Zanimiva izvedba modela Musso s 7 sedeži za korejski in arabski trg ; tako smo se včasih peljali v legendarnih Puch-ih oziroma prvih serijah Mercedes-Benz G klase
Naroči čim prej novega pri nas pa bo. Ali pa pokliči direktno na uvoznika če lahko potegnejo kako iz okoliša…
Samo dvomim da bo uvoznik poskrbel za rabljenega, saj jim je v interesu prodati staro zalogo oziroma čim novejši model saj hkrati gleda da ima čim manj zaloge in prazno parkirišče. Probaj in vso srečo.
Najprej se pozanimaj kako je z uvozom in s tem povezano dokumentacijo oziroma papirji.
Če lahko dodam smo v 80' in 90' hodili v Celovec in Graz po Mazdo in japonske znamke ; od strica dober prijatelj je točno pred 30-leti nabavil novo 323 sedan po takratni ceni 30.000 DEM ; takrat so bile dvojne cene na uvoz tujih izdelkov.
Danes pa so omenjeni modeli zelo redki in tudi iskani.
Mi ni treba preverjat, ker poznam avto. In vem, da na števcu manjka skoraj 100.000 km, torej je avto blizu 380.000. Avto pa je kar menjal lastnike. Karoserija in šasija trenutno izgledajo lepo...
Mi je pa zanimiv stavek: "tisti kateri jih res rabimo"... Don, Felipe, mislim, da ti ga ne rabiš. Lahko, da ti je všeč, mislim pa, da rabiš ga pa ne. Ker drugače bi ga skoraj gotovo poznal, v "teh" krogih je poznan...
Kakorkoli obrneš.
Eni jih potrebujemo, drugi ne.
To je pač delovni stroj in ne šminka.
Ta MX-5 pa ni samo športnik, ampak tudi odlična dinamična križarka
O moj bog, za četrt stoletja zjahanega službenega avta s 300.000km kratkih voženj, ki je bil zraven še ves povarjen, bi radi imeli 4 jurje. Norišnica kam gre ta svet. 😬
Kaj poznaš omenjeni pick-up?
Ljubitelj in tisti kateri jih res rabimo drugače gledamo nanj kot ti.
pred 6 minutami je Shrek napisal:
Ima pa krivuljo
Si preko avtolog preverjal oziroma pogledal VIN ?
Kaj pa pravite na ta MX-5 z avtomatskim menjalnikom?
Jaz pri nakupu pnevmatik gledam kot prvo dimenzije, sledijo podatki o hrupu, tekalni površini, oprijemi in porabi. Znamka mi ni pomembna, ampak največ do sedaj sem imel SAVA in Michelin tako letne kot zimske. Za rezervno pa imam ponavadi original in celoletno (M+S).
Drugače pa za terence imam za cestno uporabo SUV All-terrain, ko pa zapeljem izven ceste pa MudTerrain.
Za umirjeno in off-road vožnjo pa je seveda tudi prilagajam tlak v njih.
Samo vedi da je danes večina žal le v svojem svetu in ne razmišlja ter nima pojma da se nahajaš v njegovem mrtvem kotu. Vse je v predvidevanju. Verjemi mi da so danes omejitve delane večinoma z namenom kasiranja. Jaz vedno vozim dinamično in s primerno varnostno razdaljo ter predvidevanji.
Najbolj se pripravim čim vidim VW/Audi/Bmw ; kar se pa Mercesa tiče pa so najbolj razumevajoči in strpini upokojenci kateri dajejo smernike. Kolesarji in pešči so pa svojevrsten fenomen, da skirojevcev in skejterjev ne omenjam.
Nejc1986, glej korejske kopije niso slabe, samo potrebno je pač vedeti da niso namenjene tako kot originali za izstopanje in kardaširanje. Gre pač za luksuz v normalni preobleki.
Pri nas so se preizkušali tudi Hyundai Equus, Mitsubishi Diamante in Honda Legend, a žal zaman.
Pa smo spet tam : pri nas je bolj pomemben nemški image kot vse ostalo, pa če tudi se 3x preblača, samo važno da je značka.
Tudi Lexus ki je podznamka Toyote je za specifičen krog ljudi ; njim je važna kvaliteta in ne kvantiteta!
Slivka, ti imaš pick-up kateri je res delovno vozilo in ne šminka!
To so pa res za kakšen robnik zajahati, v resnici pa ne vidijo niti trave, kaj šele makadama ali da bi šli z njim na daljšo pot.
Pri teh kvazi SUV-jih hitro presežeš uradnih 3500kg skupne teže ker so že sami zelo težki.
Očitno je folk preslepljen da mu je oblika oziroma face value bolj pomemben od ostalih lastnosti.
Danes biti normalen je zelo težko oziroma nemogoče ; verjameš ali ne poznam dosti normalnih kateri se niso uspeli prilagoditi kreljotom in so naredili samomor.
Kdor kupi pravega terenca ga kupi z razlogom in ne za poziranje, sploh pa Toyota LandCruiser katera niti pod razno ni namenjena tem in podobnim zadevam.
Če se že greš plezanje robnikov in urbanista potem si kupi raje UrbanCruiser katerih je v Sloveniji le 5 komadov
No sej zapora diferenciala je nekak vstop v svet terencev
Mal so mi samo na smešne izjave, ker je vsak njegov post v smislu ''kitajec, korejec je top, vse ostalo je zanič''. Mazda ni vredu, Mercedes ni vredu, zadnjič je bil Matiz (ali neko podobno spekedralo) avto za prave voznike, moderni avti s pomagali pa za razvajence.
A praktično lahko z MLom isto vlečeš hlode kot s Kyronom. Tudi kar nekaj delov na Ssangyongu je iz Mercedesa 😏
Res je.
Ampak omenjeno/e zaporo/e zelo redko kdo razume, kaj šele vklopi.
Današnja vozila pa so res samo s pomagali za razvajence in imajo poudarek na komforti in estetiki, ne pa več praktičnosti in ostalih lastnostih.
Lahko bi to počel tudi z ML-om ampak to je bolj šminkerski oziroma pozerski voz.
Ni mi en prijatelj, po rodu bosanec, rekel : Ssangyong je Mercedes za sirotinju
Drugače pa prve generacije ki so bile na voljo pri nas so ponujale odlično osnovo za terenske predelave ; poznam tipa ki je Kyron-a predelal in mu še danes služi.
Zanimivo da pa se pri nas ni obnesla limuzina Ssangyong/Daewoo Chairman na osnovi W140 ; sta samo 2 v Sloveniji
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimiv lovski test novega Musso pickup
https://www.rwj-online.de/indexXI.php?action=download&mediaid=5787
Povezava za deljenje
Deli na druge strani