 😆😆😆. Drugače pa imam sedaj povprečje 6,5.
9-3 TTiD (stage 1 tune) Zaenkrat (štiri leta ga imam) BP.
Dobra zadeva meni so bili zelo všeč. Ne vidiš jih veliko na cesti, so prava redkost tako da ga čuvaj in seveda naj ti služi tako dobro še naprej (kar ni dvoma)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem bol za trotl ziher metode 😁😁😁😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani