Heh, glih ene tolko je posko?en na pospe?evanju kot famozna 323F BA generacije 2.0 V6 24v s 145KS, s tem da ga poganjajo ubogi 4 valji napram ?estim Mazdinim.
Heh, glede na to, da imam kar nekaj km-jev prevo?enih s Cliom 1.2 8v, ki ima zverinskih 59KS, pa nisem bil NIKOLI ovira na cesti in je brez te?av zvozil prav vsak klanec (npr. Golte ali pa Vr?i? brez te?av), verjamem da se da tudi s 143KS in 2000ccm kar precej spodobno premikat po na?ih ljubih cestah.
?e pa se gremo kaj je mo?nej?, pa je itak le nebo meja, zlasti pri gara?nih predelavah doma?ih mojstrov, ampak mi FOTRI tega pa? ne rabimo.
P.S. in tudi napa?nega Coupeja si dal za primerjavo v zgornji povezavi, ?e smo ?e ravno natan?ni.
Dobr, sam glede na izgled avta nebi od njega pricakoval sam to da te pelje od tocke A do tocke B, ampapak da ma tut nek pospesek iz starta.
Na ?tajerki je bolj?a fora... nikjer nobenega dela na cesti ali delovi??a niti zo?anja in nikogar nikjer okoli samo par sto metrov za znakom 60!!!!!!!!! je postavljen radar. Druga?e je omejitev 130km/h. ?ur zagotovljen, ker morajo nadoknadit za pol leta izpadlega dohodka.
To 7ico sem videval na avtonetu kak?no leto, potem je lani zginla za nekaj ?asa, zdj je pa z dosti slab?imi fotkami zopet gor tko da predvidevam, da se je lastnik zamenjal in prodaja dalje. Vpra?anje zakaj, ampak men je huda in ?e ne bi ?e imel enga topless dvoseda z zadnjim pogonom, bi hitro presko?ila iskrica s tole 200konjsko turbo zadevo
Bom uposteval nasvete kasneje bi se pa dalo tudi cipati da dobim kaksnih 130. Namrec tast je mehanik pa mi ze 6 zdele sraufa ampak sem rekel da se na forumu mal vprasam kako pa kaj ker smo le mazdasi glede mazd najbolj informirani hehe. Hvala drugace
Seveda se da. Ogromno dobi? ?e z odstranitvijo DPF filtra
Gre za enak motor, ki sm ga sam imel v 3-jki prve generacije, torej francoski 1.6 hdi. Pazit je treba na cedilo, pa ce noces met problemov z zabitim sesalnim kolektorjem in sesalnimi kanali na glavi motorja obvezno blendiraj egr ventil.
Cevka, ki gre iz turbine na blok motorja, je na blok privijacena z vijakom kateri ma na sredi mrezico, ki se zadela in s tem posledicno turbina ne dobi dobi dovolj olja s tem posledicno pride do okvare turbine, to mrezico je najboljse odstranit z vijaka. (lahko pa da so pri 2. generaciji ze to resli).
Drugace pa je naceloma zlo odziven motor za svojih 110hp
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
npr. http://www.aliexpress.com/item/mechanical-supercharger-car-gear-supercharger-Turbocharger-Roots-Supercharger-for-Displacement-1-2-2-2L-model-AISIN/32273573307.html?spm=2114.01010208.3.2.rUmXdB&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_4_10037_10017_507_10032,searchweb201603_2&btsid=fca5c92f-b57f-446d-9842-6b8951149b3b
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani