Meni se zdi to zelo vredu za 2,1t težko vozilo, sploh če relacije niso pogoste in večino voženj opraviš v EV načinu. To ko greš 2x na mesec na daljšo pot je vseeno al je 7l al pa 9l.
Em, meni se pa ne zdi v redu...
Mazda BT-50 je tovorno vozilo, pa je težko malo manj kot 2 toni, tu pa je govora o "osebnem vozilu", pa teža preko dveh ton...
In 9 litrov na 100 km na relacijski vožnji je za BTjko s kakšnimi 500 kg v kesonu sprejemljivo. Da pa osebni avto na relaciji kuri toliko... Ne vem, no...
Ob dejstvu, da zdaj primerjamo 14 let staro BTjko s sodobnim osebnim vozilom. Se pravi, je vmes 14 let razvoja in napredka. Če gre napredek v to smer, potem ima narobe nastavljen kurz...
Najprej sem jo mislil dati pod 'Kaj ste pa danes naredili na Mazdi' in se pohvalit, da sem jo peljal na servis.
Potem sem premišljeval, da bi dal pod 'Jamralnik' ali celo 'Razkurnik'. Pa ne zaradi stroška...
Nato sem pomislil, da bi objavil v 'To je pa kr smeh', ker mi je dalo asociacijo na neko risanko...
Nazadnje sem se odločil, da objavim tu.
Torej, ko sem se vračal iz Raven na Koroškem, sem v Ljubljani odpel prikolico in avto odpeljal na pooblaščeni Mazdin servis. Tam so jo poservisirali, ta čas pa so na drugem koncu Ljubljane dodali še nekaj na prikolico in pripravili paleto za v keson. Tako sem po servisu obkrožil Ljubljano, natovoril, pripel in se odpravil skozi zastoje proti Primorski. V Novi Gorici sem pustil nekaj tovora s prikolice in odšel v našo vas. Pri prijatelju sem odpel prikolico z njegovim tovorom in odšel domov. Ko smo spraznili keson in parkiram v garažo, pa opazim, da je pokrov motorja na desni strani nekam čudno privzdignjen - kot bi bil udarjen, pa slabo popravljen...
Ne vem, koliko se bo videlo s slik:
Ker na hitro ni bilo videti nič, sem odprl pokrov motorja. Tam pa presenečenje:
Kar je najhujše: to ni prvič. Doma imam že en izvijač, zdaj še klešče. Na Mazdi 5 so menjali jermenico, pa nekaj pozabili priviti in se je avto od servisa do domače garaže skoraj razpadel.
Očitno Mazda nima več DOBREGA servisa. Se mi zdi, da imajo samo še vajence zaposlene...
Kakorkoli, ker me jutri spet čaka vleka prikolice in to kar nekih 400 km, sem doma prosil vrhunsko ekipo strokovnjakov, da preveri za temi pooblaščenimi šalabajzerji:
Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.
Mislim, da se nisva prav razumela.
Ja, razumem, da je to zaradi "ekologije" v vseh vozilih ne glede na "pogonsko gorivo".
Ampak a je res tak prihranek, da se tvega varnost v prometu (zaradi pozabljivih voznikov), da je vredno tega?
Avto ima motor s 100 kW in porabi 5 litrov nafte na 100 km - tako, zaokroženo, da bo lažje računat.
Kolikšen je prihranek, ker mu ni potrebno proizvajati 2x po 5 W za 'pogon' žarnic? Je res vreden ta prihranek, da opraviči tveganje za nesrečo, ker voznik pozabi obrniti stikalo?
Dobro, za sprednja ne vem, sem pa opazil, da zadnja vrata potolče nerodna nona, ki sedi spredaj. In to z varnostnim pasom. Odpre vrata, se odpne in "vrže" varnostni pas ven. Pa zaponka udari ob zadnja vrata...
@Alex, ne bodi polovičar. Če začneš stavek, ga napiši tako, kot se za gre, ali pa sploh ne začenjaj. Torej:
Kupi dizla in ga vozi kot bencinarja (kratke razdalje, tja do 10 km v eno smer, prazen), pa jih boš imel.
Poznam namreč precej lastnikov novih dizlov, ki nimajo prav nobenih težav. Večina se jih vozi iz okolice Nove Gorice v Postojno ali celo v Ilirsko Bistrico v službo. Pa tudi iz Kobarida v Ljubljano. Pa iz Kanala v Pivko. Pa jim novi dizli tečejo brez težav. Vsaj za štiri vem, da so v treh letih navozili preko 100.000 km (so razlagali nekaj o garanciji, podaljšanem jamstvu in kilometrih...) in nimajo nobenih težav z dizli...
@Slivka evo, dobil mail od predstavnika GoodYear -SLO. Sem kontaktiral tudi njih, da se prepričam kdo namešča nalepke. Pnevmatike so asymmetric 5. Napačno nalepko so dali v tovarni v Nemčiji. Bemti nemško natančnost itd. 🤦♂️
Nekje sem enkrat že omenil, pa ostali niso bili preveč navdušeni nad tem. Ampak JAZ OSEBNO mislim, da vsak 'narod' ima svoje lastnosti. Posameznik lahko deluje drugače, ampak 'narod' ima svoje lastnosti. Od osla pričakovat, da bo paradiral kot lipicanec - pa ne glede na to, kje se je skotil - je bedarija. In 'nemško natančnost' zdaj delajo tisti povabljenci, ki jih je Merklova tako širokogrudno sprejela odprtih rok. In ki so vse drugo prej kot Nemci...
Upam, da me ne bodo zaradi takega razmišljanja označili za rasista. V glavnem, 'nemška natančnost' ni več nemška...
... ... ... ... ... ... ... ... ... Andora me ne vidi več
Kaj pa vem? Mi smo enkrat kolovratili tam okoli in ko smo že ravno šli od Montpellierja do Barcelone, smo naredili še ovinek tam čez. Lepi kraji, prijazni ljudje, poceni hrana, poceni nafta,... Nam je bilo pa všeč in bi še kdaj šli v Andoro...
Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.
Pa smo spet pri strašenju pred dizelskimi Mazdami... Ja, hiba dizelskih Mazd - iz LASTNIH IZKUŠENJ - je, da je po 360.000 pregon... ... ... se pravi prevoženih kilometrih servis dražji od vrednosti avta: ker je treba menjat zobati jermen, zavorne diske in silent bloke.... Avto pa je praktično še tovarniško sestavljen (razen sprednjih zavornih diskov, nekaj končnikov in leve nihajne roke spredaj)...
Glej, vsak 'narod' ima svoje lastnosti. Posameznik lahko deluje drugače, ampak 'narod' ima svoje lastnosti. Zakaj so v Ameriko za sužnje vozili črnce, čeprav so tam imeli indijance in mehičane? Pričakovat od Madžarov japonsko natančnost, kvaliteto in predanost delu je enako kot od vosla pričakovat, da bo paradiral kot lipicanec - pa ne glede na to, kje se njegova starša pritisneta... Enako velja za nemško kvaliteto iz Slovaške...
Sicer močno dvomim, ampak poskusiti ni greh: iščem stikalo Uj06-66-122. Ima mogoče slučajno kdo kje v kleti kakšno rabljeno, pa da mu leži in prah nabira?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Em, meni se pa ne zdi v redu...
Mazda BT-50 je tovorno vozilo, pa je težko malo manj kot 2 toni, tu pa je govora o "osebnem vozilu", pa teža preko dveh ton...
In 9 litrov na 100 km na relacijski vožnji je za BTjko s kakšnimi 500 kg v kesonu sprejemljivo. Da pa osebni avto na relaciji kuri toliko... Ne vem, no...
Ob dejstvu, da zdaj primerjamo 14 let staro BTjko s sodobnim osebnim vozilom. Se pravi, je vmes 14 let razvoja in napredka. Če gre napredek v to smer, potem ima narobe nastavljen kurz...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani