hehe... to sem ?e pred ?asom pisal, kako je s tem TSC-jem in DSC-jem v snegu - ?imprej izklopit, ker ne pomaga prav dosti, kve?emu ?talo ti naredi, ?e ho?e? mal bolj na po?rekt vozit, da ro?ne sploh ne omenjam
2.2 je ?ist premalo saj se avto na zimakih ziblje kot barka in ni na volanu ?ist nobenga ob?utka. Pri men je 2.6 na vseh ?tirih kolesih, pri Oplu, ki je la?ji pa 2.5 spredi in 2.4 zadi - pri tem razmerju se mi zdi ?e najbolj uravnote?en, ?e sploh lahko govorim o uravnote?enosti
ja,..pa zdj sm se spomnla, da tud dosegljiv nisi zmer,..en mesc nazaj (ali ve?) ko sm po?ilala sms-e ?e pridete na pi?kotke, si telefon v slu?bi pozabu,..tko da bot sre?n, da ma? tko hudo mazdo, kukr si neresen :ne vem:
Se mi je zdelo ja... takrat sem pozabil mobitel... ziher so me klicali, da bi mi kak biznis ponudli - zdaj vsaj vem kje sem zajebu
Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu.
?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko.
Tudi ?e pade nekaj snega se da vozit z novimi letnimi gumami ?e kar v redu in tudi kak?ni manj?i klan?ki jim ne delajo te?av. Par let nazaj sem obul spomladi nove letne gume in ?ez par tednov je padel sneg pa sem tudi z njimi pri?el brez nekih pretresov ?ez klance na dolenjskem. Pri ve?jih zametih in obilnem sne?enju je pa itak bolje pustiti avto doma in se sploh ne odpraviti na pot razen ?e je to res nujno potrebno pa ne glede katere vrste gume imamo obute.
?e ima? pozimi letne in pade sneg, ki te ujame na cesti pa? prilagodi? vo?njo temu dejstvu ter ustrezno zmanj?a? hitrost. Tako ali tako jo ve?inoma vsi in potovalne hitrosti ve? ali manj padejo takrat na polovico ali pa celo na tretjino obi?ajnih in tudi zaradi majhnih hitrosti, ?e se slu?ajno zgodi situacija le ta ni tako huda oz. so posledice zaradi malih hitrosti tudi ustrezno majhne in nenevarne... (?e kakih 6 ali 7 let od kar spremljam to problematiko se v ?asu sne?anja ni zgodila nesre?a s smrtnimi ?rtvami. Tudi trkov in zvite plo?evine je izredno malo celo manj kot ob kakem obilnem de?ju spomladi ali pa jeseni).
Ravno kontra situacije so poleti ?e posebej ko pade rahel de? na gladek umazan asfalt... verjemi, da bo? preklinjal dan, ko si se odlo?il, da se bo? poleti vozil z gumami na katerih pi?e, da so prilagojene snegu in blatu (mad+snow).
Tipi?no zimske razmere (sneg, plundra, itd) se letno merijo v nekaj dneh ali max kak?en teden mogo?e dva, vse skupaj za vse ostale dni pa je letna guma bolj?i sopotnik in omogo?a ve?jo varnost in bolj?i oprijem... ne bo? verjel ampak tudi pri nizkih temperaturah na suhem asfaltu.
Nisi razumel... ob enaki povpre?ni vo?nji pije diesel vsj 1,5 litra manj kot bencinar... to sem ti hotel povedati - ?e si se uspel vozit z bencinarjem/plin pri 6,5 litra se bo? z dieslom vozil tud samo s 5 litri. govorimo o pribli?no enako zmogljivih motorjih in ob enaki vo?nji seveda.
Super, da si to dal montirat, te moram pa vseeno popravit, da je v Slo LPG 0,61? in da ?e vedno velja, da z dieslom je cca 2 litra ni?ja poraba al pa recimo 1,5 da smo ?e bolj objektivni
Torej LPG na 100km = 4?
Diesel na 100km = 5?
prednost plina je ni pa tako astronomsko velika... je pa bolj ?ist to pa dr?i
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole bo sprejeto... zdaj se re?uje velike kapitaliste
Povezava za deljenje
Deli na druge strani