pocutim se kot v flimih (ko en zacne s protestom in potem postopoma se zdruzijo se drugi)
lahko vstvarimo "gibanje proti zimskih gum v nezasnezenih poteh"
ali na kratko 7stopinj je laz
saj, kdo pa ima v Evropi tako tog zakon o obvezni uporabi zimske opreme od datuma do datuma? Slovenija, ?vedska, Finska, Latvija, Litva, Estonija. Hmmm le kaj je v tej sliki narobe? Slovenija je mediteranska de?ela, ostale pa so sever Evrope s precej huj?imi zimami kot pri nas.
Kakor vem ima v Evropi podobno kot v Sloveniji ?e Slova?ka, kjer pa zadostujejo zimske gume le na pogonskih kolesih.
Nemci pa mislim, da imajo obvezno uporabo zimske opreme le ?e so zimske razmere (sneg, led, ipd) in ?e takrat naredi? zastoj ali pa bohnedej nesre?o z neustrezno opremo si kaznovan tudi zaradi tega. Labi, ?e sem karkoli napisal narobe me popravi.
Avstrija, ?vica, Italija, Francija (alpske dr?ave) pa imajo tako strogo zakonodajo le na raznoraznih gorskih prelazih.
Veliko bolj?i predlog bi bil, da naj se dvigne zakonsko dolo?eni minimum za profil na pnevmatikah iz 3 na 4 mm pozimi in bi tako marsikoga prisilili, da pred zimo menja pnevmatike (letne). Tako bi skoraj prepre?ili vo?njo s skoraj izrabljenimi pnevmatikami tudi poleti saj tisti, ki bi zgural zimo s 4mm v 95% tudi do naslednje zime ne bi padel sprofilom do zdaj?njega minimuma 1,6mm.
Ker bi imeli v ve?ini uporabniki samo eno vrsto gum bi le te veliko hitreje izrabili in se tudi ne bi dogajalo, da imajo ljudje name??ene 6 ali 7 let stare gume z 2 mm profila in trde kot kamen.
Kako pa to danes zgleda pri nas: Povpre?no naj bi prevozili 24.000km. 2/3 na letnih gumah (8 mesecev) in 1/3 na zimskih se pravi, da bo letne zamenjal po cca treh letih (cca 48.000 prevo?enih) in zimske po ?tirih s 32.000 prevo?enimi.
To je sicer ?e OK ampak kaj pa vsi tisti, ki delajo polovico od teh kilometrov? Se pravi letne menjajo po ?estih letih !! zimske pa po osmih !!!!!! - a je to varno?
?e bi imeli samo ene vrste gum bi le te morali zato zamenjat v ?tirih letih ali pa ?e prej zaradi globine profila in bi to bilo mnogo mnogo bolj varno kot je zdaj.
ne saj nismo apriori proti zimskim, smo pa proti na?inu, kako jih nekje prikazujejo, da so vsemogo?ne in da brez njih zime sploh ni mogo?e pre?iveti s celim avtom...
tudi sam imam ?e pripravljene zimske gume, vpra?anje je samo kdaj gre zadeva na avto...
Potem nisem edini, ki se mi zdi kot da avto vozim z nekim bigbang ra?unalni?kim volanom, ki je z neko te?avo prek bluetootha povezan na avto? In se ni samo meni zdelo da 1.6 105bhp od astre pospe?i pol po?asneje kot mojih 105 konjev? In se ni samo meni zdelo, da sem se v ovinku nagnil tako kot, sem se na dedkovem vozu, ko sem imel 10 let in sem bil 7m visoko v zraku na lojtrnem vozu polnem slame? In nisem samo jaz sli?al nekega ?udnega sopihanja zraka iz motornega dela pri cca. 3k Rpm? In se nisem samo jaz sredi poletja vozil z odprtimi oknami od mb do pragerskega ker je 9 mesecev star avto hladil kot klima ki je ?e 9 mesecev na odpadu?
Ja to?no tako kot si opisal se dogaja - sem mislil, da sem samo jaz ?uden in da kritiziram brez osnove, amapk vidim, da imate/ste imeli tud drugi podobne izku?nje.
na osnovi autobildovega ?lanak, kjer so testirali ravno tisto kar ne testira nih?e, ko dela primerjalne teste gum in sicer obna?anje po ve? tiso? prevo?enih kilometrih.
Sava je zmagovalka testov pri lowbudget gumah - se pravi, da med poceni gumami ji pa? ni para saj redno dobiva oceno "priporo?ljivo" medtem, ko ponavai nekaj top znamk (cca 5) dobi malenkost vi?jo oceno "zelo priporo?ljivo".
TS 790 res ni dobra guma, ker je dizajnersko in sestavno zastarela saj je ?e desetletje na tr?i??u.
Jaz govorim o TS 810, ki se zadnja 4 leta redno uvr??a v sam vrh testov predvsem zato ker je odli?na na mokri podlagi (odli?na za M+S gumo, da ne bo kdo narobe razumel ).
Za la?jo predstavo katere so zmagovalke testov po letih (upam, da bo to pomagalo komu pri la?ji izbiri:
A se ne da izklopit nadzora tlaka na ra?unalniku in da? pa? navadne ventile? Pri Renaultu se npr. da.
Z veseljem bi jih izklopil, ?e mi pove? kako
Nikjer nisem uspel dobiti informacije a se na Mazdi to da oziroma kako se to da. Na servisu pravijo, da ne gre in ne morem trditi druga?e, ?e nimam nobene oprejemljive informacije :ne vem:
?e slu?ajno kdo karkoli najde bi mu bil zelo hvale?en.
Ej mam ob?utek da je sam avto bil poceni, ?e je pri feltnah potem treba ....
?ak mal a teb to ni velik denarja? Gume 400? + feltne 400? + senzorji tlaka 200? + centriranje in matice 50? = 1050?
Pa ?e izbira je boga razen pri zlatarjih, kjer bi radi za vse to ?e dodatnih 200-300?. En model mi je celo naredil predra?un za 17" brez senzorjev za 1.600? - hehe only sky is the limit.
Ma saj ni bil slab opis za I30.. Du?an Luki? (urednik AM) je itak rekel, da je zanj I30 absolutni zmagovalec testa kar se ti?e vrednosti glede na ceno.
Je pa rekel, ?e da je ?koda, da jim je KIA zahinavla saj niso imeli Ceeda za posodit. Je pa ?koda, da niso imli ?e kak?ne Mazde 3 al pa Opel Astre, da bi bila ta sigurno zadnja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ma? kak?en kamion vi?ka doma ga lohk takoj zamenja?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani