S toyoto se ne more primerjat, toyota prodaja samo zaradi dokaj dobro razvite hibridne tehnologije.S Hondo se pa lahko primerja samo zaradi hondine gluposti - ukinitev akorda je enako neumna ukinjanju mazdine ?estice. Edino okoli motorne palete je honda bolj glupa od Mazde.
Hja, vsaka znamka ima pac svoj nacin iskanja kupcev (oz.naj bi ga imela).
Honda morda malo bolj stavi na sporten imidz (civic v svojem razredu), manjka pa jim vsaj nek pameten mal?ek (pustimo jazz-a ob strani, ki je itak nek mini enoprostorec), manjko accorda naj bi vsaj pri nas nadomestili s civic grand-om, ki je baje le malo krajsi od accorda. Cr-v pa je meni eden bolj simpaticnih suv-ov.
Toyota pa ima dejansko najbolj kompletno paleto; od ayga, yarisa (eden redkih malckov, ki ni zrasel cez 4m ?e se ne motim), corolle v vseh izvedenkah (za razliko od mazdine trojke), ok, edino camryu manjka karavan, ampak saj koliko jih prodajo v tem razredu... ch-r in rav4 za ljubitelje suv-ov, land cruiser kot napol pravi terenec, prius za zelene, toyota gt86... In ceprav veliko oglasujejo hibridno tehnologijo, bo povprecen kupec ravno pri Toyoti ?e najlaze na?el nekaj zase. Znajo pa biti kontroverzni z videzom, kjer mazdi pa? najbolj uspeva biti vsecna EU publiki.
Te tri znamke sem pac primerjal med seboj ze zaradi porekla, cenovno pa so tudi tam-tam, itak pa da ima vsaka svoj nacin.
Zanimivo bi bilo videti koliko (predvsem osnovnih) tipov se proda v primerjavi z dacio sandero, citroenom c-elysee/peugeot 301 in osnovnimi ?koda Rapidi. Za moje pojme je to konkurenca.
Prodajo Mazde pa primerjati s prodajo Honde in Toyote.
Ja,saj so napisali,da jih gre veliko takoj ven iz dr?ave... Dejstvo je da jih 500tka re?uje. Mazda je pa tudi ravno takrat bila v pri?akovanju nove trojke in cx30ke.
Pa tudi nove mazde3 ni ravno videti pogosto...
Off Topic; danes gledal v centru cx30ko mi?je sive barve. Jebemu,je lepa.
Res je, njihovi kupci, ?e posebej fiatovi, so kar presedlali na druge znamke.Vedno manj jih je na cestah.
Lancia je itak ratala kar nekaj.... ?e zadnjih 20let je tako. Edini model,ki ni preznackan chysler je model "y",ki pa je draga in zastarela.
Alfa... Ja, stelvio in Giulia nista ?voh,ampak koliko ljudi bi dalo toliko denarja za znamko,ki ima imidz slabsi kot tur?ka pa?teta... Mito in giulieta pa itk nista dobili naslednika...
Nekaj so govorili, da naj bi Fiat delal zgolj mal?ke,ostalo pa Alfa..
Baje gre celo spider (italijanska verzija miate) ven iz proizvodnje.
Zadnji dober fiat je bil Bravo in pa panda (imamo doma 2017 letnik).
Kakorkoli obrnemo , Fiat je vedno znal delati dobre male avte; prvi punto je bil super za tiste ?ase, panda itak, bravo/brava zgledata kot da nista stara ?etrt stoletja (Primerjajmo ju z escortom ali pa golf 3), 500ka je tudi zanimiva... Meni je bila ?e marea noro vsec ...
Jebal jih je samo to, da je konkurenca v vi?jih razredih pa? prevelika , predvsem pa da so ?li kar v neke ni?ne modele, kjer propadajo celo modeli bolj priznanih znamk (croma zadnje generacije npr, freemont je bil preznackan dodge journey)...
Ali pa so ?isto fajn avto (multiplo) naredili preve? kontroverzno... In jo potem s FL oropali izvirnosti, kot da bi se sramovali,da so pa? imeli jajca. No,saj tudi Hondin fr-v z enako sede?no ureditvijo 3+3 ni bil kaj dosti uspe?nej?i.
Manjka jim pa sve?ih modelov; vse kar imajo so ne?tete izpeljanke 500ke.
Tipota ni za kupovat. Sodelavc na 15Kkm menjal amortizerje. Na 20Kkm mu je po?il sprednji most. Na 30Kkm pa mu je ?la volanska letev v maloro. Edino dobrega pri tem avtu je 1,6 jtd motor. Vse ostalo ni vredno pol vedra mrzle vode. Je pa avto vizualno lep.
Hvala za tole info. Morem ?e malo precekirat (tudi tuje) forume, da vidim kako in kaj. Do zdaj nekih kritih nisem zasledil.
=) ma ne bom vec govoru da sem sel samo gledat avto ampak sem ga kupil in par stvari opazil sele po nakupu=P cena je bila ugodna napram drugima ki se prodajata pri nas zato sem uzel... Zanima me ce kdo pozna kaksnega mojstra da bi komplet pregledal avto in ocenil dejansko stanje(placam pregled), da vidim na cem sem... Najraje gorenjska ali ljubljana.
?estitke, rukni kak?no fajn fotko gor
Varno vo?njo, za servis pa kot so ti ?e rekli; Pelko-okolica medvod.
Jaz sem bil tudi presene?en. Ne vem sicer, kako je z opremo, ker mislim, da je samo ena verzija bila na avto.net, ampak megane za 15k je value. Karavan s prostorom, ?e celo zra?nik zadaj npr.
To je neka business oprema... Ve? kot dovolj za to kar se potrebuje...
Cena; saj toliko so stali vstopni modeli v tem razredu pred prihodom turbobencinarjev in pred mno?i?no menjavo generacij v zadnjem casu (i30, ceed, mazda 3,focus,corolla..)... Dejansko je megane eden redkih, ki ?e ?aka na menjavo generacij in vpra?anje koliko se bo podra?il z novim modelom.
Sicer pa pi?e spodaj, da cena velja v primeru njihovega financiranja.... Vpra?anje kak?en drobni tisk je v ozadju.
Ja saj to potem marsikaj pojasni. Jaz sem pac mnenja, da je trg rabljenih avtov poln zmahanih avtomobilov in da dobri rabljeni avti dostikrat niti ne pridejo do dilerjev.
In da je mo?nost natega vecja pri dizlu kot pri bencinarju (pogosto manj km pri bencinarju, na neumno vo?njo/vzdrzevanje manj ob?utljivi bencinarji,nekatere stvari ne morejo crkniti ker jih ni...).
Zato bi jaz pri tako starih avtih gledal bencinarja od poznanega lastnika, pa tudi ?e mi avto nebi bil nevemkolk v?e?.
Nejc fiat ima dobre motorje vsaj kolikor pregledam fiat forum jih hvalijo. Lahko pa vpra?am glede tega specifi?no, ker sem ?e vedno registriran gor(moj prvi avto je bil fiat )
Jaz sicer bolj poznam njihove dizle, tudi sam sem ga imel v Lancii in jim zaupam. O bencinarjih pa nisem kaj dosti sli?al (kar je ?e dober znak po svoje), ampak glede na to ,da je motor ?e kar nekaj ?asa na trgu, bi moral biti ok.
Bom malo po?ekiral Fiat Forum da vidim ?e so kak?ne tipi?ne te?je okvare na tipu ali 500L.
Fabia combi ima 1.0 motorizacijo, ce gledas nove. Megane je druga?e mo?no dobiti do 15 jurjev, sploh tisti 1.6 atmosferci so cenej?i.
Iskreno, fabia je anti.... Pa kot re?eno; ?e je pol kritik cez kakovost TSIjev upravi?enih, je to ?e veliko....
Jaz vem, da ?e bi gledal zase , je nebi niti povohal. Bi raje vzel kak?nega clia grandtour prej?nje generacije iz zaloge za jurja manj, z atmosfersko ma?ino.
Megane.... Sem pomislil nanj, pa si nisem mislil,da je cenovno tako dostopen tudi v karavanski opciji in da obstaja z dobrimi starimi motorji.... Posredujem idejo o meganu naprej, tnx.
Kaj pa ?koda Scala... dokaj prostoren in relativno poceni pa ?e motor je 1.0TSI ali pa 1.5TSI.
Premajhen prtlja?nik (mora biti plac za psa), niti ni tako poceni in pa ?e se le da, bi ?eleli atmosferski motor (upam da tole ne bo spro?ilo nove vojne tu gor, ampak tudi sam sem bolj naklonjen tej odlo?itvi).
Od kje vam podatki da dizli niso kvalitetni meni ni jasno. Vozim mazdo 6, z 290 000km. Do zdej nobenih vecjih problemov z motorjem, motor sploh nisem odpiral, edino dpf sem dal vn, ker mi je zacel malo biksat, in menjalnik sem zamenjal ker po vsej vrjetnosti sem ga sam kj zajebal. Turbina prva, vztrajnik prvi, edino sklopko sem menjal preventivno ko sem menjal menjalnik..
Si prvi lastnik ali pa si ga kupil od poznanega lastnika?
10let star avto je loterija, 10let star dizel (ki jih ve?ina servisira na pol, z veliko km in z, na neredno vzdr?evanje, bolj ob?utljivimi deli, kot pri atmosferskemu bencinarji) pa sploh.
-Prodaja ga diler (ne pravim da je nategator, je pa mo?nost natega vecja kot kje drugje)
-mazdini dizli ne slovijo po kvaliteti
Jaz bi raje kupil kak?no leto novej?ega bencinarja za isti denar in po?rl kak?en liter do liter in pol vi?jo porabo, ali pa 10let starega bencinarja za konkretno manj denarja.
V familiji se po?asi kupuje nov avto... Poplava suv-ov , vi?anje cen v nebo in ?elja po preprostem in hkrati cenovno ugodnem ter prostornem vozilu je , seveda, konkretno oklestila izbiro.
Zaenkrat so o?i uprte v Fiat tipa karavan. Pozna kdo ta motor 1,4 16v, 95km?
Predvsem kar se ti?e o?arljivosti.
Da ni ?portnik, mi je jasno. Rabi se zanesljiv in preprost avto , ki bo namenjen zelo umirjeni vo?nji, Max 20t km na leto.
Sem prevelik optimist ?e ra?unam na porabo 6,5l umirjene vo?nje (ima 6prestav)?
Druga opcija je 500L, ki je zanimiv predvsem zaradi vi?jega sedenja, vendar se bojim , da se atmosferski bencinar nebi ravno izkazal v avtu s precej ve?jo ?elno povr?ino.
Takole na hitro ostali avti; v po?tev bi pri?el ?e Logan MCV (ampak je res stopni?ko ali dve za Tipom), kangoo (zdaj so zelo ugodni), Clio se poslavlja od karavanske izvedbe, fabia Combi odpade ?e zaradi skurcanih 1,2tsi motorjev, suvi odpadejo, sx4s cross je predrag...
Ne samo preklop med dolgimi in kratkimi, tudi vi?ina snopa svetlobe je problem...
Ampak na to uporabnik ne more vplivati.... Pustmo dobre stare halogenke, ki si jih ljudje nastavijo 1x in jih potem pozabijo spustiti , ko so na poti na dopust natovorjeni .
Meni se je zdelo, da dovolj hitro preklopi na kratke , ampak predolgo potem vztraja na kratkih...
Skratka; jaz bi se ve? ?asa vozil z dolgimi lu?mi. In glede na to,da mi nih?e nikoli ne blenda, menim da v vsakdanu ne najedam z dolgimi lu?mi. Se mi zdi, da veliko stvari v okolici (stebri?ki,kolicki, hi?e....) dojame kot avto ali pe?ca in zato vztraja pri zasen?enih.
Kar se ti?e meglenk... Res je... Sploh v de?ju je zoprno gledati v mo?no lu? pred seboj.
Jaz zelo redko uporabljam meglenke , mora biti ornk megla,da je vidljivost manj kot 100m, kaj ?ele 50m.
?e najraje uporabljam prednje ko manerviram po kak?nem parkingu,gozdu.... Ker pa? nimam cornering lights.
Mi pa nekaj ni jasno.... Zakaj ima ve?ina avtov narejeno tako,da lahko zadnje meglenke vklopis le v kombinaciji s prednjimi? Recimo hud naliv na AC... Ne vidi? zadnjih lu?i vozila pred sabo.... Prizgem zadnjo meglenko (ko mi nikogar za mano in ugasnem ko Me zadaj kdo dohiti), ampak to pomeni da grem na qrac tistemu pred sabo , s svojimi prednjimi meglenkami,ki dejansko nikomur ne koristijo....
Avtomatske led lu?i...to je plus samo za voznika, ki jih uporablja...
Nasproti voze?i jih fino gleda, da ga zaslepijo...pa boste vsi spet rekli, da ni res. Mogo?e ne za nasproti voze?ega voznika osebnega avtomobila...za voznika tovornjaka pa ne...po AC ponoci nih?e ne preklopi iz dolgih na kratke lu?i, ko se s tovornjakom sre?a...tudi avtomatika ne. Tudi ?e se z osebnim avtomobilom peljem in me dohiti voznik z led lu?mi je bole?e za moje o?i, ko me nabija s svetlobo v vsa vzvratna ogledala...
Navadne lu?i tega niso delale...
Res je. In smo spet pri temu, da je avtomatika velikokrat povod h temu, da ljudje na razmisljamo vec. ?e?: "saj itak avtomatika dela namesto mene".
Jaz sem nekaj prevozil z novo E-klaso, kjer je sistem verjetno precej izpopolnjen..
?e najbolj uporabno je bilo recimo na zaviti cesti proti Idriji, kjer sem lahko imel obe roki na volanu, luci so se pa same zasencile ob prometu nasproti.
Ni se mi dalo ukvarjati z nastsvitvami, ampak meni se je zdelo da mnogo prepozno ozirkma preredko pre?alta nazaj na dolge luci...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja, vsaka znamka ima pac svoj nacin iskanja kupcev (oz.naj bi ga imela).
Honda morda malo bolj stavi na sporten imidz (civic v svojem razredu), manjka pa jim vsaj nek pameten mal?ek (pustimo jazz-a ob strani, ki je itak nek mini enoprostorec), manjko accorda naj bi vsaj pri nas nadomestili s civic grand-om, ki je baje le malo krajsi od accorda. Cr-v pa je meni eden bolj simpaticnih suv-ov.
Toyota pa ima dejansko najbolj kompletno paleto; od ayga, yarisa (eden redkih malckov, ki ni zrasel cez 4m ?e se ne motim), corolle v vseh izvedenkah (za razliko od mazdine trojke), ok, edino camryu manjka karavan, ampak saj koliko jih prodajo v tem razredu... ch-r in rav4 za ljubitelje suv-ov, land cruiser kot napol pravi terenec, prius za zelene, toyota gt86... In ceprav veliko oglasujejo hibridno tehnologijo, bo povprecen kupec ravno pri Toyoti ?e najlaze na?el nekaj zase. Znajo pa biti kontroverzni z videzom, kjer mazdi pa? najbolj uspeva biti vsecna EU publiki.
Te tri znamke sem pac primerjal med seboj ze zaradi porekla, cenovno pa so tudi tam-tam, itak pa da ima vsaka svoj nacin.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani