Dolžini, širini, številu sedežev, pogonu 4x4, dizlu?
Jaz mislim, da bi tudi s potniškim Renault Trafficom dobro shajal. 2.0 DCI je super motor, vzdržljiv, moči dovolj (pa še povečaš jo lahko), prostora pa tudi. Pač je malce širši od osebnega avtomobila, to verjetno ne bo zahtevalo hudega prilagajanja. Pa tudi dolžina te ne bi smela motiti, če zdaj z BT-jko okoli skačeš. Poleg tega imajo tile Traffici ponavadi že vgrajene tudi kamere za vzvratno vožnjo (sicer jo pa za male pare dobiš pri Kitajcih).
Moj sosed ima potniškega Traffica, sicer 1.6 DCI, pa pozimi kakšne smučarje vozi čez Predil - je pač le prednji pogon, a z dobrimi zimskimi gumami zlepa ne omaga.
Vseeno moraš upoštevati lokalne specifike. Pri nas je velikokrat snežna brozga, raven led pa le redko. Jaz sem imel na šestici 19-colske zimske Bridgestone gume, pa nisem vriskal od veselja. 😃
O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?
Seveda omogoča. Ža takoj imaš bližnjično tipko Phone, kjer imaš zadnje klice - zavrtiš kolo in s pritiskom pokličeš. Ali pa greš v imenik.
Imaš tudi glasovno iskanje, če se rad igraš z angleškim naglasom. 😃
pred 1 uro je kacnje napisal:
Mazdin sistem upravljanja infotainmenta je načeloma zelo v redu. Če pa uporabljaš Android Auto, pa mene zelo moti, da ne dela zaslon na dotik (ne med vožnjo, ne v mirovanju). Android Auto je sicer narejen z mislijo na upravljanje v avtu, vseeno pa je kup nekih opravil, ki bi jih lažje opravil preko zaslona. Če bi vrag deloval vsaj v mirovanju.
Stalno uporabljam AA in me to res moti. Saj se večino stvari (načeloma vse) da opraviti z gumbi, ampak je marsikaj bolj nerodno. Koliko lažje je vtipkati naslov na zaslonu, kot se loviti s tistim gumbom. Uf, razlika kot dan in noč. Pa še marsikaj. Poleg tega pa ima novi sistem AA (Coolawalk) še nerodno izbrane barve. Sedaj je več premikanja, saj je na osnovnem namizju več ploščic in zaradi slabo izbrane barve, pogosto zgrešiš med vožnjo in se mi zdi bolj nevarno. Res pogrešam touchscreen pri AA na Mazdi - vsaj v mirovanju bi ga lahko omogočili.
Da ne bo nesporazuma - sicer sem velik nasprotnik modernih sistemov, kjer vse upravljaš preko zaslona. Nerodno, nevarno, neprivlačno.
Mojster, saj ko si v mirovanju, lahko primeš v roke telefon in v njem "na dotik" postoriš, kar želiš - in imaš prezrcaljeno na zaslonu.
Jaz tudi uporabljam Android Auto kadar se peljem v kakšen nov in še nepoznan kraj. In ker naslov prej "pogooglam" na telefonu ali računalniku, je tudi med zadnjimi zadetki, tako da ga imaš mimogrede izbranega z zasukom koleščka.
Če pa bi rad kak nov naslov vpisal, pa predlagam, da to storiš na telefonu. Bo res hitreje. In tudi hitreje, kot če bi "po diagonali iztegnjen" tapkal po osrednjem zaslonu na dotik.
Jaz bi pristavil še naslednje: če se prav ne gleda na zadnji cekin, naj se razmisli o nakupu vozila z avtomatskim menjalnikom. V avtomobile v razredu Mazde 6 pač sodi avtomatika ...
Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".
Varno vožnjo in lep pozdrav
Sploh ni res. Pri "touch screenu" moraš med vožnjo umakniti pogled s ceste na zaslon in karkoli postoriti - na pamet ti ne bo uspelo. Pri Mazdah pa lepo s tistim koleščkom in 6 gumbi "miže" vse opraviš. Z vidika varnosti in tudi praktičnosti zame ni dvoma - je Mazdina rešitev v prednosti.
In očitno se tega zavedajo, saj ostaja tudi v najnovejših modelih, kot sta CX-60 in CX-90.
Itak. Za ta denar je ne bo prodal do drugega novega leta. Vredna je, tako brat bratu, kakih 18000€. Tega motorja pa res ne mara nihče. Raje se folk pelje z avtobusom.
Tokrat se strinjam z Alexom. Tale šestica pa res ni vredna več kot 18 jurjev, kilometri gor ali dol. Čez pol leta bo stara 4 leta ...
Presenetiti vas utegne, katera znamka se je znašla na tretjem mestu.
Smo pri vrhu.....
Ja, kar se zanesljivosti tiče, so Japonci vsaj dva koraka pred ostalimi.
Pa sem imel celo njihove dizle ... (tudi Accorda 2.2 i-CTDi)
Sicer pa Japonec (po možnosti še avto, ki je dejansko Made in Japan) in bencinar - pa te ne rabi boleti glava glede servisov, pa kdaj boš ostal na cesti ...
Drži, včasih si moral za odmero DMV na lokalni finančni urad, kjer so imeli 30 dni časa za obdelavo vloge. In ja, v LJ so si kar vzeli 30 dni (ne pa več). Zdaj pa ta dokument oddaš elektronsko in ga pač lahko obdela katerikola izpostava FURS v Sloveniji (sicer še vedno lahko izbereš, da ga pošljejo na ta ali oni urad), zato je bistveno hitreje.
Vem, ker sem to delal januarja letos. Homologacija - isti dan, FURS naslednji dan, po dveh dneh od prihoda vozila v SLO je že imelo slovenske tablice (še preden bi se najkrajše nemške sploh iztekle).
Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher.
Kaj pa je za "sprocesirati papirje"?
Ko pride avto (ali ti z njim) v Slovenijo, greš na AMZS in rečeš "avto bi homologiral" ter jim daš vse papirje na mizo. Odvisno od tega, kako zgodaj si šel to delat, lahko dobiš sken homologacije po e-pošti še isti ali naslednji dan (original v vsakem primeru dobiš po pošti). Nato v eDavkih poklikaš par okenc v obrazcu za odmero DMV in počakaš e-pošto z odločbo s FURS-a, kjer ti piše, koliko cekinov in kam jih nakažeš.
Potem pa že lahko skočiš po tablice.
Pri vsej stvari je logistika - v primeru "ti po avto" - še najzahtevnejša stvar, če ti izleti v tujino ne dišijo. V tem primeru daš kakega stotaka več človeku, ki se ukvarja s prevozi in ti ga dostavi ali pred tvoja vrata ali na parking od AMZS (kar je bolj priporočljivo).
PS: AMZS v tem zapisu seveda lahko zamenjate s katerokoli organizacijo, ki v Republiki Sloveniji opravlja dejavnost homologacije motornih vozil, da me ne bo kdo obtožil reklame.
A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?
DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.
V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer pa Slivka povej, čemu se najlažje odrečeš?
Dolžini, širini, številu sedežev, pogonu 4x4, dizlu?
Jaz mislim, da bi tudi s potniškim Renault Trafficom dobro shajal. 2.0 DCI je super motor, vzdržljiv, moči dovolj (pa še povečaš jo lahko), prostora pa tudi. Pač je malce širši od osebnega avtomobila, to verjetno ne bo zahtevalo hudega prilagajanja. Pa tudi dolžina te ne bi smela motiti, če zdaj z BT-jko okoli skačeš. Poleg tega imajo tile Traffici ponavadi že vgrajene tudi kamere za vzvratno vožnjo (sicer jo pa za male pare dobiš pri Kitajcih).
Moj sosed ima potniškega Traffica, sicer 1.6 DCI, pa pozimi kakšne smučarje vozi čez Predil - je pač le prednji pogon, a z dobrimi zimskimi gumami zlepa ne omaga.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani