Mehanik pooblaščenega Mazda servisa mi je dobro leto nazaj dejal, da ne razume prodajnikov, ki dizle prodajajo ljudem, ki delajo relacije krajše od 50 km. Je pa tudi res, da čeprav mehaniki neradi šravfajo Mazda dizle (če jih vprašaš ti svetujejo nakup bencinarjev), jih pa radi vozijo (kar nekaj jih poznam). Kot že rečeno, zaradi neprimerno boljšega navora pri nižjih obratih.
Mene Mazda 6 CD175 MT ni navdušila (bila je slaba zamenjava za Hondo Accord 2,2 😏). Me je pa navdušila Mazda 6 G194 AT. Sem pa peljal tudi CX-5 G165 MT, meni nič posebnega. Podobno kot ne Mazda 6 G165 MT - v redu avto za penzionersko vožnjo.
Če bi sam kupoval novo CX-5, pa denar ne bi bil faktor, bi vzel G194 AT.
Si mislim, da 1000 x po kapljico ne izmeri tako natančno, kot vseh 1000 kaplic naenkrat. In tudi si mislim, da ne v njihovo škodo. Kljub temu sem med tistimi, ki na koncu še malo pumpajo ročko ..
Najlažje je, da se registriraš na portal https://evinjeta.dars.si/selfcare/sl in pri vsaki kupljeni vinjeti odkljukaš obvestila ...Ko je avto oziroma registrska tablica enkrat pravilno vnesena, jo enostavno kupovat nove (lahko tudi PayPal) in nastavljat obvestila.
Hej! Razmišljam, če bi dali na forum še kot nekakšen 'banner', v smislu opomnik oz. opozorilnik, npr. Zimske pnevmatike ob datumu 15. November ali pa konec januarja iztek letne vinjete za večino uporabnikov in še kakšna zadeva.
Zgolj moje razmišljanje, preden se kdo razpištoli k MarijaMadona. :)))
Ideja je dobra, le letne vinjete niso več vezane na konec januarja. Recimo za M6 sem nekaj dni nazaj kupil že drugo letno, ker je prva potekla. In podobnih bo vedno več, ki kupijo avto sredi leta.
Olje Supra X znajo na servisu zaračunati več kot Ultro. Ocenjujem, da potem osnovni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) pride cca 250-300€. Če pa menjajo še zavorno tekočino, pa še nekaj deset evrov čez. To pomeni 1% cene vozila.
Ja, pa še res je. In kljub temu, da sem jo zavil v polivinilasto vrečo, je v avtu smrdelo po bencinu, tako da sem vozil s spuščenimi stekli.... 😀 In za vsak slučaj sem se zadnjih 20 km izognil avtocesti, ker je tam vsako ustavljanje smrtno nevarno, še posebej v tunelu.
Bravo, da si se spomnil. 👍 Poskus se je končal pri -17 km pri prvi OMV črpalki. Natankal sem do konca, 43,8 l, to pomeni, da je notri ostalo (pri -17 km) še cca 8 litrov bencina (Mazda 3 2014-18) ima menda 52 litrski tank.
Sem za poskuse, me mikajo izzivi, ne bi pa rad v težave spravil sina, ki tudi uporablja avto. In danes sem bil spet pred dilemo, a natankat, ali probat kakšnih 50 km v minus. Na koncu sem natankal vse 3 avte na polno.
A gremo probat, kdo si več upa? Zaenkrat imam -17 km. 😀
@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)
Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši.
Ko namesto olja tečejo "žolca" iz karterja veš kolikokrat je bilo olje menjano. Avto je bil kupljen leta 2015 in pripeljan na dvigalko.
Take servise bi jaz zaprl za vekomaj.
Možno, vendar v tej zgodbi vidim veliko vprašanj, ... recimo, ali je 1. lastnica predložila račune vseh rednih servisov, ali je to samo rekla? Koliko je naredila letno km, ...
Sam kdaj kupim filtre na zalogo - če je filter star 12 let in pravilno skladiščen, je verjetno tudi še OK. Morda je nekdo privil tak star-nov filter. Če je pa olje notri 12 let, pa verjetno ni OK, ampak dvomim, da pooblaščeni servis ne bi menjal olja, če ga je vsako leto servisiral in vsako leto olje zaračunal.
Jaz edin ne razumem ene stvari - tolk je govora proti dizlom pol pa večina bencinarje vozi kot, da bi bli dizli.
Mislim, resno no, jaz grem z dizlom vsaj 2x dnevno nad 4.000 obratov pri pospeševanju na AC, klele pa berem, da se ljudje vozijo z bencinarji do 3000 al pa ob dobrem dnevu do 4000 obratov.
Sicer ne vem o katerem motorju je govora v Mazdi 3 ampak ne glede na to, pri 3000 obratih ima moči le od 85-90KM pa ne gleda al je to 120KM, 150KM al pa X motor.
A ni svoboda? Naj vsak vozi kot mu paše, dokler ne ogroža drugih. Za avto pa je po mojem najboljša zmernost.
pred 18 minutami je MarkoSolnir napisal:
Mazda 3 sp g120 revolution (2016). Kako pogosto pa se priporoča v visoke obrate? Kako visoko? In ali je bistveno, v kateri prestavi?
Tukaj se bojim, da ne boš dobil enoznačnega odgovora. Jaz ga zavrtim, ko zahtevajo razmere na cesti, pri vključevanju, prehitevanju.
Sem pa to isto spraševal na Mazda servisu mehanike pol leta nazaj in sem dobil odgovor, da ga je kdaj fino prepucat. Ampak nič več od tega, nič bolj konkretnega.
Nekoč sem se peljal z Adrijinim pilotom v VW Jetti 1,6 bencin po avtocesti v 4. prestavi enih 5 minut 170 km/h z Brnika proti Ljubljani. Je razlagal, da je to dobro za mašino vsake toliko časa ....
Poznam pa nekaj primerov, ko je taka prepogosta praksa povzročila, da so morali delati generalko že pri 60.000 km (VW Jetta 1,6 diesel) ali Honda Civic bencinar pri 100.000, ....
Te Mazdine bencinske mašine so menda zelo vzdržljive, pravijo jim celo "neuničljive".
Večji obrati, večje sile na materiale motorja. Seveda tudi premajhni obrati, ko mora motor premagovati velik navor, niso OK.
Pri meni se motor redko zavrti nad 4.000 obrati in še bolj redko nad 5.000, pa obvezno, ko je ogret. Pogosto ga vozim z eno nižjo prestavo, kot predlaga računalnik, sploh če grem v klanec. Zaviranje z motorjem se mi zdi najbolj varno zaviranje in se ga pogosto poslužujem. Zato zavorne ploščice zdržijo cca. 100.000 km.
Danes sem bil pa zelo priden. Izklopil funkcijo i-Stop. 😄💪 Živim na podeželju, vsak dan prepeljem le en semafor, na ceste so z malo prometa. Če stojim, stojim le za nekaj sekund, nekako do 10s maksimalno. Se mi zdi, da to ne more biti dobro - stalno vgašanje in vžiganje mašine. Z vidika porabe mogoče. Če stojim pred kakšnimi zapornicami pred vlakom, pa raje ročno ugasnem avto, čeprav sem slišal, da tudi to ni najbolje, od drugega pa, da je to "must-do". Deljena mnenja...
