Skoči na vsebino
Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Ne, G192 je že 2,5 litrska mašina, s tuningom gre tja proti 210-215 konjev ... Ampak jo dobiš samo v kombinaciji z avtomatikom, česar ti ne želiš.

G145 ti pa na 175 konjev spravi "vsak" tuner, če drugače ne, na netu kupi ustrezno mapo in jo naloži. Tu neke hude filozofije ni.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Mojih par centov na situacijo:

1) letniki 2012 obvoz (cisto prvi letnik), raje konec 2013/2014, če že tole, še raje FL 2016/2017 (sploh za Android Auto/Apple CarPlay, ki se omenja)

2) motor G145 je identičen G165, obisk pri tunerju pa bo 175 vrancev

3) Pa glej še srednjo raven opreme, če so tisti "naloudani" predragi. So ene 19 feltne cenejše ...

 

Tudi ne vem, kako lahko date tem firmam, ki uvažajo avte, 2 jurja za storitev. Za ta denar vam tudi jaz pripeljem avto na dom. 😃

Mislim, DMV za M6 G165 letnik 2012 pride 134 evrov, homologacija 96, ostalo so pa stroški, ki nastanejo na poti - zakaj se ne bi zapeljali sami po avto (in občutno prihranili)?

 

In ja, za 2012 letnik, torej 10 let star avto, jaz človeku ne bi ponudil več kot deset jurjev. Še lani jih ne bi videl ... ne pa 16k.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Ja, (vsaj) pol leta si prepozen za tak nakup.

 

Zdaj imaš dve možnosti: kupiš, kar pač dobiš vsaj približno po svojih željah, ali pa stisneš zobe in počakaš na bolj ugoden trenutek za nakup avtomobila (ki ga morebiti celo ne bo).

 

Lahko pa vsakemu prodajalcu ponudiš znesek, ki si si ga ti zamislil ... Saj pri teh vrtoglavih cenah se tudi rabljeni avtomobili težko prodajo ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

A ni cena malo preterana? Ne malo, kar precej... 🤪

Ja, je. To je bilo še kako leto nazaj v rangu 55-70 jurjev. Sem pogledoval k "Juliji" preden sem Mazdo kupil. Nekako si nisem upal Italijanke, čeprav je lepa ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

In koliko je ta Hankook cenejši od Dunlopa v isti dimenziji in hitrostnem razredu?

Je za eno gumo razlike ali ne?

Ste kaj gledali obrabo?

 

Zakaj to sprašujem? Ker Hankook še nikoli ni naredil vrhunske zimske gume, dvomim, da jim je zdaj ratalo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

@Janez007:

Naslednjič pri autodoc uporabi funkcijo klepeta - pač jih lepo vprašaš, če del, ki si ga izbral, ustreza tvojemu vozilu (če nisi prepričan). Poveš št. šasije (VIN) in oni to "duplo" preverijo. Če ne paše, ti pošljejo povezave, kateri deli ustrezajo. Potem odpade skrb pred napačnim naročilom - da bi pa napačno stvar poslali, se mi pa še ni zgodilo. Tok tok. Pa sem že več kot 10-krat naročil ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Moj glas za zimske gume gre Dunlop ali pa Michelin, s temi res ne moreš zgrešiti. Ostalo je že malo večja loterija in odvisno od serije, letnika ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 8 minutami je scania napisal:

Pa kdaj pomisliš da ti takrat guma poči?  Samo vprašam za prijatla :D 

Ne.

 

Pa saj tudi ne bi bilo fino, če ti poči pri 130 km/h na AC, levo od tebe ograja, desno pa tovornjak ... Pa še na viaduktu po možnosti ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

 

 

Moja 6ka z istim bencinskim motorjem gladko preko 200kmh, CX-60 z dodatno elektriko pa omejena na 200kmh? In to avto, ki košta 52 tisoč eur :lol::lol::lol:

Saj tudi Toyota RAV4 Hybrid z 218 konji je kao omejen na 180 km/h končne. Pa gre več. 😃

pred 23 minutami je Alex napisal:

Hmm... Kdaj pa si nazadnje vozil 200 km/ uro in več ? 🤔

Jaz v soboto. V Nemčiji, da ne bo pomote. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Ko ni gneče, si z 140/uro  prej kot ne med bolj počasnimi vozniki. 

Kdaj pa ni gneče?

 

Zjutraj pred 6h? Sredi noči?

 

Vse od odprave koronskega zaklepanja na občine imam občutek, da so na cesti vsi, pa še njihova žlahta, sosedje ... 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ja, se poznajo višje cene goriva. In imaš čisto prav, s 150-160 km/h si skoraj vedno najhitrejši na AC. Je pa zato bolj zanimivo, če greš v Nemčijo, kjer je na posameznih odsekih skrajno levi pas skoraj rezerviran za tiste, ki vozijo 190 km/h+, ozr. se z manjšo hitrostjo sploh ne gre vključevati nanj, saj stalno brzijo "ose".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Premalo na cesti?... no ja ta je pa dobra, si me nasmejal res. Službeno sem namreč kar precej in to praktično vsak dan pa AC policije svoj živi dan nisem videl.

Ja, seveda jih ne vidiš, če so v civilnih vozilih.

 

Pelji se 180 km/h in več, se ti bodo že pokazali. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 17 minutami je Z M A J napisal:

Pri teh kilometrih nov motor in turbina? :(

Itak. Servisi na 20.000 km in start-stop sistem v akciji. Po možnosti še prekinjene regeneracije. To so pa potem rezultati.

Pa še kak voznik/ca z manj posluha za motor in je to to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nasvet za nakup - mazda dizel
Napisano

Ali pa če pogledaš k Francozom. Tudi 2.0 HDI je stroj, ki kar hvaležno nabira kilometre.

 

Sicer pa glede na tvoj režim vožnje noben dizel ne bo pretirano trpel (AC vožnja in opisana razdalja sta super), tako da kupi nekaj dokazljivo vzdrževanega in po 200.000 km interval menjave olja daj na 3/4 ali 1/2 - torej namesto menjave na 20.000 km menjaj na 15.000 km ali celo 10.000 km.

 

Lahko pa se udeležiš "naše" teme o kapljični analizi olja in ugotoviš, kdaj tvojemu avtomobilu "paše" menjava. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

 

Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.

 

 

Zastarel? Ker ni dvosklopčni menjalnik, ki šalta v nekaj deset milisekundah?

 

Je pa zato najbolj zanesljiva stvar v menjalniškem svetu, kar za razne DSG-je, DCT-je in podobne pogruntavščine vsekakor ne drži. Če kupiš Mazdo avtomatika, te glede menjalnika praktično ne rabi skrbeti.

 

Pa še to: sicer slovenski tunerji tega ne ponujajo (vsaj jaz nisem zasledil), ampak v tujini se dobi tudi tuning Mazdinega menjalnika, da potem hitreje prestavlja ... če kdo to res potrebuje.

 

Imel sem 2.2 dizel avtomatik in imam 2.5 bencinarja avtomatik - pa sem si v par letih na prste ene roke zaželel, da bi imel v določeni situaciji ročni menjalnik. Kolikokrat prej je veljalo obratno, da bi raje imel avtomatika namesto ročnega, verjetno ni potrebno razlagati. Praktično vedno, ko sem se ustavil v koloni ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Filovic napisal:

Mogoče ves al je možno ta avto cipirat? 

Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 41 minutami je FuManchu napisal:

2,5 motor je 6 cilindrski? 

Ne, štirivaljnik je.

 

Pa letos praznuje 10 let ... Je pa iz t. i. "bulletproof" serije.

 

WWW.MOTORREVIEWER.COM

What is the 2.5 SkyActiv-G Engine? Is it good or bad? Read about Mazda 2.5 SkyActiv-G Engine design and features, its the most...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Alex, ti se kar tolaži ...

 

SkyActiv G 2.5l še v CX-5 ob normalni vožnji ne pije 9l/100km, kaj šele v manjšem in lažjem CX-30.

 

Sicer pa imajo Amerikanci lep pregovor: "There's no replacement for displacement."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.