Skoči na vsebino
Nakup nove mazde cx5 2023
Napisano (urejeno)

Mehanik pooblaščenega Mazda servisa mi je dobro leto nazaj dejal, da ne razume prodajnikov, ki dizle prodajajo ljudem, ki delajo relacije krajše od 50 km. Je pa tudi res, da čeprav mehaniki neradi šravfajo Mazda dizle (če jih vprašaš ti svetujejo nakup bencinarjev), jih pa radi vozijo (kar nekaj jih poznam). :) Kot že rečeno, zaradi neprimerno boljšega navora pri nižjih obratih. 

 

Mene Mazda 6 CD175 MT ni navdušila (bila je slaba zamenjava za Hondo Accord 2,2 😏). Me je pa navdušila Mazda 6 G194 AT. Sem pa peljal tudi CX-5 G165 MT,  meni nič posebnega. Podobno kot ne Mazda 6 G165 MT - v redu avto za penzionersko vožnjo. 

 

Če bi sam kupoval novo CX-5, pa denar ne bi bil faktor, bi vzel G194 AT. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup nove mazde cx5 2023
Napisano (urejeno)

Vprašaj mehanike na Mazdinih servisih, Majesa na Interclassu, Jureta v BTC, Boruta pri Selmarju ali Simona Pelka s.p..

 

Moja izbira bi bil edino Mazda bencinar. Alternativa dizel VW, AUDI, ...

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Bini napisal:

Uf,moram pogledat kdaj mi poteče.....🤔👍

 

Najlažje je, da se registriraš na portal https://evinjeta.dars.si/selfcare/sl in pri vsaki kupljeni vinjeti odkljukaš obvestila ...Ko je avto oziroma registrska tablica enkrat pravilno vnesena, jo enostavno kupovat nove (lahko tudi PayPal) in nastavljat obvestila. :)

 

image.png

image.png

 

image.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano
pred 21 minutami je Z M A J napisal:

Hej! Razmišljam, če bi dali na forum še kot nekakšen 'banner', v smislu opomnik oz. opozorilnik, npr. Zimske pnevmatike ob datumu 15. November ali pa konec januarja iztek letne vinjete za večino uporabnikov in še kakšna zadeva.

 

Zgolj moje razmišljanje, preden se kdo razpištoli k MarijaMadona. :)))

 

Ideja je dobra, le letne vinjete niso več vezane na konec januarja. Recimo za M6 sem nekaj dni nazaj kupil že drugo letno, ker je prva potekla. :) In podobnih bo vedno več, ki kupijo avto sredi leta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Olje Supra X znajo na servisu zaračunati več kot Ultro. Ocenjujem, da potem osnovni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) pride cca 250-300€. Če pa menjajo še zavorno tekočino, pa še nekaj deset evrov čez. To pomeni 1% cene vozila.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je NevLado napisal:

Haha svaka čast. Jaz pod to pa ne bi šel več probavat :D 

Trojka 2018 je stestirana na -80 km (pri porabi 6 l/100 km) +4 litre rezerve bencina, sedaj mora nekdo stestirat še 6-ko. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je dvorjan napisal:

Bravo, bravo.

 

A to se s kantico bencina okoli furaš? 😃

Ja, pa še res je. In kljub temu, da sem jo zavil v polivinilasto vrečo, je v avtu smrdelo po bencinu, tako da sem vozil s spuščenimi stekli.... 😀 In za vsak slučaj sem se zadnjih 20 km izognil avtocesti, ker je tam vsako ustavljanje smrtno nevarno, še posebej v tunelu. 

 

Nizka kvaliteta izdelkov v KAMM - Stran 2 - Morjeplovec.net

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano (urejeno)
dne 2. 10. 2022 ob 19:41 je Janez007 napisal:

Bravo, da si se spomnil. 👍 Poskus se je končal pri -17 km pri prvi OMV črpalki. Natankal sem do konca, 43,8 l, to pomeni, da je notri ostalo (pri -17 km) še cca 8 litrov bencina (Mazda 3 2014-18) ima menda 52 litrski tank. 

 

Sem za poskuse, me mikajo izzivi, ne bi pa rad v težave spravil sina, ki tudi uporablja avto. In danes sem bil spet pred dilemo, a natankat, ali probat kakšnih 50 km v minus. Na koncu sem natankal vse 3 avte na polno.

 

A gremo probat, kdo si več upa? Zaenkrat imam -17 km. 😀

@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km :) (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)

 

Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši. :) 

 

Screenshot 2022-11-30 18.08.02.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano (urejeno)
pred 42 minutami je FuManchu napisal:

Škoda, da ti razlagam še kaj naprej ker je servis že propadel zaradi tega🤣

Kakorkoli že,  poznam veliko zgodb in poznam veliko uničenih avt zaradi bedakov. 

 

Mene vem da uradni servis nebi videl. Naj si garancijo vtaknejo v rit :bravo:

Če so to res zavestno delali, gre za kriminal. Sicer pa tudi prvim lastnikom ne gre vedno verjeti. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je FuManchu napisal:

Ko namesto olja tečejo "žolca" iz karterja veš kolikokrat je bilo olje menjano. Avto je bil kupljen leta 2015 in pripeljan na dvigalko. 

Take servise bi jaz zaprl za vekomaj.

Možno, vendar v tej zgodbi vidim veliko vprašanj, ... recimo, ali je 1. lastnica predložila račune vseh rednih servisov, ali je to samo rekla? Koliko je naredila letno km, ...

 

Sam kdaj kupim filtre na zalogo - če je filter star 12 let in pravilno skladiščen, je verjetno tudi še OK. Morda je nekdo privil tak star-nov filter. Če je pa olje notri 12 let, pa verjetno ni OK, ampak dvomim, da pooblaščeni servis ne bi menjal olja, če ga je vsako leto servisiral in vsako leto olje zaračunal.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
pred 19 minutami je FuManchu napisal:

Še ena zgodba z pooblaščenca...

Znanec je kupil Peugeot 106 od prve lastnice. 

Smo naredili servis in pri menjavi oljnega filtra ugotovili, da je isti letnik kot avto in zapečen na blok motorja...

 

To kar si povedal, še ni dokaz, da bi bilo karkoli narobe. :) 

 

Lahko da ste naredili servis leta 2003, lahko da je na filtru letnica kompatibilnosti, itd. ...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Boss napisal:

Jaz edin ne razumem ene stvari - tolk je govora proti dizlom pol pa večina bencinarje vozi kot, da bi bli dizli. :nevem:

 

Mislim, resno no, jaz grem z dizlom vsaj 2x  dnevno nad 4.000 obratov pri pospeševanju na AC, klele pa berem, da se ljudje vozijo z bencinarji do 3000 al pa ob dobrem dnevu do 4000 obratov.

 

Sicer ne vem o katerem motorju je govora v Mazdi 3 ampak ne glede na to, pri 3000 obratih ima moči le od 85-90KM pa ne gleda al je to 120KM, 150KM al pa X motor.

A ni svoboda? Naj vsak vozi kot mu paše, dokler ne ogroža drugih. :) Za avto pa je po mojem najboljša zmernost.

 

 

pred 18 minutami je MarkoSolnir napisal:

Mazda 3 sp g120 revolution (2016). Kako pogosto pa se priporoča v visoke obrate? Kako visoko? In ali je bistveno, v kateri prestavi?

Tukaj se bojim, da ne boš dobil enoznačnega odgovora. Jaz ga zavrtim, ko zahtevajo razmere na cesti, pri vključevanju, prehitevanju.

 

Sem pa to isto spraševal na Mazda servisu mehanike pol leta nazaj in sem dobil odgovor, da ga je kdaj fino prepucat. Ampak nič več od tega, nič bolj konkretnega.

 

Nekoč sem se peljal z Adrijinim pilotom v VW Jetti 1,6 bencin po avtocesti v 4. prestavi enih 5 minut 170 km/h z Brnika proti Ljubljani. Je razlagal, da je to dobro za mašino vsake toliko časa ....

 

Poznam pa nekaj primerov, ko je taka prepogosta praksa povzročila, da so morali delati generalko že pri 60.000 km (VW Jetta 1,6 diesel) ali Honda Civic bencinar pri 100.000, ....

 

Te Mazdine bencinske mašine so menda zelo vzdržljive, pravijo jim celo "neuničljive". :) 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano (urejeno)

Večji obrati, večje sile na materiale motorja. Seveda tudi premajhni obrati, ko mora motor premagovati velik navor, niso OK. 

 

Pri meni se motor redko zavrti nad 4.000 obrati in še bolj redko nad 5.000, pa obvezno, ko je ogret.  Pogosto ga vozim z eno nižjo prestavo, kot predlaga računalnik, sploh če grem v klanec. Zaviranje z motorjem se mi zdi najbolj varno zaviranje in se ga pogosto poslužujem. Zato zavorne ploščice zdržijo cca. 100.000 km. :) 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 18 minutami je dvorjan napisal:

Ni bilo ravno danes, sem pa:

- natankal do čepa

- zadnjo vožnjo z letnimi gumami izkoristil za pošteno razmigavanje obratomera in test Vmax

- premontiral zimske gume na "jeklenkah"

 

Ob zadnji točki sem opazil še, da je v eni gumi vijak, tako da je bila ob pomoči soseda opravljena še vulkanizerska storitev.

Potem se trudiš kupiti čim več goriva še po visoki ceni? 😲 😀 Čet 9 dni bo gorivo cenejše, vsaj tako kaže, če ne bo presenečenja.

 

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Alex napisal:

Glih sem hotel napisati, da je ful dobra reklama za motor, ki je riknil pri le 138000 kilometrih. In potem so Mazdini dizli problematični. 😄😄

 

Pri redno servisirani Mazdi se lahko zgodi šele pri 131.000 km. 🙄

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 58 minutami je Haxballer napisal:

Danes sem bil pa zelo priden. Izklopil funkcijo i-Stop. 😄 💪 Živim na podeželju, vsak dan prepeljem le en semafor, na ceste so z malo prometa. Če stojim, stojim le za nekaj sekund, nekako do 10s maksimalno. Se mi zdi, da to ne more biti dobro - stalno vgašanje in vžiganje mašine. Z vidika porabe mogoče. Če stojim pred kakšnimi zapornicami pred vlakom, pa raje ročno ugasnem avto, čeprav sem slišal, da tudi to ni najbolje, od drugega pa, da je to "must-do". Deljena mnenja...

Samo kako? Z zatlačenim papirčkom? Ali morda takole:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Enako se je zgodilo meni - naslednji dan.

 

Ko je avto na mestu, držiš tipko za nadzor tlaka v pnevmatikah nekaj sekund, da piskne, in bo verjetno mir do naslednje menjave.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Haxballer napisal:

Ma če imaš verige v prtljažniku ni neke bistvene funkcionalno-praktične razlike, če so ob tem še (zapakirane) v škatli. To, da pa potem izdelek vrnem, pa v tem ne vidim nič spornega. Saj nisem nikogar oškodoval. Pravica vsakega kupca je, da ima po zakonu 14 dnevni rok za vračilo izdelka, kupljenega preko spleta :)

Zaradi takih, ki zlorabljajo neke zakonske pravice, napisane v dobri veri, da ljudem pomagajo, se ponavadi predpisi zakomplicirajo in zaostrijo. Pol pa penimo na vlado, parlament, .... 😉

 

Na Švedskem so včasih predpisi dovoljevali, da si kupljen artikel vrnil v trgovino v 2 ali 3 mesecih, če ti ni bil všeč. Potem je prišla v 90-tih vojna na Balkanu, na Švedsko je prišlo veliko beguncev, ki so to pravico izrabili, kupili na primer sedežno, jo uporabljali 2 meseca in vrnili v trgovino. In so morali Švedi zaostriti predpise. 🙂

 

Ljudje smo prebrisani. Spomnim se primera, ko je človek tik pred pretekom garancije vračal nedelujoče računalniške trde diske. In po nekaj takih primerih, je bilo prodajalcu dovolj in potrošniku ni več ugodil (zamenjal pokvarjen disk z novim - nekajkrat večjim, ker se je včasih kapaciteta iz leta v leto močno povečevala). Potrošnik gre na inšpekcijo in se tam dela reveža, ker mu prodajalec ni želel priznati garancije. Nakar se ugotovi, da je ta ubogi potrošnik enak način zlorabe uporabljal še pri drugih firmah. Trde diske je pred potekom garancije zavil v cunjo, vse skupaj vrgel na tla in je bil disk fuč, čeprav na zunaj nepoškodovan.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Ali od Cx3 original 16 col platišča pašejo na Mazdo3, letnik 2017?

DA.  @Bini ima prav .... nekaj mi ni jasno ...  sedaj sem se spomnil - platišča pašejo, gume pa ne. Tudi za mojo M3 isti model sem kupil rabljene 16" od CX-3, 2 leti nazaj. 🙂

 

Si lahko ogledaš na spletni strani Mazde, če primerjaš specifikacije platišč za oba modela (zamik-ET v mm, širina-J  v colah).

 

M3 2017 6,5 x 16", zamik 50 mm

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-16/BJD9V3810/MAZDA3/2016-06-01/

 

CX-3 2017 6,5 x 16", zamik 50 mm

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-16/B45AV3810CN/MAZDA CX-3/2017-02-21/

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.

 

Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.

 

Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.

 

In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.

 

Tale izračun-zaključki so tudi zanimivi ... pritisk je potrebno prilagajati naloženosti avta.

 

PHYSICS.STACKEXCHANGE.COM

Does tire pressure measured by a meter on tire gauge change with load? (I am not interested in pressure produced by car tires onto the road). Car spec usually says "inflate to 220kPa normal load, ...

 

In tole, kako teža vpliva na pritisk v gumah kolesa kolesa. :) 

 

 

ROAD.CC

You just pump them up as hard as you can right? It's not quite that simple

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Kljub nedelji sem po opravljeni državljanski dolžnosti zamenjal še kolesa na M3. Pol urce lahkega dela. :)

 

image.png

 

image.png

 

Letne še prve gume imajo za sabo enih 45.000 km in bodo verjetno še za 2 sezoni. Ugotavljam, da po robovih bistveno hitreje pobira enak tip gum na M6 ... si mislim, da je razlika v večji obremenitvi v ovinkih (teža vozila).

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.