?efe, a ma? ti dizelco? Ce ja a si preprican da ni Webasto ze notri, v moji CD 143 GTA je bil ze notri - ne mores falit saj ves dela hooooooo... Poleg tega se je avto segrel v 5 min kar mi je dalo vedeti da je notri ze po defaultu.
Pri Beji na Webastu - Zavrh so mi le urco in daljinski vklop dodatno vgradili....
Kdaj pa sem napisal, da ga ni notri :ne vem: V vsaki dieselski ?estki je Webasto predgrelec vendar nima obvodne ?rpalke tako, da deluje le, ko motor laufa.
Za izkoristit vseh dobrobiti webasta pa je treba dogradit obvodno napeljavo in dodatno ?rpalko ter elektroniko, da lahko na tajmer v?iga gretje in ?tarata ventilatorje za ogrevanje kabine. Daljinec je ?e ena stopnja ve? in ti omogo?a pa? vklopi iz varnega tplega zavetja doma. Opcija pa je tud priklop preko GSM-ja.
Odgovor na vpra?anje ?t. 6: v peti prestavi pri 100km/h (po ?tevcu) je natan?no 2.000obratov, pri 150km/h torej 3.000obratov. Ostale podatke si lahko izra?una? na osnovi te informacije.
Pa so ti premazi pametna izbira? Jaz sem kar precej bral o tem, da to ni dobro, da na dolgi rok ?koduje motorju itd. Sam nimam izku?enj ampak spra?ujem kaj je res dobro.
A je kdo napisal kak?no pametno razlago zakaj bi ?kodovalo :ne vem: ?e vsak, ki je o tem pisal je nekaj motovilil, ker tukaj je idealno podro?je za drek zme?at pa da ve?ina ne opazi BS-ja.
Meni je bilo najbolj v?e? to, da motor ni nikoli ve? zalaufal na "suho". Se pravi, da je ta nanos vedno dr?al kovinske dele namazane. Zanimivo koliko manj mo?i je bilo potrebno, da je ?tarter zalaufal motor. Sem najprej mislil zamenjati akumulator potem sem pa to not vlil in sem podalj?al delovni vek akumulatorja ?e za leto in pol od tistga, k so rekli na servisu, da bi blo po?as za zamenjat, ker pozimi ne bo ve? v?gal.
Jaz imam to ze 2 leti na dizelci 5ki - lahko ti samo povem BOMBA! segreje motor in notranjost, pri -15 je motor na 60C ko ga vzges! Samo speljes, mrzlega pa sam ves kako ga lahko zje**s...
racunaj pozimi le malo vecjo porabo.....ker pac pije, ampak se spla?a...spla?a, spla?a.....
Najbolj bo ce parkiras poleg sosedov......zjutri bojo vsi drgnl, ti pa prides ves nasmejan, se vsedes reces dobro jutro sosed in gres...
hehe... prav dobro poznam to, ker sem imel nadgradnjo in daljinca na prej?nji ?estki in je to res zakon. Letos sem pa pa? na novem rekel, da po?akam to zimo, ker je blo ?e tako al tako preve? stro?kov, pa ?e cel ?as stra?ijo kako hudo je globalno segrevanje, da sem upravi?eno pri?akoval, da bo najni?ja temperatura pozimi vsaj +10°C
Jaz imam tud OMV-ja notri trenutno in pri -12 sem rabil kar kak?no sekundo do dve dlje verglat, da je v?gal. Pol pa je imel ?ist traktorski zvok, do AC. Res pa da je avto stal skoraj tri dni tako, da je mo?no tudi to. :ne vem:
Naslednjo zimo bo ?el notri ?e kak?en nano premaz (QMI, Metabond, ipd) pa obvezno spet nadgradnja za Webasto in daljinca.
Zgleda, da nas globalno segrevanja tako segreva, da nas bo zebl k svina
Jaz sem imel sam 1x problem... je kamen naredil luknjico pa so jo na carglasu zaflikali. So sicer hoteli najprej menjati celo ?ipo sam je blo na takem nevidnem mestu, da sem se odlo?il, da naj kar zaflikajo in je nato v redu dr?alo.
Voda, ki se je verjetno nabrala v filtru za nafto je zmrznila :ne vem:
Odpri pokrov, vzemi fen, pogrej filter pa se pejt pelat, da vidi?, ?e je vse OK. Ima? pa v navodilih, kako se voda spusti iz filtra, ?e bolje pa je da se odpelje? do servisa pa naj ti ?e dodaten check nardijo.
1. Na mojih obeh Mazdah je bil priporo?eni servis 1500km narejen in je brezpla?en. Zatorej ne oklevajte.
2. Glede tovarni?ko ogretega - ute?enega motorja pa je en VELIK LARIFARI!
Ali tovarna la?e pa ima motor ?e 10.000km preden ga vgradijo, ali pa to pravijo na podlagi testnega.
Vsak nov motor je sestavljen iz kovinskih delov ki se pod prvimi vecjimi napori - temperaturo - se raztezavajo, krcijo in se iscejo svojo lego.
To je neizpodbitno dejstvo, ki ga je treba upostevati. Na zacetku se material se 'drgne' drug ob drugega, nato zacnejo pleasati skupaj.
ravno zato pregled na 1500km, kjer vidijo ali se ?e 'vse drzi skupaj, kot se mora' in zato tudi vsak nov avto smrdi po plastiki izpod haube, ker se tudi plasticni pokrovi prilagajajo finalni poziciji.
tudi gume so prve 1000km skorajda neuporabne, ker se morajo utecti in izrabiti do uporabnega sloja!!!
Torej pozor, ker kriv je na koncu le voznik, ne glede na razli?na navodila!
1. Od kdaj je brezpla?en :ne vem: ?e nima? kak?nega posebnega dogovora o tem ni ni? brezpla?no ne materjal (olje, filter) niti delo
2.) Ni? ne gledajo, ?e se "?e vse dr?i skupaj" ampak zgolj zamenjajo olje in je to vse. Tisto kar pa zasmrdi izpod pokrova pri novem avtu pa ni plastika ampak so raznorazni namazi, konzervans ipd, ki se zaradi visokih temperatur zdaj zape?ejo in oddajajo tak zna?ilen vonj. To je tudi dokaz, da motor po vgradnji ni nikoli segret do delovne temperature.
Tudi pri gumah se ne bi strinjal, ker ne obstaja neuporabni in uporabni sloj, kve?emu guma z obrabo zgublja na oprijemu in dobrih karakteristikah. Edina stvar, ki bi jo pri namestitvi novih gum omenil je le to, da je treba paziti vsaj kak?en dan dva, da se ne ?tartuje na silo, saj se lahko feltna obrne v gumi in s tem se podere centra?a. Velja, tudi za tiste, ki imate samo ene feltne in vsaki? menjavate samo med letnimi in zimskimi pnevmatikami.
Pol pa po?akaj, da bo? pe? izra?unal... tale BC ni glih vzor to?nosti. ?e bo tudi izra?un na roke pokazal toliko pol se pa nekaj dogaja, kar se ne bi smelo in bo? moral obiskati servis.
Sam sem imel tako ?estko diesla brez filtra DPF in zdaj novo z DPF filtrom. Poraba je pri obeh popolnoma identi?na pri 6,53litra/100km. In tako bi tudi ti moral pri?akovati +/- 0,5litra.
?e se res dr?i? tega kar si napisal je to absolutno preve?. Vsaj dva litra manj bi morala biti povpre?na poraba. A si to zra?unal "na roko" al gleda? po BC-ju?
Pa ?e nekaj ... uporabljaj ?esto prestavo ?e ma? konstantno vo?njo (brez silovitih pospe?evanj) po lokalnih cestah, ne rabi?, da se ti motor vrti nad 2.000 obratov. Diesla ne vozi tako kot recimo vozi? bencinarja... ne rabi? visokih obratov ampak izkori??aj navor, ki ga je najve? ravno pri 2.000 obratih.
Najbolj pomembno, je da prvih 1000 km, ne vozi? s tempomatom in da ?im ve? menja? obrate. To je po moje vse kar je treba pazit... no ja pa do blokada ga pa tud ni treba ti??at pa bremze do konca probavat, ker tud rabjo par 100km da se pravilno "ule?ejo" .
Brez strahu... vse zgoraj na?teto razen gum je v garanciji tako, da kr lepo zapelji avto na servis pa naj ga pogledajo... obvezno jim pa ?imbolj natan?no povej kaj vse avto po?ne oziroma ?esar ne po?ne pa bi na?eloma moral
p.s.: a vi na ta va?a sre?anja sprejemate novince???
o seveda, vedno in povsod si dobrodo?la, da se nam pridru?i? na izvenforumskih aktivnostih...
Glede na avto pa predvidevam, da ti nekje kabli prebijajo al pa je kak?na sve?ka z nepravilnim luftom na anodi. Zgleda kot, da bi ti kak?en od valjev ne v?igal ob zagonu in zato motor podrhtava. Mo?no je tudi, da kak?na v?igalna tuljava ne daje dovolj iskre in je zopet problem pri v?igu v valju. To bi znal obrazlo?it tudi slab?e performance.
Je pa lahko razlogov ?e mali milijon od preluknjanih cevkic, senzorja pretoka zraka, slabe kompresije (zelo malo verjetno), te?ave s ?rpalko za gorivo, zama?en filter, umazane sve?ke, itd itd
Kolk kilometrov pa ima avto ?e za sabo?
Kar se ti?e zana?anja pa je mo?no, da ima? premalo napolnjene gume ali pa da so le te kak?ne ?unga lunga znamke :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e danes... po moje si s tem ve?ji frajer k pa z novo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani