Zanimivo se je razvil ta tema. Kakšno opcijo zavarovanja priporočate naprimer v mojem primeru avto star 3 leta prevozenih ima 65000km zdaj bo malenkost manj letno računam okrog 17000km letno.
Pri meni je bilo enako v MB niso hteli spustit, pa sem se zahvalil in povedal da niso edini. Potem smo se pa v MS zmenili če bi se pa v KP bi pa tam kupil. V skrajni sili bi pa uvozil, kar zdaj malo obžalujem ker ko sem ga odpeljal je cena padla za par 1000€ 🙃🙃🙃🙃.
Jaz se tukaj podpišem pod Alessovo objavo. Oba sta dobra tako bencinar kot dizel. S tem da pri dizlu je več užitka v pospeševanju če primerjaš z g145 in g165.
Se vsaj kaj dogaja v teh neobičajnih časih Sprašujem se, koliko bi stal ta avto, če bi bil odlično ohranjen .... 20.000 ???, oz. ali ne bi bila za ta avto bolj primerna cena 14.000 ???
Se popolnoma strinjam, cena definitivno previsoka.
Ti ecoboost motorji so res brca v prazno 😞 . Pri nas smo imeli enga in je hladilba tekočina v izpuh tekla pri nekem modulu za hlajenje plinov (je kolega pogruntal) ampak drugih napak pa ni bilo konca. Zanimivo da je v ceniku g150 s sprednjim pogonom, sem gledal konfigurator in tam kaze opcijo samo awd. Drugace g150 spredaj pogon je super kombinacija po moje, ce nerabis awd.
Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?
Prejšnji teden sem bil na mahle webinarju in so pokazali da dolocena znamka pride do njih in pove da mora bat zdržal 200000km in vzdrževanje 2 leti ali 30000km. In glede na te podatke se skonstruira bat. V naslednji razlagi so pokazali ce tega intervala ne upostevamo in vzdrzujemo 1krat letno ali max 15000km in zivljenska doba bata se poveca tudi do 500000-600000km. Drugače se pa je začelo 3d printanje batov. Mahle je testiral v porscheju te bate in so zdržali 135ur na največji obremenitvi nonstop. Tako da zgleda prihodnost je 3d printanje. Ampak olje bo pa zmeraj bistvo, kvalitetno olje 🙂
Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis.
Torej so še čisto ok olje stran metali? Ali je blo toliko slabše, da se je že po prvem vžigu iztrošilo?
Namen je bil odstranit možne nečistoče 'špene' ko se je motor vtekal. Obdobje vteka motorja je najbolj pomembno kako bo motor laufal in če ti bo pil olje ali ne. Zato se vedno več znamk odloča da se software naloži v sami delavnici pred predajo, predtem je vozilo v zasilnem programu ko dovoljuje samo določene obremenitve. Saj je bilo kar veliko izživljanja med prevozom (iz ladje na ladjo) in s tem poškodb motorja. Lahko ga pa menjaš na 2leti ali 60000km kot ima ford ali katero vozilo že, lahko ga sploh ne menjaš in si prišparal
pred 1 minuto je Aless napisal:
Napačno razmišljaš.
Olje za prvo polnjenje je malo drugače formulirano, brez aditivov za zmanjšano trenje in večjo količino zddp-ja (cink, fosfor), ker je zaželjena kontrolirana obraba določenih delov motorja (batni obročki).
Ko se deli v motorju vležejo in obrabijo, tam po 1000km je zaželjeno olje zamenjat ker nočemo da se ti kovinski delci ki so nastali ob obrabi, po motorju pretakajo še 20-30kkm.
Za samo zdravje motorja je to dost pomembno, ampak proizvajalci gledajo bolj z drugimi očmi.
Če te zanima več si lahko prebereš na linku oz na googlu najdeš dost informacij o tej temi.
Break-in oil seals the piston rings to the cylinder wall for maximum power and minimum oil...
To sem imel v mislih ja. Jaz še sedaj tako delam . Ne palim na nove fore long life oil in podaljšan servisni interval. Mislim da si enakega mišljenja in da imaš zelo dobre izkušnje . Hvala za link, odlično branje in razlaga
Kratke razdalje so problem tudi za bencinarja. Ker se motor ne zagreje kot se mora posledicno tudi bat dosega vecjo zracnost (ker se ne zagreje do 300stopinj se ne razsiri dovolj) in vec goriva posname v karter ta se mesa z oljem in obrablja olje posledicno se obraba veca ker je mazanje slabse (mazda bencinar hladna kar nekaj olha spusti v karter). Ne me narobe razumet ne prepricujem te v nic. Tvoj avto tvoja odlocitev in pravila 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Edino premijski razred imam na ao ze 2leti pr3. To bi mi lahko znizali. 🙂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani