No ker smo spet pri porabi mi je ravnokar uspelo z zadnjim tankom narest 6,23l/100km. To je trenutno najni?ji rezultat med 9 dozdaj?njimi tankanji. Presene?en sem nad to cifro v toliko, ker je bilo s tem tankom kar veliko cjazenja po snegu in pa seveda nepogre?ljiva "ro?na party"
Ena stvar se mi zdi pa izredno dobra glede na prej?njo mazdo ... DSC se ne vklopi tako hitro in dopu??a nekaj svobode pri tem, da ?e gre stvar predale? pa hitro poprime. Pri prej?nji sem malo zameril, da je DSC reagiral prehitro in premo?no tako, da, ?e je ?lo predale? (preve? bo?nega drsenja) ?e vedno ni spustil zadnjih koles in si se zavrtel za 180 stopinj.
No sej pri prej?nji sem za tako "igranje" pa? izklopil DSC pri tej pa kot ka?e ga sploh ni treba pa je ?e vedno veliko u?itkov
Boss: a tvoja poraba je res 6.5l/100 km? Kak?en ma? pa slog vo?nje? Jaz mam dnevno 150 km, od tega 110 km avtoceste na 130 km/h razen dobra stotka ?ez Trojane, torej vozim ve? ali manj po pravilih, pa mi 90 konjska (1,6 i) Xsara kuri 6.4 l/100 km in s tem sem res zadovoljen.
Nisem ?ist zastopil, a se ti zdi moja poraba velika ali majhna? Glede na to, da je Xsara bencinar se mi zdi tvoja poraba ?ist na nivoju glede na stil vo?nje in relacije, ki jih ima?. Ugodno porabo uni?ujejo kratke vo?nje, divjanje po AC, vo?nja po zabasanem mestu in neob?utek na gasu ter zaganjanje od semaforja do semaforja kot kak teli?ek. ?e tega ne po?ne? in nima? takih vo?enj je poraba ve? ali manj kar ugodna.
Je pa la? glede porabe nove ?estke, ki naj bi imela cel liter manj?o glede na prej?njo prefacelift. Pri meni je povpre?na poraba tako na stari 121KM kot na teli novi 140KM popolnoma enaka do decilitra. Ne glede da je motor var?nej?i pa je DPF filter in njegovo ?i??enje tisti vzrok zakaj je povpre?na poraba enaka pa ne glede kaj reklamirajo.
Pa kaj, zimaki gor al dol, moja je ?la po navigaciji in dodatnem ra?unalniku 250+(?tevec se je zataknil v pal?ko za resetiranje in menjanje dnevnega ?tevca, na cca 250 km/h , obrat iso pa ?e kar nara??ali , poraba pa tudi 26+ l/100km ), sam pa ni dizl , ima pa zimake in to se je dogajalo zadnji dan leta 2008.
Ja pa misli?, da je to pametno... divjat z zimaki :ne vem:
Kolk pa ma? deklarirane, za 210km/h al za 190km/h? Sam vseeno jim glih ne zaupam preve?... Pred leti sem na zimskih Dunlop M2 dobil bulo in to zato ker sem tudi malo preve? pritiskal na AC... gume za 190km/h, po ?tevcu je pa ?lo ?e vsaj 20km/h nad to omejitvijo.
V glavnem takrat me je kar streznilo glede tega in tud prbli?no ne vi ve? tega ponovil.
Kar se pa dnevnih lu?i ti?e..tud men so rekl ,imej skoz na auto zarad dnevnih lamp.. .
Ampak, ?e ?e tako gledam ,ne vidim nobenih dnevnih lu?i na avtu..
To je ,milo re?eno ,navadna natega.. nekaj so prevezali, da kratke lu?i skoz svetijo,
da zadostijo na?im predpisom,in to je to..
Jaz pod dnevne luj?i razumem poseben par svetil,ki sveti podnevi..
Tisti famozni auto , pa bi preklapljal med tem in kratkim ksenonom po potrebi,
oziroma, po temi..
Ima to kdo od vas v 6ki..?
Jaz ne...
To vpra?anje sem zastavil pri prodajalcih in serviserjih zakaj reklamirajo dnevne lu?i, ?e jih ?estka nima. Dobil sem takele poglede
V glavnem, o?itno jim pa? ni jasno kaj je difinicija dnevnih lu?i in da to ne pomeni samo to, da so lu?i avtomatsko skoz pri?gane. In dnevne lu?i gorijo samo spredaj in nikjer drugje, ?e se ?e ho?mo it vsaj malo ekologije.
Sicer pa 61. ?len ZVCP v 6 odstavku lepo pravi
(6) Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.
Super si tole naredu skoraj zgleda kot original. Mogo?e bi se sam odlo?il za lepljenje s kak?nim industrijskim lepilom namesto vijakov ampak tud takole zgleda super.
Mogo?e edino ?e kot dodaten namig, ?e bo kdo to ponovil. Pri podalj?anih kablih se zna zgoditi, da pride zaradi enosmerne napetosti, do izgub na kablu in kak?en klju?ek potem ne bo deloval. Da ne bi kdo prehitro obupal, ampak je treba probat z ve? razli?nimi klju?ki.
Oprosti ampak a si samo nepismen ali se dela? norca iz mene?
Kdaj sem jaz rekel nekomu, da naj ne kupi Mazdo, da je klump itd? Tole mi prvo poka?i, druga?e pa bodi tiho.
Zdaj pa ne vem ali sem jaz tisti ?uden ali pa je kdo drugj
Mislim, saj ne morem verjet kak?ni otroci so tukaj
O?itno res, da vsak, ki se ne strinja s tabo je pa? ?uden. Bi pa pri?akoval malce bolj normalen in zrel odnos ne pa da se na vsako silo posku?a? skregati. Glej, pri meni ti ne bo ratalo, tako da res ni treba vztrajat. Lahko pa vseeno malo dvigne? nivo komunikacije pa ne glede, da je to samo forum in da si varno skrit za tipkovnico in ekranom.
Da pa ne bom ostal sam pri besedah ti bom pa? odgovoril in ti pokazal tvoj citat, ker o?itno bi se nekdo drug tukaj moral vpra?ati o nepismenosti.
Ampak pazi C5 je manj udobna kot Xantia, Xantija pa je nova Mazda 6 z 19' plati??i proti Citroen XMu (res je, da nista v istem razredu, samo za primerjavo sem dal). Ko pa probate Citroen XMa (prej?nji vikend sem ?el z o?etovim v Izolo) pa se vpra?ate kak?no sranje od avtov dela sedaj Citroen in kak?en ni?vredni klump so ostali avti.
Vo?nja v XMu je pa resni?no nebe?ka. XM ?e vedno dr?i absolutno prvo mesto v testu Driving cross USA ali nekaj podobnega, kjer vsako leto testirajo (?e ime pove kaj) v Ameriki najbolj?e potovalne kri?arke od MB S klase, BMW 7, RR itd. In XMa so testirali mislim da leta 95 (delali so ga od leta 90 do 2001) in je ?e vedno nepremagljiv. Za tiste ?ase gledano tudi iz tehni?nega vidika res ni imel konkurence niti pri MB S klasi in podobnim.
Uporabil sem samo tvoje besede in beseda klump (oz. celo ?e huje "ni?vredni klump") je zrastla pri tebi in z njo si ozna?il ?isto vse avte, ki niso Citroen... da TUDI MAZDO 6 GT 185KM, ki jo bo morebitno kupil novi ?lan.
Ok, torej pokazal sem ti in zdaj upam, da mi dovoli?, da lahko govorim. Hvala.
Tudi o tem si pisal, da so dana?nji avti k Zastave po kvaliteti pa ne vem kaj ?e vse. Res ne vem kje take pobira?. Mislim no to so izjave, ki so rahlo sme?ne ampak zgleda je to zate edina resnica in da mnenja ostalih ve? ali malo manj zadovoljnih uporabnikov pa? ne ?tejejo ni? in da je samo tvoje tapravo. Pri tem, da ima? ?estko le en mesec v svoji lasti.
Recimo za primerjavo: imel sem ?estko diesel skoraj 4 leta in 140.000km (vsi moji), fotr ima ?estko bencinarja faceliftano in zdaj imam novo ?estko diesel Mk. II tako, da verjetno vem o ?em pi?em in da so mi poznane zadeve okrog ?estic malo bolj kot tebi, a ne?
No in da se vrnem malo nazaj. Z ni?vrednim klumpom daje? bodo?emu morebitnemu lastniku res lepo popotnico in sliko pri izbiri avta. In to tazga z novim motorjem o katerem ne vem ni? ne jaz ne ti in verjetno nih?e na tem forumu. Kako lahko kar predvideva?, da bo nekaj narobe... pa dejmo it optimisti?no naprej in upat v to, da bo vse cool, da so dodelali DPF in da je avto bomba, kar po moje tudi je in da je bistveno bolj?i kot Zastava al pa Lada in da ni ni?vredni klump.
Pa malo ve? optimizma no in manj nerganja... sej doma verjetno tud ne pride? na kosilo pa te ?aka tenstan krompir in ?e predno ga poskusi? ?e govori? kolk je zani?, pa trd in neokusen. Sicer res, da ga ?e nisi probal ampak sosed Franci je rekel, da je pri njemu bil tak. In k te vpra?ajo zakaj ne je? sej si si za?elu tenstan krompir pa? re?e?, da so ?pageti bolj? tud, ?e so postani in prekuhani ter, da so bolj?i od krompirja ker so bolj mehki. Vr?mo torej krompir stran pa naredmo ?pagete in to za vse, kaj bi se sploh matral s tenstanim krompirjem, ?e pa so ?pageti tolk bolj?i.
Zdej vidm da je res ceu svet u pizdi ... In prav sm meu k sm reku da se mu je spipalo. Glede na to da gre na tisto kiblo drago, to verjetno ni od recesije ...
a ve? kaj pravijo pri Top Gearu, da ?e ma? Audija al pa BMW-ja da si cock in z Mazdo pa? nisi ...
Ne bom delal reklame, sam sem tudi sam imel v prej?nji ?estki to zadevo ki, jo priporo?a Sirius (Metabond Gold) in lahko povem naslednje in to brez pretiravanja.
Samo ena stvar me je res navdu?ila in to je zagon avta, kjer zgleda, kot, da ne bi celo no? stal ampak, da je bil glih kar ustavljen in da je ?e vse podmazano. Tukaj bi se ustavil in tukaj bi blo zame dovolj. Poraba in ostale zadeve ne bi komentiral, ker ne morem oceniti... lahko, da je kaj manj ampak, to ni primarni vzrok zakaj bi ?lovek to vlival notri.
Za ?i??enje ?ob pa mislim da je Megasel (upam, da to ne pomeni MegaOsel ) pri katerem pa res ne bi vedel a deluje oziroma a obljublja to?no to za kar ga reklamirajo. To bi vedel le v primeru dveh identi?nih avtov in identi?nih tankanjih na istih pumpah isto?asno.
To pa ni res kar si napisal. Jaz sem pokritiziral tisto, kar je velika napaka (sramota) mazde: rja, DPF filter. Za udobje oziroma trdoto pa sem napisal svoje mnenje. ?e bo? prebral nekaj postov nazaj, sem tudi napisal, da se bolj trdega vzmetenja ?lovek tudi privadi in ni tako hudo mote?e, ker je tisto nabijanje lukenj dobro zadu?eno. Nikoli nisem rekel, da je celokupno Xantia bolj?a od Mazde! Govoril sem samo o udobju in tukaj ne more? oporekati. Tako, kot ne morem jaz tebi oporekati, da je Xantia ?portno nastavljen avto, ?e pa ni. Napisal pa sem tudi, da tovarni gradita image na dveh razli?nih temeljih. Mazda6 ho?e in je biti ?portna, dinami?na, Citroen pa pri ve?jih avtih absolutno na udobju.
Tako da ni? ne pljuvam splo?no po Mazdi, samo pokritiziram pa tisto, kar res ni OK. Enako kot za Citroena in njegovo sramotno ?lamparijo.
ok, ok o?itno sem narobe razumel... ker pa? ?e si do zdaj v vseh svojih postih 25x omenil Xantio in 20x Citroen (obe ?tevilki sta resni?ni in ju lahko vsak prever v searchu ) in vedno kritiziral Mazdo 6 tud o stvareh, ki jih sam ?e nisi do?ivel (kakor vem ima? ?estko ?ele to?no en mesec) ampak si o njih samo bral, kot rja, pa DPF filter, pa vle?enje v levo al pa desno, potem se pa? ?loveku poraja, da z Mazdo nisi zadovoljen in da bi bilo bolje, da jo proda?, ker je nevarno, da te stres pobere, saj je baje pri ?estki tolk stvari narobe in da je ?ist en navaden klump navkljub izredno visokim uvrstitvam na merjenjih kakovosti in stresnih testih (recimo autobild in LabiGT Prishtin racing driver )
O?itno pa? tisti, ki ne kritiziramo Mazde oziroma jo kritiziramo zmerno smo pa? tipi?ni slovenceljni, ki zaradi tega, da bi nam bili drugi fou? raje prikrivamo napake na?ih avtov. To, da pa? vsaj meni recimo avto slu?i ?e ta drug odli?no in da res nimam v teh dobrih ?tirih letih do zdaj nobenih ve?jih pripomb (trkam na les) pa? nismo realni in da je z nami o?itno nekaj hudo narobe. Da recimo ne sli?imo nekih zvokov tipa trrrrr pri prestavljanju pa da nam avto ne omahuje pri pospe?evanju je pa? le posledica tega, da si o?itno zatiskamo o?i, u?esa in vsa ?utila.
Ho?em povedati to, da neko posplo?evanje oziroma kritiziranje kar tako malo za zabavo, ker nam je dolg?as pa? ni glih produktivno sploh pa ?e 100% ne dr?i in v bistvu smo tukaj izredno skuliran folk in pa? stoji?no prena?amo vsakr?na mo?na pluvanja ?ez znamko, katere ime je v naslovu tega foruma in s katerimi izdelki smo v ve?ini zelo zadovoljni. Seveda se najdejo napake... ja kera znamka jih pa nima, sam vseeno so nekje meje in res ne more? skoraj ?ist vsak post spremenit v neko grozno kritiziranje in stra?it morebitne nove lastnike MAzde, kak?en stra?en jajc je Mazda in kolk so druge znamke bolj?e.
Mogo?e so, mogo?e pa niso in tud prav je da se morebitno zainteresiranim omenijo morebitne te?ave in kaj je treba pazit pri nakupu rabljene, ampak da se pa kritizirajo izdelki, ki so komaj dobro pri?li v prodajo in kjer nih?e niti ?e ne ve al bodo imeli te?ave z DPF, rjo, ipd, je pa mal prehuda, a se ti ne zdi?
?akam pa ?e kar nekaj ?asa, da o tvoji Mazdi 6 napi?e? kaj vspodbudnega, kaj pozitivnega s ?imer te navdu?i in da se z veseljem usede? vanjo in tudi kam zapelje?, ne pa samo to, da imam ob?utek, da sploh ne ve? zakaj jo to?no ima? (3 letna garancija :ne vem: )in da za dolge vo?nje vzame? raje 10 let starej?i avto s 350.000km. No sej se ti opravi?ujem, ?e ima? kak?ne zdravstvene te?ave ali bohnedaj okvarjeno hrbtenico pa je MAzda pol res pretrda ampak hudi?a no, pa sej sem jaz pri skoraj 40 letih prevozil tud po 500, 600 in ve? kilometrov v enem kosu brez ustavljanja pa mi ?isto ni? ni falilo tako, da 200km pa res ne bi smel bit problem - A ne Labi, ti se pri teh kilometrih komaj dobro ogreje?
?e enkrat, tale post res ni namenjen kreganju in prepucavanju ampak je ?ist dobronamerne narave.
tud sam sem ene dva meseca to po?el.... v?igal na pozicije. Pol sem se ?el pa mal pozanimat in tudi tale k se zraven Game z akustiko ukvarja je rekel, da je zdej to po?timano in da ni panike.
Jaz sem imel montirano direkt pri Webastu in je vse delovalo to?no tako kot mora. Se pravi, ?e je blo 40min je tud delovalo toliko ?asa in ?e si prej avto pri?gal, je ura po parih minutah prepustila delovanje originalni elektroniki tako, da sem bil nadvse zadovoljen. Da ne re?em, da daljinec "nese" 150m skozi stavbo s kovinsko fasado .
Oprosti Boss, ampak ali kot lastnik obeh avtov ne smem povedati kaj slabega ne ?ez Mazdo ne ?ez Citroena? A ju niti ne smem primerjati? Za Citroena sem ?e na za?etku rekel, da sedaj delajo polizdelke in da je Mazda ?e zame zadnji proizvajalec avtov, ki je normalnemu ?loveku dosegljiv in zaupanja vreden.
?e re?em kaj slabega ?ez Mazdo je to upravi?eno in tudi sam ve?, da je sedanja Mazda dale? od Mazde, kot smo jo vsi poznali.
Eden ima nekaj dobro, drugi drugo. Eden se ?al bolj kvari, drugi pa rjavi. Oboje je sramotno za dana?nji ?as, ko trdo delamo, pla?amo precej denarja za avto, dobimo pa kvaliteto tipa Zastava.
easy man, sej ti ni? no?em ... mora? mal med vrsticami brat... ?eprav se ve?krat prav ?udim, da takole udriha? ?ez Mazdo za vsako malenkost in hvali? Citroene in to v stilu, da je 10 let stara Xantia bolj?a od nove Mazde... zakaj si pol sploh ?estko kupil? A ne bi bilo bolje vzet ?e eno Xantio pa full ceneje bi bilo. :ne vem:
Recimo jaz sem zelo zadovoljen tako s prej?njo ?estko, s tole pa ?e bolj. Pa verjemi, da sem vozil veliko razli?nih avtomobilov in mi je kr dobro jasno kaj je dobro, kaj malo manj in kaj slabo. In ?estka spada sigurno v prvo grupo.
Kar se pa mehkobe ti?e pa vseeno prisegam na na to, da mora bit avto malo bolj trd, raje kot mehek... vsaj kar se ?portne vo?nje ti?e, zato sem dal zadnji avto pred Mazdami tudi tr?at pa nisem ravno fan tunninga in predelave vozil.
Tisto kar sli?i?, ko je motor ?e ugasnjen je delovanje grelca, ki kuri ?e ostanke goriva. To ni pumpa in sem kr prepri?an, da je treba dodat pumpo saj je to del nadgradnje, da zadeva lahko laufa tud pri ustavljenem motorju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No ker smo spet pri porabi mi je ravnokar uspelo z zadnjim tankom narest 6,23l/100km. To je trenutno najni?ji rezultat med 9 dozdaj?njimi tankanji. Presene?en sem nad to cifro v toliko, ker je bilo s tem tankom kar veliko cjazenja po snegu in pa seveda nepogre?ljiva "ro?na party"
Ena stvar se mi zdi pa izredno dobra glede na prej?njo mazdo ... DSC se ne vklopi tako hitro in dopu??a nekaj svobode pri tem, da ?e gre stvar predale? pa hitro poprime. Pri prej?nji sem malo zameril, da je DSC reagiral prehitro in premo?no tako, da, ?e je ?lo predale? (preve? bo?nega drsenja) ?e vedno ni spustil zadnjih koles in si se zavrtel za 180 stopinj.
No sej pri prej?nji sem za tako "igranje" pa? izklopil DSC pri tej pa kot ka?e ga sploh ni treba pa je ?e vedno veliko u?itkov
Povezava za deljenje
Deli na druge strani