Samo kako? Z zatlačenim papirčkom? Ali morda takole:
Ma če imaš verige v prtljažniku ni neke bistvene funkcionalno-praktične razlike, če so ob tem še (zapakirane) v škatli. To, da pa potem izdelek vrnem, pa v tem ne vidim nič spornega. Saj nisem nikogar oškodoval. Pravica vsakega kupca je, da ima po zakonu 14 dnevni rok za vračilo izdelka, kupljenega preko spleta
Zaradi takih, ki zlorabljajo neke zakonske pravice, napisane v dobri veri, da ljudem pomagajo, se ponavadi predpisi zakomplicirajo in zaostrijo. Pol pa penimo na vlado, parlament, .... 😉
Na Švedskem so včasih predpisi dovoljevali, da si kupljen artikel vrnil v trgovino v 2 ali 3 mesecih, če ti ni bil všeč. Potem je prišla v 90-tih vojna na Balkanu, na Švedsko je prišlo veliko beguncev, ki so to pravico izrabili, kupili na primer sedežno, jo uporabljali 2 meseca in vrnili v trgovino. In so morali Švedi zaostriti predpise. 🙂
Ljudje smo prebrisani. Spomnim se primera, ko je človek tik pred pretekom garancije vračal nedelujoče računalniške trde diske. In po nekaj takih primerih, je bilo prodajalcu dovolj in potrošniku ni več ugodil (zamenjal pokvarjen disk z novim - nekajkrat večjim, ker se je včasih kapaciteta iz leta v leto močno povečevala). Potrošnik gre na inšpekcijo in se tam dela reveža, ker mu prodajalec ni želel priznati garancije. Nakar se ugotovi, da je ta ubogi potrošnik enak način zlorabe uporabljal še pri drugih firmah. Trde diske je pred potekom garancije zavil v cunjo, vse skupaj vrgel na tla in je bil disk fuč, čeprav na zunaj nepoškodovan.
Ali od Cx3 original 16 col platišča pašejo na Mazdo3, letnik 2017?
DA. @Bini ima prav .... nekaj mi ni jasno ... sedaj sem se spomnil - platišča pašejo, gume pa ne. Tudi za mojo M3 isti model sem kupil rabljene 16" od CX-3, 2 leti nazaj. 🙂
Si lahko ogledaš na spletni strani Mazde, če primerjaš specifikacije platišč za oba modela (zamik-ET v mm, širina-J v colah).
Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.
Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.
Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.
In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.
Tale izračun-zaključki so tudi zanimivi ... pritisk je potrebno prilagajati naloženosti avta.
Does tire pressure measured by a meter on tire gauge change with load? (I am not interested in pressure produced by car tires onto the road). Car spec usually says "inflate to 220kPa normal load, ...
In tole, kako teža vpliva na pritisk v gumah kolesa kolesa.
Kljub nedelji sem po opravljeni državljanski dolžnosti zamenjal še kolesa na M3. Pol urce lahkega dela.
Letne še prve gume imajo za sabo enih 45.000 km in bodo verjetno še za 2 sezoni. Ugotavljam, da po robovih bistveno hitreje pobira enak tip gum na M6 ... si mislim, da je razlika v večji obremenitvi v ovinkih (teža vozila).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mehanik pooblaščenega Mazda servisa mi je dobro leto nazaj dejal, da ne razume prodajnikov, ki dizle prodajajo ljudem, ki delajo relacije krajše od 50 km. Je pa tudi res, da čeprav mehaniki neradi šravfajo Mazda dizle (če jih vprašaš ti svetujejo nakup bencinarjev), jih pa radi vozijo (kar nekaj jih poznam). Kot že rečeno, zaradi neprimerno boljšega navora pri nižjih obratih.
Mene Mazda 6 CD175 MT ni navdušila (bila je slaba zamenjava za Hondo Accord 2,2 😏). Me je pa navdušila Mazda 6 G194 AT. Sem pa peljal tudi CX-5 G165 MT, meni nič posebnega. Podobno kot ne Mazda 6 G165 MT - v redu avto za penzionersko vožnjo.
Če bi sam kupoval novo CX-5, pa denar ne bi bil faktor, bi vzel G194 AT.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani