Zdej, če bi tole zlival od nule , bi nekako veljalo da si zaradi tega brez težav naklepal toliko kilometrov.
Ne vem pa koliko ima to dejansko veze z antigripante. Antigripante, je za redno (bolj ali manj) dodajanje v gorivo, ker maže sistem. Tole je pa za čiščenje, se pravi enkrat ga kao sčisti, potem pa spet teče obična nafta skozi sistem. Verjetno je kombinacija obojega recimo optimalna.
To sem rešil s peno zadaj za displeyem. Poka celotna trda plastika spodnjega dela armature ter pokrov predala. Lahko da so kaki kabli v armaturi. Na tujih forumih je tega vse polno ne glede na letnik. Ko se avto segreje na sreco vecino ropota izgine.
Zanimivo, pol dvomim da so kabli, ponavati so oviti v tako penast izolirtrak al kako se rečem. Pomoje je bolj kak stik plastike na plastiko, ko se segreje se najbrž malo raztegne in je mir. Je pa hudič to najdt.
@SpEkTr, koliko lukenj-zamaškov so ti v ta namen naredili v plehu? 😁
Sem bil zdej že drugič s to šestko tam. Tistih štoflcev pa , mislim da ene 4, tok sem jih opazil. Pri temnem avtu to ni težava. Če pa bi imel belega, bi pa mogoče prej vprašal, če ima mogoče bele barve štoflce, oziroma, če je kaka druga varianta.
Najbrž se to počne zaradi časa, ker sicer bi moral pri vsakem avtu iskati vhod v prag ipd..
Ja imam smolo da je prve tri kilometre cesta obupna in dokler se avto ne segreje (avto je zunaj pod nadstreškom) cela armaturka šklepeta. Ko je avto segret ni več tako hudo razen tisto rožljanje na stropu.
saj ne vem kaj je boljše, a da ogledalo skoz miga, al da imaš zaprte. Slednjo sem že probal, in sem že 2x menjaval levo ogledalo. Sedaj imam nastavljeno, da se zlagajo, pa da vidimo. Mogoče še špricnem notri kak silikon sprej, drugega pa ne vem. Edino razdret in ugotovit težavo.
Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava. Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva
Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.
recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...
To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo.
Ne, saj to je pravi leader, da zna pokazat in tudi naredit kot je prav. Ne pa da samo diktira kako in kaj
Hm, enkrat sem se igral , sem dal jezik telefona na slovensko, pa potem pod google aplikacjo vse zbrisal vse podatke, pa se mi zdi je prijelo po slovensko potem preko avta.
Ja to tudi mene moti, čeprav v mapsih lahko nastaviš jezik , kot da ne upošteva tega za govorne komande.
Skratka, aha takole je to. Zanimivo, zgleda je pol res odvisno od opreme. Je pa nerodno potem, ker tole s špegli je res komedija. Včasih sem mogel 2x pritisnit na tipko da so se zložili, in potem še enkrat da so se odprli nazaj pa take fore. Na zadnje ko smo šli z morja, sem imel zaradi prikolice na ogledalih še dodatna in se mi je zgodilo, da se mi je voznikovo ogledalo poklopilo na avtocesti..In sem bil v temi do prve benze, potem sem popizdil in poklical Majesa
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@scania, a to je tisti kolega ne vem..al je matjaž al kako se kliče, ki na FBju na vsaki post od Mazde, piše kako je nezadovoljen
Povezava za deljenje
Deli na druge strani