In kar je še najbolj zanimivo, danes bi za dizla zapravil več kot so redni servisi in je vreden.
Sem taksiral z 406 in C5 prve generacije pa je kilometer bil liter nafte, danes pa s tem ne bi nič zaslužil ; včasih je veljalo pravilo : kilometer je liter bencina, danes pa je kilometer 0,90€/km cena nafte pa je 1,8€ oziroma še enkrat več tako da se nemoreš pokriti. Kilometer bi moral tako biti vsaj 2-3€, čakalna ura pa ne 15, ampak 20€. Želim samo povedati da se dizel splača samo v kolikor si non-stop v pogonu in ga ne ugašaš, hkrati pa z današnjimi cenami kot taksist oziroma prevoznik ne preživiš saj imaš še dodatne stroške (članarine, servisi, nalepke na vozilih, ...).
Zanimivo pa da so avtobusi obstali in zamujali, folk pa jasno živčen saj se niso imeli kam dati ker je bilo prevroče in soparno.
Kilometer 2-3 €? Zanimivo.
Poraba recimo 10 litrov...
Tovornjak in avtobus se vrtita max 1,5 € po km in 30 litrov porabe...
Čakalne ure pri tovornjaku ni... Vsaj za šoferja ne...pa se na mejah po 24 ur čaka...
Sam sem v petek dobil Toyo Proxes Comfort 215/45 r18 93w xl fsl. cca 103€/kos. Sam sem že imel Toyo drug model in drugih dimenzij na Toyoti pa niso bile slabe (zimske in letne). Je slučajno že kdo fural tote?
Ok zdaj pa že malo biksaš , ja kdaj pa greš kolesarit in maš psa zraven???Če pa greš na neko daljšo turo ( morje) pa tud če imaš psa neboš nekam dosti v prtlajžnik spravil , na lokaciji boš pa itak nosilec pospravil v apartma lai kam že. Če pa si slučajno omisliš kaj takega
Hmmm tole si pa moral bit orng naložen , da ti je počila vzmet . Jaz vozim 3 e bike , vsak ima okrog 20kg pa se mi še kaj takega ni zgodilo in avto tud ni podnu .
Ja. Vsa prtljaga za 14 dni morja... 2 odrasla in 2 najstnika, strešni kovček...4 kolesa odrasla...
Že štirje odrasli in samo kolesa zadaj in prazen prtljažnik...pa je avto na tleh. Mazda6 08 HB sport.
Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice.
Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več.
Primer včeraj. Tovornjak 40 ton skupne. 500 lipicancev. Od Trbovelj do Hrastnika dobrih 30 na uro. Pred tovornjakom kolesar... Kako ga prehiteti? Za tovornjakom pa kolona do Litije. Če se traktor pelje, se umakne na kako avtobusno ali primeren kraj. Kolesar...kolesar je pa edini...
Ja, Češka prikolica se nanaša na tvojo smešno tovorno prikolico. V njej tovoriš vse, kar potrebuješ za teden dni na Pagu vključno z dvema baksama Laškega. Ko se srečaš z kakimi starejšimi čehi z starimi škodami, ki tudi tovorijo takšno češko prikolico, si poblendate. Dobra je tudi za prevoz gradbenega materiala in kakega prašiča. Lepo paše na tvojo benzinarko. 😉 Zadovoljen?
Pokazal si svojo iskrenost.
Še rasizem manjka.
Zaradi takšnih, kot si ti, ljudje ne hodimo na slovensko obalo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stroške?
Avtobus je 250 000 €+, tovornjak je 200 000€+, da o gumah in servisiranju ne govorim... Kje so še cestnine.
.
Taxi stroški? Tak znesek v 20ih letih...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani