1) letniki 2012 obvoz (cisto prvi letnik), raje konec 2013/2014, če že tole, še raje FL 2016/2017 (sploh za Android Auto/Apple CarPlay, ki se omenja)
2) motor G145 je identičen G165, obisk pri tunerju pa bo 175 vrancev
3) Pa glej še srednjo raven opreme, če so tisti "naloudani" predragi. So ene 19 feltne cenejše ...
Tudi ne vem, kako lahko date tem firmam, ki uvažajo avte, 2 jurja za storitev. Za ta denar vam tudi jaz pripeljem avto na dom. 😃
Mislim, DMV za M6 G165 letnik 2012 pride 134 evrov, homologacija 96, ostalo so pa stroški, ki nastanejo na poti - zakaj se ne bi zapeljali sami po avto (in občutno prihranili)?
In ja, za 2012 letnik, torej 10 let star avto, jaz človeku ne bi ponudil več kot deset jurjev. Še lani jih ne bi videl ... ne pa 16k.
Zdaj imaš dve možnosti: kupiš, kar pač dobiš vsaj približno po svojih željah, ali pa stisneš zobe in počakaš na bolj ugoden trenutek za nakup avtomobila (ki ga morebiti celo ne bo).
Lahko pa vsakemu prodajalcu ponudiš znesek, ki si si ga ti zamislil ... Saj pri teh vrtoglavih cenah se tudi rabljeni avtomobili težko prodajo ...
A ni cena malo preterana? Ne malo, kar precej... 🤪
Ja, je. To je bilo še kako leto nazaj v rangu 55-70 jurjev. Sem pogledoval k "Juliji" preden sem Mazdo kupil. Nekako si nisem upal Italijanke, čeprav je lepa ...
Naslednjič pri autodoc uporabi funkcijo klepeta - pač jih lepo vprašaš, če del, ki si ga izbral, ustreza tvojemu vozilu (če nisi prepričan). Poveš št. šasije (VIN) in oni to "duplo" preverijo. Če ne paše, ti pošljejo povezave, kateri deli ustrezajo. Potem odpade skrb pred napačnim naročilom - da bi pa napačno stvar poslali, se mi pa še ni zgodilo. Tok tok. Pa sem že več kot 10-krat naročil ...
Ja, se poznajo višje cene goriva. In imaš čisto prav, s 150-160 km/h si skoraj vedno najhitrejši na AC. Je pa zato bolj zanimivo, če greš v Nemčijo, kjer je na posameznih odsekih skrajno levi pas skoraj rezerviran za tiste, ki vozijo 190 km/h+, ozr. se z manjšo hitrostjo sploh ne gre vključevati nanj, saj stalno brzijo "ose".
Premalo na cesti?... no ja ta je pa dobra, si me nasmejal res. Službeno sem namreč kar precej in to praktično vsak dan pa AC policije svoj živi dan nisem videl.
Ja, seveda jih ne vidiš, če so v civilnih vozilih.
Pelji se 180 km/h in več, se ti bodo že pokazali. 😃
Ali pa če pogledaš k Francozom. Tudi 2.0 HDI je stroj, ki kar hvaležno nabira kilometre.
Sicer pa glede na tvoj režim vožnje noben dizel ne bo pretirano trpel (AC vožnja in opisana razdalja sta super), tako da kupi nekaj dokazljivo vzdrževanega in po 200.000 km interval menjave olja daj na 3/4 ali 1/2 - torej namesto menjave na 20.000 km menjaj na 15.000 km ali celo 10.000 km.
Lahko pa se udeležiš "naše" teme o kapljični analizi olja in ugotoviš, kdaj tvojemu avtomobilu "paše" menjava. 😃
Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.
Zastarel? Ker ni dvosklopčni menjalnik, ki šalta v nekaj deset milisekundah?
Je pa zato najbolj zanesljiva stvar v menjalniškem svetu, kar za razne DSG-je, DCT-je in podobne pogruntavščine vsekakor ne drži. Če kupiš Mazdo avtomatika, te glede menjalnika praktično ne rabi skrbeti.
Pa še to: sicer slovenski tunerji tega ne ponujajo (vsaj jaz nisem zasledil), ampak v tujini se dobi tudi tuning Mazdinega menjalnika, da potem hitreje prestavlja ... če kdo to res potrebuje.
Imel sem 2.2 dizel avtomatik in imam 2.5 bencinarja avtomatik - pa sem si v par letih na prste ene roke zaželel, da bi imel v določeni situaciji ročni menjalnik. Kolikokrat prej je veljalo obratno, da bi raje imel avtomatika namesto ročnega, verjetno ni potrebno razlagati. Praktično vedno, ko sem se ustavil v koloni ...
Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@skritikrt potemtakem bi si omislil avtomobil na elektriko. Hipno skoči, odlično pospešuje ... Pa če se samo po mestu voziš, je to še toliko bolje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani