Ja, @Tilen5, ampak najhujši so pa tisti, ki imajo cvetačo na tablici. Pa tudi tisti z gorečim gradom so kar temperamentni. Še najbolj umirjeni (ali pa zasanjani) so tisti z vrtnicam...
Tisti z Jankovićem v grbu so pa sploh razred zase...
Sam res, tisti z GO tablicami res delajo neumnosti. Ne samo po cestah, tudi izven cest. Že samo, da vidiš GO tablico, noter pa kakšnega brkota pa lopato v avtu pa že veš, da je bolje pustit vse skupaj pri miru kot pa da poskušaš karkoli dopovedat...
😄
Mogoče je to vpliv burje. Jim je možgane skozi ušesa ven spihalo kot lahko spihaš jajce skozi dve majhni luknjici...
Se ravno odpravljam, da jo očistim in operem, ker moram popoldan v Ljubljano, pa da ne bodo tamestni vihali nos, s kakšnim trahtrjem sem prišel tja. Ker baje je zdaj prepoved za traktorje po Ljubljani vse od kmečkega punta dalje...
Vsak zase ve in si naj preračuna, kaj mu bolj odgovarja oziroma, ali mu električar zadosti vsakodnevnim potrebam. Ni pa potrebno posploševati. ... ... ... ... ... ... ...
S tem se pa popolnoma strinjam. Težava je le v tem, da v Bruslju in Ljubljani posplošujejo. In oni mi diktirajo, kaj naj imam - diktatura skoraj hujša kot v komunizmu...
Kupi ga. Pa boš videl, zakaj imamo probleme z njimi...
Ne živimo vsi v Panonski nižini. Ali pa Padski nižini, saj je vseeno. In ne živimo vsi tik ob morju, kjer vsaki dve leti pade 1 cm snega. In se v pravih zimskih razmerah znajdemo samo, ko smo na dopustu na smučanju...
Meni BTjka (sploh v zimskem času) kuri med 20 in 35 litrov na 100 km. Za dizla imam kanto 25 litrov v kesonu, pa uspem priti nazaj do črpalke. Pri štromarju pa ne morem še eno rezervno baterijo s seboj prevažat... Poleg vseh ostalih nevšečnosti elektro pogona...
Če je napumpana na pravi tlak, je za vožnjo po avtocesti. Če se voziš po ovinkastih hribovskih cestah, je treba polnit vsaj pol bara več. Včasih so Lade Nive imele normalne gume. Stoenke in katre tudi. Zdaj so začeli pa proizvajalci nekaj bloditi pa gor montirajo gume, ki so široke 1/4 metra. V ovinkih se pa sprednje gume nagnejo. In ker so tako široke, voziš takrat po robu gume. In če imaš veliko ovinkov...
Kot prvo, s kakšnimi pnevmatikami se prevažajo po cesti...
Kot drugo pa varnostna razdalja: "Policisti so med petkovim poostrenim nadzorom na avtocesti A1 zaznali 27 kršitev vožnje na prekratki varnostni razdalji, 21 kršitev pri voznikih osebnih vozil in šest kršitev pri voznikih tovornih vozil." Pa sem pričakoval, da bo več tovornih vozil, ker velikokrat vozijo en za drugim skoraj kot vagoni pri vlaku... A je očitno še vedno več takih, ki se z osebnim nabije sprednjemu na rit...
- Telefoniranje ni prepovedano, če uporabljaš sistem za prostoročno uporabo.
- ogromna razlika je, če spremeniš na avto tablici temperaturo, kjer porabiš 5 sekund al pa le kako več, al pa jo uporabljaš uru in ure za surfat pa filme gledat.
- za bosonogega se sicer strinjam, da nikjer ne piše izrecno, da ne sme biti bos al pa v štiklih, coklah ipd, ki so še bolj nevarne kot biti bos.
- nepomembno je kaj je za njim v tovornem prostoru, varnostni pas je obvezen za vsa dvosledna vozila in če ga ne uporabljaš pač kazen. Tukaj ni debate, Manjši karambol pri 50km/h pa bo letel skozi šipo oziroma že pri naglem zaviranju ga lahko vrže na volan, sploh če zraven z eno roko uporablja telefon, z drugo je sendvič, v goflji valja čik, na tablici se vrtijo filmi pa vozi v štiklih.
pravilno je da se te stvari nadzirajo, ker vse preveč je masakra na cestah sploh pri kamionarjih.
Torej, za začetek: se popolnoma strinjam, da je telefoniranje med vožnjo - če ni prostoročnega sistema - nevarno. Pa gledanje filma na tablici tudi. Ali pa "surfanje" po internetu. Ja. In temu sploh ne mislim oporekati.
Vseeno pa...
Mislim, da je bolj nevarno nastavljati temperaturo na ekranu v vozilu (kar ti, mimogrede, vzame kar dvakrat po 5 sekund), s katerim se voziš po ovinkasti cesti, ki ima cestišče široko 3,2 metra, dvosmerni promet in omejitev hitrosti 90 km/h (čeprav jih je izredno malo, ki sploh poskušajo s tako hitrostjo zvozit. Velika večina jih vozi med 60 in 70 km/h, ker je cesta preveč ovinkasta in preozka) kot pa srfat po internetu na avtocesti, kjer je (praviloma) enosmerni promet (če ti kakšen cepec ne pripelje nasproti) in širina cestišča preko 8 metrov... Tako da, ja, se strinjam s teboj: je ogromna razlika, če spremeniš na 'avto-tablici' temperaturo ali pa na tablici srfaš po internetu. Res je. Spreminjanje temperature je bolj nevarno... Pa ne, da opravičujem srfanje po internetu med vožnjo, da se razumemo. Kar hočem povedati, je tole: 'avto-tablico' so tovarniško vgradili v vozilo, pa ravno tako močno odvrača pogled s ceste, kot tablica z internetom, ki pa ni tovarniško montirana v vozilo. Če torej zadeva ('avto-tablica') odvrača voznikov pogled s ceste - kako je zadeva šla skozi homologacijo in vse ostale varnostne preglede?
Kar se pa varnostnega pasu tiče... Ja, varnostni pas je obvezen in če ga ne uporabljaš je kazen. Samo realno, če se zaletita 40-tonski vlačilec in 2,5 tonski SUV, lahko tudi pri hitrosti, večji od 50 km/h... Lahko si v SUVu pripet z dvema varnostnima pasovoma, pa boš v slabšem zdravstvenem stanju kot voznik vlačilca, če sploh ni pripet...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekaj časa so tiščali svoje, ampak trg je povedal in so morali popustiti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani