Hja sej... sam pol so pa v cajtngih taki naslovi ?lanokov kot recimo v tiskanem ?urnalu (Golf bolj?i za dva razreda).
Je pa zanimiva 5. to?ka pravilnika za izbor avta leta.
Uredni?tva sodelujo?ih medijev glasujejo v skladu z merili izbora. Ta so: oblika avtomobila, vozne zmogljivosti in lastnosti, funkcionalnost, gospodarnost, varnost, cenovna umestitev, primernost za slovenski avtomobilski trg.
-oblika avtomobila? Tukaj je definitivno Golf zadnji od finalistov... sivo dolgo?asno namenjeno tradicionalistom in konzervativcem
- vozne zmogljivosti? ne verjamem, da so Mazda, Audi in Megan slab?i od Golfa
- funkcionalnost? kaj je to...a da ma avto ?tiri kolesa pa sede?e in te pelje :ne vem:
- gospodarnost? edino prednost, ki jo ima Golf je v tem, da rabljenega malo dra?je proda? ampak si ga tudi dra?je kupil tako, da je zguba denarja pribli?no enaka
- varnost? vsi avti imajo 5 zvezdic plus ogromno v?ite varnosti
- cenovna umestitev? tukaj pade tako proti Meganu, kot pri klasi manj?i Ibici in klasi ve?ji Mazdi (glej primerjavo cen, ki sem jo opisal nekaj postov prej)
- primernost za slovenski trg? tukaj bi izpadel edino Audi, ki je pa? predrag za povpre?en slovenski ?ep. Pri dodatni opremljenosti pa pade tudi Golf saj je v primerjavi z enako opremljeno Mazdo 6 dra?ji za skoraj 2.000?
To so kriteriji in po katerih naj bi se odlo?ali v uredni?tvih. ?e so res vse o upo?tevali bi moral zmagati Megan pred Mazdo... sledijo Golf, Ibica in Audi. Razlika med prvimi tremi pa bi bila relativno majhna.
Verjetno jabolj?i predlog, ?e se pa? ne more? nau?it vklapljanja temopmata, da nazaj kupi? staro 6ko.
Druga?a pa bi na tvojem mestu montiral tajmer da ti 1X klikne in vklopi tempomat, cca 10-15 sekund po zagonu motorja pa je mir.
Sej baje se da, vse te funkcije prek BT-ja narekvat... re?e? "tempomat ON" pa se vklopi, pa nato "speed 100". Kle je sam treba pazit, ker razume v imperialnih merah (ne vem zakaj :ne vem: ) tako, da ?e re?e? 100 je to 160km/h.
Ma sej to je to... vzel sem iz cenika najbolj?o opremo Highline, ki jo imajo pri VW-ju in glej kaj vse je bilo treba dodati, da je enakovreden s skoraj najvi?jo opremo pri Mazdi, ki je ?e klaso vi?je... ampak ljudje, ki nimajo blage veze o avtih samo sli?ijo ime VW Golf pa jim je vse jasno, da je to nekaj najbolj?ega in da ta ime poznajo ?e 35 let in to pomeni, da je to prava tradicija in najbolj?e.
Ampak Golf je zadnje tri generacije tolk podoben in ?isto ni? oblikovno napreden... v bistvu je sivo dolgo?asen in dale? od neke oblikovalske atraktivnosti tako zunaj kot znotraj... je pa? korekten avto za kupce brez domi?ljije in zato se mi zdi, da pa? naslova ne zaslu?i saj ga ni dobil zaradi tehni?ne in oblikovalske odli?nosti ampak zaradi tradicije in neke bodzavestno nau?ene kvazi resnice, ki mu?i ve?ino jugo nostalgikov.
Po drugi strani je pa to dobro, da je bi Golf ?e izboru za 2008 in se je tako "umaknil" Mazdi 3, ki bo v naslednjem izboru pobrala prvo mesto
Zanimivo kolk so na vseh forumih (recimo a.com) in tudi na glasovanju povdarjali, da je Mazda predraga za povpre?ni slovenski ?ep in da je Golf tisto pravo in d aje zato tud zmagal.
Ker ne verjamem tem BS-ju sem se ?el prepri?at in izena?it opremo.
Vzel sem Mazdo 6 (5vrat) CD 140KM s 6.-stopenjskim ro?nim menjalnikom in opremo GTA.
Cena 27.990?
Kovinska barva 490?
Nadgradnja na full webasto z daljincem 800?
SKUPAJ 29.280?
Golf 2.0 TDI (5vrat) 140KM in 6 st. ro?ni menjalnik z opremo Highline
Cena 22.250?
da izena?im opremo z Mazdo je potrebno dodati ?e:
Kovinska barva 460?
4 vrata + elektrika zadaj 460?
18" alu kolesa + tr?e podvozje 878?
senzorji za tlak v gumah 53?
zatemnjena stekla zadaj 272?
usnje na sede?ih + ogrevanje sede?ev 2.184?
biksenon z nastavitvijo vi?ine in ?i??enjem lu?i 1.240?
avt. vklop lu?i, senzor za de?, avt. zatemnitev ogledala 356?
zadnji bo?ni airbagi 305?
webasto z daljincem 1.447?
climatronic - dvopodro?na 199?
izmenjevalnik CD-jev + 8 zvo?nikov 410?
bluetooth za prostoro?no telefoniranje 475?
SKUPAJ 30.989?
Pri isti opremi je Golf torej dra?ji od Mazde 6 za skoraj 2.000?... Tolk o tem kolk kej stane in kolk je Golf "ljudski", da sploh ne govorimo, da je razred ni?je od Mazde ?est.
Glede na to, da si mel vodo v filtru mogo?e ne bi bilo slabo, da bi se tank spraznil... lahko da je voda tudi tam in ti dela ?talo zdej ko zmrzuje :ne vem:
Kak?ne vo?nje pa ima?? Kratke? ?e ima? samo kratke do 10km, se pri teh temperaturah dogaja, da se lahko nabere vlaga v raznih ceveh in da lahko te tud zamrznejo ter naredijo blokado iz ledu. Temperature so pa? temu primerno "ugodne". Moj predlog je da ogreje? avto nato pa naredi eno dalj?o turo pa AC z vsaj 100km, da "zlufta?" motor in posu?i? nabran kondenz.
Zato, ker pri nas o izboru odlo?ajo arhajiki, katerim je bil ?e iz ?asov rajnke Yu golf pa? merilo a si uspe?en ali ne. Lep primer je bil izbor leta 1999, ko je ravno tako zmagal Golf Mk IV, ?eprav si tega absolutno ni zaslu?il saj je bil ena navadna gajba, ampak ej, zadaj je pisalo Golf in to je pri slovenceljnih pa? merilo za uspeh. ?e bi VW pripeljal na tekmovanje lojtrski voz in nanjga prbil napis Golf bi ravno tako zmagal.
hehe odkar mas 18col si spremenil mnenje o velikosti feltn...bom moral mal iskat, ko si govoril da je 16 vrh glave
?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje
Ni problema ... na ?estko prve generacije so serijsko gor kovinska plati??a 15 col pri opremah CE in TE.
Boj? recimo ima zimske na 15 colah alu pa avtu prav dobr pa?ejo. Moj fotr recimo tudi, sam da so gor letne, ampak letnim vseeno bolj pa?ejo vsaj 16 al pa raje 17 colske
Dr?i, sam ima? nato dva kompleta koles in na leto prihrani? za dve menjavi koles kar je na u? cca 70?. ?e pa pri?teje? teh 70?, ki si jih prihranil, v nakup plati??, pa namesto kovinskih ?e dobi? alu feltne. Govorim za nove feltne, ?e pa kupi? rabljene pa si lahko celo ceneje skozi, kot pri 16 colskih. Razmisli
to pa ne bo dr?alo... ne zapomni si zadnje prednastavljene hitrosti... samo ali je bil na standbyu al ne. Pri novi je pa vedno ob novem zagonu na OFF in ga je treba vklopit (pritisk na gumb).
nima veze z optiko...podvozje avta je tako. Ti bo vleklo glede na ceste...
se moras navadit na to
Pa zelo je odvisno kak?ne gume so gor... recimo GY F1 so ble zelo nagnjene, da je vleklo na eno al pa na drugo stran, ?e je teren visel ali pa so ble ?e rahle kolesnice. Bridgstone Potenza pa so ble veliko bolj "smerno stabilne".
Nova 6ka pa gre kot po tra?nicah..
Je tudi velika razlika glede na staro..
Tukaj pa se bolj ne bi mogel strinjat... napredek je astronomski
Sej sem ti povedal, da sem imel tud jaz Webasto na daljinca na stari ?estki in je vsak dan laufal pol ure predno sem se sploh usedel v avto. Moja prva opa?anja sem opisal pred cca tremi leti v tem topicu http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...=grelec+motorja
Pa ?e nekaj dodatne razlage. Deklarirana poraba grelca, ki ga imamo vgrajenega v na?ih Mazdah je 0,5litra na uro (specifikacija proizvajalca). V mojem primeru sem ga na eno tankanje kuril na daljinca cca 4-5 ur. Se pravi, da je to cca 2-2,5litra ve? na tank in na tan sem delal cca 800km to pomeni cca 2-3 deci na 100km.
Ker pa ogrevanje pred zagonom motorja pomeni, da bo zato webasto manj ogreval med samo vo?njo v primerjavi z avtom, ki ?tarta z mrzlim motorjem lahko to porabo na 100km mirne du?e prepolovimo tako, da je pove?anje porabe le od 1-2 deci na 100km.
V tvojem primeru, ker ima? cca 2x ve? ur kurjenja webasta na tank bi morala biti tvoja poraba tam nekje med 0,4-0,5 litra ve? na 100km vo?nje.
Lahko pa pogleda? tudi moj profil na www.poraba.com za staro ?estko pa bo? videl, da je moja zimska poraba celo malo ni?ja od letne pa brez skrbi, nadgradnjo webasta nisem kupil zato, da bi bil za okras ampak sem jo redno in z veseljem uporabljal
Ampak ja, v tejle parodiji so notri sami tak?ni stereotipni podatki o marsi?em.
ja u redu, sam si ti najprej napisal, da je Wikipedija in to ni blo ni? v navednicah tako, da je bla kao resna pripomba oz. prispevek... sem ti sam napisal, da to pa? ni Wiki, a ne
Mislm da vsaj 1-1,5L /100km pozimi....(osebna izkusnja), vendar jaz imam predvklop tako da pol ure pred vzigom ze kurim benz z webastom
Malo pretirava?, sigurno ne toliko... po mojih bele?enjih skoraj ni? saj se ta dodatna poraba zaradi Webasta skompenzira na ra?un hladnega zraka (ve? kisika na isti volumen) in tega, da pozimi klima komaj kaj obremenjuje motor ter seveda o?jih gum. Pri prej?nji ?estki (tole imam premalo ?asa) je bila zimska celo za cca 2-3 deci manj?a od letne pa sem pozimi vsako jutro zalaufal Webasto na daljinca, ?e je bilo pod 10°C
Naredu sem ?e 3500 km s svojo novo Mazdo 6 Karavan, pa nekako ne pridem pod 7 litrov porabe? Je to OK? Vozim se v slu?bo 50 km v eno smer od tega je cca 35 km AC, kjer vozim ve?inoma pod 130 km/h, seveda v ?esti. Avto je sicer letnik 2007/avgust, stal 7 mesecev, vozim ga od srede decembra in po 3500 km bi moral ?e priti k sebi. Merjeno na roke in BC tudi ka?e to?no (sem ga nastavil). ?e bi ga vozil kot sem vozil stilota, bi mi ?rl 8 po mojem (stilo pod 6). Nisem ravno navdu?en....
Mnenja? Predlogi? Ko sem pred nakupom spra?eval kolega ki ima letnik 2003 je govoril o 6 litrih....
Pri karavanih lahko pri?akuje? od dva do tri deci vi?jo porabo kot pri limuzini oz. petvratni... Vi?ja kot je hitrost bolj se to pozna saj je karavanska oblika aerodinami?no slab?a in se to stopnjuje s hitrostjo.
Potem so pa ?e druge stvari... predvsem premalo napumpane gume (daj za 0,5 bara ve? kot je na vratih napisano, bo? prec imel dva deci ni?jo porabo), odstrani odve?no te?o iz avta (ok ?eno in otroke ne ven metat, ker jih bo? rabil ), odstrani morebitne prtlja?nike s strehe.
Pa vozi z ob?utkom, ?imbolj enakomerno, imej varnostno razdaljo, da ni treba zavirat in pospe?evat, predvidevaj situacije (semaforji, pe?ci, prehitevanja ipd) in temu prilagodi vo?njo, da bo? lahko hitrost zmanj?al pravo?asno z motorjem in ne z zavorami.
Tole pa ni Wikipedia ampak Uncyclopedia, ki je v bistvu parodija in nima neke prave vrednosti. No ja, ?e se jim pa Big Block dobr rima z Big Cock pa tud prav , ker ta avto je res feti?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kr orgazmira
Povezava za deljenje
Deli na druge strani