Hmmm ?udno je tole pr teb... jaz vozim podobno in dostikrat pod 2.000 obrati pa se mi ?e ni pri?gala lu?ka za DPF.
Se pa meni veliko prej opravi regeneracije in to na 150-200km. Imam ob?utek, da ti senzorji na filtru ne delujejo tako kot bi bilo treba al so pa nastavljeni na nivo, kjer se nato ?e lu?ka pri?ge kjer je filter ?e 60% zabasan.
Tole malo povpra?aj na servisu saj tista lu?ka naj bi se pri?gala le v primerih, da ima? precej kratkih vo?enj pa se regeneracije ne more opravit in je to kot zadnji signal, da je treba na en "krog" 10-15min vo?nje, da se zadeva pravilno spuca.
Za skoraj vsak tehni?ni kos opreme (TV, DVD player, itd) imamo menije, opozorila in vso ostale prikazane besede v sloven??ini.
Zakaj hudi?a tega v avtih ni? In to v stvari, ki stane 50x-100x ve? kot kak TV pa ne morejo oz. no?jo priredit jezika. In ne samo to, recimo v VW-ju je sam ?vab??ina in tuki te lepo postavjo pred dejstvo, da mora? znat, ?e ho?e? vedeti kaj ti ho?e zadeva povedat.
A je komu jasno zakaj v avte ne vgrajujejo doma?ega jezika? Pol ti pa ?e re?ejo na servisu, ?e je kaj narobe zakaj niste upo?tevali kaj vam sporo?ila pi?ejo...
TO ?e kar pravi?, sam ni se v procentih, ker ?e ima? naenkrat dra?je gorivo kot skoraj vsi sosedje pri tebi ne tanka nih?e ve? ?e najmanj pa tranzit. In kljub ve?jim procentom tro?arine ima? amnj izplena saj zaradi visoke cene goriva proda? bistveno manj... zaradi majhnosti SLO od tranzita torej skoraj ni? in od tistih slovencev, ki ?ivijo zraven meje (predvsem avstrijske) tudi ni?.
Vsak, ki se vsaj malo ukvarja z ekonomijo to pogrunta, o?itno pa v na?i vladi razni Kri?ani?i in podobni to zelo te?ko razumejo ah, ja pa kaj bi tarnali vsaj Kjotsko nategunski sporazum bomo izpolnili in nam ne bo treba kupovati CO2 izpustov... haha LOL
no ja, pred parimi dnevi sem napisal to?no to in o?itno je nam neekonomistom veliko bolj jasna situacija kot nekaterim, ki se ukvarjajo z ekonomijo profesionalno in celo na polo?aju kjer odlo?ajo o usodi cele SLO.
Se pa smejem izjavi tistega kamionar?ka Klobaso, ki spet klobasa neumnosti in zavaja vsepovprek. Podra?itev prevoza nakilometer je LE in SAMO na AC-jih. Kaj pa ?e bi Klobasar malce pomislil, da bodo ve?ino tro?arin dobili nazaj na vseh necestninjenih cestah... ah, brez veze, kamionarjem se tolk leze v rit, da je to ?e ?ist nenormalno mi se pa klele udrihamo zaradi cen vinjet.... LOL vsi smo eni beb?ki zreli za v nori?nico
ma mene tudi jebe ta to?a, sam kaj naj, ko strehe ni, v ta razna pregrinjala pa mo?no dvomim in ?e nikjer nisem zasledil, da bi bila dejansko u?inkovita.. do tega pa mi ni, da tja vrgel 150? pa potem mel ?e kljub temu razbit avto..
saj, jaz sem svojga dal na cenitev ?e (na sre?o ni tok fejst), sam bom ?e po?akal s popravilom ?e za kak mesec, da ?e ne bo kaka nova runda..
ampak a ni razlika, ?e je malo al pa skoraj ni? zbit al pa da je oreng stol?en :ne vem:
Ne vem no 95? pa res ni tak dnar, da bi bilo vredno razmi?ljat a dat al ne... sej mogo?e se motim ampak vsaj re?em lahko, da sem naredil najve? kar sem lahko za za??ito avta pred to?o.
No in ravno kar sem avto prekril s protito?no plahto in dodatnimi penami za spodaj. Kot pa ka?e zdele na arsotu spet tol?e po Medvodah
Sam besedica dve o pregovorni var?nosti VW-jevega diesla. V novem Golfu s 110KM imam povpre?no porabo deci in pol vi?jo kot v Mazdi pri zelo podobni vo?nji.
Najbolj sme?no je pa to, da so se navzeli starih Mazdinih napak in BC la?e pri Golfu od 0,6 litra do ve? kot enega litra. Rekordno mi je kazal povpre?je na tank 5,8 pridem na pumpo pa izra?un na roke ka?e ve? kot 7 litrov.
Ja manj o?itno je ?lo kaj v njihove ?epe pa najve?jega la?nica Golobi?a ni blo v vladi, ker je tist ?as kradu na drug na?in.
Haha si me nasmejal... najve?ji la?nivec ostali politiki so pa vzor resnicoljubnosti al kako? Dejmo raje to le temo pustit, ker nima smisla saj imam tolk vpra?anj za raznorazne politi?ne la?nivce pa je ta forum premajhen za vsa.
TO ?e kar pravi?, sam ni se v procentih, ker ?e ima? naenkrat dra?je gorivo kot skoraj vsi sosedje pri tebi ne tanka nih?e ve? ?e najmanj pa tranzit. In kljub ve?jim procentom tro?arine ima? amnj izplena saj zaradi visoke cene goriva proda? bistveno manj... zaradi majhnosti SLO od tranzita torej skoraj ni? in od tistih slovencev, ki ?ivijo zraven meje (predvsem avstrijske) tudi ni?.
Vsak, ki se vsaj malo ukvarja z ekonomijo to pogrunta, o?itno pa v na?i vladi razni Kri?ani?i in podobni to zelo te?ko razumejo ah, ja pa kaj bi tarnali vsaj Kjotsko nategunski sporazum bomo izpolnili in nam ne bo treba kupovati CO2 izpustov... haha LOL
Slab insider... bencin ne gre gor zaradi tro?arin ampak zaradi vi?je cene goriv na svetovnem trgu. Z ni?anjem tro?arin bi lahko le bla?ili podra?itev, kar pa moćno dvomim, da bodo
lani sem sel iz LJ v skopje in sem dal naslov cedomir minderovic in je blo vse ok
danes probam pa ne gre in ne gre...na kocnu ugotovim, da je noter napisan kot ledomir minderovic...
ocitno neka frka s sumniki...a je to kak bug al moram kaj narest?
ej, pojma nimam... v Sloveniji ?e nisem zasledil napake saj so sam ?umniki zamenjani s si?niki. Lahko je pa? tipkarska... pa a si preveril, ?e je ?e kak?na napaka?
Sej ?e mal pomisli? je to v bistvu idealna zadeva, da se zdaj prodajajo vinjete za kraj?e obdobje saj se bodo prepre?ile tele goljufije. Komu bo? pa lahko prodajal tedensko vinjeto za 15?, ?e ji je datum ?e pretekel. Mese?no pa glih tko saj ko bo pri?el nazaj bo itak ve? kot pol vinjete ?e mim, pa mu noben ne bo dal 15? zanjo saj za ta denar lahko dobi 7 dnevno.
Po moje se ne bo noben ve? fukal s takimi mahinacijami, letne pa tud ne bodo kupoval za 95?, ?e je do konca leta sam ?e 6 mesecev.
Dobr, da so polletno ukinil, res dobr, da je EU pritisnila na nas za skraj?anje veljavnosti vinjet - vsaka ?ast, res lepo skrbijo, da bodo EU dr?avljani bolj po?teni do Slovenije in na?e ureditve cestninjenja AC-jev - hvala EU in italijanski komisar. 3x hura.
kolikor so tile politi?ni tep?ki vsi povezani med sabo, je na koncu skoraj vseeno kdo je v ospredju, saj nam usodo kroji ves politi?ni nastroj, po televiziji se pa bockajo med sabo, kar se nam lepo zdi, in potem nekateri pravijo/-mo kako je pa ta vlada dobra, ona pa ne, pa kako se ena stranka bolj zavzame za ljudi, kot druga,
radi pa pozabimo, da tile strici v strankah lahko kar konkretno serjejo iz polne riti, nekdo s 400 EUR pla?e na mesec pa bolj te?ko...
Boss, prej?nja vlada ti je o?itno v polni zasedba obti?ala nekje v prebavnem traktu, ta pa je popolna (pravi drim tim) verjetno?
O?itno ne lo?i? med vlado in strankami... ljudi pa ocenjujem po tem kaj naredijo in kaj ne naredijo pa bi recimo morali. ?e si pa kje videl, da sem nevem kako hvalil katerega od trenutno vladajo?ih me pa prosim citiraj.
To?no tko pa vozi? ga nad 2.000 obrati sam takrat, k deluje regeneracija, druga? pa ni treba saj se lepo po?uti tud pri ni?jih obratih, ?e ni nekih hudih pospe?evanj.
Tale filter deluje po principu, da ima dva senzorja pred filtrom in za filtrom. Ko se neizgorene saje oprijemajo tega filtra ma?ijo luknjice in zato raste tlak izpu?nih plinov pred filtrom in je pove?an glede na tlak za filtrom. Ko preide dolo?eno mejo (razlika med tlakom je nad dolo?eno mejo) spro?i regeneracijo.
To se lahko zgodi kadarkoli pa naj si bo vo?nja po AC al pa po mestu z visokimi al pa nizkimi obrati - ni va?no. Ko se senzorja odlo?ita, da je filter zama?en spro?ita regeneracijo pa ni va?no a si prej naredu 100km, pa si tik pred domom se bo zadeva spro?ila, ?e je to potrebno.
Zdej pa ?e postopek ?i??enja. Filter se ne ?isti zaradi temperature ampak zato, ker se v filter vbrizgava nafta in jo tam v?ge in skuri vse te saje. Res pa je, da mora bit filter najprej segret na delovno temperaturo, ki je normalna med vo?njo in ?ele potem se spro?i se?iganje.
Je pa tako, da imajo filtri v motorjih 2.0 eno vbrizgno mesto za gorivo, pri 2,2 CD pa tri tako, da je postopek gorenja skoraj 3x kraj?i pri cca polovi?ni porabi glede na starej?i motor.
O?itno se tole malo hladnej?e vreme kar pozna pri porabi saj imam predzadnji tank porabo 6,4 zadnjega pa celo 6,27, kar je skoraj tako dober rezultat k z zimskimi dva centimetra o?jimi gumami.
Pa Boss, sej sm napisu da se z ve?ino strinjam, nisem se strinjal le z tistimi parimi stavki ki zagovarjajo na? monopolisti?no naravnan gradbeni lobi we're on the same side.......the side that can't do shit about it!
Zakaj se naslanja? sam na nekaj stavkov, ko pa sem v naslednjem postu lepo napisal kako je s to stvarjo. In ?e enkrat, boli me kurac za zidarja ampak se mi zdi pa sme?no kako ga nekateri visoko postavljate v tej gradbinski zgodbi. Brez sprege s politiko je Zidar en ubogi rev?ek in ves njegov SCT imperij je "uspe?en" zato, ker mu pomaga politika za katero Zidar opravlja vse te umazane posle, vklju?no s tem, da je filter za vse nerganje ob?anov in ob?ank.
To je dogovorjeni deal... mi tebi posel, ti nam bogate provizije in po?reti mora? vso sranje javnosti. To je ta problem, ker riba smrdi pri glavi in Zidar sigurno ni glava v tej zgodbi pa ?e 1x povem, da ga nikoli nisem branil ampak povem samo dejstva in resnico.
Raje se vpra?ajmo kaj se je zgodilo s tistimi populisti?nimi aretacijami, ki jih je izvedla gospa Brezigar? Ni? se ne dogaja, ljudem so vrgli kost, da so glodali te tri gradbinske ?efe. A se res ?e na dale? ne vidi, da je to vse le igrica za rajo. Ampak vse skupaj je v dolo?eni to?ki ?lo malo predale? in je za?elo smrdeti tam, kjer ne bi smelo - pri politiki, zato so vse te ovadbe ?le na stranski tir in se bodo s ?asoma zatu?ane.
Kje je to?ba DARSA proti Zidarju za cca 5m?? Kje je zdaj famozni omet in protipo?arna za??ita? Vse se je zatu?alo in ne po zaslugi barona Zidarja ampak po zaslugi tistih, ki imajo mo?, tistih, ki odrejajo kam in koliko denarja bo ?lo za gradnjo. ?e 1x povem... ne Zidar, Ne ?ernigoj in ne Hildica o tem ne odlo?ajo ampak odlo?a nekdo drug.
Pa ?e nekaj, da se spet nave?em na debato o samih cestah. Vsi se zgra?amo, kako nam ceste vrag jemlje in to ekspresno hitro sam k vidi? konvoje kamionov, ki se valijo po recimo ?tajerki je to kristalno jasno zakaj. Slovenske ceste se 10x do 20x hitreje obrabljajo od recimo norve?kih, kjer tranzita sploh ne poznajo. Zato se nikakor ne moremo primerjati z njimi saj toliko avtov k gre tam dnevno gre pri nas v eni uri in to te?kega transporta, ki uni?uje ceste ekspresno.
To ni zagovor gradbincev ampak je pa? ?alostno dejstvo, ki ga na?rtovalci ne jemljejo resno in na?rtujejo ceste iz takih materjalov, da bo ?im cenej?e in ne da bi ?im dlje zdr?alo. ?e 15-20% vi?ja cena na ra?un materialov bi podalj?ala ?ivljensko dobo AC-jev za 2x do 3x. Ampak ne, ker gradnja je biznis in voluhari okrog gradbeni?tva se radi napajajo tudi z denarjem od popravil.
Druga?e pa ni treba prav veliko gneva zlivat na Zidarja. OK, res je nategun in ..., ampak nategnjena je pa dr?ava. In ?e ne znajo dat nekoga sposobnega nasproti Zidarja (izmed koliko, 30.000 zaposlenih v JU), je krivda dr?ave, da smo opeharjeni na vseh nivojih gradnje ?esarkoli. Mnogo so krive za tako ceno cest in drugih zgradb ter postopkov kar ustrezne (in neustrezne) institucije in posamezniki. Tudi neprimerna/pomanjkljiva zakonodaja standardov in postopkov. ?e povem na grobo, je Zidar pa? dober komercialist.
@Madmax... o?itno bere? zelo selektivno ali pa mojega zadnjega maila sploh nisi prebral, ker ?e bi prebral bi videl, da nikogar ne zagovarjam ampak vseeno je potrebno vedeti dolo?ene zadeve predno se spravimo kar takole pav?alno kritizirat in primerjat hru?ke in jabolka.
Za primerjavo da? predor, ki je po modernih varnostnih standardih izjemno vpra?ljiv saj gre ze enocevni dvopasovni predor, katerih se v Slovenije ?e dolgo ?asa izogibamo saj so za promet preve? nevarni ob gostoti prometa na slovenskih cestah. Sicer pa lepo pove podatek, da je dnevni pretok na tem norve?kem tunelu cca 1000 vozil na dan. Toliko jih gre v povpe?ju ?ez ?entvid v eni uri v ?asu poletnih dopustov pa ?e veliko ve?.
Primerjava v ceni tudi ni na mestu saj ?e upo?tevmo inflacijo ta cena 107m? zraste na 170m?, ?e bi bil zgrajen v istem letu kot predor ?entvid.
Zdaj pa tisto bistvo zakaj se je cena ?entvida tako drasti?no pove?ala. V prvotni dokumentaciji je bilo dogovorjeno, da bo ?lo za "enostaven" dvocevni predor s po dvema pasovoma v vsakem. Zaradi geolo?ke sestave in geostati?nosti terena, tektonskih prelomnic, ki te?ejo to?no peko trase tega predora je bila to dale? najbolj?a re?itev.
No in tukaj pa nastane problem. Zaradi nekaterih lokalnih interesov ter interesov dolo?ene skupinice ljudi so projekt naknadno spremenili in to ne malenkostno ampak za tak tip gradnje je to drasti?na sprememba. Naenkrat so ?eleli ta predor povezati s celov?ko cesto in to kar z dvema priklju?nima cevema in zdru?itvijo v samem predoru.
Zaradi varnosti pri takih zdru?itvah cest je bilo nujno, da je vsaka cev iz dvopasovne ratala tripasovna, kar je verjetno jasno, da to pomeni bistvno pove?anje oboda loka predora, ki je na tem terenu zaradi stati?nosti in nestabilne geolo?ke sestave precej bolj zahteven projekt. Ampak to ni ni? z dejstvom, da je potrebno na sti?i??ih teh priklju?nih tunelih naresti tako imenovane priklju?ne kaverne, kjer dosega pre?ni presek predora skoraj 350m2, kar bo potrdil vsak gradbenik, da je to eden izmed in?inirskih podvigov.
Zaradi vseh teh dejstev pa je ?la cena gradnje v nebo, kar je neuki javnosti nekaj nezasli?anega in glavni vzrok za pljuvanje preko gradbenega barona zidarja in SCT-ja. Ampak ne Zidar in ne SCT nista spreminjala na?rtov tako, da glavna "krivda" le?i nekje drugje in v mojem prej?njem postu se to?no vidi kje.
Bodimo po?teni in ?e ?elimo kritizirat, dajmo s prstom pokazat na prave krivce ne pa da blejemo kot ovce v isti rog in dopu??amo, da se glavni krivci skrivajo po svojih luknjah in si manejo roke ter smejijo ob misli kako so neumni folk spet speljali v napa?no smer.
Postavlja se tudi vpra?anje zakaj je bilo geolo?ko dolo?anje sestave tega hriba tako zgre?eno in se je nato pri vrtanju izkazalo za precej bolj problemati?no vklju?no s podzemnimi zajetji vode tako, da je enkrat tekom gradnje tudi zalilo eno izmed predorskih cevi.
V glavnem: zanimivo kako vsi dajemo slovensko gradnjo v ni? ampak kako je mogo?e potem, da so italijanski gradbinci kot so Vidoni in Graseto na razpisih le malenkostno cenej?i od na?ih na koncu imajo pa vsi cel kup dodatnih stro?kov in aneksov. In vse to se dodatno pla?uje ... zakaj? Zato ker imajo vsi vpleteni od tega korist. Predvsem pa tisti, katere smo pooblastili, da v na?em imenu upravljajo dr?avo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmmm ?udno je tole pr teb... jaz vozim podobno in dostikrat pod 2.000 obrati pa se mi ?e ni pri?gala lu?ka za DPF.
Se pa meni veliko prej opravi regeneracije in to na 150-200km. Imam ob?utek, da ti senzorji na filtru ne delujejo tako kot bi bilo treba al so pa nastavljeni na nivo, kjer se nato ?e lu?ka pri?ge kjer je filter ?e 60% zabasan.
Tole malo povpra?aj na servisu saj tista lu?ka naj bi se pri?gala le v primerih, da ima? precej kratkih vo?enj pa se regeneracije ne more opravit in je to kot zadnji signal, da je treba na en "krog" 10-15min vo?nje, da se zadeva pravilno spuca.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani