nas osnovni clio letnik 2000 ima funkcijo, da ko imas vklopljene brisalce spredaj, in potem das v rikverc, se sam vklopi zadnji brisalc...tega mazda 6 se zdaj nima, ce se ne motim
A obstaja kak?en avto,ki te funkcije nima? No,verjetno res obstaja... Meni je pri xsari zakon, da ko ugasnes avto pri prizganih brisalcih,le-ti naredijo gib do konca (ne ostanejo na sredi ?ipe) in potem ob zagonu motorja , kljub ro?ki na "on",ne delajo dokler ne da? ro?ko na "Off" in potem spet na "on"... S tem se izognes , da bi ob kontaktu veselo zaruzili po ledu , oziroma da ti zjebe motor?ek,ko bi bili primrznjeni na ?ipo.
Malenkosti so tiste ki v?asih ?tejejo ,je pa tko; take stvari opazis z leti in so tako male,da samo zaradi tega ne bo? kupil avta .
V?asih so imeli nekateri radi lepe konje,lepo okrancljane z lepimi sedli in uzdami. Bili so visoki, z lepo grivo. Drugim ni bil pomemben izgled in so imeli nizke, ?okate konje in jahali so brez sedel. Nato so pri?le na vrsto ko?ije. Enim je bil dovolj kme?ki voz, drugi, ki so si lahko privo??ili so si kupili lepo ko?ijo z izbranim usnjem v notranjosti. Tako je ?e dan danes, enim je dovolj avto za prevoz od to?ke a do to?ke b, brez nepotrebne navlake, ki se lahko hitro pokvari. Drugi #e vedno prisegajo na lep izdelek, eleganten in ?e je hkrati ?e kvaliteten je to zmaga za njih.
Vsakemu svoje.
Ampak ogromno je tu odvisno od tega koliko je kdo pripravljen dati za avto. Saj se vsi strinjamo (tudi kupci dacie), da dacia ni lepa. Ampak nekomu se pa? fu?ka za to, nekdo pa pa? ?eli imeti lep avto. Meni se sladko fu?ka ko se s xsaro pripeljem nekam ,pa je na slu?benem parkingu tudi v dru?bi Audijev a6, bmw x5, a4ic, Mazde 3, celo novega Mustanga...
Po drugi strani pa... Nebi vozil scott bicikla , pa da je cenej?i od ostalih...
Nejc za tvojo zahtevno opremo osnovni clio ne zado??a, ?e mora? vzeti drugo stopnjo opreme, ki pa ?e ima drugo ceno.
Vem. Gledal sem ga pred salonom in je pri?el slabih 13jurjev z vsem kar rabim in verjamem ?e kak?no stvarjo , ki je jaz nebi doplacal (alu feltne za za?etek...).
Zanima me, ali ta naslov kaj pripomore pri prodaji. Namre?, mislim, da so pri cliu
kupci odlo?eni za nakup ?e prej.
Verjetno res ne, ampak po drugi strani si pa predstavljam kak?nega starega ata , ki ne spremlja novosti in potem nekega lepega dne re?e "madonca,nov Clio je zunaj, moj je ?e 10let star pa prevo?enih ima ?e 60jurjev, pa lep je nov Clio , jebemu da ga je treba zamenjati". Itak bi kupil clia, Ampak reklama na vsakem koraku, ga bo zdaj pa? spomnila, da zdaj je pa res ?e skrajni ?as...
Glede na odebeljeni tisk se popolnoma strinjam in meni popolnoma zado??a osnovna verzija vozila letnice 2x 20 (ker nisem neka princeska na zrnu graha in se trenutno vozim s polnoletno E46 3-ko, hehe). Sicer pa resno razmi?ljam kupit nekaj povsem iz salona in ga imet za vsakdanjo vo?njo, za ta lep?e pa potem Z-ja.
P.S. Edina, ampak res edina zadeva za katero bi bil pripravljen dopla?ati pa je stre?no okno (to pa je moja ?ibka to?ka, hehe).
Amapak tvoj bmw ima kak?en kos opreme , ki ga nov entry level avto ni?jega razreda nima, tako da ravno zana?ati na osnovno opremo se vseeno ne gre vedno. ?e Moja xsara ima kaksen kos opreme , ki ga osnovni Clio/polo/corsa nimajo...
Najve?ja te?ava vseh novih avtov so laptopi na sredini armature in vsa digitalizacija...
Vsaj osnovna oprema bi morala imet ?e kako navadno tipko in cagr...
Si ne znam predstavljat tasta in ata, ki sta 75+, da bi uporabljala to sranje...
Se strinjam. Verjetno jih pride dra?je,da bi pol armature zamenjali za tistih par prodanih avtov.
Mene tudi nervirajo te stvari; Par dni nazaj vozil novega "mb e -klaso all teraina" z top opremo.... Ja,touch tu,touch tam pa ambientslna osvetlitev pa nevem kaj vse... Ampak plac za coffe to Go... To pa ne.
To je res, tudi na salonih (kamor rad zahajam; Bologna in Zagreb recimo) so ve?inoma zgolj top opremljene razli?ice, tudi v prodajnih salonih dostikrat nimajo ?isto osnovnega modela... Seveda, da te narajcajo, da je bolj?a oprema dra?ja zgolj 10eur/mesec....
Saj je pri vseh stvareh tako; tiste osnovne smu?ke Elan v hervisu "od 300eur" so tam zato, da te privabijo v stacuno , kjer se pustimo (ali pa ne) premakniti za bolj?i model.
Ampak... Recimo jaz sem eden takih, ki kupujem osnovni model avta. Ker imam raje nov avto z osnovno opremo, kot pa rabljenega , oziroma dam raje denar za dopust, kot za 2cola ve?je gume...
Oprema ,ki jo ?elim / rabim pri bodo?em avtu: klima (lahko ro?na) , tempomat (seveda navaden), naslon za roke, usnje na volanu (lahko tudi kasneje tapetnik zrihta), cimmanjse feltne (jebiga, raje na 3leta nove gume,kot pa da sem eden tistih,ki nima za nove 17ke),ogrevani ?pegli in prednje ?ipe na ?trom, rezervna guma...
Za?uda... Dostikrat ni dovolj osnovni rang opreme za to...
Recimo Moj fotr je isti, oziroma on tudi naslona , usnja in tempomata ni pripravljen dopla?ati...
Razlicni ljudje pa to...
Je pa pa? treba ?e v ?tartu vedeti , da tak avto pa? niti slu?ajno ne bo izgledal tako, kot tisti v prospektu,ampak.... Meni so druge stvari pomembnejse kot to,kako moj avto zgleda, pre?ivim pa tudi ne veliko ?asa v njemu,da bi se mi kakovost ?ivljenja izbolj?ala zaradi opreme.
Te?a izbora? Hja.. nekateri pa? ne spremljajo avtomobilskih novitet in jih tako izbori malo spomnijo,kaj je novega in pocukajo za rokav , da zdaj pa res nujno rabijo nov avto... En triger tu, en triger tam... Pa se ga gre kupiti...
Za cene Clia bi se dalo razpravljati, za?ne se ?e nizko, a od opreme ima zelo malo, ko ga dalje konfigurira? si pa zopet hitro na 17-18 t?. Sama prireditev pa Lea Sirk ?ov
Jaz sem zase pri?el na slabih 13t eur; mislimda osnovni bencinar in neka srednja oprema, oziroma malo pod sredino. Primerljivi Nemci so dra?ji za vsaj 2dopusta , Peugeot je tudi zasoljen,kot sem na hitro ujel...
Meni je v?e?. Se mi pa zdi Best buy kak?en primerek prej?nje generacije iz zaloge (sploh ?e bi bil Grand tour; manjko tega v novi generaciji gre meni precej v nos).
Se strinjam z bossom in dodajam; meni je bil Clio vedno neka siva mi? v razredu, ceneni materiali v ?etrti generaciji pred FL so bili odbijajoci ... Nikoli razmi?ljal da bi ga imel...
Potem so pa za?eli konkurenti ali na silo dra?iti svoje modele (micra...) , ali pa so jih, tudi zaradi suv trendov, totalno zapostavili (Mazda, Honda...) ,ali so pa? preve? ?enski (c3, yaris,mazda2...), ali pa preve? razdvajajo z obliko (novi 208).
Ali so pa vag.
Clio pa je ostal normalen mali avto, z normalno ceno, ravno prav (ne)opazen na cesti. Meni je postal v?e? ?e ko sem ga prvi? videl na cesti.
Slabih avtov pa, to vemo, ni ve?...
In ?e izbiramo/jo po primernosti avta za slovenski trg,je pa? logi?no da bo Clio zmagal....
Je pa tudi mene presenetila visoka uvrstitev Mazde in pa realna uvrstitev vw-ja...
Ampak... Kak?no te?o ima ta izbor? A dejansko kdo polaga kak?no pozornost na to? Saj vem... Malo reklame tu,malo tam in si bo nek povpre?en kupec zapomnil nek avto, oziroma vedel da je pri?el na trg, zgolj zaradi tega izbora...
Pomojem zdaj ve? ljudi ve,da ima Mazda novo cx30 , kot da je tudi nova trojka zelo fri?na...
Meni se zdi zaslu?ena zmaga Cliu. Dejansko avto primeren za ve?ino slovenskih kupcev. Meni osebno je ?al , da ni ve? karavana,ampak saj vemo da se avti pa? gledajo z o?mi in to ?edalje bolj...
Presenetljivo se je vw precej nizko uvrstil . Hvala Bogu,saj vsi vemo da je precenjen...
Corsa... Imidz jih tepe. Je pa vpra?anje koliko ljudi da kaj poudarka na vpeljavo led matri?nih ?arometov v tem razredu in elektriki....
Mazda... Itak mi je lepa in noro vsec,ampak spada v razred, ki je pa? predrag za povpre?nega Slovenca. Sem pa mislil,da bo pristala ni?je... Kot ka?e je oblikovno ve?ini zadetek v polno
Take ponudbe se ne zavrne....tako poceni in ziher nebo? nikjer skozi pri?o. Kar se pa ti?e Pelkota pa ja je res mojster , jaz sem mu tud mojo biv?o 5 iz MB vozil v Medvode na servis ker je bil 50% cenej?i kot pa v Mb.
Se strinjam. No saj odlo?itev je itak od avtorja teme, ampak nekaj pametnih idej in konkretnih ponudb / pomo? je pa vseeno dobil.
Eno je izlet, drugo je ?ibancija sem in tja sredi slu?b, ?ol itd... Kaj ?e prodajo motor na odpadu jasno da garantirajo, da je delujo??
In -
Ima kdo predlog, koliko naj zahtevam, ?e bi avto prodal? Mazda 5, oznaka 1.8, letnik 2008, 200.000 prevo?enih km, bencin, 1798 cm3, 85 kW, tip motorja L8.
Kar se ti?e vrednosti... Povem zgolj moje osebno Mnenje... Brez zamere,ampak ta avto ?e delujo? ni ravno vro?a zemljica. Bencinar+ enoprostorec+12let star+precej redek model. Ob dejstvu da je trg zasi?en z rabljenimi in delujo?imi vozili in da smo Slovenci (ho?e? no?e?) mahnjeni na druga?ne avte... Premisli; se ti da zajebavati z firbci po telefonu, imeti avto v gara?i, prodajati po delih ... Ravno tu ti bo ?el ?as in ?ivci.. vsaj meni bi ?li.
No,lahko pa si srecko in bo? ?ez 1h dobil klic,da nekdo potrebuje to?no tako Mazdo... Dr?im pesti.
Ampak cisto tko; v vsakem primeru se bo? moral nekam peljati po motor ali pa peljati obstoje?i motor na generalko...
Torej opcija nr1; gre? na odpad po motor,verjames v to,da bo (?e nekaj ?asa ) delal, ga peljes na servis ,kjer ga bo drugi majstr vgradil... Oziroma gre? za brez veze na odpad (ki ga najbr? tudi nima? za vogalom), ker se tam recimo izka?e, da motor ni vreden nakupa.
Opcija nr2. ; Z avtovleko peljes avto na servis,kjer ti bodo naredili generalko (pustmo zdaj Pelkota ob strani, ?e te tako moti , da so Medvode dale?. Saj je zagotovo ?e kak?en majstr kje bli?je). ?e je serviser prepri?an v svoje delo ti bo dal ra?un. Skratka; na enem mestu naredi? vse kar je treba. Je pa res,da ti gre nekaj ?ivcev, ?asa in denarja,ampak to ti blo ?lo v vsakem primeru.
Jaz vem da nebi razmi?ljal in bi brez dileme ?el v drugo opcijo (?e bi se odlo?il ne prodati avta v sedanjem stanju), ravno zato da imam vse narejeno od istega servisa , na istem mestu.
Verjame?..ker jih par kle gor skoz hvali kok je oh in sploh? .. Na to js ne dam ni?.... Sem se enkt opeku k sm prek enga foruma isku enga ki je majstr za ene zadeve... 20 strani same hvale od forumasev in sm ?ist vrjev .. nakonc sm biu tok razo?aran oz. Se pocutu neumnega da jojjj...
Hja... Za nikogar v ?ivljenju ne dam roke v ogenj,ampak je vseeno manj?a mo?nost natega,ce ga priporo?a ubistvu skoraj vsak , ki ga pozna. Sploh ?e pozna? te dolocene osebe iz foruma in ve? da to ni samo nek xy spamer, ki sam sebe hvali...
Je pa res;Kdor dela gre?i in ni? na svetu ni niti blizu popolnosti, popravilo rabljenega avta pa sploh ne.
Ja, moram ga ?e malo povpra?at Pelkota... neverjetna razlika v ceni 900 proti 2.500...
Avto bi ?e vozil leto ali dve, morda tri, druga?e dela zelo dobro, saj zato....
?e ti Pelko naredi za jurja, bi jaz ?el v to. Da? jurja in ima? avto,ki ga pozna? in mu zaupas (kolikor je to pa? mo?no pri avtu ki ima nekaj let za sabo). Saj te ?e Veliki servis pride ve? kot tretjino te cene
Klical sem g. Pelkota - pravi, da mi lahko obnovi motor, ampak stro?ek bo blizu 1.000 ?. Kako to zgleda - obnovitev motorja? ALi pol deluje brez problema dalje ali kako so izku?nje? Ne bi raje iskal novega rabljenejga motorja, se mi zdi da so cenej?i?
PS: Govoril sem ?e z enim zelo prijaznim tipom iz ArtMotors in pravi, da izpod 2.500 ? ni mo?no pri?akovat obnove motorja.
Tako da zdaj i??em dejansko rabljenega....
Pa je Pelko dejansko videl motor? Sicer si zadovoljen z avtom in ima? zaupanje v to,da ne bo kaj drugega crknilo v kratkem?
Sicer pa; zakaj njega ne vpra?as kaj vse obsega obnova? Jaz ga sicer ne poznam,ampak glede na vsa mnenja, ki so izredno pozitivna, bi mu jaz zaupal.
@Nejc: KIA ma baje profesionalni odnos, prodajo ti lanski Sportage v AT za 36k ... kup?ija nima? kej Tucson ... jap, sem tudi predlagal. Kuga pa spet ma sam dizla po njihovem ceniku.
Tiguan, cx5, rav4, c5aircross/ 5008/ grandland ?e se ne rabi 4x4... ?e pa ponudba suv-ov ni dovolj velika v teh ?asih....
Aja, sm mislu, da so kak?ne druge problematike okol tega motorja. Jah tole mamo ?al na izbiro: 1.5 VTEC, 1.5 TSI ... pol se pa kon?a, aja opel ma ?e nekega 1.6 z 180 konji Je ?e kaj drugega pametnega v rangu Kodiaqa, Tarracota, CR-V za pametno ceno?
Ko stopi? v hondin salon dejansko ne ve? kaj bi sploh lahko kupil. Nimajo nobenega pametnega karavana, bencinskega CRV si pa tud nebi ?elel. Accord je avto v priomerjavi s tistimi ?udi od civicov, ne vem zakaj ga ne prodajajo. Honda je naredila tudi kiks ko je ukinila proizvodnjo najbolj?ega dizel motorja. Ni ?udno da jim ?epa prodaja.
Pomojem jim gre izven eu dovolj dobro,da se jim fu?ka za na?e ?elje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A obstaja kak?en avto,ki te funkcije nima? No,verjetno res obstaja... Meni je pri xsari zakon, da ko ugasnes avto pri prizganih brisalcih,le-ti naredijo gib do konca (ne ostanejo na sredi ?ipe) in potem ob zagonu motorja , kljub ro?ki na "on",ne delajo dokler ne da? ro?ko na "Off" in potem spet na "on"... S tem se izognes , da bi ob kontaktu veselo zaruzili po ledu , oziroma da ti zjebe motor?ek,ko bi bili primrznjeni na ?ipo.
Malenkosti so tiste ki v?asih ?tejejo ,je pa tko; take stvari opazis z leti in so tako male,da samo zaradi tega ne bo? kupil avta .
Ampak ogromno je tu odvisno od tega koliko je kdo pripravljen dati za avto. Saj se vsi strinjamo (tudi kupci dacie), da dacia ni lepa. Ampak nekomu se pa? fu?ka za to, nekdo pa pa? ?eli imeti lep avto. Meni se sladko fu?ka ko se s xsaro pripeljem nekam ,pa je na slu?benem parkingu tudi v dru?bi Audijev a6, bmw x5, a4ic, Mazde 3, celo novega Mustanga...
Po drugi strani pa... Nebi vozil scott bicikla , pa da je cenej?i od ostalih...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani