Seveda ni, ampak premijo pa glede na ceno takrat nove plačaš. In ta je bila 2021 dobrih 40k€ v nemčiji z usnjem. Torej brez je bila nekje ~38k€ in to bi pričakoval kot osnovo za zavarovanje.
Če pa gledaš aktualne cenike na uradni strani?
pred 4 minutami je 50keda napisal:
Eno prašanje, ko ste lih zavarovanje odprl, a vam osnovo za kasko vsako leto povečujejo al ne? js sm lih prebrskal police začel sem pri 35k, lani sem bil že na 37k € wtf.
Ne bi se smelo.
Meni se je spremenilo, ko je šlo iz ročno klikanega na VIN+
Na večini trgov se 6 ne prodaja več. Zaenkrat si jo še lahko naklikaš v nemčiji. Sem še enkrat pogledal trenutno ponudbo in homura res ni ker ima ta usnje. Je bližje exclusive line-u, ampak ta trim pa nima gretja sprednjih sedežev, če ne še česa. Če gledam stare nemške članke je sports line nad exclusive linom a pod homuro od katere se razlikuje le po rdečem usnju. Naklikana je 45k€ in manjka gretje sedežev.
Jo po naše uvrstit v nižji trim kjer manjka oprema ali višji, kjer osnova pokrije opremo, ki je nimam (usnje)? Seveda bi raje plačal manj za zavarovanje, ampak nočem pa, da mi zaradi neskladne opreme zavarovalnica potem teži, če gre kaj narobe. Podobno kot je bilo v temi opisano z mazdo2 kjer se nebi krilo električnih stranskih ogledal, če jih nebi posebej označili. Si predstavljam, da če nižji trim nima npr. keyless entrija, pa zbiješ vrata, ti nočejo krit tistega gumbka na ročici.
Kaj izbrat? Lahko tudi drugače pristopimo: ali ima kdo ~2021 revolution? Spisek opreme?
Tvoja ni nova.
Torej je bil na dan nakupa list price nižji!
In resnično, ne zavaruj dodatnih feln. Stran metanje denarja. Razen če so stock pisane 16", kar niso. Torej drugače je norost 17" zimo zavarovat, saj isti predmet zavaruješ 2x.
Aha ok divjad ali toca itd je posebej krito, torej tudi posebej parkirisce nebi slo iz kaskega? A je pol lahko fora, da imas 3 parkiriscne zahtevke, ce jih imas vec pa jemljes iz kaskega? Seveda ne planiram imeti tako pobuskanega avta, ampak samo, da razumem kako deluje. Ok hvala glede kaskega, bom tezil agentu.
Zakaj bi se cez ceno pritozeval, ce tako ali tako krijejo?
Piše v pogojih, da po treh škodah, ti ponudijo doplačilo. Teoretično lahko daš 4. parking na kasko. Moraš pa imeti odkup prve škode, drugače izgubiš bonus.
Ne čez ceno popravila ampak da bi rad imel cenejšo polico. In če ne veš kaj podpisuješ, ti jo tako pocenijo.
Hmm, pomoje zavarovalni agent nima napisano točno kaj je npr homura vsebovala pred dvemi leti? Pa tudi, ker ni slovenec in so možne razlike v opremi, je treba tako ali tako čez spisek in popisati vse, ne?
Tega z vsemi kombinacijami ne razumem? Kar se tiče franšize bom pa kar 0.5% vzel.
Hočeš rečt, da če ne preverijo in poslikajo bi še vedno dobil ob poškodbi original del?
V? A je to nekaj s čimer se moraš izrecno zajebavat pri sklepanju zavarovanja? Sem sklepal, da bo vedno original del pri menjavi prek zavarovalnice. 😮
Odgovarjam po odstavkih.
Če ni paket enak našemu, bosta z agentom doklikala. Kak je postopek za uvožene avte ne vem, saj imam vedno slovensko poreklo, večinoma prvi lastnik.
Glej, ti imaš kasko z 0.5% odbitne. Če povoziš srno, ti lahko gre iz kaskega, kjer imaš lahko 3 škode na leto. Z vsako škodo se ti bonus manjša (tukaj lahko imaš odkup prve škode, da se ne zmanjša).
Če vzameš kombinacijo divjad zraven. Je ta lahko z odbitno ali brez. Večina ljudi jo ima brez. Torej, če je brez, ne doplačaš nič in 3 škode na kasku so ostale.
Fora je v tem da divjad, šipe, toča,.... mora bit vzrok, kasko pa je no questions asked.
Cenilec ima stroga navodila poslikat logo in določit original/neoriginal del. Torej če nimaš vez, tu ne bo nič.
V1 do V4 ima Sava, kak to druge rešujejo, ne vem. Večina agentov piše V2, če se fejst pritožuješ čez ceno, dobiš V4. Toliko boš moral ponudbo preletet....
To drzi... vendar pa imajo nekatere ceneje, ce se odlocis za popravilo z OEM (neoriginalnimi) deli ... Tega pa pri sklepanju police nihce ne omeni... pogleda pa tudi verjetno vecinoma ne ...
Drži.
Vse imam V1. Izbiram jaz izvajalca in original deli.
Sava ful tiši V2. Pogosben izvajalec in original deli.
Obstaja še V3 izbiraš sam in neoriginal deli, ter V4 pogodben in neoriginal deli.
Kar se cene novega tiče mi je tudi čudno, ker v sloveniji nimamo sports-line trim levela. Kolikor sem uspel ugotoviti je to vbistvu homura brez usnja. Moj ima pa še neke dodatke kot npr. komplet zimskih koles in še nekaj... Torej več kot samo 37k kolikor je osnovna homura koštala pred dvema letoma. A je to treba tudi upoštevat?
Ti povem za Savo. Če ima avto slovensko poreklo in je po VIN+ dosegljiv (eurotax), potem velja tisto.
Pri mojem Forud manjka za 3-4k€ opreme. Pa je tolko nižja osnova. Zavarovano pa imam vse, ker je klavzula, da če je slovenec, ke zavarovana vsa tovarniška oprema.
Za M2, tudi slovenska, pa gre peš klikat, to ima, to nima. Če ne bi zavaroval električno poklopnih špeglov, jih v primeru razbitja ne dobiš.
Odbitno franšizo imam samo na kasku. Na vseh kombinacijah, je nimam. Kadko sem koristil od leta 2012 1x. Razlika 0.5-1% je od oka pri meni 20-30€.
Zimskih feln seveda ni v zavarovanju. Večredne so letne. Torej če kaj koli ušpičih je zimska felna vredna majn ali isto, kar je ok....
Sm kmet an s hribu doma, pej sm očitno enmrvo za cajtm, kr se je geografija očitno spremenila, jaz pa še nič ne vem...
Ker, kolikor je meni znano, sta Italija in Hrvaška kar krepki sosedi - vsaka s svoje strani Jadranskega morja in le dve packi (slovenska obala in bosanska obala) kvarita, da bi bili Italija in Hrvaška edini lastnici Jadrana. Kako potemtakem Italija in Hrvaška nista sosedi?
Pa še ena nepomembna reč, čisto izven konteksta in izven te teme: danes sem v BTjko točil nafto po 1,51€ za liter...
Hja, pa res slabo geografijo porajtaš.
Zmes so mednarodne vode. Če bi mejili, tako kot ti praviš, se Slovenija ne bi nikoli grebla za dostop do mednarodnih voda.
Hrvaška pa bi po arbitraži mejila, ker se bi njeno morje stikalo z Italjanskim, mi pa bi imeli samo prehod.
Drugače pa večina, ko se pogovarja, ima v mislih kopenske meje.
En zavarovalni majster je pred leti tam delal in bil priporočen s strani mazda kluba. Je dejansko najboljši deal dal (vsaj kar sem okoli klicaril). Kakorkoli, ima tvoj agent ime in številko?
glavni razlog, da jaz že dolgo časa ne vozim v mehanične delavnice, kjer delajo vse povprek, in "šraufajo" vse znamke.... oz. to delam samo za premontažo gum, ker je blizu in mi naredi takoj....in redni servis, kjer ni dela za več kot 1,5h traja pol dneva ali pa celo cel dan....na koncu pa je razlike 50€ (če pa šteješ še izgubljen čas, si skoraj v minusu).....drugo je, če res poznaš kakega dobrega lokalnega mehanika, kjer se dogovoriš za servis, pripelješ in začne delati takoj na tvojem avtu, dela samo tvoj avto in ne še 5x drugih zadev, ki mu nujno uletijo vmes....ampak, ja vsak se odloči po svoje, vsi pa tukaj na forumu malo filozofiramo
Jaz se zmenim na uradnem za nadomestni avto.
Focusa pripeljem pred zartjem in grem domov.
Naslednji dan pred zaprtjem ga dvignem.
Kdaj ga dela, mi je vseeno. 1h skupaj izgubim na cesti, lahko pa zvravn nadziram in to traja, kolko servis traja.
Ko sem jaz bil pred ca. 6-7 leti. Je imel enega zaposlenega in nekega vajenca.
Delavec je menjaval na Cliotu amortizerje spredaj. Pelko ga je driblal, da mora karton spodaj dat. Delavnica je res taka, da bi lahko s tal jedel.
Pelko je organiziral delo, se pogovarjal s strankami, jutranji prevzemi in podobno.
Pubec je M2 prijel v roke in šel diske menjavat. Namazal je vse z bakreno pasto kot se spodobi, nikak ni uspel protivibracijskih plehecov skup zložit.
Ko je to naredil, je Pelko pristopil za drugi del.
Sem mu razložil, da trese v leru občasno in da pocuka 2x na polnem pospeševanju. Vprašal za loputo, sem rekel uradni servis v MB 2x pucal, več nimajo pojma, če ni napake na testeru je ok. Je vprašal za LMM, ga potegnil ven spucal.
Povedal da to rado crkne po pucanju in da ga pač pol naj sam menjam.
Po testni vožnji sva rekla nekaj debate o Giuliettah, ker je na eni predkratkim delal servis in mu je bilo zanimivo, da so bile na 30k svečke sežgane.
Potem me je prosil, če še nekoga lahko do LJ zategnem.
Cena ugodna. Odnos se mi je zdel top.
Tudi če je koga popravljal pri delu, je to bilo za bolje opravljeno delo.
Jaz sem odšel pozitivno presenečen.
LMM sem kasneje menjal, kot ki je razložil. Diski so pa še vedno isti gor.
Sliši se kul! Samo i20n je hatchback? Novega? Pa ko praviš M2 misliš mazdo 2? Če je tako, se strinjam z ljudmi, ki se pizdijo, da je to rezervirano za bemfle.
Tako je, hudo sem se namatral, da sem ga uspel naročit. Zdaj pa čakam.
Če pa smo na Mazda foromu. Kdo bi pomislil na bimmer M2.
V moji temi poštofiri na začetek, pa boš videl raketo.
Bi doplačal za STja novega? 17k? Ah kje, probaj po mobile.de prodat! Ja v tujini tega ni so mi rekli. Oz vsaj ni v navadi. To, da je pri 2.3 mašini manjkal servis je pa itaq komunizem tko da nope.
Bi doplačal.
Rebernik je pač mislil, da bo na meni služil. Po župi že nisem pripraval, moj je pa ja bolj redek kot ST.
Sedaj sem bolj racionalno zadevo vzel. M2 gre od hiše, Focus gre ženi, jaz pa dobim i20n Performance 1.6 204km. Tak da bo zanimivo, ko dobim svojo raketo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če pa gledaš aktualne cenike na uradni strani?
Ne bi se smelo.
Meni se je spremenilo, ko je šlo iz ročno klikanega na VIN+
Povezava za deljenje
Deli na druge strani