Kaj bi pa bilo ?e bi dal 55, bral sem da znajo te?it, ampak to nebo problem ker bi itak moral homol. 16 col, potem pa ?e ?tevec la?e, pa ve?ja poraba. Je morda ?e kaka fora? Bi dal pa 55 zato, da bi bil plac okoli koloteka bolj zafilan, ker zadaj ga je ogromno.
205/55/16 ti bo bruslo po amortizerju, sem skoraj 100%. sicer je odvisno od tega kok siroko feglo mislis dat gor ampak je zelo velika moznost da ti od 6.5" naprej brusi
zadnjo plinsko rundo v puli sva s stajercem mela se nenapovedano srecanje. )
sem pa bil cist paf ko sem sel domov in sem sel tankat plin, odvil pokrovcek od bencina in ga POZABIL NA HAVBI (kar se mi ni prej ko sem tankal bencin niti 1x zgodilo)
mi je pa plin malo hecno delal vmes, mi je avto crknil ko je presaltalo na plin :ne vem: in to 2x zapored, ko je bil se hladen.. sem ga pol fural par km na benz pa je blo ok. mislim da mam na 30 stopinj nastavljeno
cist mam sesut auspuh in pusca, racunalnik je slabo sprogramiran in sprica prebogato mesanico v nizkih obratih zato ga gre neki skoz auspuh in ga potegne v zracenje ker mam lih nekje pri catu cev luknasto.
pa tut cez 1000rpm mi v leru laufa na plin vecinoma nevem zakaj?
drgac pa, danes ko se je mal usedu sistem je lepse pelu avto kot vceri ampak ga je treba sprogramirat ker je avto res cist zaspan..ko dam na benz je tk ko da bi se 2 cilidnra vklucu
ampak to cez en teden, zaj pa na morjeeeeeeeeeee NA PLIN
slike po morju pridejo gor, zele se mi ne da s tem zajebavat
vsaki? ko ga v?gem se voha plin pizda! i dont think its suppose to be like that...
edit: malo sem bil prej zivcen je bil malo tecen post.
aljaz iz dola je bil super in se je dalo z njim marsikaj zment, se vzel je predcasno moj avto, edini resen problem ki ga imam in mi ne gre iz glave je da mi preveckrat smrdi v avtu po plinu!
edina kritika je da cevka za vakuum na kolektorju ni dihtala, sam je koj popravil ko sem mu povedal, pa da je sistem malo svoh sprogramiran, sam to je menda ker je blo premal cajta ker sem jaz tud rabil avto nazaj.
v masini je vse prisraufal na ze obstojece luknje tak da ni nic vrtal, kar je pravzaprav kar umetnost glede na to koliko in kje je prostor v tem avtu za karkoli (prakticno ga ni)
no 45litrski tank nej bi bil.. ga morm spraznt pa nafilat pa videt kok bo slo not.
je bil slabo pritrjen ventil za vakuum in je sesalni kolektor spuscal tak da avto ni nikamor sel pa glasen je bil ko prese. je pol zadihtal tist ventil in je pol sel ok.
Avto je se na hit sprogramiran tak da na plin nad 4k rpm ne gre nikamor ampak je reku nej nardim par km pa pridem nazaj da ga se mal sprogramira. stikalo zgleda in deluje super, avto je pa tut kul.
baje ma isto naret za preklapljanje med ?portno in dinami?no vo?njo, prav, da ko da? na sport, da te kr prlima na zic
ma ja sam ?aki, sej ro?ni menjalnik ma tut vsak 5 al pa 6 prestav pa ?e ni zato vsak enak
kokr se mi zdi ma 750i 6stopenjski avtomatski brez sklopke, M3 pa 7stopenjski z dvojno sklopko!
velka razlika
valda da te prlima, kk te ne bo prlimalo? noter mas pa 400konjev in 500nm navora!! cist vseen ker menjalnik je not te bo prlimalno al pa potrgalo zobnike
Mene sam mal skrbi, kok pogosto bo? ti stal na plinski bencinski
Ker ?e z na?o 1.5 16v prevozmo cca. 500 km, s tem da ima tank 44 litrov in porabo kar neki manj?o kokr 2.5 V6, pol me zanima kok bo? ti kej utegnu prevozit, s tem da si omenju da bo? mel vrjetno posodo samo 40 litrov?
Aja pa na?eloma se rezervoar fila samo do 80 % kapacitete, torej namest 40 ima? kar naenkat samo 32L, pa poraba ti mal posko?, kar pomen da bo te?ko pod 10L, no upam da se bo? znal pohvalit z vsem skupaj!
600x200 je tank, toroidni, sej nevem to?no kk je zej.
ene 300km ja sej zej tut s tankom preden lu?ka zasveti naredim lih okol 350-450, sam mi lucka ze pri 13litrih zasveti ... hjeh, pri prejsnjem je bilo ca 200km vec.. :/
mel sm se prilo?nost pelat s sestri?evo (ne prov njegovo, ampak dela na eni agenciji kot prevoznik) BMW 750i ampak smo takrat mel ravn meet v CE tak, da se pol nism ampak ?e bo mo?nost, tak da bom takrat povedu, ?e bom ?e istega mnenja
pa ja, to ma sam konje to ni ?portn avto to je ladja kje bo? tu ?utu prestave ta avto je narjen da se pele? ?imbolj udobno, za psihi?e ma bmw M3 in M5... mislim da ma M3 dualclutch
?e bi bil tolk za en k***c ne bi bil v ogromno teh novih ?portnih avtih. A to si vedel, da naprimer pri 370z avto sam zvi?a obrate ko vr?e? v ni?jo? No te nove zadeve niso tako slabe kot TI misli?.
opa to pa nisem vedel. lepa malo te "nafuka" avto
ampak ?e vedn je dolgcajt, ker nima? kej za delat
?e ma? pod 5sec do 100 potem ma? pomoje kr dost dela.
ma sej se ne gre zato , ?e nima? lih 400+ hp oz ni sportnik po dusi je cisti dolgcajt avtomatik ker nimas nic od njega samo gas in bremza, dual clutch gor ali dol
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
1.) Na petrolu
2.) nisem se, ga bom tam ko sem predelal reku nej mi dajo cel liter
3.) kolikor sem bral ne, jaz mam NKG Iridium IX
Povezava za deljenje
Deli na druge strani