Skoči na vsebino
Kaj je realna cena Mazde?
Napisano (urejeno)

Pri meni je bilo enako v MB niso hteli spustit, pa sem se zahvalil in povedal da niso edini. Potem smo se pa v MS zmenili če bi se pa v KP bi pa tam kupil. V skrajni sili bi pa uvozil, kar zdaj malo obžalujem ker ko sem ga odpeljal je cena padla za par 1000€ 🙃🙃🙃🙃.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Jaz se tukaj podpišem pod Alessovo objavo. Oba sta dobra tako bencinar kot dizel. S tem da pri dizlu je več užitka v pospeševanju če primerjaš z g145 in g165. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

Se vsaj kaj dogaja v teh neobičajnih časih :) Sprašujem se, koliko bi stal ta avto, če bi bil odlično ohranjen .... 20.000 ???, oz. ali ne bi bila za ta avto bolj primerna cena 14.000 ???

Se popolnoma strinjam, cena definitivno previsoka.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ti ecoboost motorji so res brca v prazno 😞 . Pri nas smo imeli enga in je hladilba tekočina v izpuh tekla pri nekem modulu za hlajenje plinov (je kolega pogruntal) ampak drugih napak pa ni bilo konca. Zanimivo da je v ceniku g150 s sprednjim pogonom, sem gledal konfigurator in tam kaze opcijo samo awd. Drugace g150 spredaj pogon je super kombinacija po moje, ce nerabis awd.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

Bolano 😍 se mi zdi, da še bolj pašejo na drugi generaciji kot na tretji

Jaz sem ravno enako razmišljal, res zgleda svetovnooo

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Prejšnji teden sem bil na mahle webinarju in so pokazali da dolocena znamka pride do njih in pove da mora bat zdržal 200000km in vzdrževanje 2 leti ali 30000km. In glede na te podatke se skonstruira bat. V naslednji razlagi so pokazali ce tega intervala ne upostevamo in vzdrzujemo 1krat letno ali max 15000km in zivljenska doba bata se poveca tudi do 500000-600000km. Drugače se pa je začelo 3d printanje batov. Mahle je testiral v porscheju te bate in so zdržali 135ur na največji obremenitvi nonstop. Tako da zgleda prihodnost je 3d printanje. Ampak olje bo pa zmeraj bistvo, kvalitetno olje 🙂

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 32 minutami je J.J. napisal:
dne 14. 12. 2020 ob 19:14 je scania napisal:
Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis. 

Torej so še čisto ok olje stran metali? Ali je blo toliko slabše, da se je že po prvem vžigu iztrošilo?

Namen je bil odstranit možne nečistoče 'špene' ko se je motor vtekal. Obdobje vteka motorja je najbolj pomembno kako bo motor laufal in če ti bo pil olje ali ne. Zato se vedno več znamk odloča da se software naloži v sami delavnici pred predajo, predtem je vozilo v zasilnem programu ko dovoljuje samo določene obremenitve. Saj je bilo kar veliko izživljanja med prevozom (iz ladje na ladjo) in s tem poškodb motorja. Lahko ga pa menjaš na 2leti ali 60000km kot ima ford ali katero vozilo že, lahko ga sploh ne menjaš in si prišparal  :D :D :D 

pred 1 minuto je Aless napisal:

 

Napačno razmišljaš. 

Olje za prvo polnjenje je malo drugače formulirano, brez aditivov za zmanjšano trenje in večjo količino zddp-ja (cink, fosfor), ker je zaželjena kontrolirana obraba določenih delov motorja (batni obročki). 

Ko se deli v motorju vležejo in obrabijo, tam po 1000km je zaželjeno olje zamenjat ker nočemo da se ti kovinski delci ki so nastali ob obrabi, po motorju pretakajo še 20-30kkm.

Za samo zdravje motorja je to dost pomembno, ampak proizvajalci gledajo bolj z drugimi očmi. 

Če te zanima več si lahko prebereš na linku oz na googlu najdeš dost informacij o tej temi. 

Break_In_Oil_Engine_1200px.jpg?fit=1200%
WWW.GOOGLE.COM

Break-in oil seals the piston rings to the cylinder wall for maximum power and minimum oil...

 

To sem imel v mislih ja. Jaz še sedaj tako delam :D . Ne palim na nove fore long life oil in podaljšan servisni interval. Mislim da si enakega mišljenja in da imaš zelo dobre izkušnje :) . Hvala za link, odlično branje in razlaga :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

Saj če ni vw je pa škoda al pa renault. Drugi sploh zraven ne pridejo 😁😁😁😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

4x4 kaj kupiti?
Napisano

Kratke razdalje so problem tudi za bencinarja. Ker se motor ne zagreje kot se mora posledicno tudi bat dosega vecjo zracnost (ker se ne zagreje do 300stopinj se ne razsiri dovolj) in vec goriva posname v karter ta se mesa z oljem in obrablja olje posledicno se obraba veca ker je mazanje slabse (mazda bencinar hladna kar nekaj olha spusti v karter). Ne me narobe razumet ne prepricujem te v nic. Tvoj avto tvoja odlocitev in pravila 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.